Mitä et tekisi mistään hinnasta

Anonyymi

Niin mitäs et tekisi mistään hinnasta?
No minä en hyppäisi lentokoneesta laskuvarjolla. En tekisi henkirikosta mistään hinnasta enkä muitakaan rikoksi.

21

124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En luopuisi rakkaistani. Enkä lupaa mitään mitä en voi pitää.

      • Anonyymi

        Kyllä minä luopuisin, jos se vaikka säästäisi heidän henkensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä luopuisin, jos se vaikka säästäisi heidän henkensä.

        Tarkoitan, että sellaista rahasummaa ei ole olemassakaan millä luopuisin heistä. Hengestä ei puhuttu mitään.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tarkoitan, että sellaista rahasummaa ei ole olemassakaan millä luopuisin heistä. Hengestä ei puhuttu mitään.

        Ts. En vaihtaisi heitä mistään hinnasta mihinkään maalliseen. Vaikka mulle annettais koko maapallon rikkaudet.


    • Anonyymi

      minä mietin yhtä juttua koska tänne ei tule lainkaan ukkosia, vaan pilvet kiertävät.

      oikeiasti, kyllä on mahdollista jos nukut jalkojen päälllä vahingossakin joten, niin ne voivat puutua hetkeksi.

    • Anonyymi

      En luopuisi hengestäni mistään hinnasta.

      -Palstahessu

      • Anonyymi

        Ja mitäpä niillä rahoilla tekisinkään hengettömänä 😉


      • Anonyymi

        Kyllä minä vaan luopuisin, jos sillä tavoin joku minulle hyvin tärkeä jäisi henkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä vaan luopuisin, jos sillä tavoin joku minulle hyvin tärkeä jäisi henkiin.

        No hyvä 👍 Itse en moista pysty lupaamaan, tiedän sen jo ilman että tilanne on päällä.

        -Palstahessu


    • Anonyymi

      " enkä muitakaan rikoksi" , rikoshan voi olla mitä tahansa, minkä lainsäätäjä rikokseksi säätää. Esimerkiksi Jordan Peterson kieltäytyi käyttämästä keksittyä pronomia transseksuaaleista, tai Venäjällä on rikollista kutsua sotaa sodaksi.

    • Anonyymi

      Eipä niitä asioita lopulta montaa ole, joita ei koskaan ikinä mistään hinnasta tekisi. Kyllä mä keksin tilanteita, joissa erilaisia asioita tekisin. Henkirikos ei taatusti tekisi tiukkaakaan, jos vaikka lastani puolustaisi.

      En usko, että kykenisin kiduttamaan ketään. Ainakin todella pahoja asioita pitäisi olla tapahtunut, jotta kykenisin. Vaan eipä tuokaan kai siis ei koskaan ikinä asia ole.

      • Anonyymi

        Paitsi tietysti jos tarkoitat hinnalla kirjaimellisesti niin triviaalia asiaa kuin rahaa, niin rahan eteen en ole lopulta montaakaan asiaa tekemään.


    • Anonyymi

      Loputtomasti noita asioita. Rikokset ei tosiaan kiinnosta, ei laskuvarjohyppy/riippuliito, vuorikiipeily. En myöskään myisi seksiä.

    • Anonyymi

      No en pettäisi mistään hinnasta.

    • Anonyymi

      En piereskelisi niin, ettei muut kuule 🎺

    • Anonyymi

      Aika paljon niitä on. En lakkaisi harrastamasta liikuntaa, en alkaisi syödä epäterveellisesti, en pettäisi läheisiäni, Tuskin vieraampaakaan, mutta jos oikein paljon maksettaisiin niin saattaisin harkita. En alkaisi yhden illan suhteisiin, en menisi kauppaan alasti, en lähtisi vuoristokiipeilijäksi enkä muuhun harrastukseen jossa voisi tippua ja kuolla. En lakkaisi rakastamasta......

    • Anonyymi

      En myisi vanhaa kotitaloani mistään hinnasta. Sen arvo markkinoilla voi olla ehkä 20 k€.

    • En menisi vapaaehtoisesti Lauri Tähkän keikalle.

      • Anonyymi

        Kyllä minä semi-ironisesti menisin ja kuittaisin lähtiessäni valtavan rahamäärän,


      • Anonyymi

        Voisin mennä. Tuli joku vuosi sitten samaan rahaan ja oli lähes paras esiintyjä. Lauri pomppi kuin kumipallo lavalla valkoisessa paidassa ja huudatti naisia. Siirryin vähän kauemmaksi varmuuden vuoksi :) Näin Laurin ensimmäisen kerran jossain Seinäjoen ravijuhlissa, jossa oli niin tylsää muuten, mutta Laurin kansanmusiikkiosio oli poikkeus.


    • Anonyymi

      En ostaisi enää lippuja Barokki-musiikin pariin Tampereen Kiveen. En menisi vaikka pääsisin ilmaiseksi :) Menisin jos maksetaan kunnon korvaus, mutta monet "en tekisi jutut mistään hinnasta" on samoja mitä muutkin tähän kertoneet, eikä niitä tarvitse edes miettiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4257
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2404
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1494
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1170
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe