No moi vaan!

Anonyymi

Mitäsmuuta puuhaatte näin torstaina, kun kirjoittelette tänne? Luulisi näin kesällä olevan mielekkäämpääkin tekemistä?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oikein mitään. Minulla ei ole muuta järkevää tekemistä tai elämää. Aika surullista.

      • Anonyymi

        Ei mullakaan. Vaivaa muiden asiat koko ajan ja niihin vain on pakko sekaantua. Vähän säälittävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan. Vaivaa muiden asiat koko ajan ja niihin vain on pakko sekaantua. Vähän säälittävää!

        Ei minua edes muiden asiat paljoa kiinnostaa. Mies välillä pyörinyt ajatuksissa mutta sille nyt ei voi mitään. Se vakioajatuksena ollut siellä jo pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua edes muiden asiat paljoa kiinnostaa. Mies välillä pyörinyt ajatuksissa mutta sille nyt ei voi mitään. Se vakioajatuksena ollut siellä jo pitkään.

        Oot sinä melkoinen raukka sitten. Ajatella!
        Toiset ne vain tekee vähän muita luvattomuuksia kun ei muuta ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sinä melkoinen raukka sitten. Ajatella!
        Toiset ne vain tekee vähän muita luvattomuuksia kun ei muuta ole

        Minulla ei ole munia eikä kananmuniakaan tekemään mitään luvattomuuksia. Olen aika tylsä. Loputon haaveilija, se on ainut syntini. Epäonninenkin monen asian suhteen vaikka kaikki asiat ovat menneetkin ihan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sinä melkoinen raukka sitten. Ajatella!
        Toiset ne vain tekee vähän muita luvattomuuksia kun ei muuta ole

        No eikö se ole lähinnä heidän ongelma sitten jos näin tekevät? Sivusta.


    • Anonyymi

      Järkevää tekemistä🤣,kirjoittelet kuitenki tänne itsekin 😂🤣😅

      • Anonyymi

        Joskus ihan huvikseni pakko jotakin mutta harvemmin. Yleensä selaan iltapäivälehdet läpi ja se on siinä. Kivaa päivän jatkoa ja hyvää viikonloppua! Kait se aurinkokin jaksaa välillä paistaa.


    • Anonyymi

      Kiitos samoin.

    • Anonyymi

      Jaa a. Aamupalaa laitettu, Pyllyjä tullut pestyä ja pyyhittyy. Vaateita etsittyä, leluja kerätty, Puuroa keitettyä, hampaita harjattu. Pöytiä pyyhitty, kahvia keitetty, nukkumaan pistetty, askareltua. Ruokaa laitettu, astianpesukonetta tyhjennetty ja käynnistetty, sometettu, viestitelty,välipaloja laotettu, uudestaan ruokaa, välillä lemmikeille ruokaa,.ei sada ulkona ollaan sekä varmaan vielä kylvetään ja pyykkiä pestään ja ripustetaan, iltapalaa laitettaan. Matkaa suunnitellaan ja juhliin valmistaudutaan.

    • Anonyymi

      Se on vissiin vähän sama kuin lottoamisen kanssa.
      Yleensä ei tule siihen rahaa laitettua mutta sitten kun laittaa ja osuu jokin voitto kohdalle tulee muutaman viikon putki kun tulee pelattua. Yleensä ne rahat mitä voittona tuli menee sitten takaisin sinne.
      Sama täällä. Välillä unohtaa koko paikan ja sitten kun tulee käytyä ja näkee jonkin viestin mikä tottakai on just mulle niin tulee vaihteleva aika vietettyä täällä.
      Kunnes taas huomaa että olipa sitä lapsellinen kun uskoi että joku täällä just mulle kirjoittaisi jotain.

      Kuvittelee että joku ajattelisi just mua vaikka totuus on ettei ketään vois vähempää kiinnostaa. Kunpa sitä osaisikin olla siinä moodissa koko ajan ettei haaveile tai toivo mitään. Ja onhan tämä toki välillä ihan hyvää viihdettä, täällä on monenlaista kulkijaa.

    • Töitä.

    • Anonyymi

      Sataa vettä

    • Anonyymi

      Olin töissä. Kurkin kyllä tänne silloinkin. Nyt en tee mitään. En yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe