Olen tehnyt Tinderiin feikkiprofiilin jännämiehen kuvalla, jolla olen aloittanut keskusteluja useiden naisten kanssa ehdotellen sitä, että ne tulisivat käymään luokseni "kahvilla". Annan naisille hatusta sattumanvaraisen osoitteen, jossa en luonnollisesti itse ole. Läskit sekä myös ihan hyvännäköiset naiset ovat menneet tähän lankaan ja olen saanut äkäisiä vastauksia, jossa on haukuttu kusipääksi ja eräs kaloriina uhkasi jopa ilmoittaa poliisille käveltyään yli neljä kilometriä talvisäässä. Olen ruma beta ja saan suurta nautintoa siitä, että naiset kokevat pettymyksen luultuaan saavansa alfan isoa kullia. Minulla ei ole pitkään aikaan ollut näin hauskaa.
Feikkiprofiililla Tinderissä
59
84
Vastaukset
- Anonyymi
On sinulla köyhä elämä. Hauskuuttelet näin itseäsi. Mahtavaa. Jatka samaan malliin. Muuta et tule saamaankaan.
Huono provo. Ei Tinderiin enää tuosta vaan saa tehtyä feikkiprofiilia, mutta hyvä, ettet edes yritä hönö. 😄
- Anonyymi
Tuo on palstafeministin provo. Kannattaa jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Miten niin ei muka voi enää tehdä feikkiprofiilia?
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei muka voi enää tehdä feikkiprofiilia?
Kasvojentunnistus. Pitää olla sen "jännämiehen" livekasvot puhelimen kamerassa, mitkä tulee profiiliin. Ei voi nappasta netistä vaan kuvaa. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on palstafeministin provo. Kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Miksi feministi tekisi tuollaisen provon?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Miksi feministi tekisi tuollaisen provon?
Kun luet tämän palstan feministien kitinää ätmejä kohtaan, niin ymmärrät asian.
Miesvihaa ajava feministin trolli. Anonyymi kirjoitti:
Kun luet tämän palstan feministien kitinää ätmejä kohtaan, niin ymmärrät asian.
Miesvihaa ajava feministin trolli.Että tekeytyy itse ätmiksi?
Miksi vaivautua? Kyllä ätmit osaa tehdä itsestään pellen ilman provoilua...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Että tekeytyy itse ätmiksi?
Miksi vaivautua? Kyllä ätmit osaa tehdä itsestään pellen ilman provoilua...Olet helppo. Menet tuohon feministien ansaan etkä edes tajua sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Olet helppo. Menet tuohon feministien ansaan etkä edes tajua sitä.
Miten niin menen?
Mä oon kyllä kuulluut naisilta huvittavia juttuja, mitä miehet on kikkailleet treffi-ilmoitusten kanssa ja ihan tosissaan. Yks kertoi, että oli laittanut serkkunsa kuvan suomi24-treffeille ja yks ukko sanoi olevansa liikunnallinen, kun sattui katsomaan urheilua. 🤣
Mutta tämä provoaloitus voi ja saa vaikka minkä feministin tai nistin hyväänsä, mutta provo on ja sillä siisti.
- Anonyymi
Naiset haluaa jännämiehiä aina.
Ei ole ihan terveen touhua.
- Anonyymi
Me naiset tahdotaan jännämiehiä. Ätmit ei kelpaa. Saadaan tinderissä,en tiedä mikä tinderi on,mutta kuulemma alfauroksia?? Minulla nyt niitä on riittänyt muutenkin. Jännämiehiltä saa ilmaisia juomia ja hyvää huolenpitoa. Tuntee olevansa prinsessa. Suorastaan jumalainen olento. 😇pahat miehet tuntee vetoa enkeleihin. Menninkäinen ja päivänsäde😉
- Anonyymi
Ätmeistä ei ole puolustamaan naistaan.ätmit on pelkureita. Pissaa housuihinsa kun pelottaa. Nyyh.
- Anonyymi
Miten tämän naisen tyyli eroaa aloittajan huijauksesta? Tälläinen nainen joka saa ilmaisia juomia ja ravintolaillallisia on maksullinen hutsu.
Huijaa miehiä tarkoituksenaan saada vain ilmaisia illallisia ja juomia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämän naisen tyyli eroaa aloittajan huijauksesta? Tälläinen nainen joka saa ilmaisia juomia ja ravintolaillallisia on maksullinen hutsu.
Huijaa miehiä tarkoituksenaan saada vain ilmaisia illallisia ja juomia.Haista pska. On varaa maksaa omat juomat. Mutta jännämies arvostaa jännänaistaan. Tarjoaa juomat ja kohtelee kuin prinsessaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista pska. On varaa maksaa omat juomat. Mutta jännämies arvostaa jännänaistaan. Tarjoaa juomat ja kohtelee kuin prinsessaa.
Taidat olla naisvihaaja aloittaja, joka jatkaa omaa fantasiointiaan siitä, miten naiset käyttäytyy. taidat lisäksi olla se sama, joka väittää itsetekemäänsä aloitusta palstafeministin tihutyöksi. Siihen en ota kantaa, voisiko jollain tällaisella ns feministillä olla viitseliäisyyttä erinäisiin tihutöihin vai ei, mutta ei tällaista poissulkemista tavoitellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla naisvihaaja aloittaja, joka jatkaa omaa fantasiointiaan siitä, miten naiset käyttäytyy. taidat lisäksi olla se sama, joka väittää itsetekemäänsä aloitusta palstafeministin tihutyöksi. Siihen en ota kantaa, voisiko jollain tällaisella ns feministillä olla viitseliäisyyttä erinäisiin tihutöihin vai ei, mutta ei tällaista poissulkemista tavoitellen.
Olet se sama persuttaja joka vastailee itselleen ja kuvittelee, että kanssasi samaa mieltä olevat olisivat monikossa. Vihaat miehiä ja teet tänne provoja miesten nimissä.
Kirjoitustapasi tunnistaa. Joskus väitit tietäväsi kaikkien ip osoitteetkin. Jos niin, niin sittenhän näet että aloittaja ja vastaaja ovat eri henkilöitä😉
- Anonyymi
Noin 24 sivuilta minä löysin vähemmistön asettaman profiilin jolla kalastellaan ukkeleita joilta voisi tilin tehdä . Friidu hikeenty kun kyselin että missävaiheessa valokuvan ja luomun yhteläisyyden voin nähdä .
- Anonyymi
Kaikkea sitä onkin. Eikö helpommalla pääsis kun vaan menis töihin?
- Anonyymi
Jaadi jaadi jaa
- Anonyymi
"Kasvojentunnistus. Pitää olla sen "jännämiehen" livekasvot puhelimen kamerassa, mitkä tulee profiiliin. Ei voi nappasta netistä vaan kuvaa."
Kuvavahvistusta ei ole pakko tehdä eli mitä jos ottaisit asioista selvää ennen kuin nimittelet ketään hönöksi, koska sinä se tässä hönö olet:D- Anonyymi
Mitä järkeä tehdä toisen kuvalla profiili tinderiin, eihän se todellinen henkilö sitä tee eli ....
järki hoi älä jätä.
- Anonyymi
Miltä näyttää jännämies?
- Anonyymi
Samaa olin tulossa kysymään. Vaadimme kuvan näkyville!
- Anonyymi
Jännäjennat ei haluu ätmejä. Ollaan jännä miehien naisia. Huhuu pelottaako ätminkäistä😄pakene ruotsiin homppeli
- Anonyymi
Sotilaskarkurina ruotsiinpakenevat tuomitaan. Nappi otsaan.
- Anonyymi
"Jännäjennat ei haluu ätmejä. Ollaan jännä miehien naisia. Huhuu pelottaako ätminkäistä."
Sinunlaiset ihmiset on juuri niitä, jotka huutavat suomea natoon. Nato antaa turvaa jne, mutta ei sinunlaiset ihmiset täällä sodan syttyessä taistele. Te lähdette maanpakoon ja huutelette ulkomailta neuvojanne. Te olette pilanneet tämän maan äänestämällä.- Anonyymi
Kuules harmis. Silitänpäätäsi ja pusihali. Tahdotko minut taisstelemaan rinnallasi,annatko rynkyn ja opetat käyttämään. Kyllä minä sinun selustasi turvaan jos se sinua lohduttaa. Mutta ätmejä en puolusta. Tiedä se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules harmis. Silitänpäätäsi ja pusihali. Tahdotko minut taisstelemaan rinnallasi,annatko rynkyn ja opetat käyttämään. Kyllä minä sinun selustasi turvaan jos se sinua lohduttaa. Mutta ätmejä en puolusta. Tiedä se.
Kyllä sinun ätminä kannattaisi pitää des jostain kunniarippusest kiinni. Tarkoitan tällä sitä, että jopa kaltaisesi nauraa kun luot itse jotain huuhaahahmoja mitä herjaat. Jonneilu on ikäkausittainen juttu ja jossain vaiheessa jonnet joko kasvaa vaiheen yli tai transformoituu katkeraksi aikuiseksi
- Anonyymi
"Sinunlaiset ihmiset on juuri niitä, jotka huutavat suomea natoon. Nato antaa turvaa jne, mutta ei sinunlaiset ihmiset täällä sodan syttyessä taistele. Te lähdette maanpakoon ja huutelette ulkomailta neuvojanne. Te olette pilanneet tämän maan äänestämällä."
Ja nyt oletatte, että suomimiehet taistelevat ja ovat valmiina kuolemaan tämän maan puolesta.- Anonyymi
Kuule ei tarvii.karkuriätmejä ei suomi kaipaa. Raukat menkää merten taa! Ja tämä on enemmän käsky kuin kehoitus💩
- Anonyymi
Naisille ei olisi pitänyt antaa äänestysoikeutta.
- Anonyymi
Haista sinä munas kun en muuta edes näkemään kykene
- Anonyymi
En ole edes missään tinderissä, mutta huomaan ettet ole ihan terve mieleltäsi.
- Anonyymi
Kuka ei ole? Tunmistitko kenties itsesi täältä?
Kerran täällä joku sanoi käyttäneensä mun luomaa mieskuvaa tinderissä. Naiset oli vissiin tykänneet. Heh, sinällään hauskaa kun kuvanmuokkaukset on aika realistisia. Mutta keljua sille joka retkahtaa. Se ei oo kiva.
- Anonyymi
Tuo harmis on vähän sellInen pikku repsukka. Pitäis hänet halitella terveeksi. Pusutella. 🙄
- Anonyymi
Leipoa pullaa😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leipoa pullaa😊
Tai kakkuja
- Anonyymi
Koita jaksaa, varmaan raskasta.
- Anonyymi
Entä jos mummot ovat tyttöjä oikeasti ja tytöt ovat naisia ja pojat ovat vauvoja?
- Anonyymi
Minulla on nonia toisten antamia lempinimiä, babyface on eräskin, kuin jostain mafia-elokuvista, ja lontoolaistenkin antama herttua ja amerikkalaistenkin antamakin :)
- Anonyymi
Olet höpö mutta positiivinen sellsinen👍
- Anonyymi
Tosi hyvä että naiset ovat vetäneet vesiperän, kun aloittaja ei ole ollutkaan siellä missä on luvannut. Siitä oppivat, ettei ylipäätään kannata mennä miehen ehdottamaan yksityis-paikkaan ensimmäisellä tapaamisella. Minulla on tapana tavata vain julkisessa paikassa tai kahvillassa eka kerta, selvin päin, tähän asti ovat tulleet autolla tai fillarilla, niin minäkin. Siitä on sitten jatkettu yhdessä oloa, jos vähänkään kemiat pelaa. Tällä hetkellä on yksi orastava toistaiseksi nettisuhde kirjoitteluineen ja kaksi puhelinsuhdetta, jossa on kerran tavattu. On mitä odottaa. Järkevä, kaunis jännänainen
- Anonyymi
Ihanaa.luulin jo että oon ainut jännänainen palstalla. Järkeväkin vielä👍💋
- Anonyymi
Ei niin jänniä naisia löydykään, että he uskoisivat jonkun nimittävän itseään jännänaiseksi. Kai.
- Anonyymi
Tikka on vaarallinen lintu arvaa jos tökkää silmääsi nokallaan.
- Anonyymi
TILLINTALLIN TIKKA HAKKAA PUUTA NOKALLANSA,VIEPÄ PIENET POIKnsakkin työhön muassansa
- Anonyymi
Tosta harmiksesta voisin leipoa kunnon miehen parilla kielarilla.näyttäisin mitä osaan ja saisin hänet niin päästänsä sekoamaan❤
- Anonyymi
Aloittaja voisi perustaa blogin, johon kerää screenshotteja näistä tinder-keskusteluistaan. Toki nimet ja/tai kuvat pitäisi blurrata, ettei tule virkavallan kanssa ongelmia. Mutta olisi kiva nähdä näitä keskusteluja.
Muistuttaisin, että blurrauksen, pikselimössön, sumu sutun pystyy purkamaan jolloin lärvit paljastuu.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Muistuttaisin, että blurrauksen, pikselimössön, sumu sutun pystyy purkamaan jolloin lärvit paljastuu.
Totta. Ehkäpä screenshoteista voisi sitten rajata kokonaan tunnistetiedot pois.
Silti olisi kiinnostava nähdä kuvatodisteita näistä keskusteluosioista, kun ilmeisesti tämä on tosi yleistä että naiset lähtee pyytämällä vaikka keskellä yötä seksin perässä tuikituntemattoman miehen luo. Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ehkäpä screenshoteista voisi sitten rajata kokonaan tunnistetiedot pois.
Silti olisi kiinnostava nähdä kuvatodisteita näistä keskusteluosioista, kun ilmeisesti tämä on tosi yleistä että naiset lähtee pyytämällä vaikka keskellä yötä seksin perässä tuikituntemattoman miehen luo.Okei. Ilmeisesti toiset sitten elää seksistä, kuten vampyyrit verestä. Onneks ei oo tota tautia.
- Anonyymi
Mielikuvituskeskusteluista on paha ottaa kuvakaappauksia.
Teknisesti näppärä kaveri voisi tietenkin luoda itse vaikka watsappi-näkymän ja näpytellä siihen haluamansa dialogin.
- Anonyymi
Oletko nekromaani?
Tämä on kyllä hauska epeli, peli saksalqisten tekemä leisure suit larry uusi Wet dreams necver dry - Anonyymi
Ei taida tindereissä sitten olla enää juuri muita, kuin feikkiprofiileita.
Siellä sitten feikkiprofiilit trollailevat toinen toisiaan.
Kuka rahan perässä, kuka kiusan vuoksi, kuka mistäkin syystä. - Anonyymi
Olet aika pimeä ja pakkomielteinen.
Luultavasti myös vaarallinen harhoissasi.
Uskon, että tämä heppuli vielä tappaa jännämiehenä pitämänsä ihmisen jonain päivänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053