Kaipa se on niin

Anonyymi

Ettei kaikkien oo tarkoitettu löydettävän kumppania koskaan.

49

97

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siltä se toisinaan tuntuu elo täällä.

    • Anonyymi

      Juu, ei ole. Koirat on kivoja.

    • Anonyymi

      Suttaapi hyvin nii ollakkin näin mu sitä märehtimällä voi kahtoa samalla kuinka elämä menee ohitten eikä edes kerenny elää elämäänsä kun märehti sitä kuinka kurjaa on kun lopputuloksena itse unohti että olisi hyvä tietää mitä elämäänsä todella kaipaa millaisena haluaa elämänsä itse elää

    • Anonyymi

      Suklaa lohduttaa 👱‍♀️🙂

    • Itse en usko tuollaisiin tarkoituksiin. Enkä jättäisi kohtalon haltuun. Kaikki ihmissuhteet alkaa jonkinlaisella aloitteella ja jatkuu tutustumalla.

      • Muistelkaa lapsuutta, sitä vaan mentiin juttelemaan vieraille lapsille eikä mietitty mutkikkaita kuvioita, kohta siinä oli yks tai useampikin uus kaveri ja leikit lähti käyntiin. Aikuiset miettii liikaa sovinnaisuuksia ja mutkikkaita tulevaisuudennäkymiä jo ennen kun ehtii suunsa avaamaan. Tyhmää.

        Ettikää se lapsi itsestänne ja tutustukaa.


      • Näinhän se normaaleilla ja järkevillä ihmisillä menee.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Näinhän se normaaleilla ja järkevillä ihmisillä menee.

        Pitää vaan ottaa asenne, että syteen tai saveen, ei voi voittaa jos ei veikkaa. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Näinhän se normaaleilla ja järkevillä ihmisillä menee.

        Sillain mä olen päätynyt seurustelemaankin, menny vaan tekee tuttavuutta.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pitää vaan ottaa asenne, että syteen tai saveen, ei voi voittaa jos ei veikkaa. :)

        Se on totta, mutta sitä lähtee valmiiksi hävinneenä sotaan.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sillain mä olen päätynyt seurustelemaankin, menny vaan tekee tuttavuutta.

        Voi olla että saa hienoja uusia ystäviä ja voi olla, että kaveruus muuttuukin romanttiseksi rakkaudeksi kuten mulla ja nykyisellä kumppanillani. Siinä on sitten parisuhde. Muttei sitä saa, jos ei uskalla aloittaakkaan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on totta, mutta sitä lähtee valmiiksi hävinneenä sotaan.

        Just ne ajatukset pois kokonaan. Menee uteliaana, että mitähän tästä kehittyy ja jos ei mitään niin eteenpäin. Aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Just ne ajatukset pois kokonaan. Menee uteliaana, että mitähän tästä kehittyy ja jos ei mitään niin eteenpäin. Aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta.

        Ja joskus se oikee löytyykin ihan erilailla ja erilaisesta ihmisestä, kun oli päässään maalaillut. Joku vaan ei ookkaan kuten maalailut päässäsi, vaan vielä ihastuttavempi ja antaa enemmän onneen aihetta, kun osaa edes kuvitella. Ei kannata olla liian rajoittunutkaan. Voi yllättyä iloisesti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on totta, mutta sitä lähtee valmiiksi hävinneenä sotaan.

        Sanon sivusta... ei niihin uusiin ihmisiin tarvitse aina lähteä tutustumaan vain seuranhakumielessä ja parisuhdemielessä. Oikeastaan se on varsin toimimaton asenne. Tutustut ihmisiin ihan vaan ihmisinä, mielenkiinnosta ja juttuseurana ja siitä se lähtee.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja joskus se oikee löytyykin ihan erilailla ja erilaisesta ihmisestä, kun oli päässään maalaillut. Joku vaan ei ookkaan kuten maalailut päässäsi, vaan vielä ihastuttavempi ja antaa enemmän onneen aihetta, kun osaa edes kuvitella. Ei kannata olla liian rajoittunutkaan. Voi yllättyä iloisesti.

        Voi olla ettei ole ikinä kuvitellut löytävänsä itteensä sellasen tyypin viereltä, kun jonka kanssa huomaa että tämän kanssa on elämä ihanaa ja ihan mahtavaa olla yhdessä. Huomaa olevansa onnellinen ja ne maalaikut jää jonnekin unholaan, ne kuvitellut onnenaiheet.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Voi olla ettei ole ikinä kuvitellut löytävänsä itteensä sellasen tyypin viereltä, kun jonka kanssa huomaa että tämän kanssa on elämä ihanaa ja ihan mahtavaa olla yhdessä. Huomaa olevansa onnellinen ja ne maalaikut jää jonnekin unholaan, ne kuvitellut onnenaiheet.

        Ne minkä vuoksi on kärvistellyt ihan turhaan iät ja ajat.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Voi olla ettei ole ikinä kuvitellut löytävänsä itteensä sellasen tyypin viereltä, kun jonka kanssa huomaa että tämän kanssa on elämä ihanaa ja ihan mahtavaa olla yhdessä. Huomaa olevansa onnellinen ja ne maalaikut jää jonnekin unholaan, ne kuvitellut onnenaiheet.

        Ja harva ihminenhän edes on juuri sellainen kuin etukäteiskuvitelmat tai ensivaikutelmakaan antaa ymmärtää. Se etukäteen ja ensivaikutelmana ihan toisenlainen voikin olla pienen tuntemisen jälkeen juuri sitä mitä on aina halunnutkin. Jopa ilman kuvitelmia.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja harva ihminenhän edes on juuri sellainen kuin etukäteiskuvitelmat tai ensivaikutelmakaan antaa ymmärtää. Se etukäteen ja ensivaikutelmana ihan toisenlainen voikin olla pienen tuntemisen jälkeen juuri sitä mitä on aina halunnutkin. Jopa ilman kuvitelmia.

        Totta. Palikat loksahtaa kohdilleen, klik.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Totta. Palikat loksahtaa kohdilleen, klik.

        Itse olen kokenut tuon, kun ensivaikutelmat ovat pettäneet ja pahasti. Ensiksi en ajatellut toisesta oikeastaan juuri mitään ja parin viikon päästä olin ihan korviani myöten ihastunut. Se ei tosiaankaan tapahtunut hups tosta vaan ja hetkessä. Tosin kyseinen tilanne ei ollut millään tasolla seuranhakua vaan ihan tavallista arkielämää, jossa ko. henkilö yhtäkkiä elämääni ilmeistyi. Voi hyvin olla, että jossain iltariennoissa en olisi koskaan tuon ihmisen kanssa sanaakaan vaihtanut ja tuskinpa hänkään minun kanssani.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ne minkä vuoksi on kärvistellyt ihan turhaan iät ja ajat.

        Kannattaako mennä kiinnostavan ihmisen eteen ja huutaa sille MÄ POKAAN SUT!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen kokenut tuon, kun ensivaikutelmat ovat pettäneet ja pahasti. Ensiksi en ajatellut toisesta oikeastaan juuri mitään ja parin viikon päästä olin ihan korviani myöten ihastunut. Se ei tosiaankaan tapahtunut hups tosta vaan ja hetkessä. Tosin kyseinen tilanne ei ollut millään tasolla seuranhakua vaan ihan tavallista arkielämää, jossa ko. henkilö yhtäkkiä elämääni ilmeistyi. Voi hyvin olla, että jossain iltariennoissa en olisi koskaan tuon ihmisen kanssa sanaakaan vaihtanut ja tuskinpa hänkään minun kanssani.

        Niinhän se on. Olen minäkin sen kokenut. Ja siksipä siitä ääneen täällä nyt mölyänkin. Kokemuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako mennä kiinnostavan ihmisen eteen ja huutaa sille MÄ POKAAN SUT!

        Heh, kokeile onnees. Hän voi jopa tykätä huumorina tuosta. Tai itsevarmuudestasi. :D


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niinhän se on. Olen minäkin sen kokenut. Ja siksipä siitä ääneen täällä nyt mölyänkin. Kokemuksesta.

        Mä kyllä tosin uskon kriteereihin, jos ne on järjellä ajateltu. Kyseisen ihmisen kohdalla omani täyttyivät oikeastaan täydellisesti, mutta se ei vaan ollut mitenkään ilmiselvää. Yleensö en pidä lainkaan ihmisistä, jotka vaikuttavat olevan täysiä flirttejä. Kesti hetken tajuta mikä asioiden oikea laita oli :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä tosin uskon kriteereihin, jos ne on järjellä ajateltu. Kyseisen ihmisen kohdalla omani täyttyivät oikeastaan täydellisesti, mutta se ei vaan ollut mitenkään ilmiselvää. Yleensö en pidä lainkaan ihmisistä, jotka vaikuttavat olevan täysiä flirttejä. Kesti hetken tajuta mikä asioiden oikea laita oli :)

        Tämä olisikin aihe, josta vois joskus alotuksen pykätä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä tosin uskon kriteereihin, jos ne on järjellä ajateltu. Kyseisen ihmisen kohdalla omani täyttyivät oikeastaan täydellisesti, mutta se ei vaan ollut mitenkään ilmiselvää. Yleensö en pidä lainkaan ihmisistä, jotka vaikuttavat olevan täysiä flirttejä. Kesti hetken tajuta mikä asioiden oikea laita oli :)

        Niin ne asiat voi olla piilossakin. Ja mä olen joskus löytänyt ihan uusiakin arvoja toisen ihmisen myötä ja huomannut kriteerieni olleen älyttömiäkin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin ne asiat voi olla piilossakin. Ja mä olen joskus löytänyt ihan uusiakin arvoja toisen ihmisen myötä ja huomannut kriteerieni olleen älyttömiäkin.

        Mulle ei ole ikinä noin käynyt, että olisin uusia arvoja löytänyt. Itsestäni kyllä ja asiat ovat selkiytyneet, mutta ei muhun toisen arvot ole koskaan tarttuneet, jos ne ovat olleet erilaiset kuin omani. Itselleni sopimattoman tyypin kautta on kyllä syntynyt lisäkriteerejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei ole ikinä noin käynyt, että olisin uusia arvoja löytänyt. Itsestäni kyllä ja asiat ovat selkiytyneet, mutta ei muhun toisen arvot ole koskaan tarttuneet, jos ne ovat olleet erilaiset kuin omani. Itselleni sopimattoman tyypin kautta on kyllä syntynyt lisäkriteerejä.

        Mulla on ajattelu muuttunut melkoisesti nuoruudesta ja jokaisesta suhteesta olen oppinut aina jotain. Edellisestä hyviä arvojakin. Ja tässä suhteessa mm. taloudellisen ajattelun. :)

        Kriteeritkin on muuttuneet, jos pitäisi vielä joskus uutta kumppania etsiä, niin ehdottomasti ihminen joka tykkää keskustella, tykkää kosketuksista ja läheisyydestä ja pärjää yksinään mainiosti mutta tykkää touhuta myös yhdessä asioita. Näistä en tingi. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mulla on ajattelu muuttunut melkoisesti nuoruudesta ja jokaisesta suhteesta olen oppinut aina jotain. Edellisestä hyviä arvojakin. Ja tässä suhteessa mm. taloudellisen ajattelun. :)

        Kriteeritkin on muuttuneet, jos pitäisi vielä joskus uutta kumppania etsiä, niin ehdottomasti ihminen joka tykkää keskustella, tykkää kosketuksista ja läheisyydestä ja pärjää yksinään mainiosti mutta tykkää touhuta myös yhdessä asioita. Näistä en tingi. :D

        Oon niin fyysinen rakasta, että kärsin kun toinen ei välitä yhtään paijailuista, haleista tms. kuin seksissä. Risoo. Eikä välitä keskustella ja touhuu yksinään mielummin kun yhdessä. Suhteemme koetinkivet nämä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mulla on ajattelu muuttunut melkoisesti nuoruudesta ja jokaisesta suhteesta olen oppinut aina jotain. Edellisestä hyviä arvojakin. Ja tässä suhteessa mm. taloudellisen ajattelun. :)

        Kriteeritkin on muuttuneet, jos pitäisi vielä joskus uutta kumppania etsiä, niin ehdottomasti ihminen joka tykkää keskustella, tykkää kosketuksista ja läheisyydestä ja pärjää yksinään mainiosti mutta tykkää touhuta myös yhdessä asioita. Näistä en tingi. :D

        Tietysti ihminen muttuu vuosien varrella. Mun täytyy uitenkin sanoa, että oma muutokseni on ollut sisäistä ja mä olen oppinut enemmän pieleen menneistä asioista, kuin positiivisista. Olen varmaan sellanen perce edellä puuhun nousija.

        Omat kriteerinin eivät ole juuri muuttuneet, Ne on olleet jo teininä juuri tollaset yhteistä keskustelua ja yhteistä touhuamista. En mä ole ikinä muun kaltaisia miehiä kestänyt montaa minuuttia. Se on joku sellanen sopiva avoimuus ja välittömyys ja aito kohtaaminen, joka mua vetää puoleensa. Kaiken muunlaiset juttuttamisyritykset on aina olleet musta vastenmielisiä.

        Ne mun muuttuneet kriteerini kohdistuu pitkälti ihan käytännön asioihin. Esimerkiksi viikonloppu "nollaajaa" en enää ikinä huolisi (viikolla vielä vähemmän). Vaikka eksällä se viina oikeasti pysyi vain siinä perjantai-illassa, eikä hän ollut mitään riitelevää tai riehuvaa tyyppiä, niin se elämä oli minusta syvältä ahterista. Ei enää ikinä! Tai vaikka se, että mökkeilystä haaveilevaa tyyppiä en enää ikinä halua. Mä en halua mökkeillä. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti ihminen muttuu vuosien varrella. Mun täytyy uitenkin sanoa, että oma muutokseni on ollut sisäistä ja mä olen oppinut enemmän pieleen menneistä asioista, kuin positiivisista. Olen varmaan sellanen perce edellä puuhun nousija.

        Omat kriteerinin eivät ole juuri muuttuneet, Ne on olleet jo teininä juuri tollaset yhteistä keskustelua ja yhteistä touhuamista. En mä ole ikinä muun kaltaisia miehiä kestänyt montaa minuuttia. Se on joku sellanen sopiva avoimuus ja välittömyys ja aito kohtaaminen, joka mua vetää puoleensa. Kaiken muunlaiset juttuttamisyritykset on aina olleet musta vastenmielisiä.

        Ne mun muuttuneet kriteerini kohdistuu pitkälti ihan käytännön asioihin. Esimerkiksi viikonloppu "nollaajaa" en enää ikinä huolisi (viikolla vielä vähemmän). Vaikka eksällä se viina oikeasti pysyi vain siinä perjantai-illassa, eikä hän ollut mitään riitelevää tai riehuvaa tyyppiä, niin se elämä oli minusta syvältä ahterista. Ei enää ikinä! Tai vaikka se, että mökkeilystä haaveilevaa tyyppiä en enää ikinä halua. Mä en halua mökkeillä. :D

        Heh, musta taas tuntuu ettei mulla ollut kauheen selviä kriteerejäkään nuorena. Lähinnä uskoa enempikin mahdollisuuksiin.

        Ne on tässä vuosien varrella tulleet esiin mitkä asiat tarttisi kohdata ja mitä en voi sietää. Mutta olen kohtuu joustava edelleen.

        Mukautuva ihminen muutenkin tiettyyn rajaan asti.

        Mikä ei mulle oli ihan just nökönuukaa, saa toinen päättää, jos hälle on tärkeempää joku kun mulle.

        Mä en alkoholin kanssa läträäjää huolis ollenkaan. Noi vielä menee kun kumppani käy tyyliin 2 kertaa vuodessa pippaloissa ja on jurrit tai juo oluen joskus humaltumatta, mutta jos olis jatkuvasti pämpättävä rairai jotta rentoutuu, niin en ala.

        Mielummin liki absolutisti, kunhan ei ole mikään niuhottaja kuitenkaan. Joka haukkuu sitten kaikki erilaiset ihmiset väkä väkä. Noitia en jaksa. Keskittyy omaan elämään niin hyvä, ei muitten.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, musta taas tuntuu ettei mulla ollut kauheen selviä kriteerejäkään nuorena. Lähinnä uskoa enempikin mahdollisuuksiin.

        Ne on tässä vuosien varrella tulleet esiin mitkä asiat tarttisi kohdata ja mitä en voi sietää. Mutta olen kohtuu joustava edelleen.

        Mukautuva ihminen muutenkin tiettyyn rajaan asti.

        Mikä ei mulle oli ihan just nökönuukaa, saa toinen päättää, jos hälle on tärkeempää joku kun mulle.

        Mä en alkoholin kanssa läträäjää huolis ollenkaan. Noi vielä menee kun kumppani käy tyyliin 2 kertaa vuodessa pippaloissa ja on jurrit tai juo oluen joskus humaltumatta, mutta jos olis jatkuvasti pämpättävä rairai jotta rentoutuu, niin en ala.

        Mielummin liki absolutisti, kunhan ei ole mikään niuhottaja kuitenkaan. Joka haukkuu sitten kaikki erilaiset ihmiset väkä väkä. Noitia en jaksa. Keskittyy omaan elämään niin hyvä, ei muitten.

        En mäkään tiedä onko mulla ikinä ollut varsinaisia mietittyjä kriteerejä teininä. Enemmän niin, että kun muu ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Sen asian on sitten vasta tajunnut aikuisempana, että miten se menee. Mä olen ollut aina (näin mulle on usein kerrottu) nainen, johon on hyvin vaikea tehdä vaikutusta. Olen aina ollut sellanen, että "ai kato sulla on (millä nyt typpisitten on yrittänytkään vaikutuksen tehdä) ... kiinnostaa so not" tyyppiä. Sano mulle jotain fiksua ja järkevää niin saattaa kiinnostaakin. xD

        Silloin sen suhteen alussa (patikymppisenä) saatoin vielä itsekin perjantaina "nollata". Ei se toisen ottaminen ollut ongelma, jos itsekin otti. Vaan kasvoin siitä yli parissa vuodessa ja sitten se toisen jatkaminen samaan tyyliin lähinnä vatutti. Nykyään en ota edes joka vuosi, vaikka en absolutisti olekaan. Viimeisin eksäni oli tässä asiassa samanlainen kun minä ja se puoli toimi, eli tuota kriteeriä ei ole tarvetta muuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään tiedä onko mulla ikinä ollut varsinaisia mietittyjä kriteerejä teininä. Enemmän niin, että kun muu ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Sen asian on sitten vasta tajunnut aikuisempana, että miten se menee. Mä olen ollut aina (näin mulle on usein kerrottu) nainen, johon on hyvin vaikea tehdä vaikutusta. Olen aina ollut sellanen, että "ai kato sulla on (millä nyt typpisitten on yrittänytkään vaikutuksen tehdä) ... kiinnostaa so not" tyyppiä. Sano mulle jotain fiksua ja järkevää niin saattaa kiinnostaakin. xD

        Silloin sen suhteen alussa (patikymppisenä) saatoin vielä itsekin perjantaina "nollata". Ei se toisen ottaminen ollut ongelma, jos itsekin otti. Vaan kasvoin siitä yli parissa vuodessa ja sitten se toisen jatkaminen samaan tyyliin lähinnä vatutti. Nykyään en ota edes joka vuosi, vaikka en absolutisti olekaan. Viimeisin eksäni oli tässä asiassa samanlainen kun minä ja se puoli toimi, eli tuota kriteeriä ei ole tarvetta muuttaa.

        Niin se varmaan monesti on, ettei nuorena oikeen itsekkään tiedä onko lintu vai kala. Ajan kanssa oppii tuntemaan itsensä myös parisuhteissa toisena osapuolena.

        Niin, en kanssa helposti vaikutu kun mulla ei ensi näkemällä värähdä mikään missään. Pelkän ulkonäön varassa en ihastuis ikinä kehenkään. :D

        Sapioseksuaalin vikaa on mussakin, kun ajatukset viehättää ja tuntuu miellyttäviltä, niin koko ihminen alkaa näyttää kiinnostavalta.

        No mut on migreeni pitäny aika hyvin raittiina, ei huvita särettää päätä ja oksentaa suolia ulos. Oon toki päissänikin ollu ja ihan kuolemaa tehny sitten 2 päivää krapulassa, ei maksa vaivaa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin se varmaan monesti on, ettei nuorena oikeen itsekkään tiedä onko lintu vai kala. Ajan kanssa oppii tuntemaan itsensä myös parisuhteissa toisena osapuolena.

        Niin, en kanssa helposti vaikutu kun mulla ei ensi näkemällä värähdä mikään missään. Pelkän ulkonäön varassa en ihastuis ikinä kehenkään. :D

        Sapioseksuaalin vikaa on mussakin, kun ajatukset viehättää ja tuntuu miellyttäviltä, niin koko ihminen alkaa näyttää kiinnostavalta.

        No mut on migreeni pitäny aika hyvin raittiina, ei huvita särettää päätä ja oksentaa suolia ulos. Oon toki päissänikin ollu ja ihan kuolemaa tehny sitten 2 päivää krapulassa, ei maksa vaivaa.

        Sitä paitsi mulla on hirmu hauskaa selvinpäinkin. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sitä paitsi mulla on hirmu hauskaa selvinpäinkin. :)

        En mäkään ikinä hauskuudekseni ole juonut. En ole koskaan ollut bilettäjä tyyppiä. Rentoutukseen ja muuten vaan päätä tyhjentääkseni mä silloin otin. Todella harvoin tuolloinkaan tuli missään varsinaisesti viihteellä käytyä. Jossain pubissa voitiin istua ja kuunnella musaa, mutta ei sen kummempia bileitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään ikinä hauskuudekseni ole juonut. En ole koskaan ollut bilettäjä tyyppiä. Rentoutukseen ja muuten vaan päätä tyhjentääkseni mä silloin otin. Todella harvoin tuolloinkaan tuli missään varsinaisesti viihteellä käytyä. Jossain pubissa voitiin istua ja kuunnella musaa, mutta ei sen kummempia bileitä.

        Jeps, mulle tanssiminen on se ravintolan ainoa anti. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jeps, mulle tanssiminen on se ravintolan ainoa anti. :)

        Eipä ole tullut juuri aikaa ravintoloissa vietettyä. Jos joskus on tullut yökerhoon eksyttya. niin se on ollut nimenomaan tanssimisen takia. Suorastaan hikipäässä baillaamista ystävien kanssa, jossa ei ehtisi edes mitään alkoholia juomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tullut juuri aikaa ravintoloissa vietettyä. Jos joskus on tullut yökerhoon eksyttya. niin se on ollut nimenomaan tanssimisen takia. Suorastaan hikipäässä baillaamista ystävien kanssa, jossa ei ehtisi edes mitään alkoholia juomaan.

        Näinpä. :)


    • Anonyymi

      Hei, sinun pitäisi keskustella sinulle vastanneiden henkilöiden kanssa, jos haluat tutustua ihmisiin! (Ei tosin minulle :)

      Ei auta sinua, jos vai huokailet lukuisilla aloituksilla.

    • Anonyymi

      Kumppania ei löydä sieltä kotoa. Pitää lähteä baareihin tapaamaan naisia. Ei ne baarit ole keksitty sen takia että siellä vaan juopotellaan vaan monet sieltä sen kumppanin löytää. Joten älä vaivu maennukseen vaan ole positiivinen ja lähde baareihin juomaan viinaa niin kyllä sinäkin sen kumppanin löydät.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Suurin ongelmasi on se, että kuvittelet elämän olevan jotenkin ennalta määrättyä ja kirjoitettua. Itsestäsi nämä jutut ovat kiinni.

    • Anonyymi

      Kyl se on nähty kymmenii kertoja miten nainen valitsee aina sen joka juo alkoholia eikä sitä joka ei juo. Ei tule kutsuja raittiimmalle miehelle juhliin tai minnekkään. Ei tule treffejäkään sille joka ei juo. Hyvin harvinaista on jos nainen haluaa raittiin miehen. Tuskin teidän kohdalle sattuu sellaista naista.

    • Anonyymi

      tuollainen että joo nyt kyllä sattuus todella paljon, kuin jotain jooh bond-tytötkin :D

    • Anonyymi

      kun katsoin urheilukilpailuja, niin hauskan näköisiä seiäshyppääjätytöt, pomppaacat patjalta hassusti takaisin ilmasta.

    • Anonyymi

      Joo ei todellakaan ole. Ei kelpaa mikromunainen mies naisille. Sitten kysellään miksi masentaa tai viina maistuu . Lähinnä huvittavaa. Onhan se ihanaa katsella muiden onnea jotka ovat saaneet sopivan kehon tähän elämään . Ei ole kaikille tarkoitettu tämä elämä . Jospa se kohta maksa räjähtää niin ei tarvi enää kärsiä .

    • Anonyymi

      Haluaisin kumppanin eli naisen. Mut edellinen nainen jonka tapasin sanoi että olen työtön niin en kelpaa.Niinhän se on ettei omillaan toimeentuleva kelpaa edes velkaisille naisille.

    • Anonyymi

      Baarit on täynnä vapaita naisia, Raitis mies istui nuoruutensa kotisilla mietteissään.
      Nyt on myöhäistä.
      narumyyjjä

    • Anonyymi

      pörm ,oryyomuy ryy' ,oööpomlsjsm yssd yiörr iidomys rdoyud nolla-nollas-seiska ja man wiyth goldfen gun, roer mooren juttuja.

    • Anonyymi

      Onko aloitus lähtökohta vai kokemusten tulos. - cu-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe