EI ENÄÄ IKINÄ INTIALAISEEN

ERITTÄIN PETTYNYT

Satuin tänään vahingossa käymään Ruoholahdessa metroaseman välittömässä läheisyydessä sijaitsevassa intialaisen omistuksessa olevassa pizzeriassa. Kun menin sisään ja tervehdin tiskin takana seisovaa keski-ikäistä nk. palvelualan ammattilaista, sain yllätyksekseni vain ynseän katseen. Noh, koska nälkä oli kova tilasin pizzan ja jäävettä jotka tekivät n. yhdeksän euroa. Tämä töykeä tarjoilijamies ojensi minulle haarukan ja veitsen sekä servetin likaisilla käsillään sanomatta olehyvä. Hetken tiskillä seisomisen jälkeen sain myöskin vettä mitä olin tilannut. Tyrmistyneenä huomasin veitsen olevan likainen. Hetken kuluttua tämä tarjoilija kiidätti pizzan pöytään sanomatta jälleen sanaakaan. Ruokahaluni menivät, kun ensi puraisulla jokin nk.pizzan sisällöstä narskahti ikävästi hampaisiini ja maku oli kaikkea muuta kuin makuhermoja kutkuttava. Lähdin pois enkä jaksanut alkaa sen töykimyksen kanssa vatvomaan asiaa. Terveystarkastajat kutsun heti maanantaina tuohon paikkaan ja ehkä verotarkastuskin voisi tehdä hyvää. Lisään vielä, että paikassa ei ollut mikään ihmispaljous, joten kiireellä tai kielitadolla ei ollut osuutta asiaan. Mahtaakohan työntekijät kyseisessä paikassa pestä käsiään edes wc-käynnin jälkeen YÖK!!!

25

6961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liekö tosi ?

      jossainpäin Suomea toimivassa turkkilaisessa pizzeriassa tapahtunutta:
      asiakkaaksi meni tyylikäs Suomineito. Tilasi pizzan ja söi sitä jonkinaikaa. Alkoi epäillä, että pizzassa on jotain siihen kuulumatonta. Vei näytepalan elintarviketarkastajalle tutkittavaksi. Pizzasta löytyi useamman eri henkilön spermaa.
      Suomineito sai vielä jonkin taudin ao. pizzansyönnistä ( liittynee tähän pizzassa olleisiin ekstratäytteisiin... )

      • Viehkeä suomineito

        Mua oksettaa jo muutenkin sen pizzan jälkeen, joten toi sun tarinas vaikuttaa niin et en enää kykene nieleen spermoja suihinottaessani.


      • Viehkeä suomineito
        Viehkeä suomineito kirjoitti:

        Mua oksettaa jo muutenkin sen pizzan jälkeen, joten toi sun tarinas vaikuttaa niin et en enää kykene nieleen spermoja suihinottaessani.

        Ehdoton ei, muille kuin vaaleaihoisille


      • kuskus
        Viehkeä suomineito kirjoitti:

        Mua oksettaa jo muutenkin sen pizzan jälkeen, joten toi sun tarinas vaikuttaa niin et en enää kykene nieleen spermoja suihinottaessani.

        et voi syödä spermaa ruuassa, mut otat suihin? Haloo. Ties missä se muna on lionnu ennen sun suutas.


      • IMUTTAJA
        kuskus kirjoitti:

        et voi syödä spermaa ruuassa, mut otat suihin? Haloo. Ties missä se muna on lionnu ennen sun suutas.

        Kun ostan ruokaa, maksan siitä euroilla, ja kun otan suihin ja nielen, niin mulle maksetaan. Sitäpaitsi ruoka-annoksessa ei kuulu olla spermaa, ainakaan meidän sivistyneessä yhteiskunnassa.


      • alien

        Joo justiinsa, nyt meni sille 7 päivää-iltalehti linjalle. No meitä on moneen junaan... vai olisko kuitenkin kyseessä valtion salaliitto


      • eikuhjuva
        IMUTTAJA kirjoitti:

        Kun ostan ruokaa, maksan siitä euroilla, ja kun otan suihin ja nielen, niin mulle maksetaan. Sitäpaitsi ruoka-annoksessa ei kuulu olla spermaa, ainakaan meidän sivistyneessä yhteiskunnassa.

        Eiks se ollut kuuluisa björkki, joka sanoi kriitikolle, että loskat suuhun vain ja vähän myöhemmin aiheutti kymmenien ihmisten ruokamyrkytyksen "hienostoraflojensa" ruoista.

        Että silleen...


    • sadfdfsa

      kyseessä?

    • Dacca?

      Asun ruohiksessa ja täällä on kaikissa baareissa hirveet pizzat.
      Daccan pizzat ei maistu edes pizzalle ja siitä mestasta voin kertoo et frendi söi siellä viime kesänä jotain ja ruuassa oli ollut joku ötökkä. Tarjoilija sanoi että se on lentänyt varmaan sisälle niin kaveri sanoi ettei sillä ötökällä ole edes siipiä!
      Siellä saa halpaa kaljaa ja juopot istuu päivisin mut safka on ihan karseeta.

      • Ei enää ikinä Daccaan

        Ruoholahti on varmasti ihan kiva paikka asua ja ikävä kuulla, että kaverisi oli kokenut saman kohtalon kanssani. Nythän olisi oiva aika jonkun ravintola-alan ammattilaisen perustaa kunnollinen ruokamesta Ruoholahteen, missä tavalliset ihmiset voisivat nauttia hyvästä ruuasta ilman kaljaveikkojen örinää.


      • Puz
        Ei enää ikinä Daccaan kirjoitti:

        Ruoholahti on varmasti ihan kiva paikka asua ja ikävä kuulla, että kaverisi oli kokenut saman kohtalon kanssani. Nythän olisi oiva aika jonkun ravintola-alan ammattilaisen perustaa kunnollinen ruokamesta Ruoholahteen, missä tavalliset ihmiset voisivat nauttia hyvästä ruuasta ilman kaljaveikkojen örinää.

        Eikös siellä ole jo ruokaravintola nimeltä Faro?


      • Hyvän ruuan frendi
        Puz kirjoitti:

        Eikös siellä ole jo ruokaravintola nimeltä Faro?

        Pitää käydä tsekkaamassa kyseinen Faro, se Dacca on syvältä ja hienoa et siitä avoimesti tääl myös puhutaan. Ollaan me kans petytty siihen mestaan.


    • EN MENE ENÄÄ KOSKAAN

      Joo kuulostaa tutlta,menin ko. paikkaan ensimmäistä ja viimeistä kertaa!!!En ole ikinä missään saanut yhtä töykeää palvelua!!Ja kauhulla katselin myös keittiön suuntaan...Tämä paikka taitaa olla kyllä enemmänkin kampissa..

      • ruoholahdessa

        metroaseman välittömässä läheisyydessä.


    • wege

      jos vertaa "möhmedi" pizzoja kotimaisiin kotipizzan pitsoihin niin menee ulkolaisille 6-0
      hinta-laatu suhde aivan loistava..
      itse kyllä suosin suosittua, missä kauppa käy ja laatu on ollut hyvää..enkä eksy mihinkään sivukujalla halpaa tarjoavaan koska se on just epäilyttävää mitä sielta saa....uuuhhh....

    • ---

      Mitä hemmetin tekemistä Intialaisuudella on sen kanssa että sait huonoa palvelua ja pahaa ruokaa!?! Varsinkin jos se oli pizzeria eikä edes intialainen ravintola! Olen käynyt lukemattoman monta kertaa intialaisessa ravintolassa (siis sellaisessa missä tajoillaan intialaista ruokaa) ja niin ruoka kuin palvelukin aina ollut erinomaista. Hesburgerissa olen usein saanut huonoa palvelua ja kerran vatsataudinkin, mutta en silti sano että "ei enää koskaan suomalaiseen!" (myyjä siis ollut suomalainen). ....
      Kun teitä idiootteja löytyy joka kansalaisuudesta.

      • ei enää ikinä intialaiseen

        tarkoitin tätä kyseistä dacca-ravintolaa ruoholahdessa mitäs jos oppisit lukemaan niillä aivosoluillasi mitä sinulla ei tunnu paljoa olevan olemattomassa päässäsi.


      • Medborgare
        ei enää ikinä intialaiseen kirjoitti:

        tarkoitin tätä kyseistä dacca-ravintolaa ruoholahdessa mitäs jos oppisit lukemaan niillä aivosoluillasi mitä sinulla ei tunnu paljoa olevan olemattomassa päässäsi.

        Ei sinullakaan mahda liiaksi niitä aivosoluja olla, kun pizzaa tilaat ja huutelet täällä sitten ettei enää ikinä "intialaiseen"...

        Suosittelen jatkossa käymään niissä ihan oikeissa intialaisissa ravintoloissa, niin tiedät mitä hyvä ruoka on.


    • Kotikulinaristi

      Eikös tuo ole hirvittävä yleistys ja vielä virheellinen? Jos ko. paikka, jossa palvelu on tosiaan surkeaa, myyvät ensisijaisesti pizzaa ja muuta länsimaalaista safkaa mutta listalla on pari intilaista vaihtoehtoja tiskin takana on intilainen hlö, ole intialainen ravintola vaan jotain aivan muuta.
      He varmasti ansaitsevat mahdollisesti edessä olevat tarkastukset, ei epäilystäkään.
      Pointti tässä on se, että älä hyvä ihminen leimaa intialaisia ravintoloita tuon kokemuksen perusteella, vaan käy joskus oikeassa inkkari-mestassa. Se voi olla hyvinkin positiivinen kokemus.
      Vinkkinä vielä, että kokeile vaikka Leppävaaran hehtaari-ostarin vieressä on yksi paikka jossa olen käynyt monta kertaa lounaalla pettymättä.
      Mun mielestä paras intialainen oli Asia King, mutta se rempattiin kinkkiläiseksi.

      • ja leimata saa kukin

        mitä tahtoo.


      • Medborgare
        ja leimata saa kukin kirjoitti:

        mitä tahtoo.

        ...sivistymättömyyttänsä saa onneksi ihan vapaasti julistaa, juu. ;-)


      • eikinkkiäenää

        Kinkeillä on ihmeellinen tapa keittää viikon riisit kerralla ja tarjoavat tätä vanhaa kamaa lämmitettynä asiakkailleen - näin bacillus cereus jyllää ja aiheuttaa ruokamyrkytyksiä.


    • Apu

      Otsikko on hieman harhaan johtava. Kyllähän noita "intialaisia" paikkoja, mutta se nyt on se ja sama, minkämaalaisia paikan pitäjät ovat, jos tarjolla on sitä peruspizzaa ja kebabia.

      "Oikeat" intialaiset (ja nepalilaiset) ravintolat ovat noihin verrattuna kuin toiselta planeetalta. Toisin sanoen, ne ovat oikeita ruokailuita. suosittelen siis, että kannattaa vielä joskus mennä "intialaiseen", mutta tällä kertaa varmistautua, että kyseessä on todellakin intialainen, eikä peruspizzeria.

    • Jergovitz

      Dacassahan on helvetin hyviä pizzoja!! :D oon ite asunu ruohiksessa 11 vuotta ja melkein joka sunnuntai tilasin himaan jonku pizzan...ihan törkeen hyvää,en oo kyl ite ravintolassa koskaa käyny syömässä mut kyl ne tyypit siel vaikutti ihan kivoilta...

      Päätteeksi sanon: Ruohis on vitun paska mesta, Dacassa on hyviä pizzoja

    • pappa12

      Dacassa on suht hyvä ruoka,etenkin ne intialaiset annokset.tosin paikan ilmapiirin pilaa paikalliset ns.kanta asiakkaat(miehet) jotka öykkäröivät viikolla,ja viikonloppuisin.ei menisi lapseni kanssa sinne syömään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7376
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4292
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2125
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1879
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1671
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe