Voitto Ukrai-Nalle ja Rasmus-Nalle

Anonyymi

Mulla on taas synttärit samaan aikaan kun on Euroviisujen finaali. Oli katsokaas myös 11 vuotta sitten..
Onko se muuten vanhuuden merkki, kun huomasin vasta netistä, että Oho, mullahan on tänään synttärit? Sanomatta lie selvää, että mä en ole niitä sitten lapsuuden ja teiniaikojen jälkeen mitenkään viettänyt. Eipä tuo puolisokaan muistanut, paitsi kuulemma eilen vielä muisti. 😄

W.

59

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan sivistynyt noita heppelikisoja seuraa.

      • Anonyymi

        Seuraat varmaan lätkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraat varmaan lätkää.

        Tottakai. Kaikki fiksut katsovat MM kisoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai. Kaikki fiksut katsovat MM kisoja.

        L
        O
        L


    • Unohdit vanhan kunnon Ari-Nallen ja nuoren Pin-Nallen...

      • Anonyymi

        Tipahdin kärryiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tipahdin kärryiltä.

        Eiku jaa nii. Hö.


    • Onnee. Joko yäytät puoli sataa?

      • Anonyymi

        Kolmella yli 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmella yli 👍

        Eikä? Minun laskujrn mukaan pitäis olla kotkeintaan pyöreet...🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Eikä? Minun laskujrn mukaan pitäis olla kotkeintaan pyöreet...🤔

        Niinkö? 😄 Meinaatko, että olisin aikaani edellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? 😄 Meinaatko, että olisin aikaani edellä?

        Siis edelleen oon syntynyt samana vuonna kun mentiin kuuhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? 😄 Meinaatko, että olisin aikaani edellä?

        Ainahan oot ollut. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis edelleen oon syntynyt samana vuonna kun mentiin kuuhun.

        No mä en ollut mukana...🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä en ollut mukana...🤔

        Osana ihmiskuntaa olit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osana ihmiskuntaa olit.

        En edes vihjaileva silmänisku. Mä oon syntynyt -78


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En edes vihjaileva silmänisku. Mä oon syntynyt -78

        Voi laps..

        Rasmus esiinty just, oli NAM!

        Ja nyt voinki mennä nukkumaan. Katon aamulla loput.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi laps..

        Rasmus esiinty just, oli NAM!

        Ja nyt voinki mennä nukkumaan. Katon aamulla loput.

        Njääh...

        Rasmuksen se laulaja on kyllä hönö...

        Ihan jees biisejä, mutta Bess ois ollut parempi. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Njääh...

        Rasmuksen se laulaja on kyllä hönö...

        Ihan jees biisejä, mutta Bess ois ollut parempi. 😁

        Niin ja Grsnlund kakkosen keskelle, Filppula vois imee tuppea jo. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Njääh...

        Rasmuksen se laulaja on kyllä hönö...

        Ihan jees biisejä, mutta Bess ois ollut parempi. 😁

        Se oli kyllä kunnon korvamato.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kyllä kunnon korvamato.

        Juu, mut ääni ihan loistava... luonnollista säröä. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Eikä? Minun laskujrn mukaan pitäis olla kotkeintaan pyöreet...🤔

        Mä tulin palstalle vakituisemmin 2017, jolloin mä olin 48. Siitä on siis viis vuotta aikaa. Sun laskuris jumittaa. Sä olit silloin alta 40v. ☝️


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Juu, mut ääni ihan loistava... luonnollista säröä. 😁

        Bess ja Olivera oli mun suosikkeja. Ja toki Rasmus. Vähän petyin Rasmuksen yleisöääniin. F-f-f-falling olis pitänyt säästää Euroviisuihin. Tää biisi oli vähän pliisu ja platku. Ihan ok, mut jotain puuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bess ja Olivera oli mun suosikkeja. Ja toki Rasmus. Vähän petyin Rasmuksen yleisöääniin. F-f-f-falling olis pitänyt säästää Euroviisuihin. Tää biisi oli vähän pliisu ja platku. Ihan ok, mut jotain puuttu.

        Taikka tämä..
        https://youtu.be/oBvbX571P3s
        First day of my life.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä tulin palstalle vakituisemmin 2017, jolloin mä olin 48. Siitä on siis viis vuotta aikaa. Sun laskuris jumittaa. Sä olit silloin alta 40v. ☝️

        Joo, tuon nelikasin mä muistin, mutta en muista, että sä olisit hehkutellut mitään 50 vuotispippaloista milloinkaan...

        No, nyt sun kannattaa keksiä joku muu selitys kuin nuoruus. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, tuon nelikasin mä muistin, mutta en muista, että sä olisit hehkutellut mitään 50 vuotispippaloista milloinkaan...

        No, nyt sun kannattaa keksiä joku muu selitys kuin nuoruus. 🤣

        Siinä tapauksessa sun muistis toimii, kun en mitenkään hehkutellutkaan. 😄

        Nyt on sitten mutsin hautajaisjutut sovittu, huoh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa sun muistis toimii, kun en mitenkään hehkutellutkaan. 😄

        Nyt on sitten mutsin hautajaisjutut sovittu, huoh.

        Noi hautajaisjutut vielä on selkeet. Sit alkaa se paskin osuus, minkä valtio vaatii...


    • Anonyymi

      Tsiis tää kestä puol kahteen! Juu ei päivää ja hyvää yötä. Rasmuksen katon..

    • Anonyymi

      Miksi pittee masentoo tuollain sinunniin??

      Minä oon vanha nainen.

      • Anonyymi

        Mitä kuin?


    • Anonyymi

      Syntymäpäivien unohtuminen ei vielä mikään merkki, mutta Euroviisujen katsominen on.... Ja sillä aikaa täällä jossain toisaalla menossa Ranskan esitys :)
      t.sxth

      • Anonyymi

        Onko tosiaan? Siis onko Euroviisut enemmän vanhemman väen suosiossa? Väitetään, että ainakin gay-piirien suosiossa. Tiedä sitten siitäkään.

        Mutta se oli eilen huvittavaa, kun äänen hihkasen -Hei, mullaha on tänää synttärit. Melkein yhtä huvittavaa, kun mennäviikolla ukon farkkujen lahkeesta meni sisään kissaa pakeneva hiiri.. tai ei oikeestaan läheskään niin hauskaa.


    • Onhan tää vuosittainen via dolorosa mutta aina katsotuksi tulee. Näitä jopa odottaa. 😄

      Hyvä veto oli Rasmukselta. Kympin joukossa ollaan. 😃

      • Anonyymi

        Saksa, Puola ja Englanti jäivät mieleen. Nyt nähdään kohta miten vetosi käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saksa, Puola ja Englanti jäivät mieleen. Nyt nähdään kohta miten vetosi käy.

        Vituiks män, savolainen supersankari.

        No ei se mitn, Rasmus oli melko hyvä. 😐


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Vituiks män, savolainen supersankari.

        No ei se mitn, Rasmus oli melko hyvä. 😐

        Noh, ei voi voittaa aina, eikä edes joka kerta. Paljon panostit? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, ei voi voittaa aina, eikä edes joka kerta. Paljon panostit? :)

        Ja Saksa on vielä nolla-pisteillä... taidan haistaa voittajat :"D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, ei voi voittaa aina, eikä edes joka kerta. Paljon panostit? :)

        Ei ollu betsiä..


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Ei ollu betsiä..

        No oma suosikki? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oma suosikki? :)

        Ruotsi ois saanu voittaa.

        No Putlerilla menee aamulla suolakurkut väärään kurkkuun kun uutiset lukee. 😃

        Slava Ukraine!


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Ruotsi ois saanu voittaa.

        No Putlerilla menee aamulla suolakurkut väärään kurkkuun kun uutiset lukee. 😃

        Slava Ukraine!

        Slava Ukraine! 😃👍
        Nämä kaikki olivat sen takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksa, Puola ja Englanti jäivät mieleen. Nyt nähdään kohta miten vetosi käy.

        Ihmettelin Serbian ja Moldovan suosiota.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Ruotsi ois saanu voittaa.

        No Putlerilla menee aamulla suolakurkut väärään kurkkuun kun uutiset lukee. 😃

        Slava Ukraine!

        Ruotsi ja Iso-britannia oli mun mielestä tylsiä.


    • Anonyymi

      Siis miten vitus Norja on päässy jatkoon?

    • Anonyymi

      Ukraina EI ole voittaja vaan populan aivopesun väline ja eliitin pikkuinen pelinappula.

      • Anonyymi

        Ketään ei voitu aivopestä. Ehkä Englanti voitti, mutta voiton takana äänestettiin oikeasta voittajasta. Ukrainassa toivotaan olen rauha monen maan tahdosta. Slava Ukraine!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei voitu aivopestä. Ehkä Englanti voitti, mutta voiton takana äänestettiin oikeasta voittajasta. Ukrainassa toivotaan olen rauha monen maan tahdosta. Slava Ukraine!

        No ei tää nyt rehellisyyden nimissä ollut musiikin voitto. Kauheeta kansanmusiikkia yhdistettynä aina niin coolilla ukranalaisella räpillä.

        Mut Putinia vituttaa ja se on pääasia se.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        No ei tää nyt rehellisyyden nimissä ollut musiikin voitto. Kauheeta kansanmusiikkia yhdistettynä aina niin coolilla ukranalaisella räpillä.

        Mut Putinia vituttaa ja se on pääasia se.

        En pidä että nykyään politiikkaa sotketaan kaikkialle aina urheilua myöden kuten joskus sata vuotta sitten. Se lisää vain maailmojen riitoja ja kahtiajaottelua.
        Tosin tässä annettakoon kerran anteeksi, kun röyhkeästi sotarikoksin ukrainaan hyökännyt venäjä ansaitsee kaiken nöyryytyksen.
        Jos maan huono tila on jatkossa tae voittoon, niin suomi voittaa vuoden päästä kisat ylivoimaisella pistesaaliilla. Niin alas nyky hallitus on maan ajanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei voitu aivopestä. Ehkä Englanti voitti, mutta voiton takana äänestettiin oikeasta voittajasta. Ukrainassa toivotaan olen rauha monen maan tahdosta. Slava Ukraine!

        Kyllä mä ainakin tykkäsin Ukrainan biisistä.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        No ei tää nyt rehellisyyden nimissä ollut musiikin voitto. Kauheeta kansanmusiikkia yhdistettynä aina niin coolilla ukranalaisella räpillä.

        Mut Putinia vituttaa ja se on pääasia se.

        Siis nimenomaan tuo yhdistelmä toimi, tykkäsin kyllä. 👍


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        No ei tää nyt rehellisyyden nimissä ollut musiikin voitto. Kauheeta kansanmusiikkia yhdistettynä aina niin coolilla ukranalaisella räpillä.

        Mut Putinia vituttaa ja se on pääasia se.

        Kansanmusiikki ja rap, molemmat epämieluisia genrejä, mutta biisi oli mahtava 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanmusiikki ja rap, molemmat epämieluisia genrejä, mutta biisi oli mahtava 🤗

        Jokseenkin samaa mieltä. Mäkään en kummastakaan genrestä juuri välitä, mutta kyllä tuo noin toimi. Erillään ei olis toiminu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis nimenomaan tuo yhdistelmä toimi, tykkäsin kyllä. 👍

        Se on makuasia sano Markku kun mulqqua imi..

        Mä en tykännyt. :(

        Mut joo, makuasioita.


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon!

      • Anonyymi

        No mutta kiitos!

        Syntymäpäivän onnen toivotukset tulee kai siitä, että on taas yhden vuoden säilynyt hengissä?

        Mutsi olis täyttänyt muutaman päivän päästä 83v, mutta elämänlanka katkes äitienpäivänä. Mulla on nyt kaulassa sen kultanen kaulaketju, jota se aina käytti, jotenkin outo olo siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kiitos!

        Syntymäpäivän onnen toivotukset tulee kai siitä, että on taas yhden vuoden säilynyt hengissä?

        Mutsi olis täyttänyt muutaman päivän päästä 83v, mutta elämänlanka katkes äitienpäivänä. Mulla on nyt kaulassa sen kultanen kaulaketju, jota se aina käytti, jotenkin outo olo siitä.

        Sain anopiltani perinnöksi paksun kultaisen ranne renkaan. Se on niin paksu, ettei kukaan usko edes aidoksi ja itse pelkään hukkaavano sen. Äiti tarjosi arvokorujaan ennen kuolemaansa jaettavaksi. En tahtonut niistä yhtäkään. En vaan pysty. Olisi ehkä pitänyt kysyä, minkä olisi halunnut antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain anopiltani perinnöksi paksun kultaisen ranne renkaan. Se on niin paksu, ettei kukaan usko edes aidoksi ja itse pelkään hukkaavano sen. Äiti tarjosi arvokorujaan ennen kuolemaansa jaettavaksi. En tahtonut niistä yhtäkään. En vaan pysty. Olisi ehkä pitänyt kysyä, minkä olisi halunnut antaa.

        Tämä ketju painaa 11 grammaa. Romukultanakin siis arvokas. Koitan olla luomatta esineisiin tunneyhteyksiä, kun tavaroitahan ne vain ovat, mutta ei se silti niin helppoa ole. Entäs vanhat valokuvat, miksi niitäkin pitää säästää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketju painaa 11 grammaa. Romukultanakin siis arvokas. Koitan olla luomatta esineisiin tunneyhteyksiä, kun tavaroitahan ne vain ovat, mutta ei se silti niin helppoa ole. Entäs vanhat valokuvat, miksi niitäkin pitää säästää?

        Vanhat valokuvat on vielä ratkaisematta. Rakastan ylipäätään valokuvia, mutta en näiden niiden tunnekuorman ja henkilökohtaisuuden vuoksi.


    • Anonyymi

      Mulla on kolme nallee, ja niiden nimet, Moskova, Harkova ja sitten ihan pieni nalle Pihkova. Ei muita enää jälellä kun toi moskova ja kovasti on suruissaan kun on harkovan kanssa sodassa eikä millään ymmärrä että ite on hyökänny.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe