https://www.yleisurheilu.fi/wp-content/uploads/2022/02/1XA_6383_web-1536x973.jpg
Kyllä alkaa jo vetää vertoja hiihtäjillekkin, vai mitä on raati mieltä ?
Juoksijatko heikkoja käsivoimiltaan ?
30
220
Vastaukset
- Anonyymi
Siultako pois rimppakinttu
- Anonyymi
Upeat terveet lihakset, mutta ei taida pärjätä Björgenin parhaisiin pullistuksiin.
- Anonyymi
Kuten kehonrakentaja, kansanedustaja Ritva ”Kike” Elomaa loihe lausumaan:
Ja minä en ole mikään sinisilmäinen ihminen, vaikka sinisilmäinen olenkin.
- Anonyymi
Kyllähän tuo meikäläisen varmaan pistelisi nippuun. t: 65kg rimpula juoksija ei koskaan ylävartalotreeniä
- Anonyymi
Eikö oikeesti mitään edes leukoja,punnerruksia.
- Anonyymi
Ei taida olla maratoonari kuvan juoksija?
- Anonyymi
Milja Thureson, short track juoksija. Tekaisi muuten juuri 400 metrilä enkat itselleen.
- Anonyymi
Taitaa ottaa satkun penkistä ?
- Anonyymi
Poistaisi tuon älyttömän napalävistyksen, niin saisi tehostusta metaboliikkaan ja pääsisi arvokisoihin.
- Anonyymi
Björgenhän väitti, että maatöitä tehty, mutta ei ainakaan minun lihakset ole maatöillä kasvaneet yhtään mitään, päin vastoin kuihtuneet. Nappi se on aina tuollaisen taustalla.
- Anonyymi
Björgen alkoi "maatilan tyttäreksi" vasta noin kymmenen vuotta maajoukkueessa kärvistelemisestä. Sen jälkeen alkoi tulla huippumenestystä hiihdossa. Sai ilmeisesti astmalääkkeisiin luvat ilman astman toteamista. Hänelle räätälöitiin oma Symbicort. Sitä ei apteekista saa.
Saarinen ja Kuitunen ohittelivat heittämällä Maarittia ennen kuin Mengele astui kuvioihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Björgen alkoi "maatilan tyttäreksi" vasta noin kymmenen vuotta maajoukkueessa kärvistelemisestä. Sen jälkeen alkoi tulla huippumenestystä hiihdossa. Sai ilmeisesti astmalääkkeisiin luvat ilman astman toteamista. Hänelle räätälöitiin oma Symbicort. Sitä ei apteekista saa.
Saarinen ja Kuitunen ohittelivat heittämällä Maarittia ennen kuin Mengele astui kuvioihin.Bjökkähän jäi kuin tikku paskaan, kun Johaug sai oman "mengelen" ja laji vaihtui juoksuksi.
Itse asiassa Terese juoksi suksillaan, tekniikka täysin toinen kuin mitä hiihtokouluissa opetettiin. - Anonyymi
Nostapa painavia maitotonkkia lavalle, niin kyllä lihas kasvaa. Kevyen heinähangon heiluta eri asia.
- Anonyymi
Näyttää olevan venäjän paita
- Anonyymi
Kyllä maramiehetkin lihaksia tarvitsevat yläkroppaan, mutta pääasiassa lihaskestävyyttä. Asiaa voi testata niin, että seisot 3 tuntia paikallasi ja heilutat käsiä koukussa juoksunomaisesti. Sanoisin että jo vartin jälkeen tyhmempikin tajuaa missä sitä lihaskestävyyttä tarvitaan. Saahan tuota kehitettyä juostessakin, mutta jos sitä on reservissä hieman tarvittavaa enemmän, pysyy juoksu kuosissa kisan loppuun saakka.
- Anonyymi
ookko heiluttanut 3 tuntia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ookko heiluttanut 3 tuntia?
Sen verran maratoniin menee.
- Anonyymi
Ei ollut leuanvedon SMssä, montako menee?
- Anonyymi
Nopea pikajuoksu ei onnistu ilman painavia käsiä. Kokeilkaa tehdä "kädetön" nopeasti juokseva robotti.
- Anonyymi
Ylävartalo alkaa vispaamaan jos ei ole painavia käsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylävartalo alkaa vispaamaan jos ei ole painavia käsiä.
Käsiä pitää myös pystyä liikuttamaan nopeasti. Luultavasti jotkut olkapään lihakset tekevät suurimman työn.
- Anonyymi
Panisin (Björkkaa ehkä en)
- Anonyymi
Hyvä ehkä, Maarit ei ole lesbo
- Anonyymi
Minulla menee kolme leukaa.
- Anonyymi
Eikun sulla on kolme leukaa
- Anonyymi
Upea nainen, kelpaa niin heteroille kuin prideporukalle
- Anonyymi
JulmaJuha veti 22 leukaa ja kädet oli kuin narut
- Anonyymi
Miksi spirtterit treenaavat käsiään? Kovempaa pääsisi, ilman käsi massaa. Vartalon vemputuksellakin saa jaloille tuen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391