S-Marketissa ALE-laputetut itsepalvelukassalla

Anonyymi

menevätkin täydestä hinnasta. Miksei uudelleenkoodata hyllyihin? Ei itsepalvelukassassa ole oikein itua, kun pitää kutsua myyjää paikalle tekemään alennuksen. :P
Paras silloin mennä suosista "ihmiskassalle".

12

1707

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain tyhmä käyttää ip-kassoja ja vie joltain ihmiseltä työpaikan.

• Anonyymi

Niin,...mutta kautta aikojenhan koneet ovat olleet viemässä niitä työpaikkoja, "robottihan" tuo ip-kassakin on.

• Anonyymi

Eipä tulis mieleenkään käyttää itsepalvelukassoja kaupoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tulis mieleenkään käyttää itsepalvelukassoja kaupoissa.

Miks ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks ei

Se vie työt kassoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vie työt kassoilta.

Kassan työ on tympeää. Kun ihmisen ei tarvitse sitää enää tehdä, niin voi keskittyä mukavampiin työtehtäviin.

• Anonyymi

Melko köyhää jos ei ole varaa mennä pilalle menneiden tuotteiden kanssa edes oikealle kassalle palveltavaksi.

• Anonyymi

Ei laputetut tuotteet ole pilalle menneitä. Ne ovat vielä täysin syömäkelpoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei laputetut tuotteet ole pilalle menneitä. Ne ovat vielä täysin syömäkelpoisia.

Monet tuotteet ovat syömäkelpoisia jopa viimeisen käyttöpäivän päivämäärän jälkeenkin. Itse käytän vuosia vanhoja mausteita. Eivät ole menneet miksikään, kun niitä oikealla tavalla säilyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet tuotteet ovat syömäkelpoisia jopa viimeisen käyttöpäivän päivämäärän jälkeenkin. Itse käytän vuosia vanhoja mausteita. Eivät ole menneet miksikään, kun niitä oikealla tavalla säilyttää.

Voihan sen noinkin ajatella, että jos ei saa ruokamyrkytystä, niin on ihan kuranttia tavaraa.

Mausteetkin ovat tuoretuotteita. Ei niistä alkuperäistä makua saa enää puolen vuoden jälkeen. Ja tässä tarkoitetaan siis näitä jauhettuja kuivamausteita.

Mutta jokainen toki tyylillään. Makuasioista ei voi olla väärässä, sanoi koira kun muniaan nuoli.

• Anonyymi

Ale lipuilla pitäisi sitten olla oma EAN koodi, jotta homma toimisi. Ei ole niin. Yhdellä EAN koodilla voi olla vain yksi hinta. Ihminen pitää käsin korjata hinta, jos osa samoista tuotteista ovat ALE hintaisia.

• Anonyymi

Se nyt on vain pieni järjestelykysymys, kun tarrakone sylkee i uuden EAN-kooditarran tuotteeseen vanhan päälle.
        Miten mielestäsi toisen hinnan laittaminen tuotteelle olisi mahdotonta? Huomaa, ettei niiden koodien määrä ihan niin rajallinen ole! :)
        Joku kertoi, että eräissä kaupoissa näin tehdäänkin.

Laitoin tästä kehitysehdotuksen S-kaupan palautesivulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      73
      5871
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      275
      4750
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2588
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1532
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      14
      1420
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1357
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1306
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1254
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1211
    Aihe