Söin 30 hampurilaista päivässä

Anonyymi

Hampurilaisravintolassa oli hyvä tarjous. Siellä sai yhdeen hampurilaisen eurolla kappale. Olin viikonloppuna kerännyt pajon tyhjiä tölkkejä ja sain niitä reilut 30 euroa.

Seuraavana päivänä menin siihen keskustan hampurilaispaikkaan. Päätin kokeillla kuinka monta hampurilaista pysty syömään. Ostin viisi hampulaista ja söin ne pöydäsä. Sitten meni kävelemään keskustan kauppakeskukseen, katselin ihmisiä ja uusia vaateita.

Olin varmaan poissa pari tuntia ja siten menin taas hampurilaiselle. Tilasin taas viisi hampurilaista ja taas söin ne- Tein sanan tempun vielä kolme kertaa. Viimeisellä kerralla tosin vein hampurilaiset kotiin ja söin ne kun katseelin illalla telkkaria.

Yhteensä söin siis kolmekymmentä hampurilasita sama päivän aikana. Oli aika ähky olo. Yöllä ei oikein tullut uni kun vatta oli niin täynnä. Aamulla istui myös vessassa pitkään. Arvaatka mitä tein?

Mikä on teidän hampurilaisiennätys per päivä?

6

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen mäkin joskus syönyt kymmenen päivässä mutta en nyt ihan sentään tuota määrää. Eikö siitä tullut jo paha olo? Ja ei tuo kyllä kovin terveellistä varmaan ole.

• Anonyymi

Terveyttä minäkin ajattelin. Että ei tuo voi olla terveellistä. Varsinkin jo tuon ottaa tavaksi.

• Anonyymi

Mun tuli ainakin nälkä....

• Anonyymi

No mene sitten syömään.

• Anonyymi

Heh hehe hee. Terveellistä tai ei, niin et taatusti tule hetkeen aikaan syömään hampurilaisia. Lisäksi tuosta voi päätellä, että olet joku teini, sillä rahat olet hankkinut tölkkejä keräämällä. No kai se on sinun ikäisellesi terveellisempää ostaa kolmekymmentä hampurilaista kuin kolmekymmentä kaljaan. Asiaa voi miettiä tätäkin kautta.

• Anonyymi

Minä söin 30 autoa päivässä eikä tullut vatsa kipeäksi, salmiakki on hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6168
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5637
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1798
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1287
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1058
    Aihe