Siinäpä mielenkiintoinen ongelma josta ei kai ole tehty koskaan tutkimusta.
Kun tulet kaapissa mitä sulla on käsissäsi?
12
149
Vastaukset
- Anonyymi
Stendari tai stidit?
- Anonyymi
Varmaan muna.
- Anonyymi
Ja siis tietenkin Mignon-muna joka on haettu kaapissa olevasta herkkukätköstä.
- Anonyymi
Tulet kaapissa.... ???
Onko tämä jokin uusi muoti-ilmaus, jonka merkitys aukeaa vain rajoitetulle porukalle? - Anonyymi
Missähän kaapissa aloittaja näitä ”arvuutteluja” yksinäisyydessään kehittelee?
Jokin muu palsta voisi olla sopivampi.- Anonyymi
Tämä jälleen yksi hyvä esimerkki sinä/sä passiivin ongelmallisuudesta, lauseista tulee monimerkityksellisiä.
Ja sitten tietysti se että on henkiloukkaavaa kun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jälleen yksi hyvä esimerkki sinä/sä passiivin ongelmallisuudesta, lauseista tulee monimerkityksellisiä.
Ja sitten tietysti se että on henkiloukkaavaa kun...minua loukkaa henkilökohtaisesti tuo väittämå että minä, kolminkertainen isoisä, mukamas "tulen kaapista".
- Anonyymi
Jos kaappi on tulessa, kannattaa tulla äkkiä pois.
- Anonyymi
Ja sinulla on toivottavasti kädessä sammutin.
- Anonyymi
Hätä siinä on kädessä.
- Anonyymi
Joku tulee kaupasta, joku tulee kaapista ja joku tulee kaapissa. Siinä taitaa olla asioilla aika paljon eroa.
- Anonyymi
ja jollakin on tulet kaapissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512