Kunpa saisi paistettuja kananmunia pakasteena

Anonyymi

Kun kerran pyttipannuakin saa. Nyt ateria jää hieman vajaaksi, kun siihen kuuluva paistettu kananmuna jää pois.

30

1151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeile kanankakkaa, sehän tulee samasta aukosta.

    • Anonyymi

      Miksi pyttipannuannosta ei voi myydä valmiina pakasteena, kuten tuoreena myytäviä salaattipussejakin, joissa on kastikepussi mukana? Ensin käytettäisiin mikrossa paistettu kananmuna, joka nostettaisiin vetäytymään. Sitten lämmitettäisiin varsinainen pyttiksen runko. Mikrotuksen jälkeen ruiskutettaisiin päälle ketsuppia, ja nostettaisiin päälle kananmuna.

    • Anonyymi

      Ah kumpa niitä valmiiksi paistettuja ja pakastettuja kananmunia saisi valmiiksi pilkottuna että voisi syödä vaan haarukalla.

      • Anonyymi

        Älä muuta sano, vielä jos joku tulisi syöttämään minua.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä muuta sano, vielä jos joku tulisi syöttämään minua.....

        Kunpa joku paskoisi puolestani, jottei tarvitsisi ähistä itse pöntöllä.


      • Anonyymi

        Muista syödä väärinpäin vaikka olisit oikeakätinen, eli haarukka vasempaan käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista syödä väärinpäin vaikka olisit oikeakätinen, eli haarukka vasempaan käteen.

        Väärinköpäin on jos haarukka on vasemmassa kädessä?
        Oli minulla tosin kerran työkaveri joka piti veistä vasemmassa kädessä ja haarukkaa oikeassa, kysyttäessä perusteli että hän osaa laittaa ruokaa suuhunsa vain oikealla kädellä.
        Amerikkalaiset tunnetusti silppuavat ruokansa ensin veistä ja haarukkaa apuna käyttäen ja sitten syövät oikealla kädellä haarukalla, olipa vaikka mikä pihvi kysymyksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärinköpäin on jos haarukka on vasemmassa kädessä?
        Oli minulla tosin kerran työkaveri joka piti veistä vasemmassa kädessä ja haarukkaa oikeassa, kysyttäessä perusteli että hän osaa laittaa ruokaa suuhunsa vain oikealla kädellä.
        Amerikkalaiset tunnetusti silppuavat ruokansa ensin veistä ja haarukkaa apuna käyttäen ja sitten syövät oikealla kädellä haarukalla, olipa vaikka mikä pihvi kysymyksessä.

        Se on veitseä,ei veistä. Mutta varmaan tuon tiesitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on veitseä,ei veistä. Mutta varmaan tuon tiesitkin.

        Veitseä ja veistä on sama asia.
        Et varmaan tiennyt, mutta välimerkin perään laitetaan välilyönti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on veitseä,ei veistä. Mutta varmaan tuon tiesitkin.

        "Se on veitseä,ei veistä. Mutta varmaan tuon tiesitkin."

        Kyllä veitsi-sanan yksikön partitiivi on aina ollut veistä, koskaan en ole nähnyt muotoa veitseä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on veitseä,ei veistä. Mutta varmaan tuon tiesitkin.

        Hauska vitsi: vai että "veitseä". Taidat itse olla vielä "neitseä".


    • Anonyymi

      Kananmunan paistaminen onkin erittäin vaativa suoritus.

      • Anonyymi

        On se kädettömille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kädettömille.

        Kanoilla on siivet – ei käsiä. Huolimatta siitä tuskin kukotkaan paistelevat muniaan.


    • Anonyymi

      Voihan niitä paistella ittekin ja pakastaa valmiiksi myöhempää käyttöä varten. Laittaa vaikka voipaperia läpyköiden väliin, jotta voi poimia yksittäin pois rasiasta.

    • Anonyymi

      Olisi kyllä näppäriä tuollaiset valmiit tuotteet.

    • Anonyymi

      Hampaisiin ottaa jäinen muna.

      • Anonyymi

        Sulaa nopeasti mikrossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulaa nopeasti mikrossa.

        Yhtä nopeesti se siellä paistuukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä nopeesti se siellä paistuukin.

        Mikrolla ei voi paistaa. Ainakaan tavallisella mallilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikrolla ei voi paistaa. Ainakaan tavallisella mallilla.

        Tietysti voi, kostuttaa leipälautasen vedellä (voi voidellakin jos haluaa), pohjalle hiukan suolaa ja mausteita jos haluaa, muna siihen, keltuaisen päälle vielä hiukan suolaa ja mausteet, itse käytän chiliä alle ja paprikaa päälle. Keltuainen kannattaa rikkoa niin kypsyy tasaisesti, minuutti riittää. Ei kananmuna ruskistusta tarvitse, pelkkä kypsennys riittää.


    • Anonyymi

      Pinaattilettujakin saa paistettuna. Miksei kananmunia?

      • Anonyymi

        Kyllä pakastettuja paistettuja munia on saatavana, ei taida tosin vähittäismyynnissä olla.
        Jos tunnet jonkun, joka asioi elintarviketukuissa, pyydä häntä tuomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pakastettuja paistettuja munia on saatavana, ei taida tosin vähittäismyynnissä olla.
        Jos tunnet jonkun, joka asioi elintarviketukuissa, pyydä häntä tuomaan.

        Paistettu muna 80 kpl, 2,88 kg, pakaste. Alkuperämaa: Ranska
        44,79 € sisältää alv.


    • Anonyymi

      Hae munia kaupasta ja pyydä naapurisi paistamaan ne sinulle

      • Anonyymi

        Olen jo vuosia "paistanut" kananmunat mikrossa syvällä pikkulautasella. Tulee parempia kuin pannulla, eikä ole kuivia reunoja. Vaatii pienen tuunauksen että maku on kohdillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo vuosia "paistanut" kananmunat mikrossa syvällä pikkulautasella. Tulee parempia kuin pannulla, eikä ole kuivia reunoja. Vaatii pienen tuunauksen että maku on kohdillaan.

        Jo on maailma mallillaan, jos kananmunia pitää kypsentäessä tuunata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on maailma mallillaan, jos kananmunia pitää kypsentäessä tuunata.

        Et vain osaa. 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo vuosia "paistanut" kananmunat mikrossa syvällä pikkulautasella. Tulee parempia kuin pannulla, eikä ole kuivia reunoja. Vaatii pienen tuunauksen että maku on kohdillaan.

        Varmaan munakaskin onnistuisi, pitäisikin kokeilla.


    • Anonyymi
      UUSI

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17403216wq

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe