Lyhytvartiset housut?

Anonyymi

Uusimmassa Lidlin mainoslehtisessä on minulle outo tarjous, "lyhytvartiset housut".
Olen yli 70 vuotta elänyt, enkä ole moisista kuullut. Särähtääkjö kenenkään muun "kielikorva""?

10

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai olivatko ne housut lyhytvartisille?

Jos ajatellaan vaikka lyhytvartisia saappaita, niin ulottuisivatko lyhytvartiset housut korkeintaan puolisääreen asti? Siis alhaalta mitattuina?

• Anonyymi

Niin, aloittaja, lienet ymmärtänyt hieman väärin tuon oudon tarjouksen: ei se ehkä olekaan henkilökohtaisesti juuri sinulle, vaan niille lyhytvartisille (olettaen että olet pitkävartisempi?).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, aloittaja, lienet ymmärtänyt hieman väärin tuon oudon tarjouksen: ei se ehkä olekaan henkilökohtaisesti juuri sinulle, vaan niille lyhytvartisille (olettaen että olet pitkävartisempi?).

Aloittajan ISP:stä päätellen hän kuuluu paremminkin ryhmään keskikokoiset kääpiöt.

• Anonyymi

Laitoin juuri Lidliin kyselyä, milloin myyntiin tulee ne pitkälahkeiset saappaat.......

• Anonyymi

Oliskohan kyse ns tulvahousuista: jos vettä vaikka 30cm tasamaalla, niin ei ole hätäpäivää, alalahkeet pysyy vielä kuivina.

• Anonyymi

Nainen kaupassa.: ”Ostaisin uimahousut meidän pojille”.
      Myyjä: ”Lyhyt- vai pitkävartiset?”
      Nainen: ”Jaa-a, no jos isäänsä tulevat niin lyhytvartiset!”

• Anonyymi

Lyhytvartiset housut on helppo tehdä itse. Leikataan vain pitkävartisista farkuista pitkät varret pois.

Näin saadaan kesän trendihousut eli jortsit, englanniksi ”jorts” (jeans shorts = jorts).

• Anonyymi

Monilla pitää olla polviin ettei sukukalleudet näy, minulla riittää reilut 20cm. Paremmat kuitenkin perinteiset uikkarit, pysyy tukevasti jalkovälissä eikä roiku lahkeessa.

• Anonyymi

Alushousut on syytä olla niin lyhytvartiset että eivät roiku sortsien lahkeista.
      Ennenvanhaan oli kalukukkaro käytössä, se esti pitkänkin varren roikkumasta näkösälle olipa lahkeet millaiset hyvänsä koska kalukukkarolla pelit sidottiin pystyasentoon. Piti tietysti katsoa ettei töröttänyt vyön yläpuoleltakaan.

• Anonyymi

Tämä on sittä uutta suomenkieltä siis uutta normaalia, paras alkaa vain tottua.
      Onhan siellä ollut naisten bikinejä, naisten rintaliivejä, naisten hameita, no tätä on muillakin, mutta miksi ei sitten tasapuolisesti ole miesten rintaliivejä, bikinejä ja hameita.
      Mitäs tasa-arvoa se on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe