Mitäsmuuta puuhaatte näin torstaina, kun kirjoittelette tänne? Luulisi näin kesällä olevan mielekkäämpääkin tekemistä?
No moi vaan!
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oikein mitään. Minulla ei ole muuta järkevää tekemistä tai elämää. Aika surullista.
- Anonyymi
Ei mullakaan. Vaivaa muiden asiat koko ajan ja niihin vain on pakko sekaantua. Vähän säälittävää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mullakaan. Vaivaa muiden asiat koko ajan ja niihin vain on pakko sekaantua. Vähän säälittävää!
Ei minua edes muiden asiat paljoa kiinnostaa. Mies välillä pyörinyt ajatuksissa mutta sille nyt ei voi mitään. Se vakioajatuksena ollut siellä jo pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua edes muiden asiat paljoa kiinnostaa. Mies välillä pyörinyt ajatuksissa mutta sille nyt ei voi mitään. Se vakioajatuksena ollut siellä jo pitkään.
Oot sinä melkoinen raukka sitten. Ajatella!
Toiset ne vain tekee vähän muita luvattomuuksia kun ei muuta ole - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset ne vain tekee vähän muita luvattomuuksia kun ei muuta oleMinulla ei ole munia eikä kananmuniakaan tekemään mitään luvattomuuksia. Olen aika tylsä. Loputon haaveilija, se on ainut syntini. Epäonninenkin monen asian suhteen vaikka kaikki asiat ovat menneetkin ihan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset ne vain tekee vähän muita luvattomuuksia kun ei muuta oleNo eikö se ole lähinnä heidän ongelma sitten jos näin tekevät? Sivusta.
- Anonyymi
Järkevää tekemistä🤣,kirjoittelet kuitenki tänne itsekin 😂🤣😅
- Anonyymi
Joskus ihan huvikseni pakko jotakin mutta harvemmin. Yleensä selaan iltapäivälehdet läpi ja se on siinä. Kivaa päivän jatkoa ja hyvää viikonloppua! Kait se aurinkokin jaksaa välillä paistaa.
- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Jaa a. Aamupalaa laitettu, Pyllyjä tullut pestyä ja pyyhittyy. Vaateita etsittyä, leluja kerätty, Puuroa keitettyä, hampaita harjattu. Pöytiä pyyhitty, kahvia keitetty, nukkumaan pistetty, askareltua. Ruokaa laitettu, astianpesukonetta tyhjennetty ja käynnistetty, sometettu, viestitelty,välipaloja laotettu, uudestaan ruokaa, välillä lemmikeille ruokaa,.ei sada ulkona ollaan sekä varmaan vielä kylvetään ja pyykkiä pestään ja ripustetaan, iltapalaa laitettaan. Matkaa suunnitellaan ja juhliin valmistaudutaan.
- Anonyymi
Se on vissiin vähän sama kuin lottoamisen kanssa.
Yleensä ei tule siihen rahaa laitettua mutta sitten kun laittaa ja osuu jokin voitto kohdalle tulee muutaman viikon putki kun tulee pelattua. Yleensä ne rahat mitä voittona tuli menee sitten takaisin sinne.
Sama täällä. Välillä unohtaa koko paikan ja sitten kun tulee käytyä ja näkee jonkin viestin mikä tottakai on just mulle niin tulee vaihteleva aika vietettyä täällä.
Kunnes taas huomaa että olipa sitä lapsellinen kun uskoi että joku täällä just mulle kirjoittaisi jotain.
Kuvittelee että joku ajattelisi just mua vaikka totuus on ettei ketään vois vähempää kiinnostaa. Kunpa sitä osaisikin olla siinä moodissa koko ajan ettei haaveile tai toivo mitään. Ja onhan tämä toki välillä ihan hyvää viihdettä, täällä on monenlaista kulkijaa. Töitä.
- Anonyymi
Sataa vettä
- Anonyymi
Olin töissä. Kurkin kyllä tänne silloinkin. Nyt en tee mitään. En yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005