en tiedä kuulenko toisesta enään mutta minut jätettiin ja kyllästynyt oleen sun aivot viimenen kommenti ?ja se on ongelma että kirpasee silti välillä vaikka 3 kuukautta mennyt tai siis kuukauden verran ollut jo parempi fiilis mutta taas alkoi tuska ? eitaida auttaa kun aika
Mikä avuksi ?
4
94
Vastaukset
- Anonyymi
ja tässäkin oli outoa se kun kaikki piti olla hyvin tällä hetkellä ja viimesen viikon oli outo ennen tuota sitten yht äkkiä sanoi vaan kyllästynyt
- Anonyymi
Tyhjentävä aloitus kerro lisää suhteestanne mutta eroissa aina se aika auttaa parantaa!
- Anonyymi
suhteessa oli sanaharkaa puolin ja toisin ja puoli vuotta kesti suhde !oli toki paljon hyvääkin !viimeaikoina piti olla kaikki hyvin mutta yht äkkiä toinen ilmoitti kyllästynyt oleen sun aivot ?vikkoa ennen tuota oli outo ja ei esim laittanut kahtena kertana esim mitään viestiä illal ku olin kämpillä ja aina ennen laittanu !ja mikä oi mun yöpöytä hänen kämpillä oli kahvikuppi mikä ei ainakaan multa ollu jääny
- Anonyymi
et ois kiva jos joku antaisi oman näkemyksen ainakin jos käynyt vastaavaa !ja onko viellä joskus ottanut yhteyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918358
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344951- 453341
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593310- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817