Voiko käydä niin

Anonyymi

Että vietät exäsi kanssa juhannusta koska muuten sinulla olisi yksinäinen juhannus?

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi, siitä se alamäki sitten alkaa

    • Ei nyt sentään. Perheen kanssa kuten ennenkin.

    • Suattaapi noin käydäkin. Tosin kai mieluummin yksin kuin missään seurassa. Se on minulle tuiki tavallinen viikonloppu. En halua tuppautua pariskuntien pakkovieraaksi.

      • Anonyymi

        Joko pujis sai vakinaisen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko pujis sai vakinaisen?

        Kysäiseppäs siltä, mitä on saanut ja mistä..


    • Anonyymi

      Exillä on omat äijät, ollut jo kauan joten... Yksin vietän. Todennäköisesti töissä.

      • Anonyymi

        Exillä? Monta sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Exillä? Monta sulla on?

        Heh. Jos lasken entisen vaimon ja niin sanotun entisen tyttökaverin niin niitä on 2 yhteensä. Molemmista on kauan aikaa.


    • Anonyymi

      Jaa, vähä-älyinen ”voiko käydä niin” ap taas vauhdissa, huoh!

    • Anonyymi

      "Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa". Yksin en silti juhannusta vietä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ei. E I. En todellakaan vietä exäni kanssa juhannusta enkä mitään muutakaan juhlaa sen paremmin kun arkeakaan. Tulisten unelmieni kohde M-mies todennäköisesti viettää mittumaarin nyxänsä kanssa joten mulle jää käteen random. No menee se niinkin, jotain seuraa edes, en aio kykkiä jussina kotona.
      Mutta että ex, ei helv..

      TEE

    • Anonyymi

      Minun eksä asuu kerrosta alempana tässä talossa. Seurusteltiin nuorena ja viime juhannuksena vietettiin juhannus yhdessä mökillä.

    • Anonyymi

      Kyllä voisin viettä juhannusta exän kanssa, mutta en tiedä haluaako hän sitä. En koe yksin olemisen olevan ongelma minulle.

    • En vietä juhlapyhiä ex kanssa. Ex on ex, vaikka ihan hyvissä ja asiallisissa väleissä olemme. Juhannuksena, eikä muutenkaan ole yksinäistä. Siitä pitää 3 lasta ja suku huolta. 😁

      Jos minulla ei olisi lapsia juhannuksena saattaisin osallistua sinkkujuhannukseen tai sitten nauttia siitä, että kerrankin saa omaa rauhaa. Kavereilla on myös lapsia ja kaikilla paitsi kahdella lapset on samanikäisiä kuin itsellä ja juhlapyhät menee perhepiirissä.

      • Anonyymi

        Eikö vielä ole löytynyt pohjattomien halujesi tyydyttäjää?


      • Anonyymi

        Moi E,
        Jo ennakkoon, hyvää juhannusta:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö vielä ole löytynyt pohjattomien halujesi tyydyttäjää?

        Pohjaton? Pärjään kyllä ilman miestäkin, miksi en pärjäisi tavallisessa parisuhteessa tai tapailusuhteessa? Yleensä naisen seksuaalisuus on uhka ja ahdistava asia vain miehille, joiden lipido on matala… tai jolla on potenssiongelmia tai esim. ahdas uskonnollinen kasvatus.

        Iso osa miehistä pitää seksistä, muuten. Ja pari, joista kumpikin pitää seksistä, pärjää yleensä paremmin kuin pari, joissa toinen torjuu kumppania säännöllisesti.

        En ole siis päässyt purkamaan ”pohjatonta” haluani miesseurassa. 😆 Jos mitä vaan hakisi, ja kuka vaan kelpaisi, ei sellaisen järjestyminen ole ongelma, mutta kun mielummin odotan jotain parempaa. Silti pientä molemminpuolista oikean elämän flirttiä ja silmäpeliä on käynnissä yhden miehen kanssa (nautin jo tästäkin!). Enkä suoraan sanoen pistäisi pahakseni, vaikka tilanne kehittyisi ihan oikeaksi suhteen aluksi. ♥️ Kesää odotellessa. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi E,
        Jo ennakkoon, hyvää juhannusta:)

        AV

        Kiitos samoin!


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Pohjaton? Pärjään kyllä ilman miestäkin, miksi en pärjäisi tavallisessa parisuhteessa tai tapailusuhteessa? Yleensä naisen seksuaalisuus on uhka ja ahdistava asia vain miehille, joiden lipido on matala… tai jolla on potenssiongelmia tai esim. ahdas uskonnollinen kasvatus.

        Iso osa miehistä pitää seksistä, muuten. Ja pari, joista kumpikin pitää seksistä, pärjää yleensä paremmin kuin pari, joissa toinen torjuu kumppania säännöllisesti.

        En ole siis päässyt purkamaan ”pohjatonta” haluani miesseurassa. 😆 Jos mitä vaan hakisi, ja kuka vaan kelpaisi, ei sellaisen järjestyminen ole ongelma, mutta kun mielummin odotan jotain parempaa. Silti pientä molemminpuolista oikean elämän flirttiä ja silmäpeliä on käynnissä yhden miehen kanssa (nautin jo tästäkin!). Enkä suoraan sanoen pistäisi pahakseni, vaikka tilanne kehittyisi ihan oikeaksi suhteen aluksi. ♥️ Kesää odotellessa. 😁

        Tiedätkö, miksi sua ei oikeasti onnista?


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Kiitos samoin!

        Lyhyestä virsi kaunis.
        Kevät on ollut ilmeisen kiireinen jo lasten harrasteiden parissa?
        On monenlaista näytöstä ja päätöstä.
        Kesä laitumet koittavat ja uudet harrasteet ja arkipäivän innovaatiot niiden tuottamina.
        Hienoa jos olet saanut huomiota työpaikalla joka lämmittää sydäntä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, miksi sua ei oikeasti onnista?

        Tiedän. Tiedän varsin hyvin. En ole aktiivinen seuranhakija enkä halua huonoja yhden illan juttuja. Mielummin etsin rauhassa tavallisessa elämässä ja ajan kanssa sopivaa ihmistä, kuin ”kokeilen” summamutikassa kaikkea vastaan tulevaa.

        Vähän aikaa sitten oli tilanne, että yksi mies yritti vaivihkaa kutsua itseään huoneeseeni ”nukkumaan” tekosyyllä. En ”ymmärtänyt” vihjettä, vaan lähdin nukkumaan. 😆 Vaikka olen sinkku, en ole kaikelle avoin. Miehen löytäminen ei ole arvo. Sen oikean löytäminen ja suuri rakkaus sen sijaan on!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyestä virsi kaunis.
        Kevät on ollut ilmeisen kiireinen jo lasten harrasteiden parissa?
        On monenlaista näytöstä ja päätöstä.
        Kesä laitumet koittavat ja uudet harrasteet ja arkipäivän innovaatiot niiden tuottamina.
        Hienoa jos olet saanut huomiota työpaikalla joka lämmittää sydäntä.

        AV

        Kevät on ollut hyvin kiireinen ja tiivis erityisesti töissä ja lasten kanssa. Onneksi kohta on lomat ja strategiset päätökset nuijittu johdon puolelta, ja sitten saa hetken toivottavasti levähtää ennen seuraava koitosta.

        Huomiota on tullut, itse asiassa useammaltakin taholta jostain syystä. 😁 Olen tehnyt useamman kuukauden töitä hyvin tiiviisti älykkäiden miesten kanssa. Sapioseksuaalin taivas. 🤣 Tykkään joka miehestä ihmisenä paljon, mutta oma kiinnostukseni suunta on selvä. Hän on käyttänyt minusta nimitystä läheinen työkaveri, on koskettanut minua hartiasta, etsii katsekontaktia isossakin porukassa ja hymyilee perään, hänen silmänsä loistaa minulle, jää juttelemaan ja tänään iski silmää. 😊Näen eleistä, että miellytän häntä jollain tasolla ainakin. Vaikka kaikki nuo on hyvin pieniä juttuja eikä takaa mitään, on ennusmerkit kohtalaiset. Kesä näyttää jääkö flirtiksi vai eteneekö…. Jos ei etene, ei voi mitään ja tämäkin on ollut varsin kivaa ja tehnyt hyvää.


    • Se nyt on vähän häilyvää ketkä ovat olleet eksiä, ketkä miesten esineellistäjiä ja ketkä jotain teini-iän aikaisia säätöjä tai suhdeviritelmiä, mutta juhannuksen aikaan liittyy mulla aina aika paljon kaikkia niihin liittyviä ajatuksia. 2008 kesäkuussa kun ensimmäinen "tyttöystäväni" vietti täällä noin viikon, hän olisi halunnut jäädä myös juhannukseksi (kotiolojen takia?) mutta se taas ei käynyt äidilleni 🙄 Olisihan se kieltämättä edelleen häirinnyt pelirutiinia lähikaupan aulassa aika pahasti. Muistaakseni tyttö vietti juhannuksen kohtuu rauhallisesti, ja sen jälkeen mä puolestani kävin hänen luonaan, oikeastaan siellä päätettiin erota, ja myöhemmin sinä kesänä hän valitettavasti joutui tosiaan seksuaalisen väkivallan uhriksi jossain hiekkarannalla.

      Muutama vuosi sitten kävin hyvin menneillä treffeillä kesäkuun puolivälin paikkeilla ja kyseisen naisen kanssa käsittääkseni/mielestäni oltiin parisen kuukautta yhdessä. Juhannusta ei hänenkään kanssa vietetty, enkä ollut siitä mitenkään pahoillaan, kun lapsensa kanssa viettivät juhannuksen mummolassa.

      Ja pari vuotta sitten eksäni kävi täällä juhannuksena, sen jälkeen en ole vaatteetonta naista nähnytkään, ja sekin koko viikonloppu meni jo heti alkuun mun osalta melko lailla pieleen. Meidän piti tavata kauppakeskuksessa, käydä yhdessä ruokaostoksilla ja tulla mun autolla tänne, mutta mä sain paniikkikohtauksen odotellessani häntä ja lähdin parkkihallista yksin kotiin puhelin suljettuna. Sittemmin kerroin mistä oli kyse, kerroin etten uskallaudu rattiin enää uudestaan, yllätyin hänen ymmärtävästä reaktiostaan, ja kun hän sai kyydin tänne niin oli meillä loppujen lopuksi ihan mukavaakin. Vaikkakin mua jäyti koko ajan se oma "heikkouden" osoitus useiden muiden vastaavankaltaisten kömmähdysten jälkeen, ja että miten ne ihan oikeasti näyttäytyy toisen mielessä, eikä vain kauniissa puheissa.

      Niin ja juhannusviikolla 7 vuotta sitten äitini sai ekat sairauskohtauksensa ja pian sen jälkeen diagnoosinsa. No ei siitä sen enempää, mutta esimerkiksi jotkut syreenin tai puiden tuoksut tuo helposti mieleen sen kesän melko yhtäkkisen muutoksen 🙄

      Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen, todennäköisesti en. Mutta en myöskään erityisemmin yllättyisi jos vähiten riidanhaluinen eksäni ilmoittaisi yhtäkkiä että tulee ottamaan rajatonta rusketusta pihalleni 🤣 Meidän piti kavereina nähdäkin viime kesänä, mutta varmaankin korona-aika ja viimekesäinen oma uupumusvaiheeni jotenkin jätti idean taka-alalle, eikä siinä mitään. Kumpikin tässä ollaan tottakai jatkettu omaa elämäämme.

    • Anonyymi

      Pari kesää sitten vietin juhannusta eksän kanssa. Eksä vielä ehdotti tai kysyi mitä teen juhannuksena ja kerroin että menen isäni mökille ja se halusi tulla mukaan. Oli siellä pari muutakin kaveria ja veljeni ja sen tyttöystävä. Tuleva juhannus voi olla myös eksän seurana mutta en kai mene mökille vaan ihan kotosalla olen. Veneilen ja käyn kalassa ja juon bissee kotona.

    • Anonyymi

      Ei voi käydä. Ei todellakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe