Onko haku päällä vai eikö kiinnosta seurustelu?
Kauanko sinkkuutesi vielä kestää?
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ja pysyn sinkkuna teen kaikkeni sen eteen kuten ennenkin
Terveisin Tampereen mies 48v iki sinkku. Kuka sitä tietää, kauanko vielä kestää? Haku voi olla päällä, mutta ei se takaa mitään onnistumista.
- Anonyymi
Samoin ajattelen, senkun tietäisin? Mun onnella, tuskin kohtaan sellaista, jonka kanssa tuntuisi siltä, et nyt kolahti ja oikein kunnolla. Sinut haluan rinnalleni ja tunne olisi yhteinen. Ei ole nyt edes hakua päällä mulla, kun tunne on, ettei ole sen aika? Vaikka aina on aika, jos sen oikean kohtaan.
- Anonyymi
Se kestää sen mitä se kestää. Sopiva tyyppi löytyy, jos on löytyäkseen. Jos ei löydy, niin sitten ei.
- Anonyymi
Jos en saa kaunista naista niin en seurustel.
- Anonyymi
Kauanko aiot jatkaa näitä aloituksia? Mitä muuta teet päivisin, kuin näitä kirjoituksia? :)
- Anonyymi
Jos tulee kiltti ja normaali mies ni oon valmis😊❤️
- Anonyymi
❤🖤🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤🖤🤍
❤🖤🤎🤍
- Anonyymi
Voisitko tarkentaa, mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villi veikka sivusta. Yksi noista on piparkakku..Aloittajan olisi tarkennettava :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villi veikka sivusta. Yksi noista on piparkakku..Aloittajan olisi tarkennettava :)
Mistä arvasit 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤🖤🤎🤍
lakritsi, salmiakki, piparkakku ja ja vaahtokarkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nam😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan että jos mies on kiltti ja hyvän tahtoinen. Niin mielelläni yrittäisin seurustella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaahtokarkki 🤣😂
- Anonyymi
Kiltti mut vähä tuhma saa olla huom,vähän..
- Anonyymi
Seurustelu on raskasta. Ei jaksa.
- Anonyymi
Hyvää ei ole löytynyt...
Huonoa en ota... - Anonyymi
Ei ole haku päällää mutta koko aika tulee ehdottelua😳
Tarttukee hetkeen, ettei tartte parkua perään.
https://youtu.be/xxLoo8lb-yU- Anonyymi
Ei se ihan noinkaan mene. Joskus ihminen ei itsekään ole valmis suhteeseen ja silloin tollasesta hetkeen tarttumisesta voi koitua enemmän haittaa kuin hyötyä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan noinkaan mene. Joskus ihminen ei itsekään ole valmis suhteeseen ja silloin tollasesta hetkeen tarttumisesta voi koitua enemmän haittaa kuin hyötyä.
Nojoo. Mutta kun on valmis, niin ei niitä hetkiä missata kannata.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Mä jotenkin uskon ja oman kokemukseni on se, että jos ihminen on aidosti valmis niin ei hän silloin missaakaan. Aika moni on jumissa jossain sellaisessa ihmeellisessä välitilassa, jossa kuvittelevat olevansa seuraa vailla, vaikka todellisuudessa se oma pää on aivan sekaisin ja se kannattaisi ensiksi järjestellä kuntoon.
Anonyymi kirjoitti:
Mä jotenkin uskon ja oman kokemukseni on se, että jos ihminen on aidosti valmis niin ei hän silloin missaakaan. Aika moni on jumissa jossain sellaisessa ihmeellisessä välitilassa, jossa kuvittelevat olevansa seuraa vailla, vaikka todellisuudessa se oma pää on aivan sekaisin ja se kannattaisi ensiksi järjestellä kuntoon.
Mahdollisesti noinkin kyllä joo.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Valmis ku selvää pässinlihaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä ny hetken haluaa katsoa ettei kaduta.Hiljaa hyvä tulee.
- Anonyymi
Olen parisuhteessa, mutta pisin sinkkujakso, jonka olen kokenut, oli noin 8 kuukautta.
- Anonyymi
Kauanko aiot vielä kysellä näitä? :)
- Anonyymi
Samat on virret täällä.
- Anonyymi
Ei ole haku päällä juuri nyt. On tosin tiedossa eräs. Mutta nyt toisenlaiset haut ja vain sinkkuilumielessä.
- Anonyymi
Ja en en tiedä kuinka kauan kestää, jonkun tovin...
- Anonyymi
Loppuelämän. Ei ole haku päällä. Ei kiinnosta seurustelu🙂
- Anonyymi
Se kestää koska en juo viinaa enkä jaksa käydä baareissa. Yks nainen tinderis jonka kanssa juttelin niin pyysi että lähenkö sen kanssa terassille. Se oli 9 aikaa illalla ja sanoin en jaksa enää. No ei nainen sitten enää halunnut tutustua.
- Anonyymi
Minä olin sinkku elämäni ensimmäiset 16 vuotta ja 10 kk. En enää sen jälkeen.
- Anonyymi
Ei ole hakua päällä. En halua tutustua uusiin ihmisiin, en edes kaverina.
- Anonyymi
Yksin oleminen on parasta, jos ei löydy sellaista kumppania jonka olen tuntenut kymmenien vuosien ajan.
- Anonyymi
Joskus miettinyt sitäkin, onko minulla kykyä suhteessa olemiseen? En tiedä vastaus siihen vieläkään.
- Anonyymi
Oletteko huomanneet. Jos sinulla on tyttöystävä ja seurustelet niin muutkin naiset iskevät hanakasti silmänsä sinuun. Tunkevat apajille. Olet kiinnostava naisten silmissä. Jos sen sijaan kuljet sinkkuna etkä seurustele niin naiset jopa karttavat sinua. Et ole kiinnostava. Merkillinen ilmiö.
- Anonyymi
Joo ja sama on myös toisinpäin kun seurustet ja oot varattu nainen miehet parveilee ympärillä mutta sitte ku oot taas sinkku et kiinosta ketään .
On nähty ja koettu...
Joten pitäisikö sinkun oikeastaa vaikuttaa olevansa varattu et ihmiset parveilis ympärillä..
Pitäis olla semmonen rakastuneen iloinen onnelinen ja varma itsestää..
Se vetää ne ihmiset luo
Sitähan se rakasta itseäsi ennenkun rakastat muita juttuki on niiku käytännossä...
Pitää vaikkuttaa menestyjältä ja menystyneeltä..
.
Sit taas rukutus seis.. sinkku.. Siinon varmasti vikaa stigma... .
Minä en ainakaan ajatellut mainostaa sinkuutta joka puolella...
Surulista ja kurjaa alentua alempaan sarjaan takasin...
Kun hetken eli muutakin...
Kun sinkkuus tuntuu olevan lähinnä vika täs yhteiskunnassa...
Miehillä kyse on statuksesta sillä julkismiehillä ja rikkailla on aja parvi naisia ympärillä...
Tiedän syystä.
- Anonyymi
Ei kiinosta... Minulla voi mennä eron jälkeen 10 vuotta että olen taas siinä seurankaipauksen tilassa missä olin 2020.. Viimeisimän jutun alkaessa...
Tosin en tiedä eläkö enää silloin ku terveys kenkkuilee - Anonyymi
Syyskuun puoliväliin on haku päällä. Sitten alan opiskeleen avoimessa kasvatustieteitä. Tänä vuonna perusopinnot ja ens vuonna aineopinnot. Loppuelämäni keskityn ainoastaan kasvatustieteisiin.
- Anonyymi
Mulla on Facebook dating.
- Anonyymi
On pieni haku päällä ja olisi kiva löytää nainen. Sinkkuus on tylsää.
- Anonyymi
Mutta tuntuu olevan naiset hyvin vaativia. Mistä sen naisen löytää.
- Anonyymi
Seurustelen, jos yhteisiä tunteita on. Sekä kun paremmin tunnetaan
- Anonyymi
Mielellään seurustelisin kun sinkkuna. Mutta en riitä jotenkin naisille.
- Anonyymi
Emmä oikein tiedä mistä ne toiset löytää kumppaneita tai seksiseuraa?
- Anonyymi
Monet naiset on laihoja ja kauniita. On vaikea löytää sopivaa naista.
- Anonyymi
Ilmeisesti monet kelpaa parisuhteisiin ja toiset ei vaan löydä ja ihastuminen yksipuolista.
- Anonyymi
Jaa, loppuun asti mennään näin, ei ole tarvetta muutokselle, huoh!
- Anonyymi
Olen vanha sinkku joten muuttaisin vaikka lyhyen tuntemisen jälkeen avoliittoon. Terveisin nainen yli 50 v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310121Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523395Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493143- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032179- 1162153
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221376Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346