Eli kenen palstalaisen kanssa luulisit tulevasi toimeen livessä tai retkellä ja kenestä palstalaisesta pidät eniten ja kenen kanssa palstalla tulet juttuun parhaiten eli nyt vain kehu viestejä
Vastaukset 13
Jaa-a?! Itseni kanssa tuun hyvin toimeen. Eikö se riitä?
- Anonyymi
Ei nyt mitään tommosii viestejä vaan oikeasti kuka on sinusta kivoin ja kenen kanssa luulisit livessä tulevan juttuun ja toimeen ja kenen kanssa palstalla tulet parhaiten juttuun siis kaverina ei mitään rakkaus juttuja
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt mitään tommosii viestejä vaan oikeasti kuka on sinusta kivoin ja kenen kanssa luulisit livessä tulevan juttuun ja toimeen ja kenen kanssa palstalla tulet parhaiten juttuun siis kaverina ei mitään rakkaus juttuja
En mä oikeesti tiedä. Kaikissa on sekä että puolia mitkä eniten mun kanssa juttelee, kivat ja vähemmän kivat puolet. Kukaan ei varsinaisesti ole ketään yläpuolella.
Ei enää. Oli joskus.Aloittaja: "kenestä palstalaisesta pidät eniten ja kenen kanssa palstalla tulet juttuun parhaiten eli nyt vain kehu viestejä"
Minä pidän eniten PALSTANVALTAAJASTA tai oikeastaan hänestä joillakin aiemmilla nimimerkeillä vähän nuorempana. Kehuisin häntä kivaksi ja mielenkiintoiseksi kirjoittajaksi.- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Aloittaja: "kenestä palstalaisesta pidät eniten ja kenen kanssa palstalla tulet juttuun parhaiten eli nyt vain kehu viestejä"
Minä pidän eniten PALSTANVALTAAJASTA tai oikeastaan hänestä joillakin aiemmilla nimimerkeillä vähän nuorempana. Kehuisin häntä kivaksi ja mielenkiintoiseksi kirjoittajaksi.Hyvä varmasti palstanvaltaajasta tuntui kivalta kehu ja hänelle tuli hyvä mieli
Aloittaja: "kenestä palstalaisesta pidät eniten ja kenen kanssa palstalla tulet juttuun parhaiten eli nyt vain kehu viestejä"
Minä pidän eniten PALSTANVALTAAJASTA tai oikeastaan hänestä joillakin aiemmilla nimimerkeillä vähän nuorempana. Kehuisin häntä kivaksi ja mielenkiintoiseksi kirjoittajaksi.Kiitos. :)
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Kiitos. :)
Se oli totuus, sillä joskus kun sinä olit poissa ei kiinnostanut tälle palstalle oikein kirjoitella. Palsta ilman sinua on vähemmän kiva. Tietysti kaipailee montaa muutakin, joita ei täällä ei enää näy, mutta sinä olet ollut suosikkini täällä monta vuotta! :) Ole hyvä kehuista! :)
Se oli totuus, sillä joskus kun sinä olit poissa ei kiinnostanut tälle palstalle oikein kirjoitella. Palsta ilman sinua on vähemmän kiva. Tietysti kaipailee montaa muutakin, joita ei täällä ei enää näy, mutta sinä olet ollut suosikkini täällä monta vuotta! :) Ole hyvä kehuista! :)
No vois olla hyvä mun välillä olla useampi vuosikin poissa. Itestä tuntuu sille joskus.
No vois olla hyvä mun välillä olla useampi vuosikin poissa. Itestä tuntuu sille joskus.
"No vois olla hyvä mun välillä olla useampi vuosikin poissa. Itestä tuntuu sille joskus."
Riittää, kun olet poissa muutaman päivän tai muutaman viikon. Ei sitä kannata olla poissa vuosia tai kuukausia.
Hyvää Yhdysvaltojen Itsenäisyyspäivää sinne - Neljäs Heinäkuuta! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"No vois olla hyvä mun välillä olla useampi vuosikin poissa. Itestä tuntuu sille joskus."
Riittää, kun olet poissa muutaman päivän tai muutaman viikon. Ei sitä kannata olla poissa vuosia tai kuukausia.
Hyvää Yhdysvaltojen Itsenäisyyspäivää sinne - Neljäs Heinäkuuta! :)No oikeestaan ei riitä. Mutta joku päivä...
Ai tänää on semmonenkin.- Anonyymi
Hyvää Yhdysvaltojen Itsenäisyyspäivää sinne - Neljäs Heinäkuuta! :)🙄 Kas kun ei hyvää pääsiäistä.
No oikeestaan ei riitä. Mutta joku päivä...
Ai tänää on semmonenkin."Ai tänää on semmonenkin."
Muistan päivän elokuvasta "Syntynyt 4. heinäkuuta" tai jotain sinne päin. Tom Cruise näytteli pääosaa joskus vuoden 1990 filmissä. Näin sen sillon murkkuna.
Jenkeissä ne grillaa kesäjuhlana itsenäisyyspäivänä ja pitävät paraateja. Chicagossa joku höntti oli ammuskellut jossain itsenäisyyspäivän paraatissa. Vaikka näin on käynyt niin minulle on jotenkin elokuvien ja tv:n kautta hyvä maku Yhdysvaltain merkkipäivästä - grillaamista, paraateja, isänmaallisuutta ja ilotulituksia! :)
Livenäkin siedän toisten ihmisten olemassaoloa, mutten mitenkään hingu toisten seuraan. En usko että palstalaiset olisivat poikkeus tässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2903007Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1521236- 2101191
- 841183
- 881164
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051070- 65882
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25785- 71757
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59647