Lyhytvartiset housut?

Anonyymi

Uusimmassa Lidlin mainoslehtisessä on minulle outo tarjous, "lyhytvartiset housut".
Olen yli 70 vuotta elänyt, enkä ole moisista kuullut. Särähtääkjö kenenkään muun "kielikorva""?

10

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai olivatko ne housut lyhytvartisille?

Jos ajatellaan vaikka lyhytvartisia saappaita, niin ulottuisivatko lyhytvartiset housut korkeintaan puolisääreen asti? Siis alhaalta mitattuina?

• Anonyymi

Niin, aloittaja, lienet ymmärtänyt hieman väärin tuon oudon tarjouksen: ei se ehkä olekaan henkilökohtaisesti juuri sinulle, vaan niille lyhytvartisille (olettaen että olet pitkävartisempi?).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, aloittaja, lienet ymmärtänyt hieman väärin tuon oudon tarjouksen: ei se ehkä olekaan henkilökohtaisesti juuri sinulle, vaan niille lyhytvartisille (olettaen että olet pitkävartisempi?).

Aloittajan ISP:stä päätellen hän kuuluu paremminkin ryhmään keskikokoiset kääpiöt.

• Anonyymi

Laitoin juuri Lidliin kyselyä, milloin myyntiin tulee ne pitkälahkeiset saappaat.......

• Anonyymi

Oliskohan kyse ns tulvahousuista: jos vettä vaikka 30cm tasamaalla, niin ei ole hätäpäivää, alalahkeet pysyy vielä kuivina.

• Anonyymi

Nainen kaupassa.: ”Ostaisin uimahousut meidän pojille”.
      Myyjä: ”Lyhyt- vai pitkävartiset?”
      Nainen: ”Jaa-a, no jos isäänsä tulevat niin lyhytvartiset!”

• Anonyymi

Lyhytvartiset housut on helppo tehdä itse. Leikataan vain pitkävartisista farkuista pitkät varret pois.

Näin saadaan kesän trendihousut eli jortsit, englanniksi ”jorts” (jeans shorts = jorts).

• Anonyymi

Monilla pitää olla polviin ettei sukukalleudet näy, minulla riittää reilut 20cm. Paremmat kuitenkin perinteiset uikkarit, pysyy tukevasti jalkovälissä eikä roiku lahkeessa.

• Anonyymi

Alushousut on syytä olla niin lyhytvartiset että eivät roiku sortsien lahkeista.
      Ennenvanhaan oli kalukukkaro käytössä, se esti pitkänkin varren roikkumasta näkösälle olipa lahkeet millaiset hyvänsä koska kalukukkarolla pelit sidottiin pystyasentoon. Piti tietysti katsoa ettei töröttänyt vyön yläpuoleltakaan.

• Anonyymi

Tämä on sittä uutta suomenkieltä siis uutta normaalia, paras alkaa vain tottua.
      Onhan siellä ollut naisten bikinejä, naisten rintaliivejä, naisten hameita, no tätä on muillakin, mutta miksi ei sitten tasapuolisesti ole miesten rintaliivejä, bikinejä ja hameita.
      Mitäs tasa-arvoa se on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2830
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      264
      2673
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1875
    5. 217
      1405
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1210
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1027
    8. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      30
      963
    9. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      917
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      907
    Aihe