Tällainen käristyskupoli sää, joka jatkuu päiviä, jopa viikkoja tappaa enemmän, kuin mikään korona.
Monella nuoremmalle hyväkuntoiselle kuumuus koettelee, niin mitä sitten iäkkäilä.
Kestävyys liikunnan harjoittelusta on ainakin jonkunverran hyötyä kuumuuden sietämisessä ja myös sillä, että on ruumiin rakenteeltaan hoikka.
Isoisäni oli tervaskanto. 1990 luvulla sattui yksi todella kuuma hellejakso, jolloin isoisäni joutui vähentämään vaatetusta.
Hänellä oli normaali kesinä pitkät kalsarit sarkahousjen alla ja pitkähihainen aluspaita.
Lyhyet kalsarit ja t-paita olivat tuntemattomia hänelle.
Kuuma sää tappaa enemmän, kuin korona
6
259
Vastaukset
- Anonyymi
Kuumuus tappaa Suomessa arvioiden mukaan n. 400 vuodessa. Ei taida pärjätä koronalle.
- Anonyymi
Korona tappanut Suomessa tämän vuoden puolella jo 3300 ihmistä ja ollaan vasta kesäkuun lopussa. Helteeseen verrattuna kymmenkertainen tappaja.
- Anonyymi
Aletaan sitte syksyllä taas leikkii koronahippaa
Yks hankkii maskit ja toinen piikit ja desiaineet ja nelljästoista kirjoittaa saikut kun yskityttää.
Koronahippaa on Kiva Ku se ei lopu koskaan ja siinä voi muuttaa leikin sääntöjä.
Nytte sitte yskimisiin vaan. - Anonyymi
Paria uutta omikronvarianttia pukkaa. Ovat tutkijat kovasti huolissaan. leviää Intiassa ja on jo 10 muussa maassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927