Missä vaiheessa

Anonyymi

Suhteen alussa haluaisit nähdä kumppanisi alasti?

30

68

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riisun mielessäni jo kun ekan kerran nään. No ei vainekaan. En minä tiiä. 🤷🏼‍♂️

      Periaatteessa vaatteet päälläkin kyllä näkee muodot ja pystyy päättelemään vartaloa.

    • Anonyymi

      Johan onkin vaikea kysymys.

      En mä usko, että mulla on mitään sen suurempaa tarvetta juuri ja vain nähdä alasti. En mä ainakaan muista koskaan aiemmin kokeneeni sellaista tunnetta, että nyt haluaisin nähdä alasti. Se tapahtuu kun tapahtuu, luultavasti samassa kohtaa kuin seksikin.

      • Anonyymi

        Se seksi taas saa mun puolesta tulla kuvaan nopeastikin, jos toisesta oikeasti tykätään.


    • Näin heti alasti.

      • Sillähän se sitten alkoikin mitään muuta ei tehty.




      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se oli kokeilua monta kertaa. ei kannata minusta mallia ottaa käy huonosti. Mielummin hiljalleen tutustua.

        Joo voi käydä et toinen kyllästyy heti jos on alasti heti.


    • No siinä ekojen treffien päätteeksi voisi sellainen alastomuussessio olla ihan hyvä.

      • Anonyymi

        Kyllä minä olen toisien tai jopa kolmansien kannalla.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen toisien tai jopa kolmansien kannalla.

        -keinovaginamies-

        No se riippuu siitä, kuinka kauan on jo tunnettu. Tuntemattoman kanssa juu .. riippunee treffien sujumisesta. Jos heti synkkaa niin miksipä ei, sillä paritteluunhan ne treffit perimmiltään tähtäävät.

        Muistettaneen, että minä en hakisi itselleni elämän kestävää suhdetta ja sitä "oikeaa". Joten jos kerran olen kiinnostunut parittelusta kyseisen miehen kanssa, niin miksi pitkittää turhaan.

        Tutun kanssa jo ensi treffeillä, samoin perusteluin. Sillä en olisi lähtenyt treffeille jos kiinnostusta paritteluun ei olisi.


    • Anonyymi

      No enpä ikinä hirvee lötkö

    • Anonyymi

      Tietysti kun mennään saunaan. Siinä ei Suomessa ole mitään rivoa tai ei ainakaan pitäisi olla.

      • Anonyymi

        Minäkin sanoisin tämän. Saunaan vaan se on suomalaista! Ja kunnolla löylyä, että nähdään kuka kestää😅🙋‍♀️


      • Anonyymi

        Mene sinä vaan saunaan.


      • Anonyymi

        Yllättävän moni tuntuu jotain saunatreffejä kaipailevan. En ymmärrä, ihan outoa minusta. Enteileekö tämä suomalaisen saunakulttuurin muutosta, vai eivätkö saunatreffien kaipailijat ole suomalaisia lainkaan.

        Minulle sauna on rauhoittumisen ja rentoutumisen paikka, joka ei sovi treffailuun lainkaan.


    • Anonyymi

      Heti vaan niin tietää miltä toinen näyttää.

    • Ohjelman Naked Attraction näytökset ovat todella tylsiä, oli keho millainen tahansa.
      Tärkeintä on se, miltä toisen iho fyysisesti tuntuu.

    • Viimeistään kun kopulaatiotoiveet on nousseet yli äyräiden.

    • Anonyymi

      Kolmansilla treffeillä viimeistään.

    • Anonyymi

      Pitäköön perskele housut jalassaan jos niin tahtoo (kääntyy ja potkii kiviä mennessään)

      AV

    • Anonyymi

      Alastomuudessa ei viehätä mikään, se on aina suunnilleen samanlaista.

    • Anonyymi

      lupörrlpjsmn kpd duä yhden pillerin js olury pstsdrysmolis?

      on kyllä oikerin sinetöity purkki missä pillereitä :D

    • Anonyymi

      jod dyäömällä kuolrr, niin joksinrn mbw olidsi jo rfrdmrnnyyytä :F

    • Anonyymi

      Otin vsin puolikkssn ysblryin jod suyysidi kipuuni.

    • Anonyymi

      Jooh hämmastahbs :D

    • Anonyymi

      Belgialaiset ovst pelimiehiä, minullsa moniakin juttua missä lukee Made In Belgium.

    • Anonyymi

      Meni siinä kolmisen viikkoa kun näin tapailemani naisen alasti ekan kerran.

    • Kaikki pitkät suhteet ovat siirtyneet alastomuuteen 1-2. treffeillä ja myös ne, joissa on ollut isot tunteet, vaikkei rakkaus ole kestänytkään vuosia. Sitten on tapailuja, jossa mitään ei ole tapahtunut kolmessakaan kuukaudessa…. Toinen on saattanut olla hyvinkin kiinnostunut, mutta joku asia on vaan arveluttanut eikä homma ole tuntunut oikealta (ihon haju?).

      Nuorena pidättäytyminen on järkevää, koska huonot kokemukset ottaa helposti itseensä ja tapahtunut voi alkaa kaduttaa. Nuorena on myös haavoittuvaisempi. Keski-ikäisenä tietää jo mitä on, ja tietää mitä haluaa ja mitä ei halua. Jos kumpikin kokee, että hetki on oikea, en näe mitään syytä miksi alastomuutta pitäisi siirtää eteenpäin vain sovinnaisuussyistä. 😉

      Myös elämäntilanne vaikuttaa. Vuosien vajeen ja 2.5v selibaatin jälkeen, ei tarvitsisi paljon miettiä kun sopiva tilaisuus tulee. Tämä nainen käy kuumana jo pelkästä ajatuksesta. 😂 Ihan jokaisen matkaan en lähde tietenkään! Jos lähtisin, ei olisi elämäni toiseksi pisimpään selibaattia menossa…. Ironista on, että pisin on ollut parisuhteessa, koska pysyin uskollisena (mies haluton).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe