Söin 30 hampurilaista päivässä

Anonyymi

Hampurilaisravintolassa oli hyvä tarjous. Siellä sai yhdeen hampurilaisen eurolla kappale. Olin viikonloppuna kerännyt pajon tyhjiä tölkkejä ja sain niitä reilut 30 euroa.

Seuraavana päivänä menin siihen keskustan hampurilaispaikkaan. Päätin kokeillla kuinka monta hampurilaista pysty syömään. Ostin viisi hampulaista ja söin ne pöydäsä. Sitten meni kävelemään keskustan kauppakeskukseen, katselin ihmisiä ja uusia vaateita.

Olin varmaan poissa pari tuntia ja siten menin taas hampurilaiselle. Tilasin taas viisi hampurilaista ja taas söin ne- Tein sanan tempun vielä kolme kertaa. Viimeisellä kerralla tosin vein hampurilaiset kotiin ja söin ne kun katseelin illalla telkkaria.

Yhteensä söin siis kolmekymmentä hampurilasita sama päivän aikana. Oli aika ähky olo. Yöllä ei oikein tullut uni kun vatta oli niin täynnä. Aamulla istui myös vessassa pitkään. Arvaatka mitä tein?

Mikä on teidän hampurilaisiennätys per päivä?

6

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen mäkin joskus syönyt kymmenen päivässä mutta en nyt ihan sentään tuota määrää. Eikö siitä tullut jo paha olo? Ja ei tuo kyllä kovin terveellistä varmaan ole.

• Anonyymi

Terveyttä minäkin ajattelin. Että ei tuo voi olla terveellistä. Varsinkin jo tuon ottaa tavaksi.

• Anonyymi

Mun tuli ainakin nälkä....

• Anonyymi

No mene sitten syömään.

• Anonyymi

Heh hehe hee. Terveellistä tai ei, niin et taatusti tule hetkeen aikaan syömään hampurilaisia. Lisäksi tuosta voi päätellä, että olet joku teini, sillä rahat olet hankkinut tölkkejä keräämällä. No kai se on sinun ikäisellesi terveellisempää ostaa kolmekymmentä hampurilaista kuin kolmekymmentä kaljaan. Asiaa voi miettiä tätäkin kautta.

• Anonyymi

Minä söin 30 autoa päivässä eikä tullut vatsa kipeäksi, salmiakki on hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      156
      6329
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1776
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1434
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1044
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      941
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      919
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      867
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      865
    Aihe