https://www.is.fi/menaiset/art-2000008824891.html
Samalla tuli selväksi se, miksi tyttöjen raysastusharrastusta kannustetaan.
"Virva, 38, saa orgasmeja ratsastaessaan – mutta eri tavalla kuin ensin kuvittelisi: ”Ei hemmetti, onpa jännä tunne”
"Ratsastuksessa istuntaa tiivistämisellä voidaan tarkoittaa sitä, että ratsastaja pyrkii keskivartalon lihaksia jännittämällä istumaan entistäkin syvemmälle satulaan, jotta kontakti hevoseen olisi mahdollisimman hyvä.
Fysiologisesti ratsastusorgasmissa näyttäisi siis olevan kyse samasta ilmiöstä, kuin jumppaorgasmissa eli coregasmissa. "
Nyt on todistettu heppatyttöjen ratsastustarve
18
711
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan parasta olisi kun jätt'isi satulan ja housutkin kotiin. Tosin sitten varmaan joutuisi putsaamaan hevosen seuraavaa käyttäjää varten.
- Anonyymi
Keppihevosella sama funktio.
-kiistatta- - Anonyymi
Naisten fillareiden vanteissa pitäisikin sitten olla epäkeskot navat. Naiset eivät ole vaan keksineet tätä asiaa.
- Anonyymi
Taanoin mummo opetteli ajamaan polkupyörällä,opittuaan tuli kerran vihaisena pihaan nakaten pyörän seinän viereen ja lausahti."Kolmatta kertaa et minua nai."
- Anonyymi
Mitä mieltä poliisi on tästä liikennekäyttäytymisestä? Entäpä siveellisyyssäännöt julkisella paikalla.
Harlikkakuskien pieni salaisuus.
- Anonyymi
Aika harvoin taitavat tytöt ajella harrikalla.
Heppa taitaa olla jollain lailla jännempi kapistus. Anonyymi kirjoitti:
Aika harvoin taitavat tytöt ajella harrikalla.
Heppa taitaa olla jollain lailla jännempi kapistus.Äijien erikoisten harrastusten salatuista sivuvaikutuksista toki olikin kyse. Tiesit sen kyllä itsekin, kunhan kirjoitit. ; )
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Äijien erikoisten harrastusten salatuista sivuvaikutuksista toki olikin kyse. Tiesit sen kyllä itsekin, kunhan kirjoitit. ; )
Vai käyvät äijät salaa ratsastamassa pikkutyttöjen hepoilla. Kaikkea sitä kuuleekin. Eikös niille bemarit ja harrikat enää riitä.
- Anonyymi
Onko tuo nyt sitten sitä eläimiin sekaantumista?
- Anonyymi
Tuskinpa sekaantumista. Pikemminkin hyväksikäyttöä.
- Anonyymi
Jonkun tarinan mukaan eräs K:lla alkava Venäjänmaan tsaaritar tykkäsi hevosista niin paljon että astutti itsensä hevosella. Onko tuo eläimen hyväksikäyttöä vai hyvänäpitämistä.
- Anonyymi
Sairasta touhua se on kertakaikkiaan tuollainen.
- Anonyymi
Ihanko tosissasi väität että naisen luontainen käytös olisi jotenkin sairasta?
- Anonyymi
Irstaan näköistä on tuo pikkutyttöjen hevosenleikki keppi haarovälissä.
- Anonyymi
Kenties, mutta kaikki ulokkeet naisten haarovälissä ovat heille luontaista käytöstä. Biologia sen määrää ja tytöt tietysti harjoittelee naiseuttaan.
- Anonyymi
Jumalauta että on luuseri ukot puutteessa! Kyllä oikeen katkeruus paistaa viesteistä😂
Menkää pervot itse istumaan vaikka pesukoneen päälle jos niin heppatyttöjä kadehditte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069