Hyvää iltaa naiselle. (: Toivoo.mies
Torstai - iltaa
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs mies...?
- Anonyymi
Jos olet viikatemies niin hyvää iltaa. 👵
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
😂🤣
Mitäs siinä oikein naureskelet?? 👵
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs siinä oikein naureskelet?? 👵
Eikö tuo sinun kommenttisi ollut huvittava?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eikö tuo sinun kommenttisi ollut huvittava?
No jaa, ehkä, jos ei odottele tosissaan sitä käymään. Ajattelin tässä sitä vähän houkutella. 😉👵
- Anonyymi
Henääkö niittämään ja viljaa korjaamaan.
Heinät korjaamatta?
Viljat korjaamatta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henääkö niittämään ja viljaa korjaamaan.
Heinät korjaamatta?
Viljat korjaamatta?Takamehtän pelto on päässyt villintymään. Sitähän minä tässä vaan... jotta riuskaa viikatemiestä. 🙄👵
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, ehkä, jos ei odottele tosissaan sitä käymään. Ajattelin tässä sitä vähän houkutella. 😉👵
Sori, nauran usein vakaville jutuille. 🙂
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sori, nauran usein vakaville jutuille. 🙂
Nauratko itsellesikin? 👵
- Anonyymi
Hyvää iltaa ja yötä miehelle. Miehille. Tai naisillekin. En kaipaa ketään erityistä kunhan haluan vain juttuseuraa täältä. Ja jokin pakkomielle tietää miksi mies katseli viime vuonna muttei tullut puhumaan.
- Anonyymi
Olitko niin hassun näköinen mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mies ollut hassun näköinen vaan usein minua tuijotteli ja hakeutui samaan paikkaan missä minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, mies oli mykkä ja hassunnäköinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä mies ollut hassunnäköinen. Kuulin kerran tai kahdesti hänen puhuvankin eli ei ole mykkä. Ei se minulle puhunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan siis näin eli mies tuo on, hirveän suuri trollaushitti vissiin tuo nähtiin viime vuonna mutta ei puhuttu. Minäkin olen nähnyt viime vuonna ihmisiä ja ihan hämmästynyt kun eivät ole tulleet puhumaan siis kuinka töykeää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan siis näin eli mies tuo on, hirveän suuri trollaushitti vissiin tuo nähtiin viime vuonna mutta ei puhuttu. Minäkin olen nähnyt viime vuonna ihmisiä ja ihan hämmästynyt kun eivät ole tulleet puhumaan siis kuinka töykeää!
Mies se on ja ensimmäiseltä kommentoijalta kommentit 20:33, 20:36, 20:44. Kaikki muut sivusta. Meillä oli miehen kanssa yhteistä sekä katsekontaktia useaan kertaan. Ei ollut mikään kuka tahansa. Haluan vain tietää miksi ei tullut minulle puhumaan ja miksi katseli minua viime vuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies se on ja ensimmäiseltä kommentoijalta kommentit 20:33, 20:36, 20:44. Kaikki muut sivusta. Meillä oli miehen kanssa yhteistä sekä katsekontaktia useaan kertaan. Ei ollut mikään kuka tahansa. Haluan vain tietää miksi ei tullut minulle puhumaan ja miksi katseli minua viime vuonna.
Kyllä te olette kaikki sivusta.
Ja mä olen ap.
Ei ole kyseinen nainen vastannut siitä voin kyllä vaikka lyödä vetoa mutten lyö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä olen ap.
Ei ole kyseinen nainen vastannut siitä voin kyllä vaikka lyödä vetoa mutten lyö.Ihan aloitukseen kommentoin eli en ole sivusta kommentoija. En tiedä oletko hän tuskin mutta olen valmis kysymään kaikilta voisivatko ne olla niin saisin vastauksia ja mielenrauhan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä olen ap.
Ei ole kyseinen nainen vastannut siitä voin kyllä vaikka lyödä vetoa mutten lyö.Onko S- naiselle osoitettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan aloitukseen kommentoin eli en ole sivusta kommentoija. En tiedä oletko hän tuskin mutta olen valmis kysymään kaikilta voisivatko ne olla niin saisin vastauksia ja mielenrauhan.
Kyllä olet sivusta. Et ole kyseinen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet sivusta. Et ole kyseinen nainen.
En ollut sivusta koska aloitin kommenttiketjun. Ei sitten osunut vain kohdalleen oikea nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko S- naiselle osoitettu?
Hyvää iltaa jollekin😜. Kun tietäisi vielä kelle...👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko S- naiselle osoitettu?
ei ole osoiettu uskokaa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää iltaa jollekin😜. Kun tietäisi vielä kelle...👍.
Ei ole S- naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole S- naiselle.
Ässä ihan perseestä. T-naiselle meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ässä ihan perseestä. T-naiselle meni.
Eikä mennyt. Vaan Hannalle.😘
- Anonyymi
Juu, miehiä muitakin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015