Ahven fileen hinta

Anonyymi

Huh huh yli 30 euroa oli prismassa.
No minä myyn 18-20 euroa kilo. Kalastan paljon ja kaikki menee kaupaksi mitä saan. Fileeraan ruodottomaksi ja perattunakin kokonaisena saa. Hyvä bisnes työttömälle koska ahventa saa helposti. Nyt alkaa paras ahven sesonki ja sitä pitäisi tulla merestä paljon. Jos saan 10 kg per aamupäivä eli noin 200 kg kuukaudessa niin tienaan aika hyvin. On siinä toki homaa mutta työttömänä on aikaa.

12

2627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokainen ostaisi Helsinki ,jos joku myisi merta on mielin määrin ja meren rantaa itäHelsinki. Eipä niden ranoilla kukan tulut myymän saalitaan.Itsellä vaan onki ja sitä viellä en käyttänyt.Eikä napannut oikein onkeen ahven.Kun rannalla yritin heitä simaa .Väärä paikka ja sen alueen miksä sanotaan ruoppaus.Vie se järvestäkin muikut,jos paljon rupataan.Moneksi vuodeksikin.

    • Anonyymi

      Sisävesissä lähes kaikki kalstajat tukijulleja sivutöinään. Tietäähän sen etteivät halvalla myy kun tottuneet isoille tuloille jättitukiaisilla.

    • Anonyymi

      Itse ostan tuore ahvenfileet suoraan eläkeläisiltä, vapaaajan kalastajilta, ja ns.urheilukalastajilta.. Opiskelijat ahkeria ahvenen pyytäjiä. Maksan kilolta 18 euroa.
      Ovat ruodottomia ja tuoreita. Jotkut toimittavat kotiin saakka. Näin meillä ..
      Paikka Pohjois savo ja Savo Karjalan alue..

      • Anonyymi

        Fileenä vai, vaikea uskoa että opiskelijat ainakaan alkaisi sellaiseen työhön.


    • Anonyymi

      Jos väliin sotkee firman tai kaupan niin hinta nousee aivan liian kalliiksi, tai jos kalastajalla se on ainoa tulonlähde.


      Jokainen saa järkevällä hinnalla ahventa ja kalastaja sopivasti.

      Siksi kalat ostetaan suoraan toiselta yksityiseltä. Kuten polttopuutkin

      • Anonyymi

        Suurin osa kalastajista rikkaita tukijulleja, siksi niillä ei ole tarvetta myydä halvella. Taitaa olla vain merellä jokunen pääammatiltaan kalastaja ja ainakin silakka edelleen halpaa. Ennen saikin halvalla kun maajussitkin kiersivät myymässä talosta taloon, mutta ei nykyään tukijullit ole pikkurahan tarpeessa, korkeintaan tutuille myyvät halvalla.


    • Anonyymi

      Olen kalastanut noin 5v eläkeläisenä. Myyn suomustetun peratun ahvenen , ja ahven fileen niin yksityisille kuin tutuille kokeille kohtuudella. Perattu ahven 15euroa kg.
      Fileenä 18euroa kg. Kuhafileenä 20euroa. Haukifile 12euroa. Kaikki menee samana
      päivänä kun on pyydetty. Siika kokonainen,perattu sopimuksen mukaan..

      • Anonyymi

        Paljon hankit kuukaudessa?


    • Anonyymi

      Varmasti noilla hinnoilla..

    • Anonyymi

      Tuo kuulostaa järkevältä , jokainen hyötyy.

    • Anonyymi

      Ei kuulosta järkevältä. Ensin tukijulleile maksetaan miljardien tukiaiset ja sitten rahastavat tuotteilla maailman kalleimmat hinnat.

    • Anonyymi

      Äsk.yhtä kuin Lapin mies..ja on paljon ostajia.Ny puhistamatta n.30kg.Ja varma.ruototakuu/ei oo.Mis,tään kommentin kysyjä,?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe