Miksette voi laittaa sille oikealle ihmiselle - oikeassa elämässä

Anonyymi

jossain muodossa viestiä? En tajua mikä siinä on niin vaikeaa? Toimikaa näin tai unohtakaa koko juttu.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaffebaussi

    • Anonyymi

      Käyn ensin vessassa tuli hätä.

      • Anonyymi

        Oot kiva 🤗


      • Anonyymi

        Tää oli aikas söööpö kommentti omalla tavallaan 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli aikas söööpö kommentti omalla tavallaan 😄

        Joo ja ihan naiselta oli söpö kommentti.


    • Anonyymi

      Tykkäänkiusata ihmisiä täällä

      • Anonyymi

        Ja muuallakin teet niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muuallakin teet niin

        Huomattu on


    • Anonyymi

      Koska tämä on porukalle hupipalsta.

      • Anonyymi

        Hupia on monenlaista. Eikö niin


    • Anonyymi

      Kaipa siinä on se että en usko enää häneen tai hänen hyväntahtoisuuteensa.

    • Anonyymi

      Oon niin epävarma itsestäni tässä tilanteessa ja vielä epävarmempi miehen tunteista, ehkäpä siksi peilailen tunteitani tänne.
      Mielelläni laittaisin viestin suoraan hänelle ja aivan unelmaa olis jos hän laittaisi mulle jotain...
      Joo tiedän että tää on niin turhaa 🤭❤️

      • Anonyymi

        Mulla taas on puoliso tossa mut silti täällä palstailen
        Onnetonta sanoisinko 🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas on puoliso tossa mut silti täällä palstailen
        Onnetonta sanoisinko 🫣

        Vähän sama täälläkin. Mies ja lapset. Parempi kai se täällä on heitellä asioita ilmaan tämmöisessä tapauksessa kuin että laittaisi viestiä suoraan. Kyl tää ihastus taas ohi mennee 😊👍 jotenkin vaan on huuhdeltava tuuleen niin omalla kohdalla ainakin vähentynyt tunteet, kun ymmärtää paremmin mitä ajattelee kun kirjoittaa ne tänne 😊 edelleenkin olen sitä mieltä että omalla kohdalla ihastuin siihen ihastumisen tunteeseen.


    • Anonyymi

      Vaikeaa on se jos joutuu naurunalaiseksi. Minulle kävi nuorena niin ja joku bimbo oli menossa hänen vaimoksi . Suunnitelma ei toteutunut. Blondi on mahdollisesti kuollut mutta mieshenkilö on elossa. Ehkä vapaa vieläkin.

      • Anonyymi

        Tuo on rasistista niimitellä ihmistä vaaleuden perusteella bimboksi, mieti samoja kommentteja tummalle ihmiselle niin jopa lyötäis rasisti-korttia pöytään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on rasistista niimitellä ihmistä vaaleuden perusteella bimboksi, mieti samoja kommentteja tummalle ihmiselle niin jopa lyötäis rasisti-korttia pöytään

        Olen samaa mieltä, sanoisivat mieluummin vaikka albiinoksi


    • Anonyymi

      Näinpä! Jos kumpikaan ei mitään tee niin se on väistämättä siinä! Muistakaa aukoa silmiä.., uusiakin voi olla ulottuvilla...

    • Anonyymi

      Uunohdus is best.

    • Anonyymi

      Taas joku tympeä besserwisseri asialla. Millä resursseilla katsot olevasi kykenevä neuvomaan aikuisia ihmisiä? Tai tuossa aloituksessahan se jo lukeekin, että et tajua. Jos tajuaisit niin lähettäisit sitä viestiä, etkä meuhkaisi täällä.

    • Anonyymi

      Siksi on vaikeaa koska kirjoittelet täällä. Ja irl et osaa sanoa kyllä tai ei.

    • Anonyymi

      Minä laitoin eikä kaduta. En mitään rakkausviestiä mutta viestiä. Ehkä joku päivä rakkauttakin, jää nähtäväksi..

    • Anonyymi

      Sydämen särkijään ei tee mieli ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Jos joku kiinnostaa vain vähän ihmisenä miks sille pituus mitään tehdä?
      Rakkauden hupatukset on vaan kaupunkilaisten hupatuksia, ja balsamia haavoihin joita se kapakkielämä ja päihteet tuottaa.
      Sattumaa kehen sitä naksahtaa oikein perustein.

    • Anonyymi

      Kun se toinen on jo oikeassa elämässä torpannut, niin ikävää vingutaan täällä

      • Anonyymi

        Niinkö sulle on käynyt? Ihmekös tuo kun kinnaat muiden kirjoituksissa kiinni


    • Onhan sitä laitettu kerran, reilu puolivuotta sitten. Oli se jännittävää. Sitten osoittautui täydelliseksi kalkkunaksi sekin. Sain kuulla että neiti pitää jättää rauhaan, nyt ymmärrän että miksi. Siinä on aikamoinen kynnys laittaa viestiä lähes tuntemattomalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe