Pikamökkireissu

Ilmaantui salamana vapaata, yksinoloaikaa ja valitsin paikaksi mökin. Auto on rempassa, joten reppu täyteen olutta ja mökille...vesisateessa, moottoripyörällä. Hep.

Elikkä vahva rairai tänään...

https://youtu.be/rLWXzct4l7s

Tulee Randomi mieleen, mutta veikkaan, että hän jakaa fiiliksen. 😁

Pistekäähän biisejä linkaten...😁

142

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Noup.. jonkun Miron pajalls


    • Anonyymi

      Mikä v..ttu siinä on, että aina on olutta?!?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=sesap-hI_Dg

        Aloittajan puolesta en osaa sanoa mutta Jope kertoo asian yleisellä tasolla.

        En avaa, mutta ällöttää tuo v…tun ainainen oluen kanssa tipottelu. Hyi h…vetti.


      • Kustakos pitäis juoda? 🤣



      • Anonyymi

        Jos hän ei kestä kuunnella itseään selvinpäin kesäyön hiljaisuudessa? Syntynyt äänityhjiö pitää täyttää youtubella ja oluella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ei kestä kuunnella itseään selvinpäin kesäyön hiljaisuudessa? Syntynyt äänityhjiö pitää täyttää youtubella ja oluella?

        Mä kuuntelen töissä ihan tarpeeksi itseäni ja moottoripyörällä ajaessa, molemmissa tapauksissa ihan höpötän ääneen itselleni. Viimeksi tuumin, että joo, mäpäs laitan taloon sen ilmavesilämpöpumpun. 😊

        Tiedän, että tähän aikaan hirvittää ottaa yhtään lisää velkaa, mutta säästän sillä itseäni ja jopa rahaa. Lisäksi otan vielä työsuhdepolkupyörän. Sekin maksaa, mutta satasen lyhennys palkasta on oikeastaan noin 80 euroa verohommien vuoksi. Hyödyn 20% että tulee liikuttua.

        Täällä mökillä huppelissa sanon itselleni, että olet poika ansainnut olla tillintallin. Sinuun tukeutuu niin moni, että joskus saat olla yksin ja kännissä kuin ellun kanat, kunhan et hajoita itseäsi ja hölmöile.

        Nyt tuumin niin, että hei xx, eiköhän vetäistä kskkospäivä? Joo! Tästä vaan toi lonkero ensin naamariin ja oluet kyytiin ja kyläbaariin pitsalle ja hakemaan lisää olutta? Joo! Loistoidea xx, sä oot nero! 😁☝️


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä kuuntelen töissä ihan tarpeeksi itseäni ja moottoripyörällä ajaessa, molemmissa tapauksissa ihan höpötän ääneen itselleni. Viimeksi tuumin, että joo, mäpäs laitan taloon sen ilmavesilämpöpumpun. 😊

        Tiedän, että tähän aikaan hirvittää ottaa yhtään lisää velkaa, mutta säästän sillä itseäni ja jopa rahaa. Lisäksi otan vielä työsuhdepolkupyörän. Sekin maksaa, mutta satasen lyhennys palkasta on oikeastaan noin 80 euroa verohommien vuoksi. Hyödyn 20% että tulee liikuttua.

        Täällä mökillä huppelissa sanon itselleni, että olet poika ansainnut olla tillintallin. Sinuun tukeutuu niin moni, että joskus saat olla yksin ja kännissä kuin ellun kanat, kunhan et hajoita itseäsi ja hölmöile.

        Nyt tuumin niin, että hei xx, eiköhän vetäistä kskkospäivä? Joo! Tästä vaan toi lonkero ensin naamariin ja oluet kyytiin ja kyläbaariin pitsalle ja hakemaan lisää olutta? Joo! Loistoidea xx, sä oot nero! 😁☝️

        Ainiin biisi...

        https://youtu.be/FnA6NlRRxNw

        No näinhän se nsksahtaa liikkeelle taassiisa! 😁☝️


      • No niih...

        Kommentoi

        Heijjaa!


    • Anonyymi

      Kuulostaa alotus kivalta, noinhan se väliin on. Itelle luonto on tärkeä paikka rauhottua ja kerätä voimia,

      • On ihanaa, kun voi. 😊✌️


    • Anonyymi

      Kännäätkö koskaan naisen kanssa?

      • En oikeastaan...silloin on muuta puuhaa...yleensä. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        En oikeastaan...silloin on muuta puuhaa...yleensä. 😁

        Otatko ollenkaan naisen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otatko ollenkaan naisen kanssa?

        Yhden, kaks korkrintaan... silloin haluun aistia paremmin. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Yhden, kaks korkrintaan... silloin haluun aistia paremmin. 😊

        Mutta kahestaan ei voi naisen kanssa nollata? Jos olisi jo vakiintunut suhde?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kahestaan ei voi naisen kanssa nollata? Jos olisi jo vakiintunut suhde?

        No en mä haluis naisen ksnssa tinata...silloin on muut hommat tärkeempiä. Joko vedän yksin tai jätkien kaa..

        Naisen kanssa alkoholi tappaa fiiliksen, tyrmää aistit ja muutenkin joku muu vie kuin mä. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        No en mä haluis naisen ksnssa tinata...silloin on muut hommat tärkeempiä. Joko vedän yksin tai jätkien kaa..

        Naisen kanssa alkoholi tappaa fiiliksen, tyrmää aistit ja muutenkin joku muu vie kuin mä. 😊

        Mä tai sit nsinen....😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No en mä haluis naisen ksnssa tinata...silloin on muut hommat tärkeempiä. Joko vedän yksin tai jätkien kaa..

        Naisen kanssa alkoholi tappaa fiiliksen, tyrmää aistit ja muutenkin joku muu vie kuin mä. 😊

        Naisen pitää jäädä kotiin, kun sinun pitää päästä nollaamaan yksin tai kavereiden kanssa? Kumppani sais mennä kännäämään omien kavereiden kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisen pitää jäädä kotiin, kun sinun pitää päästä nollaamaan yksin tai kavereiden kanssa? Kumppani sais mennä kännäämään omien kavereiden kanssa.

        Jep. Niin on parasta.

        Hyvä pitääkin asiat erillään. Ja frendejäkin pitää nähdä. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jep. Niin on parasta.

        Hyvä pitääkin asiat erillään. Ja frendejäkin pitää nähdä. 😊

        Niin, vaikka ei sitten myöhemmin muistakaan, mitä kavereiden kanssa oikein puhuttiinkaan. Mutta kun tykkää tyrmätä aistinsa ja tappaa fiiliksen säännöllisin väliajoin, niin mikäpä siinä. Elämänsä saa käyttää ihan niin kuin haluaa. Jokainen päivä on yksi päivä elämää vähemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vaikka ei sitten myöhemmin muistakaan, mitä kavereiden kanssa oikein puhuttiinkaan. Mutta kun tykkää tyrmätä aistinsa ja tappaa fiiliksen säännöllisin väliajoin, niin mikäpä siinä. Elämänsä saa käyttää ihan niin kuin haluaa. Jokainen päivä on yksi päivä elämää vähemmän.

        Tälläiset päivät parhautta. Voi olla kuin haluaa. 😁

        Jos nainen tulee huomenna, mä kyllä haluan olla vain hänen. Ei tartte alkoholia, eikä mitään muuta kuin hän. Hän saa täytttää kaiken. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tälläiset päivät parhautta. Voi olla kuin haluaa. 😁

        Jos nainen tulee huomenna, mä kyllä haluan olla vain hänen. Ei tartte alkoholia, eikä mitään muuta kuin hän. Hän saa täytttää kaiken. 😊

        Krapulainen mies voi herättää naisen hoivavaiston, on se mahdollista toki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Krapulainen mies voi herättää naisen hoivavaiston, on se mahdollista toki.

        Mulle ei tuu krapulaa.. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mulle ei tuu krapulaa.. 😊

        Kerrotko naiselle ihan rehellisesti, mitä olet puuhannut kaksi päivää mökillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko naiselle ihan rehellisesti, mitä olet puuhannut kaksi päivää mökillä?

        Juu. Tietysti. Jos hän tulisi tänään päivemmällä tänne, varmaan näkyis naamasta jo mitä oon touhunnut, eli tissutellut.


    • Anonyymi

      Pitäisköhän sun koettaa hakea apua tuohon alkoholismiin?

      -harmiseikirj-

      • Heh...

        Alkoholismi estäis elämää....

        Tämä mökkeily nyt on kyllä elämää. ✌️😁✌️

        Just tulin kyläbaarista. Söin pitsan, otin olusen ja täydensin varastot illaksi. Nyt vaan kuuntelen musaa, öllötän ja lämmittelen saunaa illa...uin ja nautin.

        On vähän vaikeaa keksiä, mihin tässä apuja tarttee...


      • Anonyymi

        Anna toisen nauttia elämästä. Nauttisit itsekkin etkä olisi tuollainen jäykkäpaska.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna toisen nauttia elämästä. Nauttisit itsekkin etkä olisi tuollainen jäykkäpaska.

        Harmis koittaa vaan kiusailla. 😁

        Tyypillistä palstahärnäilyä. 😁


      • Anonyymi

        Mitä? Harmis sai sanoa sen mitä mä jo aikaisemmin yritin; koko juttu siististi poistettiin.
        Ei asioita pysty viinan avulla nollaamaan... ne vaikeudet kun osaa uida; ja pulpahtavat pintaan tavalla tai toisella. Useammin vielä täysin epäsopivaan aikaan.

        Mä nyt tässä kans hermostuin yhdelle ehkä toisellekin palstan trollille, joka/jotka kirjoitti mun nimiin... tai ainakin sähläsivät mun juttujani. Sanoin kiukussani; heippa!
        Oikeesti mulla on ollut kiireitä, tähän aikaan vuodesta, alkaa sadon korjuu sekä säilöntä.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Harmis sai sanoa sen mitä mä jo aikaisemmin yritin; koko juttu siististi poistettiin.
        Ei asioita pysty viinan avulla nollaamaan... ne vaikeudet kun osaa uida; ja pulpahtavat pintaan tavalla tai toisella. Useammin vielä täysin epäsopivaan aikaan.

        Mä nyt tässä kans hermostuin yhdelle ehkä toisellekin palstan trollille, joka/jotka kirjoitti mun nimiin... tai ainakin sähläsivät mun juttujani. Sanoin kiukussani; heippa!
        Oikeesti mulla on ollut kiireitä, tähän aikaan vuodesta, alkaa sadon korjuu sekä säilöntä.
        trollikka

        En mä mitään nollaa? Enkä mä täällä mökillä mitään murheita hukuta.

        Mä oon vaan painanut hulluna hommia ja nyt siunaantui sauma huiliin. Ja mä tykkään silloin vetää perseet ja fiilistellä.

        Mullahan on rastit takana ja mahku olla pari päivää tillintallin ja hönössä. Eikä se ole väärin.

        Huomiselle pyysin erään naisen tänne, mutta en mä silloin törpöttele. 😊


    • Pyysi muutes tänne yhden kappaleen opettajia. Sellaisen pirun nätin ja hienokseltaan ihanan...

      Saa nähdä mitä tuumaa?

      https://youtu.be/xPTDeOe3OtU

      Ehkä saattasin höpsähtää naikkoseen. 😁

      • Anonyymi

        "Naisen kanssa alkoholi tappaa fiiliksen, tyrmää aistit ja muutenkin joku muu vie kuin mä. 😊"


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Naisen kanssa alkoholi tappaa fiiliksen, tyrmää aistit ja muutenkin joku muu vie kuin mä. 😊"

        Nih...


    • Anonyymi

      Olen ollut mökillä jo 2 kuukautta.

      • Mäkin voisin olla, jos ei ois muksuista pidettävä vähän huolta. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mäkin voisin olla, jos ei ois muksuista pidettävä vähän huolta. 😊

        Mikä estää ottamasta niitä lähes aikuisia lapsia, (tytärkin teini-ikäinen) mökkeilemään. Siinähän on järvikin vieressä, jos olen oikein käsittänyt. Pääsee uimaan, veneilemään ja kalastamaan, jos on intoa. Mökkeilessä myös ruokapuolikin on yksinkertaisempaa.
        Kalaa grillistä tai paistinpannulta, keitettyjä perunia, salaattia jos porukka siitä tykkää.
        Salaatti sellaisenaankin käy, kun kylkeen lisää vaikka munia tai halloumia grillistä.
        Mutt omapa on asiasi, miten ne ratkaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää ottamasta niitä lähes aikuisia lapsia, (tytärkin teini-ikäinen) mökkeilemään. Siinähän on järvikin vieressä, jos olen oikein käsittänyt. Pääsee uimaan, veneilemään ja kalastamaan, jos on intoa. Mökkeilessä myös ruokapuolikin on yksinkertaisempaa.
        Kalaa grillistä tai paistinpannulta, keitettyjä perunia, salaattia jos porukka siitä tykkää.
        Salaatti sellaisenaankin käy, kun kylkeen lisää vaikka munia tai halloumia grillistä.
        Mutt omapa on asiasi, miten ne ratkaiset.

        No vanhempi vois lähteekin, mut nuoremmalle netti ja kaverit on tärkeempiä ja kaupungin menot...hälle jo tarpeeksi paha rasti tulla 100 tuhannen ihmisen kaupungista pienempään viikoksi.




      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toinenkin viellä... :D

        https://youtu.be/CtrKaTxIHyo

        Moshaa...

        Jeah...

        Huisaa kun naiset tekee myös musaa. ✌️😁✌️


      • Disseisback kirjoitti:

        Jeah...

        Huisaa kun naiset tekee myös musaa. ✌️😁✌️

        Mä tykkään Huorasta mm. 😊

        https://youtu.be/KzHZh-10TaY

        Selkeesti feministisä ajatuksia sanoituksissa..


    • Anonyymi

      Kaupungeissa ja keskustoissa asuvat ihmiset lähtevät lataamaan akkujaan maalle. Me maalaiset teemme saman reissulla kaupunkiin.

      • Taidan olla poikkeus maalainen. Lataan akkuni maalla, missä asunkin. Tai siirryn vielä maaseudumpaan vanhemilleni latailemaan akkujani. Kaupunki rasittaa aina.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Taidan olla poikkeus maalainen. Lataan akkuni maalla, missä asunkin. Tai siirryn vielä maaseudumpaan vanhemilleni latailemaan akkujani. Kaupunki rasittaa aina.

        Häly, hölinä, hulina, näköärsykkeet, ihmisiä ja ajoneuvoja kulkemassa ristiin rastiin jne. Sietämätöntä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Häly, hölinä, hulina, näköärsykkeet, ihmisiä ja ajoneuvoja kulkemassa ristiin rastiin jne. Sietämätöntä.

        Järvi tai merimaisema, luonto ja rauha. Siinä ne mitä rakastan ja mitkä on sielunterapiaa. Vielä rakkaita läheisiä ihmisiä läsnä, niin voi onni ja autuus. 💙


      • Anonyymi

        Eikö teillä oo omaa pistoketta pihassa?


    • Anonyymi

      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä otin iltaunet ja nyt kaveri herätti...ja olutta on, sauna lämmin...

        https://youtu.be/iSKsvp3YrjE

        Mä vielä painatan.. 😁

        Ihana :) no mä vielä vuodatan :)

        En tiedä varsinaisesti mistä tämä kertoo, mutta olen rakastanut aina tätä. Ehkä se on jotain sellaista, ettei voi välittää mistään keskinkertaisuuksista (rakkautensa unohtaneista aviopuolisoista) ja tuntee vihaa siitä, että välittää jostakin, joka välittää, jos se ei kuitenkaan ole oikein.

        https://youtu.be/xyPxEIN2d0k


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana :) no mä vielä vuodatan :)

        En tiedä varsinaisesti mistä tämä kertoo, mutta olen rakastanut aina tätä. Ehkä se on jotain sellaista, ettei voi välittää mistään keskinkertaisuuksista (rakkautensa unohtaneista aviopuolisoista) ja tuntee vihaa siitä, että välittää jostakin, joka välittää, jos se ei kuitenkaan ole oikein.

        https://youtu.be/xyPxEIN2d0k

        Näillä on sekoja sanoja, jotka kolahtaa, jos on kolahtavissa, juurikin huikeessa kännissä. 🤣

        Ois hauska päästä kiinni biisin fiiliksestä...😊

        Hitto tuohan on kuin minä....tartuin tuohon, että en kumarra purppuraa...😳

        Juuh..

        https://youtu.be/L8MJKwA9LZo

        Tästä mä oon aiemmin tykännyt...


      • Disseisback kirjoitti:

        Näillä on sekoja sanoja, jotka kolahtaa, jos on kolahtavissa, juurikin huikeessa kännissä. 🤣

        Ois hauska päästä kiinni biisin fiiliksestä...😊

        Hitto tuohan on kuin minä....tartuin tuohon, että en kumarra purppuraa...😳

        Juuh..

        https://youtu.be/L8MJKwA9LZo

        Tästä mä oon aiemmin tykännyt...

        Tai tää

        https://youtu.be/JgnLTnKouLU

        Aika kiva tään laiska ääni.. sekin on kotoisa..


      • Disseisback kirjoitti:

        Tai tää

        https://youtu.be/JgnLTnKouLU

        Aika kiva tään laiska ääni.. sekin on kotoisa..

        Katsotaan saanko ääntäni tänne...

        https://aijaa.com/tofX3L

        Laitoin tämän videon...jos se nyt tuli tänne...naiselle, jota vähän piiritän. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tai tää

        https://youtu.be/JgnLTnKouLU

        Aika kiva tään laiska ääni.. sekin on kotoisa..

        Juu, tuota ruostetta tunsin minäkin. Kauhea korroosio kolahtaa edelleen minunkin!

        Tosi hyvää musaa edelleenkin 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuota ruostetta tunsin minäkin. Kauhea korroosio kolahtaa edelleen minunkin!

        Tosi hyvää musaa edelleenkin 👍

        Juu...

        Tulee cmx;stä mieleen Timppa...ja tää biisi. Kaunis..

        https://youtu.be/T3Sk9XsH3Wc
        .
        Niin kaunis..


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Katsotaan saanko ääntäni tänne...

        https://aijaa.com/tofX3L

        Laitoin tämän videon...jos se nyt tuli tänne...naiselle, jota vähän piiritän. 😁

        No tuohon aikaan tulee mieleen omakohtaisesti tämä. Koneeseen kadonnut, vaikka en tätäkään oikeastaan halua edes enää kuunnella, mutta hyvä se edelleen on. Hyvä niin :)
        https://youtu.be/C6TziNqvVPs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuohon aikaan tulee mieleen omakohtaisesti tämä. Koneeseen kadonnut, vaikka en tätäkään oikeastaan halua edes enää kuunnella, mutta hyvä se edelleen on. Hyvä niin :)
        https://youtu.be/C6TziNqvVPs

        No hups.. tuo ei näyttänyt lähteneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hups.. tuo ei näyttänyt lähteneen.

        Sama linkki lipsahti...😁



      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sopii, mut ehkä kuitenkin tää...

        https://youtu.be/8SbUC-UaAxE

        Kai sun farkuissa on takataskut käsille?

        Aina tällaiseen On :) ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina tällaiseen On :) ❤️

        Kyllähän se ois kiva pitää napsakkapeppuisen naisen takataskuissa käsiä ja tuntea kroppa vasten kroppaa kaikki. 😊







    • Anonyymi

      Ei taida ketjun aloittajalla olla ihan tuore olotila aamulla:)

      AV

      • No yllättävän jees olo...laitoin just saunan lämpeämään. 😁
        Vettä sataa kuin esterin peräosastolta ja oon pyörällä täällä, että kosteus jatkuu jokatapauksessa...🤣


    • Anonyymi

      Hyjä joo joddsin hsmmsdtääyälillä, kun niiyä yrlinriyä drllsidis, js lääkäti dsnoo: nodys käyyä jodd yunyuu, niin diyyrn nodyss käyyä joyys kikki indytumrnyiyn lrnyää ksikkisllr :F

      • No niih...😁


    • Anonyymi

      Mökillä olen vielä elokuun ajan. Huomenna käyn kotona hakemassa postia koska posti tuo paketin niin pitää olla päivällä kotona olen sopinut kotiinkuljetuksen päivällä. Puntteja ostin eli painonnostosetin 50 kg. Raahaan sen mökille että voin treenata.

    • Anonyymi

      Mikähän on aloittajan kunnon tilanne? Ei ole kuulunut olusien ym.keittojen jälkeen?

      • Anonyymi

        Kyllä saa olls huolissaan. Toivottavasti ei ole mennyt järveen.


    • Anonyymi

      Ihan hyvä on. Nauttinut on elämän pienistä irtiotoista. Ja jos kuolo korjaisi niin ei ainakaan myrtsysuin. 🧡

      • Anonyymi

        Älkää te hänen elämästä huolestuko,keskittykää omaanne.


      • Anonyymi

        Ja viinamieshän tunnetusti naisia saa. M.O.T.


    • Anonyymi

      Miten meni rehvit? Tapahtumaraporttia kaivataan.

    • Anonyymi

      Yhyy. Nykyajan akuankka. Säälittävää. Hankkikaa elämä. Aivan ihkaoikea elämä!

    • Anonyymi

      Onkohan tajuissaan???!

      • Anonyymi

        Tietysti on. Siellä hihittelee teidän täpinöille. Ehkäpä tuntee itsensä tärkeäksi kun suoli 24 saitit perään kyselee. Ja jos kuoliskin niin mitä sitten. Hiljainen hetki? Ketä kiinnostais. Kukaan kohta muistaisi. Näin kylmää elämä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on. Siellä hihittelee teidän täpinöille. Ehkäpä tuntee itsensä tärkeäksi kun suoli 24 saitit perään kyselee. Ja jos kuoliskin niin mitä sitten. Hiljainen hetki? Ketä kiinnostais. Kukaan kohta muistaisi. Näin kylmää elämä on.

        Eikös hällä pitänyt tänään olla naisseuraa? Taitavat olla mökin laverilla navat vastakkain hihittelemässä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on. Siellä hihittelee teidän täpinöille. Ehkäpä tuntee itsensä tärkeäksi kun suoli 24 saitit perään kyselee. Ja jos kuoliskin niin mitä sitten. Hiljainen hetki? Ketä kiinnostais. Kukaan kohta muistaisi. Näin kylmää elämä on.

        Kyllä täällä välitetään jos joltain on taju pois!


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Eikös hällä pitänyt tänään olla naisseuraa? Taitavat olla mökin laverilla navat vastakkain hihittelemässä. :)

        Onhan nainenkin voinut kolauttaa sen!?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan nainenkin voinut kolauttaa sen!?!

        Juu, tisseillä pläsiin ja pimpulla päähän. Kyllä se miehen suoristaa. :D


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Juu, tisseillä pläsiin ja pimpulla päähän. Kyllä se miehen suoristaa. :D

        Älä pelleile. Nyt on kysymyksessä vakava juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä pelleile. Nyt on kysymyksessä vakava juttu.

        On tiettykin, kun savolaista suoristetaan. :D


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        On tiettykin, kun savolaista suoristetaan. :D

        Minne se on joutunut 🥺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minne se on joutunut 🥺

        Ei sillä mitään hätää ole. Naisen päällä tai alla makoilee. Kyllä se sieltä taas ilmaantuu, jahka malttaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei sillä mitään hätää ole. Naisen päällä tai alla makoilee. Kyllä se sieltä taas ilmaantuu, jahka malttaa.

        Etsi se. Ilmoita sitten kun on löytynyt 🥺
        Siellä on ihan pimeä myrsky yö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsi se. Ilmoita sitten kun on löytynyt 🥺
        Siellä on ihan pimeä myrsky yö

        Enkä etti. Ketään nyt rupea yöllä häiritsemään. Varsinkaan kun ennätti tässäki ketjussa jo naisesta mainitsemaan. Ei sillä hätää ole.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Enkä etti. Ketään nyt rupea yöllä häiritsemään. Varsinkaan kun ennätti tässäki ketjussa jo naisesta mainitsemaan. Ei sillä hätää ole.

        Mym….🥺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mym….🥺

        Käy maate, aamulla sitten ihmetellään uuestaan. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Käy maate, aamulla sitten ihmetellään uuestaan. :)

        Nin kai tsitten :(
        Siitäkään raasusta kukaan huolehdi…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nin kai tsitten :(
        Siitäkään raasusta kukaan huolehdi…

        Iso poika osaa huolehtia itsestään.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Iso poika osaa huolehtia itsestään.

        Burr 🙁🙁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Burr 🙁🙁

        Onhan se ennenkin ollu mökillä ominpäin ja tehnyt kaiken mitä eilenkin. Ei tässä voi kun varttua, koska ilmestyy esiin. Älä huoli, kyllä se siellä selviää. :)

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Onhan se ennenkin ollu mökillä ominpäin ja tehnyt kaiken mitä eilenkin. Ei tässä voi kun varttua, koska ilmestyy esiin. Älä huoli, kyllä se siellä selviää. :)

        Hyvää yötä.

        Kuka tuo Burr Mym oli? 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuo Burr Mym oli? 🤭

        Pönttöneidiksi oletan. 🤷🏼‍♂️


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pönttöneidiksi oletan. 🤷🏼‍♂️

        No joku Dissen salarakas.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No joku Dissen salarakas.

        Ok. Oli se kyllä tosi söpö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Oli se kyllä tosi söpö!

        Disse vai? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuo Burr Mym oli? 🤭

        Jossain Tiibetin vuoristossa käytetään tuollaista nimeä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Enkä etti. Ketään nyt rupea yöllä häiritsemään. Varsinkaan kun ennätti tässäki ketjussa jo naisesta mainitsemaan. Ei sillä hätää ole.

        Ja jos kaikki meni hyvin Dissestä tulee taas isä, vaikkei se vielä sitä tiedä. Makoilee vaan tyytyväisenä nainen kainalossaan fiilistellen.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kaikki meni hyvin Dissestä tulee taas isä, vaikkei se vielä sitä tiedä. Makoilee vaan tyytyväisenä nainen kainalossaan fiilistellen.

        AV

        Se riski on aina, jos sen riskin ottaa. Kun kaksi eri vermeillä varusteltua hömmittelee.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Se riski on aina, jos sen riskin ottaa. Kun kaksi eri vermeillä varusteltua hömmittelee.

        No pitää muistaa ehkäisy hoitaa...

        Mutta minusta ei enää kenenkään kolmannen ihmisen isä tule...se on vissi. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No pitää muistaa ehkäisy hoitaa...

        Mutta minusta ei enää kenenkään kolmannen ihmisen isä tule...se on vissi. 😁

        Juu. :)


    • Hengissä ollaan. Hyppäsin vaan takaisin urbaaniin elämään. Tulin naisen luo eilen ja olin yötä.

      • Anonyymi

        Nukuitko kiltisti yksin sohvalla ja nukahdit Kodin Kuvalehteä lukiessa, vai pääsitkö jo tappituntumalle?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nukuitko kiltisti yksin sohvalla ja nukahdit Kodin Kuvalehteä lukiessa, vai pääsitkö jo tappituntumalle?

        AV

        Säästän tridät yksityiskohdilta.


    • Anonyymi

      Disseisback
      30.07.2022 02:31

      No mulle tulee tuosta mieleen tää..,

      https://youtu.be/hTMLw494haY

      Eläkä ees kysy miks. En tiedä...jotain entisen elämän mutkia kai?

      • Anonyymi

        Siis sammui kuin saunalyhty yöllä mökilleen, siinä ne yksityiskohdat!
        Nukkunut on ainakin monta tuntia. Aika rankasti rentoutuu. Tuskin sentään on kännipäissään motskarilla ajanut aamuyöstä, vaikka kuinka tapittaisi krapulassa.
        Onneksi ei ole mitään ongelmia alkoholin kanssa, (ilkeästi) totuus kerrottuna.
        trollikka
        ps. Jos sulla on appelsiinimehua, lisää siihen hunajaa ja tabaskoa muutama tippa..
        ja juo se sekoitus pois. Broidin krapulalääke...
        Olos paranee ½-tunnissa; Vaikka ET ajokunnossa vielä oletkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis sammui kuin saunalyhty yöllä mökilleen, siinä ne yksityiskohdat!
        Nukkunut on ainakin monta tuntia. Aika rankasti rentoutuu. Tuskin sentään on kännipäissään motskarilla ajanut aamuyöstä, vaikka kuinka tapittaisi krapulassa.
        Onneksi ei ole mitään ongelmia alkoholin kanssa, (ilkeästi) totuus kerrottuna.
        trollikka
        ps. Jos sulla on appelsiinimehua, lisää siihen hunajaa ja tabaskoa muutama tippa..
        ja juo se sekoitus pois. Broidin krapulalääke...
        Olos paranee ½-tunnissa; Vaikka ET ajokunnossa vielä oletkaan.

        Höpöhöpö taas näitä palstajuttuja...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Höpöhöpö taas näitä palstajuttuja...

        Höpöhöpö ittelles, aamuyöhön asti kännäsit ja soittelit youtubea.
        On se luettavissa tästä ketjusta. Sulla ON alkoholiongelma, myönnät tai et.
        Mä yritän ainoastaan herätellä sua, näkemään saman... kerroit sivulauseessa poikasikin sen huomanneen. Mulla on yks sukulainen samanlaisessa tilanteessa, eikä pirulainen myönnä sitä. Surkeaa vierestä katseltavaa, mutt minkäs teet!
        trollikka


    • Anonyymi

      Meidän mökille tulee uusi saunarakennus. Kuukauden päästä vois olla valmis. Kesä on ohi jo mutta saunon sitten syksyllä.

      • Siis uus sauna(kö)?

        Meidän mökin saunaa ei kyllä voita mikään...sorppa. Se on maailman paras. 😊


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe