kevät on kyllä

Anonyymi

Yksinäiselle sinkulle karmeinta aikaa. Joka puolella näkee onnellisia pareja. Elämä hymyilee kaikille, paitsi itselleni.

44

247

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se taitaa olla universumin laki. Jotta toisilla voi olla asiat hyvin niin toisten täytyy kärsiä. -0.

      • Anonyymi

        Siltä se tuntuu. Tässä on kärsitty vuosia, että muilla olisi kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä se tuntuu. Tässä on kärsitty vuosia, että muilla olisi kivaa.

        Ei se muiden naimaonni ole riippuvaista sinun kärsimyksestä.


    • Anonyymi

      Mietin juuri että jos kaikki parisuhteen omaavat tai sellaiseen helposti pääsevät laitettaisiin pieneen testiin. Tuhat yötä nukkumista ihan yksin, ei kosketuksia sinä aikana edes päivisin. Kuinka moni olisi vielä onnellinen ja jaksaisi tehdä jalkakyykkyjä ja somettaa positiivisena? Luulen että tuollainen testi karsisi aika monta onnellisten joukosta.

      • Anonyymi

        Veikkaan että osa menettäisi järkensä kokonaan siinä testissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että osa menettäisi järkensä kokonaan siinä testissä.

        Riippuu varmaan ihmisestä.

        Mulla ainakin ihan hyvät fiilikset, ilmankin läheisyyttä.


    • Anonyymi

      Jos joisit viinaa baareissa niin tutustuisit naisiin ja löytäisin kumppanin. Viina on tie onnellisuuteen ja parisuhteeseen.

      T viinamies

    • Kun näkiskin noita onnellisia pareja. Kun tuntuu, että pareja on vuosi vuodelta vaan vähemmän. Ja kaikki on tälläsiä yksinäisiä sinkkuja kun itekin. Eikä se toisten onni oo mitenkään meiltä yksinäisilrä sinkuilta pois. Päinvastoin oikeestaan. Mieti vaikka lämmintä kevätpäivää. Ja onnellinen pari nauttii toisistasn ja sä voit nauttii vaikka jäätelöstä. Että elämä on kuiteskiin loppujen lopuks mukavaa. Eiks niiin.

      • Anonyymi

        Kyllä sitä naisen kosketusta ja läheisyyttä kaipaa useamman vuoden yksin olon jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä naisen kosketusta ja läheisyyttä kaipaa useamman vuoden yksin olon jälkeen.

        Mutta eiks kuitenkin kesä oo parempi, kun talvella on vähän kylmä yksin. Että kevät kesä kuiteskii paras.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta eiks kuitenkin kesä oo parempi, kun talvella on vähän kylmä yksin. Että kevät kesä kuiteskii paras.

        Ei koska, ympärillä näkee enemmän onnellisia pareja.


      • Anonyymi

        Aivan, onnellisia pareja näkee aika vähän. Kun sellaisen näen, tulen iloiseksi.

        - Sheena


    • Anonyymi

      No, en kuule usko tuohon väittämääsi ollenkaan!
      Miten niin juuri keväällä kaikki sinkut huomaisi että olisi hyvä olla joku toinen? :D
      Nuo on ihan sun omassa päässä vedettylä johtopäätöksiä. :) Minä, joka olen sinkku joka en edes otaisi tähän ketään muutenkaan, miksi sitten juuri keväällä??!

      • Anonyymi

        Niin sinä olet tehnyt sen valinnan, ja olet siihen tyytyväinen. Et ota huomioon, että joku voisi haluta eroon sinkkuudestaan, etenkin kun on rakastunut. Sitten kärsii kun tuntee rakkautta mutta ei saa antaa sitä toiselle. Näkee ympärillään rakastuneita pareja, koska omat ajatukset on fiksautuneet siihen. En kiinnittänyt niihin niin paljon huomiota, sanotaan nyt vaikka pari vuotta sitten. Olin silloin vielä ihan tyytyväinen sinkkuna olemiseen. Nyt siihen on kyllästynyt ihan täysin.


    • Anonyymi

      Missä niitä onnellisia pareja näkyy? Missäpäin sinä oikein liikut, kun en ole huomannut?

      • Anonyymi

        No en kyllä minäkään! Mitähän tuo aloittaja taas hourailee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä minäkään! Mitähän tuo aloittaja taas hourailee?

        Luultavasti ona se sama, joka aina koittaa kirjoituksillaan latistaa muiden itsetunnon. Miksi ihmeessä muuten tuollainen aloitus?
        En osaa edes arvailla hänen taustaansa, mutta joku todella negatiininen ja paha ihminen kuitenkin on kyseessä. Ellei jopa psykopaatti,


    • Anonyymi

      Kaipaan kyllä yhtä tiettyä ihmistä, mutta läheisyyteen ei ole vielä mahdollisuutta. Jaksan odottaa tilanteen selviämistä. Muistelen menneisyyttä ja siihen liittyviä hyviä kokemuksia.

    • Anonyymi

      Kateus kalvaa taas miehiä.

    • Anonyymi

      Siellä kotona te nysväätte ja mietitte miten sen kumppanin löytää. Baareista löytyy kumppani niin se vaan on.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Minulla on muaa enemmän kuin laskuarojääkäreillä; sttana ostamaan ruokakaa lahikauppaan sisäerottraattoin acullakin oin askel kilometrilla.

      KKK controller tekeee heh.

    • Anonyymi

      Ovstko ksikki ytöt hassuja mukavi?

      Mielestäni ovat, mutta eiväy yunnr minusa lainkasan, mutttas olen ana muks yylikäd jsliloinrn.

    • Anonyymi

      Yksin ei ole pakko olla. Mene virkkauskurssille josta saat seuraa vanhoista mummoista.

      • Anonyymi

        Mummot nauraa hoivakodissa kokemattomalle raitiille miehelle.
        Raitis mies kehuu raittiuttansa. Mummoja ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Jaa, en tunnista itseäni tuosta yksinäinen sinkku puheesta. Vaikka olenkin sinkku tai tarkemmin sanottuna eronnut niin en kyllä ole millään tavalla yksinäinen. En ole koskaan ole kokenut olevani yksinäinen, varmaan tämä geeni puuttuu minulta.

      • Anonyymi

        Eron jälkeen surkeinta on, kun ei ole sitä kenen kanssa elämän on elänyt ja yhteisiä muistoja hankkinut. Ei ole enää sitä, kenen kanssa muistella.


    • Anonyymi

      Mikai viinamies ei saa ikinä pilluas?

      Itseni pitäisi tutustua jooh johonkin kaunottareen, jälleen kerran..

    • Anonyymi

      Baarissa tapaa naisia. Yksin ei ole pakko olla. Seuran etsintä on kovaa työtä ja viina pitää juoda mutta lopulta se kannattaa ja löytää kumppanin.

      t viinamies

    • Anonyymi

      Kevät on parasta aikaa jokaiselle. Aamulla herää auringon paisteeseen, valoa riittää.
      Verkkarit jalkaan ja salille hikoilemaan, pitäähän kroppa herättää talviunestaan.
      Linnut visertävät jo ennen aamu viittä. Kevät on uuden elämän aikaa.

      AV

      • Anonyymi

        Kevät ei välttämättä ole ihan kaikille parasta aikaa... Etenkään öiden valoisuus, ja ilmassa leijailevat siitepöylyt tekevät siitä monelle sietämättömän.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät ei välttämättä ole ihan kaikille parasta aikaa... Etenkään öiden valoisuus, ja ilmassa leijailevat siitepöylyt tekevät siitä monelle sietämättömän.

        - Sheena

        Miten öiden valoisuus voisi ketään vaivata? Laittaa pimennysverhot ikkunaan jos valoa ei kestä. Tänä keväänä on vähemmän allergiaoireita. Koivu ja paju on jo kukkinut, harvinaisen vähän siitepölyä ilmassa. Muuta pölyä sitäkin enemmän.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten öiden valoisuus voisi ketään vaivata? Laittaa pimennysverhot ikkunaan jos valoa ei kestä. Tänä keväänä on vähemmän allergiaoireita. Koivu ja paju on jo kukkinut, harvinaisen vähän siitepölyä ilmassa. Muuta pölyä sitäkin enemmän.

        AV

        Aika monia stressaantuneita ja/tai huono-/herkkäunisia vaivaa valoisat yöt... Pimennyskaihtimet on, pimennysverhot niiden päällä. Silti odotan jo kiihkeästi pimeämpiä öitä 🤷‍♀️

        - Sheena


    • Anonyymi

      Ei elämä hymyile mullekaan, mutt kaikkeen tottuu, mä olen hyväksynyt ettei mun kohdalle tullutkaan ketään. Opin taas kerran kantapään kautta etten kelpaa edes ystäväksi kenellekään, joten siinäkin mielessä joudun olemaan yksin, ei tee mieli joutua heitetyksi syrjään, kun musta ei ole mitään hyötyä jollekulle ja kertaakaan en ole ruvennut uudestaan tekemisiin henkilön kans, joka on mut jo kerran heittänyt pois, en mä mikään heittopussi sentään ole, mullakin on tunteet. Jospa seuraavassa elämässä sitten olisi parempi onni kaiken suhteen, tässä elämässä ei ollut onni mukana.

    • Anonyymi

      Uskaltaakohan mennä käymään jonkun tytön luokse jolle ikkunasta höpötin?`

    • Anonyymi

      Itsesäälin parasta aikaa? Se on kuule justiinsa niin miten haluat ajatella.

      - Sheena

    • Ei se mun oma tilanne haittaa, mutta näyttää kaikki muutkin olevan yksin. Eilen piti lähtee ihan naapuri kaupunkiin. Kun ei jaksa kattella tälläsiä avuttomia yksilöitä. Taitaa olla enää Turku, Tampere ja Jyväskylä missä on enää mitään elämää.

    • Anonyymi

      Sinkkuus on tosiaan syrjäkylien ongelma. Väkeä on vähän, uutta ei tule ja nuoret muuttavat muualle.
      Peräkammaripojan ei kannata odottaa, että naapurin likka kasvaisi täysi-ikäiseksi ja tulisi emännäksi taloon.

    • Anonyymi

      On se karmeaa jos vaan istuu kotona eikä tee mitään kesällä. Pari kesää sitten lähdin pitkälle pyöräily reissulle. Poljin turusta kilpisjärvelle. Matkan aikana tapasin mukavia ihmisiä ja sain jopa sinkkunaisilta kutsun tulla sen kotiin yöksi jos minulla ei ollut majapaikkaa. No minä käytin tilaisuutta hyväksi. Pääsin suihkuun ja nukkumaan. Reisuun kun lähtee niin varmaan tutustuu ihmisiin. Jos olis nyt rahaa niin lähtisin varmasti kesällä pyörilemää pitkin suomea.

    • Anonyymi

      Eivät kai kaikki tytöt le vihamielisiä?

      Itsxelläni kyllä hassu juttu kun jooh ptäisi etsiä valokuva-ihmisiä jotain, kuin Sgerlovk Holmes sitten.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilman siitepölyä ja tien hiekkapöly haittoja, nauttisin enemmän keväästä yksinkin. Kaikki on lopulta itsestä kiinni. Ajatteletko asioita myönteisen vai kielteisen kautta. Ja oikealla tavalla. Pinnallisesti ajatteleva ajattelee vain niin, että miltä asiat näyttää muille, muulla ei niin väliä. Silloin juksaat vain itseäsi.

      Kaikki hyvä lähtee itsestä ja kuinka sen itselle oivaltaa. Hyvän jakaminen muille luo antamisen iloa itselle, sen merkitys on suuri, kun sen oikein ymmärtää. Se ei ole velvollisuus kenellekään. Tolkun ihminen ajattelee terveellä tavalla ja hyvällä tavalla toimimalla saa hyvää myös itselle, kun ympäristö voi hyvin ja on viihtyisä.

    • Anonyymi

      Jos olisitte tehneet vuoden alussa kuten sanoin että menkää baariin juomaan viinaa niin olisitte löytäneet kumppanin baarista ja nyt kevät ja kesä olisi onnellista aikaa eikä olisi niin karmeaa aikaa koska teillä olisi kumppani.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Kevät on karmeaa aikaa. Kuten sano Kapteeni Haddock kun oli tähystäjänä kuuvaunussa, kun mikrofobi oli pudonnu. Että pikkupoikana ihmettelin, että mitä karmeaa mikrofonin putoomisessa on. Mutta sehän oli se kun se oli yhteys Tintille, että kuuvaunu oli menossa rotkoon. Mutta mä en ymmärrä sitä kirjottajaa, joku Remu se oli, että millä tollasen panssarivaunun kuuhun rahtaa. Mutta toisaalta Remu ennakoi, että kuussa on vettä ja sitä ei kukaan tiedemies tienny, kun vasta 90-luvulla. Mutta miks Tintissä kukaan ei oo naimisissa. Onks Remulla joku trauma siitä vai mikä. Remu oli siis sukunimi, en tarkota sitä rumpalia, vaan tintin kirjottajaa herra Remua.

    • Se riippuu siitä, miten mutterit korviensa väleissä asettelee. Voit asetella ne niin, että kärsit noista onnellisista pareista tai sitten voit asetella ne niin, että olet iloinen puolestansa, vaikka samalla haluaisitkin itse olla vastaavassa tilanteessa.

      Musta kevät on aina hienoa aikaa, on mahtavaa nähdä luonnon pompsahtavan esiin ja "kukkaan" eri puolilla eri tavoin. Nähdä kuinka tutut puut avaavat silmujaan ja ovat siten edelleen hengissä. Kuinka tuosta lämpäreestä taas nousee se outo kukka, sekin on edelleen hengissä. Ja niin edelleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      167
      2971
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      2038
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1996
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      86
      1709
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      83
      1576
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1552
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1120
    8. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      68
      1072
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      268
      1068
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      948
    Aihe