Yön yli pöydälle unohtunut keitto...

Riina

Unohdin perkules eilen illalla loihtimani tomaatti-linssi-papukeiton pöydälle yöksi =( Tohtiiko sitä enää syödä laisinkaan, miten tommonen sapuska happanee huoneenlämmössä? Oli siis jotain 7-8 tuntia jäähtymisen jälkeen pöydällä. Kiitos vastauksista!

8

4271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo

unohdin joulukinkun kellariin vuodeksi, kai se vielä menee seuraavana jouluna?

(hyviä kysymyksiä!)

• Kokki

En söis mistään hinnasta!Sillä ripulihan siitä varmasti tulee!

• Anonyymi

Ei se mikskään ole mennyt, lämmitä vaan. Ei muuta kuin ääntä kohti.

• minusta voi

syödä,KUNHAN ensin kiehutat ko. keitoksen kunnollaa ja annat kiehua kunnolla 5 min..

• Pärisyttelijä

Riippuu ihan siitä, miten sietokykyinen maha sulla on. Ite voin syödä pilalle mennyttäkin ruokaa, kun ei ole aiemminkaan tullut oireita sellasesta. Toisilla maha menee sekasin tuoreestakin ruuasta =D

Maito/lihapohjasia ruokia en menis kyllä syömään, jos ovat olleet kauan pöydällä.

• mamma

Kyllä ruuasta yleensä näkee, jos ei ole syömäkelpoista. Jos ei ole alkanut happanemaan, niin haista ja maista. Jos ei näössä eikä maussa ole mitään vikaa, niin kelpaa ruuaksi.

• Riina

Ei ollut näössä ja maussa mitään suurempaa häikkää. Kiehautinpa silti muutaman minuutin. Ihan mainiolta maistui minulle ja avokille. Ei mitään vatsanväänteitä. Liharuokaa en minäkään olisi mennyt enää nauttimaan, silläpä juuri kyselin kun tuo on ihan kasvista... Kiitos kaikille vastaajille ja erityisesti tuolle turhan näsäviisaalle joulukinkku-pellelle!! ;P

• Anonyymi

kalaa en itse söisi jos olisin unohtanut yön yli keittiön pöydälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7770
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4851
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4773
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3527
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2818
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2497
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe