Olispa ollut kiva

Anonyymi

Jos meidän välit ois pysyny lämpiminä vaikka meistä ei mitään suurempaa tullutkaan 🧡 Se olisi vaatinut ainakin yhden näkemisen vielä kasvotusten

Nyt ei taida olla edes mitään välejä

67

1611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä parempaa olisi jos olisin saanut vielä yhden illan lähelläsi 🧡

      • Anonyymi

        Milloinkas meillä(teillä) tämä ilta oli?


    • Anonyymi

      Se on totta, toisenlaisissa olosuhteissa ja kypsempänä olisi ollut todella kiva.

      • Anonyymi

        Miksi se olisi susta kiva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se olisi susta kiva?

        Hän oli kiinnostava ihminen. Olisin halunnut tietää, millainen hän on toisenlaisessa yhteydessä.


    • Eikö ihmisillä ole kommunikointikyky juuri sitä varten, että sitä käytetään kun on asioitta mitä kommunikoida? Tämmöiset asiat vaatii kommunikointia, jos ne mielii selvittää. Luovuttamalla mikään asia ei ikinä selviä, lopulta on vaan läjäpäin luovutettuja ihmissuhteita.

      • Anonyymi

        Näin on!..


      • Tämä on totta. Joskus vaan on vaikeaa tai mahdotonta luoda sitä kontaktia. Sitten jää asioita hampaan koloon.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Tämä on totta. Joskus vaan on vaikeaa tai mahdotonta luoda sitä kontaktia. Sitten jää asioita hampaan koloon.

        Onhan sekin totta.


      • Anonyymi

        Niin yritin luoda uudelleen kontaktia mutta ei onnistunut...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin yritin luoda uudelleen kontaktia mutta ei onnistunut...

        No? Mikä esti?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No? Mikä esti?

        Hän ei vastannut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei vastannut

        Okei.


      • Anonyymi

        No justiisa mukava mies luovutti.innostyin vähän liikaa palauteryöppyyn, ihan väärinkäsitystä kaukki.


    • Anonyymi

      Elämä kuljettaa, mitä se vielä tuokaan..

      • Anonyymi

        Toisaalta toi on hyvä asenne, itse noudatan tätä. Pitkän parisuhteen jälkeen, on ollut ihanaa olla tuulenviemänä ja nauttia erilaisista ihmisistä. Olis ihan jäätävää sietoutua johonkin mielipuoli hulluun, joka ei anna edes jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa, tai sit antaa, mutta nakkelee niskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta toi on hyvä asenne, itse noudatan tätä. Pitkän parisuhteen jälkeen, on ollut ihanaa olla tuulenviemänä ja nauttia erilaisista ihmisistä. Olis ihan jäätävää sietoutua johonkin mielipuoli hulluun, joka ei anna edes jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa, tai sit antaa, mutta nakkelee niskoja.

        * sitoutua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta toi on hyvä asenne, itse noudatan tätä. Pitkän parisuhteen jälkeen, on ollut ihanaa olla tuulenviemänä ja nauttia erilaisista ihmisistä. Olis ihan jäätävää sietoutua johonkin mielipuoli hulluun, joka ei anna edes jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa, tai sit antaa, mutta nakkelee niskoja.

        Entäs jos pitkän suhteen ja yksinolon jälkeen sitoutuukin juuri siihen itselle sopivaan?!
        Pää siinä sekoaa mutta hyvällä tavalla.
        En muistanutkaan että intohimo toiseen voi olla niin kova että silmissä sumenee ja melkeen tärisee halusta sulautua yhteen kehollisesti toisen kanssa.
        Jos itsetunnon kohotusta haet haluajista, laita itsesi esille ja nauti huomiosta, ei kaikkien kanssa silti tarvii alkaa mihinkään.
        Minulle riittää ainakin yksi tietty ja ainoa enkä muita enää katsokaan.
        Rakkaus katsos on asia jonka kanssa ei ole leikkimistä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minun puolestani meillä on lämpimät välit edelleen mutta olemme vain erittäin harvoin tekemisissä toistemme kanssa.

    • Anonyymi

      Tuskinpa olisi vaatinut. Vaikutat ihmiseltä joka ei osaa kunnioittaa toisen rajoja.

    • Anonyymi

      Mikset heitä vaikka viestiä.oliko miehelle vai naiselle?

      • Anonyymi

        Laitoin mut en saanut vastausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin mut en saanut vastausta

        Jaa,koska? Minähän se otin yhteyttä ja sä murisit ku karhu, mutta sainpahan karhun äänen muutettua. Muutamalla jekulla.


    • Anonyymi

      Kaikki haihtuu, mieli jää ., muistot harmaat

    • Anonyymi

      Oishan se mutta toinen kun ei ollut kiinnostunut yhteydestä allekirjoittaneen kanssa.
      Niin ei varmaan mistään muustakaan.

      • Anonyymi

        Jos toinen ei osoita mitään aloitteellisuuden merkkejä koskaan, se on viesti ettei ole mitää kiinnostustakaan. Unohda ja mene eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen ei osoita mitään aloitteellisuuden merkkejä koskaan, se on viesti ettei ole mitää kiinnostustakaan. Unohda ja mene eteenpäin.

        Tätä tulen noudattamaan, noudata sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tulen noudattamaan, noudata sinäkin.

        Aina. Olen periaatteilleni uskollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tulen noudattamaan, noudata sinäkin.

        Miksi vastasit puolestani ?
        Edellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina. Olen periaatteilleni uskollinen.

        Järki loppuu siihen mistä periaate alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen ei osoita mitään aloitteellisuuden merkkejä koskaan, se on viesti ettei ole mitää kiinnostustakaan. Unohda ja mene eteenpäin.

        Se on passiivisuutta. Jos kaikki tuntuu yksipuoliselta se vaan lisää passiivisuutta. .


    • Anonyymi

      Oranssi sydän 🧡, siis haluat olla vain ystävä - hän ehkä olisi toivonut enemmän?

      • Anonyymi

        Päinvastoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin

        Päinvastoin? Hän toivoi ystävyyttä?


    • Anonyymi

      Meidän välit ei korjaantunut kun nainen . Vitsaili selän takana .

      • Anonyymi

        En ole vitsaillut hänestä enkä sitä tekisi.


      • Anonyymi

        Eikä kaikki ollut edes mitään naurunaiheita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kaikki ollut edes mitään naurunaiheita .

        Mutta sitä saa mitä haluaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitä saa mitä haluaa .

        Mä rakastan häntä enkä vitsailisi. Pelkään että hän on pilkannut mua jotenkin muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rakastan häntä enkä vitsailisi. Pelkään että hän on pilkannut mua jotenkin muille.

        Älä höpötä, en varmaan sitä tekis.


    • Anonyymi

      Täällä on nyt muut vastaillu aloittajan puolesta

      Ei mitään asiat on käyty läpi irl

      • Anonyymi

        Näinhän näissä ketjuissa yleensä käy. Mutta hyvä jos asiat on kunnossa, niin niitä ei tarvitse palstalla enää terapioida🤗


    • Anonyymi

      Sepä. Vaikka sä jänistäisit kuitenkin ja mä jossain penkillä yksin kyhjöttäisin junantuomaa.

    • Anonyymi

      Lämpö voi vielä palautua.

      • Anonyymi

        Sitä toivon sydämestäni.


    • Anonyymi

      Hän opetti minulle jotain itsestäni..tarvitsin sen....ei ollut näköjäänsä kuitenkaan kiinnostunut tietämään minusta enempää....näillä mennään,ei se mitään

      • Anonyymi

        Mitä opetti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä opetti?

        no kasvatti jotenkin,opin jotain itsestäni,miten voi käyttäytyä,hillitä itseään,kaikki asiat ei ole niin suuria tai maatakaatavia,opetti ihmisistä ja ihmissuhteista...


    • Anonyymi

      Vai olitko vihdoin valmis itse oppimaan itsestäsi asioita, jotka olet halunut tehdä toisin vuosia? Lopulta on kyse siitä, miten itse haluaa kohdata muut ihmiset ja mitä on itse itsessään valmis muuttamaan.

    • Anonyymi

      Niin, ikävää tämä on. Mutta jos ei saa vastakaikua tunteisiinsa Niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jäädyttää tilanne. Unohtaminen on vaikeaa ja käy työstä; mutta enemmän hajottaa jos pitää leikkiä ystävää. Ketään ei syytetä, sillä ketään ei voi pakottaa toisesta pitämään. On vain jatkettava eteenpäin ja toivottava, että joku päivä voi taas hymyillä ja sydän tuntea muutakin kuin ikävää. Toivon kaikkea hyvää hänelle ja toivon joskus vielä pystyväni hymyilemään hänelle jos törmäämme.

      • Anonyymi

        Lähetit tämän "kolmannesta persoonasta" hänelle, jonka tiedät ikävöivän, etkö lähettänytkin? Ehkä epätoivottu, rakastunut ihailija? Tarkoituksenasi siis herättää ajatuksia. Sangen mielenkiintoinen kysymys kuuluukin, että mitä itse teet Ikävä-palstalla? Etkö aliarvioi häntä? Hänhän voi tietää jo kaiken tuon, ja ehkä paljon muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetit tämän "kolmannesta persoonasta" hänelle, jonka tiedät ikävöivän, etkö lähettänytkin? Ehkä epätoivottu, rakastunut ihailija? Tarkoituksenasi siis herättää ajatuksia. Sangen mielenkiintoinen kysymys kuuluukin, että mitä itse teet Ikävä-palstalla? Etkö aliarvioi häntä? Hänhän voi tietää jo kaiken tuon, ja ehkä paljon muutakin.

        Hän joka valtaa ajatuksiani, ei palstaile, eikä kaipaa minua. En siis lähettänyt tätä yhtään kenellekkään, jäsentelin vain ajatuksiani aloitukseen vastaten.


      • Anonyymi

        Varmistan vain, että sinulla ei ole perhettä?

        Jos on, niin sinä varmasti jaat asian myös perheesi kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmistan vain, että sinulla ei ole perhettä?

        Jos on, niin sinä varmasti jaat asian myös perheesi kesken.

        Öö minkä takia pitäisi perheelle tästä kertoa?!?!!!!!!!? Sivusta vaan ihmettelen taas idiotismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetit tämän "kolmannesta persoonasta" hänelle, jonka tiedät ikävöivän, etkö lähettänytkin? Ehkä epätoivottu, rakastunut ihailija? Tarkoituksenasi siis herättää ajatuksia. Sangen mielenkiintoinen kysymys kuuluukin, että mitä itse teet Ikävä-palstalla? Etkö aliarvioi häntä? Hänhän voi tietää jo kaiken tuon, ja ehkä paljon muutakin.

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuka olet tuolle vastaajalle? Vaikuttaisi että tiedät enemmänkin.🤔


    • Anonyymi

      Minulla ei ole täällä kovinkaan monelle mitään ystävällistä tunnetta. Etsin ihmisiä, en petoja, alistajia, kusettajia, hyötyjiä tai paskan jauhajia.

    • Anonyymi

      Ei hyvään elämään tarvitse ketään toista, joka pilaa sen.

    • Anonyymi

      Eiköhän ne oo lopullisesti viilenneet jos nyt mitenkään lämpimät olivat alunperinkään. Ainakin itselläni ei ole mitään intoa niihin enää tulta puhaltaa. En kaipaa v* ttuilua elämääni.

      • Anonyymi

        Ehkä se oli vain turhautuneisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se oli vain turhautuneisuutta.

        Olisihan se oikeasti helpottavaa nähdä ja puhua.
        Mutta kun ei se ole mahdollista. Sitähän se on ajan turhauttavaa ja pettymystä.


    • Anonyymi

      Mistä välistä puhut? Tiedän yhden kostean välin mikä on aina ollut tosi märkä kun me on nähty. Mut ei varmasti sama.

    • Anonyymi

      Eipä tämä ainakaan sulta ole eikä mulle. Meidän välit on lämpimät ja kuumenee aina välillä. Luotan siihen.

      • Anonyymi

        Ne jotka haluaa, ne tekee.

        Ne jotka ei halua, ne puhuu...ja puhuu...ja puhuu ja excuseja riittää...


    • Anonyymi

      "Olispa ollut kiva
      Jos meidän välit ois pysyny lämpiminä vaikka meistä ei mitään suurempaa tullutkaan 🧡 Se olisi vaatinut ainakin yhden näkemisen vielä kasvotusten

      Nyt ei taida olla edes mitään välejä"

      On toki yksi väli.
      Jos et työnnä koko hoitoa perseeseesi, niin voit toki myös pyyhkiä perseesi koko jutulla.

    • Anonyymi

      Siinä tuliki tän yön älykköin ohje... Tulostakaa exän kuva paperille ja pyhkikää sillä paperilla paskateikä ku ootte käyneet vessas ... Kyllä helpotaa 🤣

    • Anonyymi

      sinulle kuiskaan haikeana terveiset
      kuukin se kallistaa päätään kuullakseen

      minne eksyit
      erkanimme

      käyn yksin yöhön tähän

      hyvästi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe