Milloin aikuistutte

Anonyymi

Ja lopetatte sinkut palstailut. Ei ole kovin järkevää tuhlata elämäänsä sinkut palstalla olemiseen.

58

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järkevästi ajateltuna pitää tämäkin palsta aktiivisena kuitenkin pitää...

    • Anonyymi

      Palsta tekee lapselliseksi.

    • Downshiftaaminen on kovassa huudossa ja täällä on hyvä huudella.

    • Eihän täällä olo tarkoita, ettei muuta elämää ole. Välillä palsta sopii ohjelmaan, ja välillä on muuta.

      Vaihdan palstan mielellään lasten kanssa puuhailuun, puutarhahommiin, liikuntaan tai miehen kanssa puuhailuun (jos sellainen olisi omasta takaa). Sen sijaan mielummin postaan palstalle ja keskustelen kuin istun baarissa iskemässä miehiä lasi kourassa. Baarissa tai oikeammin keikalla on kiva käydä kunhan se on harvinainen herkku eikä joka viikkoinen riesa.

    • Vuonna 2030

      • Anonyymi

        Hah hah 8 vuotta aikuisiin tasavuosiin? Ehkä jopa tosi aikuiset 50v?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah 8 vuotta aikuisiin tasavuosiin? Ehkä jopa tosi aikuiset 50v?

        Pujis on 63 v 8 vuoden kuluttua


    • Anonyymi

      Hyvä tapa unohtaa kaikki vakavat ja vaaralliset maailman asiat kun menee suomi24-palstoille höpöttelemään kaikenlaista.

      Rentouttavaakin.

    • Anonyymi

      Onhan tämä järkevämpää, keskustella vieraiden ihmisten kanssa, kuin lähteä turuille ja toreille. Maski suosituskin on poistettu ja ihmiset saa kokoontua vapaasti suuremmankin joukon voimin.

      Ei koronaa vielä ole selätetty, tuolla se riehuu vapaana kuten ennenkin. Mulle ainakin taudittomuus on ihan ammatillinenkin kysymys; hoidan vanhuksia työkseni ja kotona on myös hyvin haavoittuvaista porukkaa; vanhempani sekä alle vuoden ikäinen lapseni.

      Säästyttiin muut nippanappa koronatartunnalta, vaikka nuorin sisareni siihen sairastuikin kotona ollessaan. Ollaan kyllä kaikki muut rokotettu tautia vastaan, paitsi lapseni, häntä itseään ei ole rokotettu. Odotin kyllä lastani silloin, kun ensimmäisen rokotepiikkini otin, mielestäni kyllä riskillä!
      Kukaan ei pystynyt silloin varmuudella sanomaan mulle; miten rokotus vaikuttaa häneen, vai vaikuttaako edes mitenkään.

      Tässä vaiheessa, en ota pienintäkään riskiä sairastua edes taudin lievempään muotoon. Sukulaisten kesken tapailen, ja heidänkin kanssaan harvoin. Vappu juhlat järjestin, nekin suuremmaksi osaksi ulkosalla, tosin illan tullen oltiin sisätiloissa pienemmällä porukalla.

      • Anonyymi

        Trollikan tunnistaa aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollikan tunnistaa aina

        Hienoa, ei tarvitse edes allekirjoitusta. Tosin aina en edes vaivaudu vastaamaan, koska tiedän ainakin vakkareiden tietävän entuudestaan; mun vastaukset.
        Pääsin jo töistä tänään irti, ei onnekseni tarvinnut tehdä kahta vuoroa pötköön. Ihan mieletön kiire kuitenkin "juosta" paikasta toiseen. Pitää varata polkupyörä, olisi nopeampaa liikkua sillä... tosin pyörävarkaudet ovat taas alkaneet tänäkin vuonna.

        Sähköpyörälaudalla en kyllä suostu liikkumaan, laudan käyttäjät ihan suorastaan hulluja tuolla liikenteessä, pyöräteillä sekä kadulla.

        Näin tänäänkin kun Mannerheimin puistosta, nuori mies lasketteli suoraan suojatien yli; päin punaisia. Ihan hilkulla ett autoilija sai väistettyä häntä. Siinä oli lähellä autojen kolarointi, sen kaistan vaihdon takia... ja se hulttio joka päin punaisia ajoi; jatkoi matkaansa pitkin kävelykatua, luultavasti täysin tietämättömänä... ilman huolen häivää.


    • Anonyymi

      Mä pelasin muuten korttia Spede Pasasen kanssa viime yönä, unessa :)

    • Anonyymi

      Voisin tehdä töitä mutta ei kukaan palkkaa. Paska maa suomi on.

    • Anonyymi

      Aikuistua voi monella tapaa, lapsen mielisyys ei ole kiellettyä. Älyn käyttö on suotavaa. Turha viisastelu tappaa tunnelman. Siksi, en jatka tämän pitemmälle. Harvalle asialle on yhtä totuutta. Putin on sotarikollinen, mutta myös paljon muutakin. Paljon pahaa on hänessä ja valitettavan vähän hyvää.

    • Heti kun sinäkin lopetat...

    • Anonyymi

      Heti kun saan töitä eli en koskaan. Vituttaa suorastaan kun ei ole mitän tekemistä eikä töitä saa.

      • Anonyymi

        Minkä alan töitä oot tehnyt?


    • Yhtään ei ole ajatus tästä enää akuistua. Elämän tuhlaamiselle on aina olemassa vaihtoehto, mikä lienee elämän säästäminen.

    • Akuistua? Kääk!

      • Selkeesti sähkömies! 🤣


    • Anonyymi

      Vanhakin nuortuu kun lukee tämän palstan juttuja.

      Ja lauseita kirjoittelemalla nuorenelee, aina 0,5 vuotta / lause eli kommentti.

      • Anonyymi

        Ikä puolittuu, kun alapään kotiparturi parisuhteessa tekee työnsä.
        Ei kannata yrittää jäädä sinkuksi.


    • Aikuistuminen? Se on teineille.

      • Kato p.rkele! Metu is back! 😁👌


      • Disseisback kirjoitti:

        Kato p.rkele! Metu is back! 😁👌

        Heh, joo,
        Tai oon mää tässä kevään mittaan muutaman kerran nimettömästi jotain tänne hörähtänyt


      • m.wurst kirjoitti:

        Heh, joo,
        Tai oon mää tässä kevään mittaan muutaman kerran nimettömästi jotain tänne hörähtänyt

        No kiva kuitenkin, että ihan nikillä näkee. Kuis revittää? 😊


      • m.wurst
        Disseisback kirjoitti:

        No kiva kuitenkin, että ihan nikillä näkee. Kuis revittää? 😊

        Tällä hetkellä jopa aika hyvin
        Kuis sulla?


      • m.wurst kirjoitti:

        Tällä hetkellä jopa aika hyvin
        Kuis sulla?

        No siinähän tää elämä kuluu. Poitsu jo kaivelee lähtökuoppia. Kesällä lähtee inttiin, lakkiaiset keväällä ja reilun vuoden päästä toivottavasti jatkaa johonkin yliopistoon.

        Tyttö asuu äitinsä kanssa eri kaupungissa, mutta kasvaa sekin ryökäle. 😁

        Eli taas on tulossa muutoksia elämään. Mutta sitähän se tuppasee olla. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No siinähän tää elämä kuluu. Poitsu jo kaivelee lähtökuoppia. Kesällä lähtee inttiin, lakkiaiset keväällä ja reilun vuoden päästä toivottavasti jatkaa johonkin yliopistoon.

        Tyttö asuu äitinsä kanssa eri kaupungissa, mutta kasvaa sekin ryökäle. 😁

        Eli taas on tulossa muutoksia elämään. Mutta sitähän se tuppasee olla. 😊

        Ohhoh, poikanen kohta pesästä lähtee maailmalle,
        Mulla ei omia ole, mutta sisarusten lapsia sitten senkin edestä. Just vappuna siskon kans vähän surtiin sitä ettei nuorimmaisensakaan kohta enää ole se suloinen pikku vekkuli vaan muutaman vuoden päästä jo samanlainen "murjottava esiteini" kui isommat sisaruksensa. Kasvaa ne ryökäleet😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Ohhoh, poikanen kohta pesästä lähtee maailmalle,
        Mulla ei omia ole, mutta sisarusten lapsia sitten senkin edestä. Just vappuna siskon kans vähän surtiin sitä ettei nuorimmaisensakaan kohta enää ole se suloinen pikku vekkuli vaan muutaman vuoden päästä jo samanlainen "murjottava esiteini" kui isommat sisaruksensa. Kasvaa ne ryökäleet😃

        Joo. Kyllä ne vaan kasvaa ja lähtee ajallaan omilleen. 😄
        Se vaan tuppaa olemaan aikamoinen muutos, kun on liki 20 vuotta elänyt niiden ehdoilla. Sitä saattaa hetken huhuilla täällä tyhjässä kämpässä, ennenkuin tajuaa, että nyt voi tehdä jotain ihan itselleen. 😁
        Tosin on mulla tuossa äiti, joka tarttee jo vähän jeesiä vaikka missä, kun isä kuoli syksyllä. Sekin vähän hakee omaa elämäänsä uudelleen.

        Mutta jännästi nää kaikki muutokset menee tosiaan sen noin 7 vuoden sykleissä. 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Kyllä ne vaan kasvaa ja lähtee ajallaan omilleen. 😄
        Se vaan tuppaa olemaan aikamoinen muutos, kun on liki 20 vuotta elänyt niiden ehdoilla. Sitä saattaa hetken huhuilla täällä tyhjässä kämpässä, ennenkuin tajuaa, että nyt voi tehdä jotain ihan itselleen. 😁
        Tosin on mulla tuossa äiti, joka tarttee jo vähän jeesiä vaikka missä, kun isä kuoli syksyllä. Sekin vähän hakee omaa elämäänsä uudelleen.

        Mutta jännästi nää kaikki muutokset menee tosiaan sen noin 7 vuoden sykleissä. 🤔

        Itelläki on elämä ollu murroksessa nää viimeset pari vuotta. Sitä oman elämän ja minän hakemista vähä uusiksi. Ja luopumista ja suruaikaa


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Itelläki on elämä ollu murroksessa nää viimeset pari vuotta. Sitä oman elämän ja minän hakemista vähä uusiksi. Ja luopumista ja suruaikaa

        Randombypasserin exä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Randombypasserin exä?

        Kiitti mut en tullu tänne mihinkään 'ex on the beachiin' osallistumaan,


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Kiitti mut en tullu tänne mihinkään 'ex on the beachiin' osallistumaan,

        Mieli muuttuu kun Random alkaa flirttailemaan.


      • m.wurst kirjoitti:

        Itelläki on elämä ollu murroksessa nää viimeset pari vuotta. Sitä oman elämän ja minän hakemista vähä uusiksi. Ja luopumista ja suruaikaa

        No muutokset tuppaa aina olemaan epämieluisia, mutta onneks niistä aikanaan löytää myös hyvääkin. 😊

        Mä eilen keksin, että mä kyllä tsekkaan, josko vähän parantais tönön energiataloutta. Halpaa lämmitystä on ollut, vaan ei vaivatonta. Vois vähäsen helpottaa hommia ja hommata ehkä ilmavesilämpöpumpun pelletin kylkeen. Jos ei tarviis alituiseen tuoda uutta säkkiä roikkumaan. 😁


    • Anonyymi

      Sitä alustusta niin on syytä ajatella. On sitä. On sitä muuten.

    • En tiedä voidaanko puhua aikuistumisesta, vaikka olenhan mä toki viime vuosina jonkin verran ainakin omasta mielestäni kasvanut ja aikuistunut. Viime aikoina ei vain ole ollut kauheasti mitään mielenkiintoista kerrottavaa, eikä jotkut vastaukseni ole ottaneet tuulta alleen niin kauheasti, joka on saanut mut tuntemaan itseni vain entistä nuoremmaksi, ainakin tän palstan kontekstissa 😂 Ja toki työasiat vieneet sen verran huomiota ja mielenkiintoa, ettei ihan joutavia jaksa joka päivä kirjoittaa 5000 merkkiä.

      Vähän kärjistäen, takavuosien vakkaritkin kasvoi palstalta ulos monesti kolmenkympin tietämillä tai vähän yli, kun taas jos tänne on viime aikoina liittynyt yli tuon ikäisenä, on saattanut paremmin löytää juttuseuraa samankaltaisessa elämäntilanteessa olevilta ja yhteisiä keskustelunaiheita 🙄

      Vaikka en mä tätä palstaa hylätä aio, kun kerran on jo yli 10 vuoden "ura" takana ja on tullut nähtyä palstankin omanlaisensa kehityskaari tähän mennessä 😅

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Palstailu ei ole kovin järkevää koska jutut on aina samoja.

    • Anonyymi

      Good evenening, ladies and gentlemen.

      Uusi huvitusideani laittaa tietokoneen ääniksi noita, kun käynnistää tulee huomenta toivotus: good morning sir... ja sammuttaessa good night...

      Noista ilmaisäänistä löytää vaikka mitä hauskoja: https://mobcup.net/ringtone/good-morning-sir-mgl02xfi

    • Anonyymi

      Jossain bussissa tai missä tahansa joukkoliikenne välineessä olet ja soittoääni täysillä, joku soittaa, niin kuuluu englanninkielellä virallisesti sanottuna: Good evening Sir, we have a might of problem here...

      Sitten itse vastaat muka kuin puhuisit, englanniksi jotain pörssikursseista ja arvometallien ostoista..

    • Aikuistua.. hmm... Valitettavasti olen todennut, että aikuistuminen pilaa monet huvit. Joten..

      .. nääh ..

      Ei ole mun juttu. Palstalla on hubailtu ja hubaillaan jatkossakin.

      • Anonyymi

        Mikset hubailija käytä halimonsteri-merkkiäsi enää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset hubailija käytä halimonsteri-merkkiäsi enää?

        Älä jaksa. Naurettavuus on, että sä jaksat vääntää tota skeidaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Älä jaksa. Naurettavuus on, että sä jaksat vääntää tota skeidaa.

        Käytä nyt vaan rohkeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytä nyt vaan rohkeasti.

        Jos sä jaksat tuubata tota shaissea, olen hieman huolissani. Sinun mielenterveydestäsi.

        Tosin ihan turhaan.. sillä sä olet vain mitätön trolli.

        Sulla tosiaan saattaa kyllä olla asennevamma, surkea lapsuus, hyväksikäytetty tausta tai jokin muu traumatisoiva historia.

        Sinä leikit oikeiden ihmisten kustannuksella surutta. Ja sekö on sinusta hauskaa..?
        En voi sanoa muuta kuin ihmisty.

        Mutta joo.. hupinsa kullakin.
        Trolli on terve kun se leikkii.. ja sairas kun ei osaa lopettaa.

        Kaipa trollaus tuottaa samaa tyydytystä kuin pilapuhelut aikanaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jos sä jaksat tuubata tota shaissea, olen hieman huolissani. Sinun mielenterveydestäsi.

        Tosin ihan turhaan.. sillä sä olet vain mitätön trolli.

        Sulla tosiaan saattaa kyllä olla asennevamma, surkea lapsuus, hyväksikäytetty tausta tai jokin muu traumatisoiva historia.

        Sinä leikit oikeiden ihmisten kustannuksella surutta. Ja sekö on sinusta hauskaa..?
        En voi sanoa muuta kuin ihmisty.

        Mutta joo.. hupinsa kullakin.
        Trolli on terve kun se leikkii.. ja sairas kun ei osaa lopettaa.

        Kaipa trollaus tuottaa samaa tyydytystä kuin pilapuhelut aikanaan.

        Huomaatko kuinka sun jutut muuttuvat juuri samanlaisiksi kuin sun kaikilla muillakin nimimerkeillä?? Tyyli on taattua ja tuo kielenkäyttösi. Siihen ei yleensä mene kauaa kun paljastat itsesi. Se käy joka kerta kun raivostut. Luoja paratkoon jos joku pääsee jäljille ja vesittää sun merkkileikit. Joka kerta alkaa tuo sama huuto kaikille. Sä et sitä itse näe, mutta lukijat näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko kuinka sun jutut muuttuvat juuri samanlaisiksi kuin sun kaikilla muillakin nimimerkeillä?? Tyyli on taattua ja tuo kielenkäyttösi. Siihen ei yleensä mene kauaa kun paljastat itsesi. Se käy joka kerta kun raivostut. Luoja paratkoon jos joku pääsee jäljille ja vesittää sun merkkileikit. Joka kerta alkaa tuo sama huuto kaikille. Sä et sitä itse näe, mutta lukijat näkee.

        Samat lauseet, sama mielenterveyslitania, samat sanat ja termit ja päätön raivoaminen.

        Kaikki eivät vaan ole trolleja.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jos sä jaksat tuubata tota shaissea, olen hieman huolissani. Sinun mielenterveydestäsi.

        Tosin ihan turhaan.. sillä sä olet vain mitätön trolli.

        Sulla tosiaan saattaa kyllä olla asennevamma, surkea lapsuus, hyväksikäytetty tausta tai jokin muu traumatisoiva historia.

        Sinä leikit oikeiden ihmisten kustannuksella surutta. Ja sekö on sinusta hauskaa..?
        En voi sanoa muuta kuin ihmisty.

        Mutta joo.. hupinsa kullakin.
        Trolli on terve kun se leikkii.. ja sairas kun ei osaa lopettaa.

        Kaipa trollaus tuottaa samaa tyydytystä kuin pilapuhelut aikanaan.

        Samaa tuo on toitottanut lähes kaikista jotka palstalle ovat joskus ahkerammin kirjoittaneet, joku mielenterveytensä menettänyt jolla elämässä ei enää paljon muuta ole?
        Ei kannata välittää, tai edes vastata koska se ei tunnetusti auta. Vain se ettei kukaan enää huomioi auttaa, varmaan potee pahaa oloa kun ei sitä toisille enää voisi tuottaa?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko kuinka sun jutut muuttuvat juuri samanlaisiksi kuin sun kaikilla muillakin nimimerkeillä?? Tyyli on taattua ja tuo kielenkäyttösi. Siihen ei yleensä mene kauaa kun paljastat itsesi. Se käy joka kerta kun raivostut. Luoja paratkoon jos joku pääsee jäljille ja vesittää sun merkkileikit. Joka kerta alkaa tuo sama huuto kaikille. Sä et sitä itse näe, mutta lukijat näkee.

        Höpsis pöpsis höpönassuseni. Trollit ei liikauta minun tunnetilojani mihinkään suuntaan. Eli taas tyhjä olettamus sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tuo on toitottanut lähes kaikista jotka palstalle ovat joskus ahkerammin kirjoittaneet, joku mielenterveytensä menettänyt jolla elämässä ei enää paljon muuta ole?
        Ei kannata välittää, tai edes vastata koska se ei tunnetusti auta. Vain se ettei kukaan enää huomioi auttaa, varmaan potee pahaa oloa kun ei sitä toisille enää voisi tuottaa?

        AV

        Käytä vain ketjussa kaikki nimimerkkisi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tuo on toitottanut lähes kaikista jotka palstalle ovat joskus ahkerammin kirjoittaneet, joku mielenterveytensä menettänyt jolla elämässä ei enää paljon muuta ole?
        Ei kannata välittää, tai edes vastata koska se ei tunnetusti auta. Vain se ettei kukaan enää huomioi auttaa, varmaan potee pahaa oloa kun ei sitä toisille enää voisi tuottaa?

        AV

        Ei kukaan sua enää usko.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höpsis pöpsis höpönassuseni. Trollit ei liikauta minun tunnetilojani mihinkään suuntaan. Eli taas tyhjä olettamus sinulta.

        Leiki lapsi leiki :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tuo on toitottanut lähes kaikista jotka palstalle ovat joskus ahkerammin kirjoittaneet, joku mielenterveytensä menettänyt jolla elämässä ei enää paljon muuta ole?
        Ei kannata välittää, tai edes vastata koska se ei tunnetusti auta. Vain se ettei kukaan enää huomioi auttaa, varmaan potee pahaa oloa kun ei sitä toisille enää voisi tuottaa?

        AV

        No saman diagnoosin olen hänelle antanut.

        Mutta, mutta..
        Mulla on just nyt hitoksen tylsää.. huudatan tuota trollia ja saan makoisat naurut sen kustannuksella..

        En saisi, sillä tuolla trollilla on ihan selvästi jotakin vikaa,vikaa,vikaa..
        Se hyppää aina seuraavaan rekkautuneeseen kiinni. Ja ihan törkeä fiksaatio sillä on Jasuun.

        Kai mä voisin lopettaa sen kustannuksella itseni hauskuuttamisen. Sitä kun pitäisi vaan sääliä. Sillä kyllähän noi jutut mitä se viljelee on typeriä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No saman diagnoosin olen hänelle antanut.

        Mutta, mutta..
        Mulla on just nyt hitoksen tylsää.. huudatan tuota trollia ja saan makoisat naurut sen kustannuksella..

        En saisi, sillä tuolla trollilla on ihan selvästi jotakin vikaa,vikaa,vikaa..
        Se hyppää aina seuraavaan rekkautuneeseen kiinni. Ja ihan törkeä fiksaatio sillä on Jasuun.

        Kai mä voisin lopettaa sen kustannuksella itseni hauskuuttamisen. Sitä kun pitäisi vaan sääliä. Sillä kyllähän noi jutut mitä se viljelee on typeriä.

        Samat ollaan tehty susta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No saman diagnoosin olen hänelle antanut.

        Mutta, mutta..
        Mulla on just nyt hitoksen tylsää.. huudatan tuota trollia ja saan makoisat naurut sen kustannuksella..

        En saisi, sillä tuolla trollilla on ihan selvästi jotakin vikaa,vikaa,vikaa..
        Se hyppää aina seuraavaan rekkautuneeseen kiinni. Ja ihan törkeä fiksaatio sillä on Jasuun.

        Kai mä voisin lopettaa sen kustannuksella itseni hauskuuttamisen. Sitä kun pitäisi vaan sääliä. Sillä kyllähän noi jutut mitä se viljelee on typeriä.

        Kuka huudattaa ketäkin. :)


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No saman diagnoosin olen hänelle antanut.

        Mutta, mutta..
        Mulla on just nyt hitoksen tylsää.. huudatan tuota trollia ja saan makoisat naurut sen kustannuksella..

        En saisi, sillä tuolla trollilla on ihan selvästi jotakin vikaa,vikaa,vikaa..
        Se hyppää aina seuraavaan rekkautuneeseen kiinni. Ja ihan törkeä fiksaatio sillä on Jasuun.

        Kai mä voisin lopettaa sen kustannuksella itseni hauskuuttamisen. Sitä kun pitäisi vaan sääliä. Sillä kyllähän noi jutut mitä se viljelee on typeriä.

        Puolustatko suomea vai lähdetkö karkuun housut kintuissa?


    • Anonyymi

      Karannut potilas kuin sotilas, olisikin hyvä jos paareilla lähtee seikkailemaan jos pääseee sairaalastta karkuun... sitten vartijat ja sairaanhoitajat palauttavat petiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe