jossain muodossa viestiä? En tajua mikä siinä on niin vaikeaa? Toimikaa näin tai unohtakaa koko juttu.
Miksette voi laittaa sille oikealle ihmiselle - oikeassa elämässä
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaffebaussi
- Anonyymi
Käyn ensin vessassa tuli hätä.
- Anonyymi
Oot kiva 🤗
- Anonyymi
Tää oli aikas söööpö kommentti omalla tavallaan 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli aikas söööpö kommentti omalla tavallaan 😄
Joo ja ihan naiselta oli söpö kommentti.
- Anonyymi
Tykkäänkiusata ihmisiä täällä
- Anonyymi
Ja muuallakin teet niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muuallakin teet niin
Huomattu on
- Anonyymi
Koska tämä on porukalle hupipalsta.
- Anonyymi
Hupia on monenlaista. Eikö niin
- Anonyymi
Kaipa siinä on se että en usko enää häneen tai hänen hyväntahtoisuuteensa.
- Anonyymi
Oon niin epävarma itsestäni tässä tilanteessa ja vielä epävarmempi miehen tunteista, ehkäpä siksi peilailen tunteitani tänne.
Mielelläni laittaisin viestin suoraan hänelle ja aivan unelmaa olis jos hän laittaisi mulle jotain...
Joo tiedän että tää on niin turhaa 🤭❤️- Anonyymi
Mulla taas on puoliso tossa mut silti täällä palstailen
Onnetonta sanoisinko 🫣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas on puoliso tossa mut silti täällä palstailen
Onnetonta sanoisinko 🫣Vähän sama täälläkin. Mies ja lapset. Parempi kai se täällä on heitellä asioita ilmaan tämmöisessä tapauksessa kuin että laittaisi viestiä suoraan. Kyl tää ihastus taas ohi mennee 😊👍 jotenkin vaan on huuhdeltava tuuleen niin omalla kohdalla ainakin vähentynyt tunteet, kun ymmärtää paremmin mitä ajattelee kun kirjoittaa ne tänne 😊 edelleenkin olen sitä mieltä että omalla kohdalla ihastuin siihen ihastumisen tunteeseen.
- Anonyymi
Vaikeaa on se jos joutuu naurunalaiseksi. Minulle kävi nuorena niin ja joku bimbo oli menossa hänen vaimoksi . Suunnitelma ei toteutunut. Blondi on mahdollisesti kuollut mutta mieshenkilö on elossa. Ehkä vapaa vieläkin.
- Anonyymi
Tuo on rasistista niimitellä ihmistä vaaleuden perusteella bimboksi, mieti samoja kommentteja tummalle ihmiselle niin jopa lyötäis rasisti-korttia pöytään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on rasistista niimitellä ihmistä vaaleuden perusteella bimboksi, mieti samoja kommentteja tummalle ihmiselle niin jopa lyötäis rasisti-korttia pöytään
Olen samaa mieltä, sanoisivat mieluummin vaikka albiinoksi
- Anonyymi
Näinpä! Jos kumpikaan ei mitään tee niin se on väistämättä siinä! Muistakaa aukoa silmiä.., uusiakin voi olla ulottuvilla...
- Anonyymi
Uunohdus is best.
- Anonyymi
Taas joku tympeä besserwisseri asialla. Millä resursseilla katsot olevasi kykenevä neuvomaan aikuisia ihmisiä? Tai tuossa aloituksessahan se jo lukeekin, että et tajua. Jos tajuaisit niin lähettäisit sitä viestiä, etkä meuhkaisi täällä.
- Anonyymi
Siksi on vaikeaa koska kirjoittelet täällä. Ja irl et osaa sanoa kyllä tai ei.
- Anonyymi
Minä laitoin eikä kaduta. En mitään rakkausviestiä mutta viestiä. Ehkä joku päivä rakkauttakin, jää nähtäväksi..
- Anonyymi
Sydämen särkijään ei tee mieli ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Jos joku kiinnostaa vain vähän ihmisenä miks sille pituus mitään tehdä?
Rakkauden hupatukset on vaan kaupunkilaisten hupatuksia, ja balsamia haavoihin joita se kapakkielämä ja päihteet tuottaa.
Sattumaa kehen sitä naksahtaa oikein perustein. - Anonyymi
Kun se toinen on jo oikeassa elämässä torpannut, niin ikävää vingutaan täällä
- Anonyymi
Niinkö sulle on käynyt? Ihmekös tuo kun kinnaat muiden kirjoituksissa kiinni
Onhan sitä laitettu kerran, reilu puolivuotta sitten. Oli se jännittävää. Sitten osoittautui täydelliseksi kalkkunaksi sekin. Sain kuulla että neiti pitää jättää rauhaan, nyt ymmärrän että miksi. Siinä on aikamoinen kynnys laittaa viestiä lähes tuntemattomalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106