Meillä on vanha kaasugrilli, jossa oli alun perin laavakivet. Viime kesänä laavakivistä lähti joka kerta semmoinen katku, että ei enää niillä kivillä.
Onko kokemuksia nyt myytävistä keraamisista kivistä? Miten ne suhtautuu tippuvaan rasvaan? Imevätkö nekin?
Kaasugrilli- laavakivet - keraamiset?
4
17398
Vastaukset
- Grilli-mimmi
Osta semmoinen parila minkä saa ritilän päälle. Ei rasva tipu (voi kaataa pois) eikä kärytä!
Siinä on kiva myös muurinpohjalettuja tehdä.
Makkara meillä grillataan ilman parilaa. - uusiakin saa
Keität niistä rasvat pois niin ne on kuin uudet.
"Uudet"!? Kai nekin on parimiljoonaa vuotta sitten
muodostuneet luontoäidin käsissä. :-)- mestari
Itse heitin alkutekijäisiin ne laavakivet sinne yhteen kuuluisaan paikkaan.Seuraavaksi panostin kaasugrillini kiukaan keraamien kivien vaihdossa ylijääneillä keraameilla kivillä vähän samaan tyyliin kuten kiuaskin täytetään, - käytän Kerkes merkkisiä keraamikiviä, jotka ovat markkinoiden ehdottomasti parhaita keraameja.Homma toimii mainiosti, ei ongelmia rasvojen kanssa, kunhan malttaa odottaa grillin kuumenemisen kunnolla, kannattaa muuten kaasugrilli kuumentaa kunnolla, jotta keraamit ehtii varastoida lämpöenergiaa itseensä, kuten kiuas konsanaan. Pienen opettelun jälkeen on tarjolla makoisia grilliherkkuja. Ensin kunnon kuuma,että saadaan väri ja sitten liekki pienelleen ja hauduttelua keraamiin varastoituneessa lämmössä. Ei ku syömään ja nauttimaan.
- S.K
mestari kirjoitti:
Itse heitin alkutekijäisiin ne laavakivet sinne yhteen kuuluisaan paikkaan.Seuraavaksi panostin kaasugrillini kiukaan keraamien kivien vaihdossa ylijääneillä keraameilla kivillä vähän samaan tyyliin kuten kiuaskin täytetään, - käytän Kerkes merkkisiä keraamikiviä, jotka ovat markkinoiden ehdottomasti parhaita keraameja.Homma toimii mainiosti, ei ongelmia rasvojen kanssa, kunhan malttaa odottaa grillin kuumenemisen kunnolla, kannattaa muuten kaasugrilli kuumentaa kunnolla, jotta keraamit ehtii varastoida lämpöenergiaa itseensä, kuten kiuas konsanaan. Pienen opettelun jälkeen on tarjolla makoisia grilliherkkuja. Ensin kunnon kuuma,että saadaan väri ja sitten liekki pienelleen ja hauduttelua keraamiin varastoituneessa lämmössä. Ei ku syömään ja nauttimaan.
Moro!Kysyisin Mestarilta minkälaisia Kerkes kiviä olet grilliisi laittanut? Litteitä vai pieniä pyöreitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693