miehen takaisin jos sen palauttaa?
Ottaako miehen avokki
16
<50
Vastaukset
"Miehillä, sukilla, alusvaatteilla eikä uimapuvuilla valitettavasti ei ole vapaata palautusoikeutta."
- Anonyymi
Millon siihen listaan miehet on lisätty!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon siihen listaan miehet on lisätty!?
https://i.pinimg.com/originals/de/bb/94/debb94bdda513902d8e9d946bb1e65fe.jpg
Aletuotteita ei saa palauttaa, tuossahan se selvästi lukee.
- Anonyymi
tottakai ottaa
- Anonyymi
se olisi huojennus
- Anonyymi
Jotkut miehet on hyvä palauttaa kummallisista riennoistaan.
Jos ei avokki, niin kysy kiinalaisesta, jos kelpaisi wokiksi.
Siis kun hehän syö kaikkea maan ja taivaan väliltä, paitsi polkupyörät ja lentokoneet. Zching.
- Anonyymi
Ottaa palautuksen jos et oooo tärvellyt kelvottomaan kuntoon reppanaa . Sellaisethan vetoavat naishenkilöihin .
- Anonyymi
Avokin kuuluu huoltaa mies loppuun asti.
- Anonyymi
Kysy siltä mieheltä. Eiköhän se sen avokkinsa tunne.
Tämä avokki ei ottanut retkiltänsä paluuta yrittänytt miestä takaisin. Pitäköön hän, joka on riesakseen ottanut.- Anonyymi
pitäisi ottaa
- Anonyymi
Mmmmm….zzzz…. harkitse nyt ainakin
- Anonyymi
Nyxäni rakastaa minua. Myös exäni rakastaa minua. Emme eronneet minun muiden naisten takia.
Kun minä kömmin aamulla baari-illan jälkeen naiseni viereen ja haisen hyvin, hyvin voimakkaasti shillille eli siis vieraalle naiselle, niin kyllä naiseni hetken katsoo minua oudosti, mutta sitten hän hymyilee ihanasti ja rutistaa minua voimakkaasti. Onhan hänellä komea mies, eikä minun pienet sivusuhteeni häntä haittaa, koska hän tietää, että palaan hänen luokseen. Tuntuu, että naiseni vain rakastaa minua koko ajan enemmän ja enemmän mitä enemmän minulla on muita naisia. Ei ota jos yhtään itsekunnioitusta ja järkeä päässä.
- Anonyymi
Vanhoilla pohjalaisnaisilla oli tapana sanoa. Ei se käytössä kulu. Ja ummistaa silmät isännän venähtäneelle ryyppyreissulle, kun harvoin sattui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136