Siinäpä mielenkiintoinen ongelma josta ei kai ole tehty koskaan tutkimusta.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Stendari tai stidit?
- Anonyymi
Varmaan muna.
- Anonyymi
Ja siis tietenkin Mignon-muna joka on haettu kaapissa olevasta herkkukätköstä.
- Anonyymi
Tulet kaapissa.... ???
Onko tämä jokin uusi muoti-ilmaus, jonka merkitys aukeaa vain rajoitetulle porukalle? - Anonyymi
Missähän kaapissa aloittaja näitä ”arvuutteluja” yksinäisyydessään kehittelee?
Jokin muu palsta voisi olla sopivampi.- Anonyymi
Tämä jälleen yksi hyvä esimerkki sinä/sä passiivin ongelmallisuudesta, lauseista tulee monimerkityksellisiä.
Ja sitten tietysti se että on henkiloukkaavaa kun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jälleen yksi hyvä esimerkki sinä/sä passiivin ongelmallisuudesta, lauseista tulee monimerkityksellisiä.
Ja sitten tietysti se että on henkiloukkaavaa kun...minua loukkaa henkilökohtaisesti tuo väittämå että minä, kolminkertainen isoisä, mukamas "tulen kaapista".
- Anonyymi
Jos kaappi on tulessa, kannattaa tulla äkkiä pois.
- Anonyymi
Ja sinulla on toivottavasti kädessä sammutin.
- Anonyymi
Hätä siinä on kädessä.
- Anonyymi
Joku tulee kaupasta, joku tulee kaapista ja joku tulee kaapissa. Siinä taitaa olla asioilla aika paljon eroa.
- Anonyymi
ja jollakin on tulet kaapissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 691062
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12919En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61890- 62808
- 60760
- 57697
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67596
- 133586
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20577- 50559
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34478- 72476
- 17459
- 40457
- 24439