Söin 30 hampurilaista päivässä

Anonyymi

Hampurilaisravintolassa oli hyvä tarjous. Siellä sai yhdeen hampurilaisen eurolla kappale. Olin viikonloppuna kerännyt pajon tyhjiä tölkkejä ja sain niitä reilut 30 euroa.

Seuraavana päivänä menin siihen keskustan hampurilaispaikkaan. Päätin kokeillla kuinka monta hampurilaista pysty syömään. Ostin viisi hampulaista ja söin ne pöydäsä. Sitten meni kävelemään keskustan kauppakeskukseen, katselin ihmisiä ja uusia vaateita.

Olin varmaan poissa pari tuntia ja siten menin taas hampurilaiselle. Tilasin taas viisi hampurilaista ja taas söin ne- Tein sanan tempun vielä kolme kertaa. Viimeisellä kerralla tosin vein hampurilaiset kotiin ja söin ne kun katseelin illalla telkkaria.

Yhteensä söin siis kolmekymmentä hampurilasita sama päivän aikana. Oli aika ähky olo. Yöllä ei oikein tullut uni kun vatta oli niin täynnä. Aamulla istui myös vessassa pitkään. Arvaatka mitä tein?

Mikä on teidän hampurilaisiennätys per päivä?

6

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen mäkin joskus syönyt kymmenen päivässä mutta en nyt ihan sentään tuota määrää. Eikö siitä tullut jo paha olo? Ja ei tuo kyllä kovin terveellistä varmaan ole.

    • Anonyymi

      Terveyttä minäkin ajattelin. Että ei tuo voi olla terveellistä. Varsinkin jo tuon ottaa tavaksi.

    • Anonyymi

      Mun tuli ainakin nälkä....

      • Anonyymi

        No mene sitten syömään.


    • Anonyymi

      Heh hehe hee. Terveellistä tai ei, niin et taatusti tule hetkeen aikaan syömään hampurilaisia. Lisäksi tuosta voi päätellä, että olet joku teini, sillä rahat olet hankkinut tölkkejä keräämällä. No kai se on sinun ikäisellesi terveellisempää ostaa kolmekymmentä hampurilaista kuin kolmekymmentä kaljaan. Asiaa voi miettiä tätäkin kautta.

    • Anonyymi

      Minä söin 30 autoa päivässä eikä tullut vatsa kipeäksi, salmiakki on hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe