Kauanko sinkkuutesi vielä kestää?

Anonyymi

Onko haku päällä vai eikö kiinnosta seurustelu?

53

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ja pysyn sinkkuna teen kaikkeni sen eteen kuten ennenkin
      Terveisin Tampereen mies 48v iki sinkku.

    • Kuka sitä tietää, kauanko vielä kestää? Haku voi olla päällä, mutta ei se takaa mitään onnistumista.

      • Anonyymi

        Samoin ajattelen, senkun tietäisin? Mun onnella, tuskin kohtaan sellaista, jonka kanssa tuntuisi siltä, et nyt kolahti ja oikein kunnolla. Sinut haluan rinnalleni ja tunne olisi yhteinen. Ei ole nyt edes hakua päällä mulla, kun tunne on, ettei ole sen aika? Vaikka aina on aika, jos sen oikean kohtaan.


    • Anonyymi

      Se kestää sen mitä se kestää. Sopiva tyyppi löytyy, jos on löytyäkseen. Jos ei löydy, niin sitten ei.

    • Anonyymi

      Jos en saa kaunista naista niin en seurustel.

    • Anonyymi

      Kauanko aiot jatkaa näitä aloituksia? Mitä muuta teet päivisin, kuin näitä kirjoituksia? :)

    • Anonyymi

      Jos tulee kiltti ja normaali mies ni oon valmis😊❤️

      • Anonyymi

        ❤🖤🤍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤🖤🤍

        ❤🖤🤎🤍


      • Anonyymi

        Voisitko tarkentaa, mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko tarkentaa, mitä tarkoitat?

        Villi veikka sivusta. Yksi noista on piparkakku..Aloittajan olisi tarkennettava :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villi veikka sivusta. Yksi noista on piparkakku..Aloittajan olisi tarkennettava :)

        Mistä arvasit 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤🖤🤎🤍

        lakritsi, salmiakki, piparkakku ja ja vaahtokarkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lakritsi, salmiakki, piparkakku ja ja vaahtokarkki?

        Nam😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko tarkentaa, mitä tarkoitat?

        Tarkoitan että jos mies on kiltti ja hyvän tahtoinen. Niin mielelläni yrittäisin seurustella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lakritsi, salmiakki, piparkakku ja ja vaahtokarkki?

        Vaahtokarkki 🤣😂


      • Anonyymi

        Kiltti mut vähä tuhma saa olla huom,vähän..


    • Anonyymi

      Seurustelu on raskasta. Ei jaksa.

    • Anonyymi

      Hyvää ei ole löytynyt...
      Huonoa en ota...

    • Anonyymi

      Ei ole haku päällää mutta koko aika tulee ehdottelua😳

      • Anonyymi

        Ei se ihan noinkaan mene. Joskus ihminen ei itsekään ole valmis suhteeseen ja silloin tollasesta hetkeen tarttumisesta voi koitua enemmän haittaa kuin hyötyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ihan noinkaan mene. Joskus ihminen ei itsekään ole valmis suhteeseen ja silloin tollasesta hetkeen tarttumisesta voi koitua enemmän haittaa kuin hyötyä.

        Nojoo. Mutta kun on valmis, niin ei niitä hetkiä missata kannata.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nojoo. Mutta kun on valmis, niin ei niitä hetkiä missata kannata.

        Mä jotenkin uskon ja oman kokemukseni on se, että jos ihminen on aidosti valmis niin ei hän silloin missaakaan. Aika moni on jumissa jossain sellaisessa ihmeellisessä välitilassa, jossa kuvittelevat olevansa seuraa vailla, vaikka todellisuudessa se oma pää on aivan sekaisin ja se kannattaisi ensiksi järjestellä kuntoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä jotenkin uskon ja oman kokemukseni on se, että jos ihminen on aidosti valmis niin ei hän silloin missaakaan. Aika moni on jumissa jossain sellaisessa ihmeellisessä välitilassa, jossa kuvittelevat olevansa seuraa vailla, vaikka todellisuudessa se oma pää on aivan sekaisin ja se kannattaisi ensiksi järjestellä kuntoon.

        Mahdollisesti noinkin kyllä joo.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nojoo. Mutta kun on valmis, niin ei niitä hetkiä missata kannata.

        Valmis ku selvää pässinlihaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jotenkin uskon ja oman kokemukseni on se, että jos ihminen on aidosti valmis niin ei hän silloin missaakaan. Aika moni on jumissa jossain sellaisessa ihmeellisessä välitilassa, jossa kuvittelevat olevansa seuraa vailla, vaikka todellisuudessa se oma pää on aivan sekaisin ja se kannattaisi ensiksi järjestellä kuntoon.

        Kai sitä ny hetken haluaa katsoa ettei kaduta.Hiljaa hyvä tulee.


    • Anonyymi

      Olen parisuhteessa, mutta pisin sinkkujakso, jonka olen kokenut, oli noin 8 kuukautta.

    • Anonyymi

      Kauanko aiot vielä kysellä näitä? :)

      • Anonyymi

        Samat on virret täällä.


    • Anonyymi

      Ei ole haku päällä juuri nyt. On tosin tiedossa eräs. Mutta nyt toisenlaiset haut ja vain sinkkuilumielessä.

    • Anonyymi

      Ja en en tiedä kuinka kauan kestää, jonkun tovin...

    • Anonyymi

      Loppuelämän. Ei ole haku päällä. Ei kiinnosta seurustelu🙂

    • Anonyymi

      Se kestää koska en juo viinaa enkä jaksa käydä baareissa. Yks nainen tinderis jonka kanssa juttelin niin pyysi että lähenkö sen kanssa terassille. Se oli 9 aikaa illalla ja sanoin en jaksa enää. No ei nainen sitten enää halunnut tutustua.

    • Anonyymi

      Minä olin sinkku elämäni ensimmäiset 16 vuotta ja 10 kk. En enää sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Ei ole hakua päällä. En halua tutustua uusiin ihmisiin, en edes kaverina.

      • Anonyymi

        Yksin oleminen on parasta, jos ei löydy sellaista kumppania jonka olen tuntenut kymmenien vuosien ajan.


    • Anonyymi

      Joskus miettinyt sitäkin, onko minulla kykyä suhteessa olemiseen? En tiedä vastaus siihen vieläkään.

    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet. Jos sinulla on tyttöystävä ja seurustelet niin muutkin naiset iskevät hanakasti silmänsä sinuun. Tunkevat apajille. Olet kiinnostava naisten silmissä. Jos sen sijaan kuljet sinkkuna etkä seurustele niin naiset jopa karttavat sinua. Et ole kiinnostava. Merkillinen ilmiö.

      • Anonyymi

        Joo ja sama on myös toisinpäin kun seurustet ja oot varattu nainen miehet parveilee ympärillä mutta sitte ku oot taas sinkku et kiinosta ketään .
        On nähty ja koettu...

        Joten pitäisikö sinkun oikeastaa vaikuttaa olevansa varattu et ihmiset parveilis ympärillä..
        Pitäis olla semmonen rakastuneen iloinen onnelinen ja varma itsestää..

        Se vetää ne ihmiset luo
        Sitähan se rakasta itseäsi ennenkun rakastat muita juttuki on niiku käytännossä...
        Pitää vaikkuttaa menestyjältä ja menystyneeltä..
        .
        Sit taas rukutus seis.. sinkku.. Siinon varmasti vikaa stigma... .

        Minä en ainakaan ajatellut mainostaa sinkuutta joka puolella...
        Surulista ja kurjaa alentua alempaan sarjaan takasin...
        Kun hetken eli muutakin...

        Kun sinkkuus tuntuu olevan lähinnä vika täs yhteiskunnassa...

        Miehillä kyse on statuksesta sillä julkismiehillä ja rikkailla on aja parvi naisia ympärillä...
        Tiedän syystä.


    • Anonyymi

      Ei kiinosta... Minulla voi mennä eron jälkeen 10 vuotta että olen taas siinä seurankaipauksen tilassa missä olin 2020.. Viimeisimän jutun alkaessa...
      Tosin en tiedä eläkö enää silloin ku terveys kenkkuilee

    • Anonyymi

      Syyskuun puoliväliin on haku päällä. Sitten alan opiskeleen avoimessa kasvatustieteitä. Tänä vuonna perusopinnot ja ens vuonna aineopinnot. Loppuelämäni keskityn ainoastaan kasvatustieteisiin.

    • Anonyymi

      Mulla on Facebook dating.

    • Anonyymi

      On pieni haku päällä ja olisi kiva löytää nainen. Sinkkuus on tylsää.

    • Anonyymi

      Mutta tuntuu olevan naiset hyvin vaativia. Mistä sen naisen löytää.

    • Anonyymi

      Seurustelen, jos yhteisiä tunteita on. Sekä kun paremmin tunnetaan

    • Anonyymi

      Mielellään seurustelisin kun sinkkuna. Mutta en riitä jotenkin naisille.

    • Anonyymi

      Emmä oikein tiedä mistä ne toiset löytää kumppaneita tai seksiseuraa?

    • Anonyymi

      Monet naiset on laihoja ja kauniita. On vaikea löytää sopivaa naista.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti monet kelpaa parisuhteisiin ja toiset ei vaan löydä ja ihastuminen yksipuolista.

    • Anonyymi

      Jaa, loppuun asti mennään näin, ei ole tarvetta muutokselle, huoh!

    • Anonyymi

      Olen vanha sinkku joten muuttaisin vaikka lyhyen tuntemisen jälkeen avoliittoon. Terveisin nainen yli 50 v.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe