Kuka olit edellisessä elämäässäsi

88

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kuningas

      Olet voimakas ja intensiivinen sekä viisaampi kuin ikäsi perusteella olettaisi. Olet varmasti johtaja ja teet vaikutuksen keneen tahansa heidät tavatessasi."
      ________________________________________________
      Voisko aamu enää paremmin alkaa...👌🏼

      • Kurko löytyi. :)


      • Anonyymi

        Sama tuli tänne.


    • Anonyymi

      Pyhimys
      Olet rehellinen ja kunnioitettu ja sinulla on pyhimyksen kärsivällisyys. Sydämesi on yhtä iso kuin se on lämmin.

      No jaa. Ei noihin testeihin kannata miespolon tuudittautua.

      • Noo, voi ainakin itsekseen olla tyytyväinen, jos omaa ison lämpimän sydämen, jos muut eivät sitä huomaa. Näin itse ajattelin tuosta samasta pyhimys testituloksestani.


    • Anonyymi

      höperö ololotila tuli itse3lle jossain kokaiini-johdannais puuduksissa, tuntui vähän hassullekin, mutta mutta ohi sitten parissa runnissa.

    • Anonyymi

      mutta niin toimii e3ikä ole haittaa jos tulee joku höperö olo pariksi tunniksi joku kakaiinipuudutus jutut.

    • Anonyymi

      Sain saman.

      • Neljäs pyhimys, vaikken muuten pyhimys olekaan.


    • Anonyymi

      Kuningas
      Olet voimakas ja intensiivinen sekä viisaampi kuin ikäsi perusteella olettaisi. Olet varmasti johtaja ja teet vaikutuksen keneen tahansa heidät tavatessasi.

    • Anonyymi

      Näin hyvin en ole nauranut aikoihin 😂

      Munkki
      Elit erakkoa yrittäen löytää totuuden. Ja sinä löysit sen ja se löysi sinut. Sinun tulisi kertoa siitä kaikille, mutta päätit pitää sen kuolemaan asti. Tähän päivään mennessä kukaan ei tiedä olemassaolostasi ja tästä totuudesta. Pystytkö muistaa sen tänään?

      Odotin olevani joku linnanneito 😂🤣

      • Anonyymi

        Kysykääpä minulta mitä tahansa rakkaudesta, elämästä tai kuolemasta, ja minä vastaan Teille!

        Ja näin sxth solahtaa jälleen Isä Camillon tamineisiin. Rauha sieluillenne, mutta nyt poistuttava muihin maallisempiin 😁😇


      • Munkki?! :D


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Munkki?! :D

        Eikös se ole melkein sama kuin Sinkku? 🤣
        t.sxth


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole melkein sama kuin Sinkku? 🤣
        t.sxth

        Ööööö.... 🤔😂


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ööööö.... 🤔😂

        Iltapäivän kahvituntiin mennessä punkee päälle kaikkea omituista ja munkin kaapu liehuu omituisesti tuulessa. Gandaf? 🙄

        Kuka olit edellisessä elämässäsi?

        Velho

        Olet uteliast, viekas ja kekseliäs - aivan selvästi olit edellisessä elämässäsi velho. Voit hurmata kokonaisia ihmisjoukkoja luontaisella energiallasi ja karismallasi.


        t.sxth


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iltapäivän kahvituntiin mennessä punkee päälle kaikkea omituista ja munkin kaapu liehuu omituisesti tuulessa. Gandaf? 🙄

        Kuka olit edellisessä elämässäsi?

        Velho

        Olet uteliast, viekas ja kekseliäs - aivan selvästi olit edellisessä elämässäsi velho. Voit hurmata kokonaisia ihmisjoukkoja luontaisella energiallasi ja karismallasi.


        t.sxth

        Munkki ja velho. :"D

        Hauska yhtälö.


    • Ekasta sain pyhimyksen ja tokasta

      "Munkki
      Elit erakkoa yrittäen löytää totuuden. Ja sinä löysit sen ja se löysi sinut. Sinun tulisi kertoa siitä kaikille, mutta päätit pitää sen kuolemaan asti. Tähän päivään mennessä kukaan ei tiedä olemassaolostasi ja tästä totuudesta. Pystytkö muistaa sen tänään?"

      Uskotko sinä sielunvaellukseen? Minä uskon jossakin määrin.

      • Jossain määrin kyllä uskon.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jossain määrin kyllä uskon.

        Oletko perehtynyt ollenkaan? Minä hyvin vähän. Jonkun verran, mutta en paljoa. Jonkinlainen sisäsyntyinen tieto minulla kuitenkin asiasta on.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Oletko perehtynyt ollenkaan? Minä hyvin vähän. Jonkun verran, mutta en paljoa. Jonkinlainen sisäsyntyinen tieto minulla kuitenkin asiasta on.

        Vähän. Juuri tuon sisäsyntyisen tunteen vuoksi. Pitäisi lukea aiheesta enemmän.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vähän. Juuri tuon sisäsyntyisen tunteen vuoksi. Pitäisi lukea aiheesta enemmän.

        Hmm.. meillähän on tässä jotakin yhteistä.. vaikka olemmekin kuin eri planeetoilta tupsahtaneita. Nyt aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.. alan nauttimaan siitä. Mutta palaillaan..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. meillähän on tässä jotakin yhteistä.. vaikka olemmekin kuin eri planeetoilta tupsahtaneita. Nyt aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.. alan nauttimaan siitä. Mutta palaillaan..

        On näköjään. Jeps. :)


    • Ensin horoskooppeja ja nyt tätä. Mitä aivotonta hömppää seuraavaksi: homeopatiaa ehkä? :D

      • Äläs nyt viitti ulista siinä. Tee kiltisti testi. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Äläs nyt viitti ulista siinä. Tee kiltisti testi. :)

        "Realistisessa" hömppätestissä kyselijä olisi ollut esimerkiksi jossain Etelä-Sudanissa kaksivuotiaana nälkään ja ripuliin kuollut pikku kyläläinen.

        Tai 87-vuotiaana kotikylässään, jonka alueelta ei elämänsä aikana poistunut, menehtynyt kiinalainen maanviljelijän leski.

        Tai 22-vuotiaana holtittomasti ajaneen auton alle menehtynyt kerjäläinen Mumbaista.

        Tai...


      • Kollimaattori kirjoitti:

        "Realistisessa" hömppätestissä kyselijä olisi ollut esimerkiksi jossain Etelä-Sudanissa kaksivuotiaana nälkään ja ripuliin kuollut pikku kyläläinen.

        Tai 87-vuotiaana kotikylässään, jonka alueelta ei elämänsä aikana poistunut, menehtynyt kiinalainen maanviljelijän leski.

        Tai 22-vuotiaana holtittomasti ajaneen auton alle menehtynyt kerjäläinen Mumbaista.

        Tai...

        Höh, tai ja tai. Mussun mussun nyt Kolli kellinen. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Höh, tai ja tai. Mussun mussun nyt Kolli kellinen. :)

        Kolli on pahalla päällä ja häntä heiluu. Tähän ei taida auttaa edes Latz.

        Omille kissoilleni se aikoinaan toimi. Herttinen sentään, kuinka vanha ukko oikein olen? Kissatkin kuolivat vanhuuteen parikymppisinä ja ne oli luonani pennusta asti.

        Nooh, Maine Coon kuoli jo 10 vuotiaana, kun pikkuinen sydän ei jaksanut enää massiivisessa ruhossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolli on pahalla päällä ja häntä heiluu. Tähän ei taida auttaa edes Latz.

        Omille kissoilleni se aikoinaan toimi. Herttinen sentään, kuinka vanha ukko oikein olen? Kissatkin kuolivat vanhuuteen parikymppisinä ja ne oli luonani pennusta asti.

        Nooh, Maine Coon kuoli jo 10 vuotiaana, kun pikkuinen sydän ei jaksanut enää massiivisessa ruhossa.

        Kolli vaan rutkuttaa, kun ei saa curmeeta. :D

        Kuinka isoksi coon kasvoi?


    • Anonyymi

      1. Pyhimys
      2.Viljelijä
      "Kasvasit maailman suurimman kurpitsa ja et edes tiennyt sitä, koska tuolloin ei ollut levyjä. Olit myös hyväsydäminen ja jaoit osan sadostasi köyhien ihmisten kanssa. Karma on puhdas."

      -Palstahessu

    • En jaksa tehdä testiä, sillä viime vuonna joskus näihin aikoihin katsoin eräänä päivänä polkupyörän näppärimmäksi kulkuvälineeksi ja samana iltana vaaterissa pohdin läpällä ja todellisuudentajuisena "Henri Toivosen henkeä" siihen Korsikan turmaan 1986 liittyen. Pohdin sen tulipallon palokaasuja ja kaksikon karmivaa kohtaloa, sekä siitä levinneitä "pienhiukkasia" joita ajattelin kulkeutuneen Suomeen sen reilun viiden vuoden aikana ennen syntymääni 😂

      Toinen voisi olla Jim Morrison, mutta hän kuului siihen 27-kerhoon, ja itse jouduin sairaalaan 4kk siitä kun olin täyttänyt 28 😮 Ei ihmekään että kuolema kusi housuihinsa kun näki veriarvoni, tai katsoi parhaimmaksi olla kolkuttelematta samaan oveen toistamiseen lyhyen ajan sisällä. Mokoma laho paska olisi pudonnut saranoiltaan siinä tahdissa 2020 😂

      -----
      Ja kaikki edellämainittu kirjoitettu läpällä, todellisuudentajuisena ja keskellä kirkasta arkista työpäivää.

      • Anonyymi

        Olisi mukava nähdä sinut joskus muussakin valossa, kuin harrastustesi kautta. Kysymyksiä ei ole monta, et ehdi pitkästä. Mikä olisi tuo hahmosi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukava nähdä sinut joskus muussakin valossa, kuin harrastustesi kautta. Kysymyksiä ei ole monta, et ehdi pitkästä. Mikä olisi tuo hahmosi?

        "Velho
        Olet utelias, viekas ja kekseliäs - aivan selvästi olit edellisessä elämässäsi velho. Voit hurmata kokonaisia ihmisjoukkoja luontaisella energiallasi ja karismallasi."
        -----
        Heh, velho 😃
        Vaikka sillä onkin ihan eri kaksoismerkitys, joka meinasi muakin uhata. Tollahan kai tarkoitetaan 30 ikäisiä kenellä on poikuus housuissa 😂 Mutta kyllähän toi osapuilleen pitääkin paikkansa, riippuen toki ihmisjoukosta ja siitä miten "karismani" näyttäytyy eri ihmisten silmissä.

        Eikä tarvitse edes muuttaa tuota tekstiä kauheasti, niin vastaus voisi hyvinkin olla autokauppias, taikka ajoneuvo- ja kuljetustekniikan komponenttien markkinoinnin dynaaminen ammattilainen ja tiimin hyvä tyyppi 🤣

        Missä valossa sitten haluaisit nähdä mut palstalla? 🤔 Olenhan mä harrastuksistani kirjoittanut, mutta paljon muustakin. Mutta kun porukka tietää henkilöllisyyteni, niin en kaikista asioista voi kirjoittaa yhtä avoimesti tai kieli poskella kuin kilpa-autoiluharrastuksesta 😅 Esim. jos olen joskus kiukutellut täällä "keskiluokkaa" vastaan tai kertonut työasioistani, niin pitäähän niistä aina kirjoittaa sen verran laveasti ja jotain yksityiskohtia sinne tänne muunnellen, ettei nyt kanssaihmisiä tai palstan ulkopuolisia yhteistyökumppaneita aleta stalkkeroimaan. Tai turha jostain lyhyen ajan, esim. viikon liikevaihdosta on tänne kirjoitella, kun kuitenkin veroilmoitusta tehdessä on omat vähennyksensä yms. joiden jälkeen viivan alla voi näyttää ihan eriltä, kuin tilillä tai lompakossa lyhyellä aikavälillä.

        Jutellaanko mieluummin viinanjuonnista jos autojutut kyllästyttää? Ei loppuisi sattumukset ja tapahtumat ihan heti kesken mun osaltani 😁


      • Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

        "Velho
        Olet utelias, viekas ja kekseliäs - aivan selvästi olit edellisessä elämässäsi velho. Voit hurmata kokonaisia ihmisjoukkoja luontaisella energiallasi ja karismallasi."
        -----
        Heh, velho 😃
        Vaikka sillä onkin ihan eri kaksoismerkitys, joka meinasi muakin uhata. Tollahan kai tarkoitetaan 30 ikäisiä kenellä on poikuus housuissa 😂 Mutta kyllähän toi osapuilleen pitääkin paikkansa, riippuen toki ihmisjoukosta ja siitä miten "karismani" näyttäytyy eri ihmisten silmissä.

        Eikä tarvitse edes muuttaa tuota tekstiä kauheasti, niin vastaus voisi hyvinkin olla autokauppias, taikka ajoneuvo- ja kuljetustekniikan komponenttien markkinoinnin dynaaminen ammattilainen ja tiimin hyvä tyyppi 🤣

        Missä valossa sitten haluaisit nähdä mut palstalla? 🤔 Olenhan mä harrastuksistani kirjoittanut, mutta paljon muustakin. Mutta kun porukka tietää henkilöllisyyteni, niin en kaikista asioista voi kirjoittaa yhtä avoimesti tai kieli poskella kuin kilpa-autoiluharrastuksesta 😅 Esim. jos olen joskus kiukutellut täällä "keskiluokkaa" vastaan tai kertonut työasioistani, niin pitäähän niistä aina kirjoittaa sen verran laveasti ja jotain yksityiskohtia sinne tänne muunnellen, ettei nyt kanssaihmisiä tai palstan ulkopuolisia yhteistyökumppaneita aleta stalkkeroimaan. Tai turha jostain lyhyen ajan, esim. viikon liikevaihdosta on tänne kirjoitella, kun kuitenkin veroilmoitusta tehdessä on omat vähennyksensä yms. joiden jälkeen viivan alla voi näyttää ihan eriltä, kuin tilillä tai lompakossa lyhyellä aikavälillä.

        Jutellaanko mieluummin viinanjuonnista jos autojutut kyllästyttää? Ei loppuisi sattumukset ja tapahtumat ihan heti kesken mun osaltani 😁

        No pöh! Ei ainakaan mistään viinan juonnista! Minä mikään viinamies ole. Olen munkki ja velho, tiedä se! Ja sitäpaitsi omasta mielestäni olin linnanneito, mutta se ei auta, kristalli pallo on nyt puhunut 😂

        Muuten vaan halusin tietää. Mutta mitään kaksoismerkityksiä en kyllä enää huoli, Olen saanut jo tänään niin kovaa kamaa niskaani näistä menneistä sieluista 😅

        Sovitaan nyt vaikka keskenämme, että hevoskauppias, autokauppias, atk-guru, pomminpurkaja ja myyntitykki sopii samaan sarjaan, ennen kuin uusia velkoja ilmaantuu markkinoille! 💫


      • Anonyymi kirjoitti:

        No pöh! Ei ainakaan mistään viinan juonnista! Minä mikään viinamies ole. Olen munkki ja velho, tiedä se! Ja sitäpaitsi omasta mielestäni olin linnanneito, mutta se ei auta, kristalli pallo on nyt puhunut 😂

        Muuten vaan halusin tietää. Mutta mitään kaksoismerkityksiä en kyllä enää huoli, Olen saanut jo tänään niin kovaa kamaa niskaani näistä menneistä sieluista 😅

        Sovitaan nyt vaikka keskenämme, että hevoskauppias, autokauppias, atk-guru, pomminpurkaja ja myyntitykki sopii samaan sarjaan, ennen kuin uusia velkoja ilmaantuu markkinoille! 💫

        Juu, eikä mullakaan viinanjuonnista kauheasti ole mitään uutta kerrottavaa viimeisen parin vuoden ajalta 🙄😂

        No mä vedän nyt palstalla ja elämässä omalla tyylilläni, eikä varmaan toista samanlaista tapausta löydy 😅

        Tai no jonkinlainen "sukulaissielu" se Alonso kai on, vaikka tietenkin tiedostan eron huippu-urheilijan ja 12 karting-kisaa ajaneen pienyrittäjän välillä. Mutta noin muuten, ja siitä olen kertonutkin usein. Viimeksi ihan omassa ketjussa eilen ja tänään. 😃

        Ehkä seuraavaksi jos tulee jotain mielenkiintoista kerrottavaa harrastuksistani, niin voin kertoa vaikka enemmän kisojen tapahtumista, muiden kuskien käytöksestä radalla, ja omistakin mokista mitä välillä sattuu. Tosin aika usein jutut menee helposti joihinkin astekulmiin, newtonmetreihin, iskarien joustovaroihin sun muihin, kun niitä palikoita nyt näkee oikeastikin päivittäin firman nurkissa ja työntömitat sun muut on usein käytössä 😅 Eikä siinä oikein muuta ongelmaa, mutta hyvin harva ymmärtää noista asioista tai osaa vastata juuri mitään. Ja oikeassa elämässä jos joku vaikka osaisikin jutella aihepiiristä, niin mielikuva peliharrastuksesta on jossain vuoden 1998 Dodge Viper pelissä ja gamepadissa 😂 Enkä mä tee sillä tiedolla yhtään mitään kuinka paljon johonkin rallibemariin on palanut rahaa, mutta voisin hyvinkin jutella aihepiiristä jos "asiantuntemukseni" otettaisiin vakavasti.


      • Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

        Juu, eikä mullakaan viinanjuonnista kauheasti ole mitään uutta kerrottavaa viimeisen parin vuoden ajalta 🙄😂

        No mä vedän nyt palstalla ja elämässä omalla tyylilläni, eikä varmaan toista samanlaista tapausta löydy 😅

        Tai no jonkinlainen "sukulaissielu" se Alonso kai on, vaikka tietenkin tiedostan eron huippu-urheilijan ja 12 karting-kisaa ajaneen pienyrittäjän välillä. Mutta noin muuten, ja siitä olen kertonutkin usein. Viimeksi ihan omassa ketjussa eilen ja tänään. 😃

        Ehkä seuraavaksi jos tulee jotain mielenkiintoista kerrottavaa harrastuksistani, niin voin kertoa vaikka enemmän kisojen tapahtumista, muiden kuskien käytöksestä radalla, ja omistakin mokista mitä välillä sattuu. Tosin aika usein jutut menee helposti joihinkin astekulmiin, newtonmetreihin, iskarien joustovaroihin sun muihin, kun niitä palikoita nyt näkee oikeastikin päivittäin firman nurkissa ja työntömitat sun muut on usein käytössä 😅 Eikä siinä oikein muuta ongelmaa, mutta hyvin harva ymmärtää noista asioista tai osaa vastata juuri mitään. Ja oikeassa elämässä jos joku vaikka osaisikin jutella aihepiiristä, niin mielikuva peliharrastuksesta on jossain vuoden 1998 Dodge Viper pelissä ja gamepadissa 😂 Enkä mä tee sillä tiedolla yhtään mitään kuinka paljon johonkin rallibemariin on palanut rahaa, mutta voisin hyvinkin jutella aihepiiristä jos "asiantuntemukseni" otettaisiin vakavasti.

        Täytyy kyllä myöntää, ettei minusta ole noista mitään juttelemaan tai mitään kysymään, mutta ei se mitään, sillä eikös ne velhot olleet tunnettuja kukin omista taidoistaan. Siltä lähdetään neuvoa kysymään, joka parhaaksi tunnetaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kyllä myöntää, ettei minusta ole noista mitään juttelemaan tai mitään kysymään, mutta ei se mitään, sillä eikös ne velhot olleet tunnettuja kukin omista taidoistaan. Siltä lähdetään neuvoa kysymään, joka parhaaksi tunnetaan :)

        Juurikin näin, ja on tässä jo melkoiseksi velhoksi kehittynyt kun on omistanut esim. Transitin, Lagunan yms. henkimaailman autoja 😅 Tämä on ihan tositarina, mutta tosiaan viime vuoden kesänä, itse asiassa toukokuussa Indy500-kisan jälkeen, olin myöhään illalla ulkona ja kyseenalaistin vähän omaa mielenterveyttäni kun Rellun sähkölasit liikkuivat omia aikojaan 😂 Mutta oli ne ongelmat sen verran tuttuja juttuja työn kautta, että otin johdot irti ja seuraavalla viikolla setvin ne osapuilleen kuntoon ja ohjelmoin uudestaan.

        Vai olinko kuitenkin velho alunalkaenkin 😱


      • Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

        Juurikin näin, ja on tässä jo melkoiseksi velhoksi kehittynyt kun on omistanut esim. Transitin, Lagunan yms. henkimaailman autoja 😅 Tämä on ihan tositarina, mutta tosiaan viime vuoden kesänä, itse asiassa toukokuussa Indy500-kisan jälkeen, olin myöhään illalla ulkona ja kyseenalaistin vähän omaa mielenterveyttäni kun Rellun sähkölasit liikkuivat omia aikojaan 😂 Mutta oli ne ongelmat sen verran tuttuja juttuja työn kautta, että otin johdot irti ja seuraavalla viikolla setvin ne osapuilleen kuntoon ja ohjelmoin uudestaan.

        Vai olinko kuitenkin velho alunalkaenkin 😱

        Juu tottakai :) Kerran asunnossani kävi soimaan hento tiukumainen melodia, useita päiviä aika ajoin. Se lakkasi vasta kun kävin nappaamasta onnittelukortista irronneen soittopelin kolikon päältä. Mutta oli siinä kyllä etsimistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu tottakai :) Kerran asunnossani kävi soimaan hento tiukumainen melodia, useita päiviä aika ajoin. Se lakkasi vasta kun kävin nappaamasta onnittelukortista irronneen soittopelin kolikon päältä. Mutta oli siinä kyllä etsimistä.

        Mun yli 200 vuotta vanhassa hirsitalossa kuului joskus kummallista ääntä, ihan kuin joku olisi laskenut kännissä sopertaen "yy kaa koo hmmhhmm" toistuvasti, ja lopulta syy oli mehiläispesä seinäpaneelin ja hirsirungon sisäpuolen välissä 😂

        Ja entisessä Skodassani analoginen kello kävi joskus väärään suuntaan. Jos viisarit asetti näyttämään vaikkapa 11:49 niin jonkin ajan kuluttua se valahti puoli kahteentoista 😅

        Onhan näitä 😃

        --------
        Oma lukunsa toki oli aikoinaan 2016 läpilyövät psykoottiset ajatukseni, kun luulin että Mersun penkinlämmittimen vastuslangojen kautta eräs säästämisbloggaaja olisi kyennyt etälukemaan kulutustottumuksiani, ja joskus luulin että radiossa puhuttiin mun asioista 🙄 Ketipinoria siihen määrättiin, söin sitä puolisen vuotta, lopetin ominpäin eikä sen jälkeen ole vastaavanlaisia outoja ajatuksia ollut.
        Hyvä kaverini Bicky vakuutteli, ettei se voi olla mahdollista, sillä hänellä itsellään oli samanlainen W202 kotopuolessa Brysselissä, eikä ollut itse vastaavaa kokenut vaikka rahaa oli palanut keulivaan Silveradoon, Daytona-projektiin yms. 🙂🙂🙂


      • Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

        Mun yli 200 vuotta vanhassa hirsitalossa kuului joskus kummallista ääntä, ihan kuin joku olisi laskenut kännissä sopertaen "yy kaa koo hmmhhmm" toistuvasti, ja lopulta syy oli mehiläispesä seinäpaneelin ja hirsirungon sisäpuolen välissä 😂

        Ja entisessä Skodassani analoginen kello kävi joskus väärään suuntaan. Jos viisarit asetti näyttämään vaikkapa 11:49 niin jonkin ajan kuluttua se valahti puoli kahteentoista 😅

        Onhan näitä 😃

        --------
        Oma lukunsa toki oli aikoinaan 2016 läpilyövät psykoottiset ajatukseni, kun luulin että Mersun penkinlämmittimen vastuslangojen kautta eräs säästämisbloggaaja olisi kyennyt etälukemaan kulutustottumuksiani, ja joskus luulin että radiossa puhuttiin mun asioista 🙄 Ketipinoria siihen määrättiin, söin sitä puolisen vuotta, lopetin ominpäin eikä sen jälkeen ole vastaavanlaisia outoja ajatuksia ollut.
        Hyvä kaverini Bicky vakuutteli, ettei se voi olla mahdollista, sillä hänellä itsellään oli samanlainen W202 kotopuolessa Brysselissä, eikä ollut itse vastaavaa kokenut vaikka rahaa oli palanut keulivaan Silveradoon, Daytona-projektiin yms. 🙂🙂🙂

        No onhan melkoinen ikä! 😯 Kyllä ihan luonnolliselta kuulostaisi, että siellä kuuluisi paljonkin kaikenlaista menneiden ääntä. Melkoista elämää nuo mehiläisetkin pitäneet 😅 Olisin kyllä voinut säikähtää pahemman kerran!

        Tuo kuuluu vähän saman sarjaan, kuin hälytettimme aikuiset yöllä selvittämään pihaa pimeydessä haravoivaa hiippailijaa. Sisätiloista saatiin sitten kiinni huonosti suljettu kahvitermospullo, joka tasaisin väliajoin hörpötteli ilmaa sisuksiinsa 😂

        ----
        Itse taas kuulin äkillisesti kuolleen läheiseni äänen. Kuulin hänen puheensa selvästi, tosin emme puhuneet ääneen, keskustelumme pääni sisällä täysin selkeästi vuorotellen.

        Hakeuduin työpaikan psykologille ja tunnistin olevani ehkä psykoosissa tai muulla tavoin tullut hulluksi, koska puhun kuolleen läheiseni kanssa. Hänen mukaansa se on melko tavallista kuolemantapauksissa, mikä oli todella huojentavaa kuulla. Sain lääkkeitä ja tietenkin kävin juttelemassa siitä ja muusta kuormittavasta vielä muutaman kerran. Lääkkeitä en käyttänyt ja äänet katosivat, kun olimme jutelleet kaiken sanomatta jääneen🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan melkoinen ikä! 😯 Kyllä ihan luonnolliselta kuulostaisi, että siellä kuuluisi paljonkin kaikenlaista menneiden ääntä. Melkoista elämää nuo mehiläisetkin pitäneet 😅 Olisin kyllä voinut säikähtää pahemman kerran!

        Tuo kuuluu vähän saman sarjaan, kuin hälytettimme aikuiset yöllä selvittämään pihaa pimeydessä haravoivaa hiippailijaa. Sisätiloista saatiin sitten kiinni huonosti suljettu kahvitermospullo, joka tasaisin väliajoin hörpötteli ilmaa sisuksiinsa 😂

        ----
        Itse taas kuulin äkillisesti kuolleen läheiseni äänen. Kuulin hänen puheensa selvästi, tosin emme puhuneet ääneen, keskustelumme pääni sisällä täysin selkeästi vuorotellen.

        Hakeuduin työpaikan psykologille ja tunnistin olevani ehkä psykoosissa tai muulla tavoin tullut hulluksi, koska puhun kuolleen läheiseni kanssa. Hänen mukaansa se on melko tavallista kuolemantapauksissa, mikä oli todella huojentavaa kuulla. Sain lääkkeitä ja tietenkin kävin juttelemassa siitä ja muusta kuormittavasta vielä muutaman kerran. Lääkkeitä en käyttänyt ja äänet katosivat, kun olimme jutelleet kaiken sanomatta jääneen🙂

        .. pitää tarkentaa sen verran, että psykologin mukaan ihmiset saattavat alkaa kuulemaan ääniä kuolemantapauksien ja muiden järkyttävien tapahtumien seurauksena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan melkoinen ikä! 😯 Kyllä ihan luonnolliselta kuulostaisi, että siellä kuuluisi paljonkin kaikenlaista menneiden ääntä. Melkoista elämää nuo mehiläisetkin pitäneet 😅 Olisin kyllä voinut säikähtää pahemman kerran!

        Tuo kuuluu vähän saman sarjaan, kuin hälytettimme aikuiset yöllä selvittämään pihaa pimeydessä haravoivaa hiippailijaa. Sisätiloista saatiin sitten kiinni huonosti suljettu kahvitermospullo, joka tasaisin väliajoin hörpötteli ilmaa sisuksiinsa 😂

        ----
        Itse taas kuulin äkillisesti kuolleen läheiseni äänen. Kuulin hänen puheensa selvästi, tosin emme puhuneet ääneen, keskustelumme pääni sisällä täysin selkeästi vuorotellen.

        Hakeuduin työpaikan psykologille ja tunnistin olevani ehkä psykoosissa tai muulla tavoin tullut hulluksi, koska puhun kuolleen läheiseni kanssa. Hänen mukaansa se on melko tavallista kuolemantapauksissa, mikä oli todella huojentavaa kuulla. Sain lääkkeitä ja tietenkin kävin juttelemassa siitä ja muusta kuormittavasta vielä muutaman kerran. Lääkkeitä en käyttänyt ja äänet katosivat, kun olimme jutelleet kaiken sanomatta jääneen🙂

        No sen verran pitää tarkentaa, että toi mehiläispesä oli joskus Y2K-vuosikymmenellä ja Felician kello kävi väärään suuntaan 2012 😃 Niihin aikoihin ei mitään "kummittelua" ollut odotettavissa, mutta tosiaan ton Toivosen ja Morrisonin kuolemia olen joskus pohtinut sen jälkeen kun äitini nukkui pois toissa vuoden helmikuussa ja saman vuoden huhtikuussa olin itse sen vajaat pari viikkoa sairaalassa sen haimatulehduksen vuoksi. Ja tosiaan 4kk sen jälkeen kun olin täyttänyt 28 😮

        Ja täytyy myöntää, etten hautajaisissa itkenyt kyyneltäkään vaikka en tietenkään missään jäätävässä lääketokkurassa tms. ollut silloin. Ei vain tuntunut silloin oikein miltään, ja nyt tuntuu inflaatioon yms. liittyen jokseenkin siedettävältä, kun tietää että äiti jätti paskan taaksensa ja Isä Putin käynnisti tuulettimen 😂 Onpahan tarvittaessa perääntymistie omat kasvonsa säilyttäen ja hyvä syy, jos vaikka El Planin kanssa tulee ongelmia, sähköstä joutuu maksamaan triplahintaa parin vuoden päästä, tai ooppelit vanhenee käsiin. Viime kesänä kun olin sairauslomalla, niin tuli katsottua Youtubesta muistaakseni "Perfect storm" otsikoitu dokkari Indycar-kuski Dan Wheldonin kuolemasta Las Vegasissa 2011. Silloin kyllä itkin tuntikausia, tuli valtavasti ulos kaikkea, ja soitin myös johonkin kirkon keskusteluapuun tms.

        Oli varmaan ensimmäinen yhteydenotto heille missä aloitetaan puhumaan Indycarista ja siirrytään pikkuhiljaa aivosyövän kautta aspergeriin, haimatulehdukseen, vanhoihin muistoihin karting-kisoihin liittyen jne. Itse en koskaan loukannut itseäni, mutta olen nähnyt kun edelläoleva teki voltin karting-autolla noin 60-80kmh vauhdissa, eikä niissä mitään turvavöitä tai -kaaria ole. Kerran itse osuin kylki edellä ehkä noin 80kmh vauhdissa johonkin joukkokolariin, jolloin penkki lyijyineen repesi rungosta irti, selässä alkoi kuumottaa kun takana hehkui kuuma pakoputki, runkoputki meni astetolkulla mutkalle ja kaikki raidetangot, kuningaspultit sun muut uusiksi että saattoi pitää sitä runkoa edes varalla, tai harrastusvehkeenä. Ja kerran maaliskuussa 2011 kun Hangossa oli rata auki, mutta pieniä lumilaikkuja siellä täällä, niin joku alle 10-vuotias junnu spinnasi edeltäni eikä siinä mitään, mutta spinnasin itse samassa kohdassa seuraavalla kierroksella ja liu'uin ehkä metrin verran sivuun tästä pikkumiehestä ja isästään, joka oli tullut heikalle työntämään auton uudestaan käyntiin 🤯 Kunnon Karalahden tuuria 😂


      • hondakuski kirjoitti:

        No sen verran pitää tarkentaa, että toi mehiläispesä oli joskus Y2K-vuosikymmenellä ja Felician kello kävi väärään suuntaan 2012 😃 Niihin aikoihin ei mitään "kummittelua" ollut odotettavissa, mutta tosiaan ton Toivosen ja Morrisonin kuolemia olen joskus pohtinut sen jälkeen kun äitini nukkui pois toissa vuoden helmikuussa ja saman vuoden huhtikuussa olin itse sen vajaat pari viikkoa sairaalassa sen haimatulehduksen vuoksi. Ja tosiaan 4kk sen jälkeen kun olin täyttänyt 28 😮

        Ja täytyy myöntää, etten hautajaisissa itkenyt kyyneltäkään vaikka en tietenkään missään jäätävässä lääketokkurassa tms. ollut silloin. Ei vain tuntunut silloin oikein miltään, ja nyt tuntuu inflaatioon yms. liittyen jokseenkin siedettävältä, kun tietää että äiti jätti paskan taaksensa ja Isä Putin käynnisti tuulettimen 😂 Onpahan tarvittaessa perääntymistie omat kasvonsa säilyttäen ja hyvä syy, jos vaikka El Planin kanssa tulee ongelmia, sähköstä joutuu maksamaan triplahintaa parin vuoden päästä, tai ooppelit vanhenee käsiin. Viime kesänä kun olin sairauslomalla, niin tuli katsottua Youtubesta muistaakseni "Perfect storm" otsikoitu dokkari Indycar-kuski Dan Wheldonin kuolemasta Las Vegasissa 2011. Silloin kyllä itkin tuntikausia, tuli valtavasti ulos kaikkea, ja soitin myös johonkin kirkon keskusteluapuun tms.

        Oli varmaan ensimmäinen yhteydenotto heille missä aloitetaan puhumaan Indycarista ja siirrytään pikkuhiljaa aivosyövän kautta aspergeriin, haimatulehdukseen, vanhoihin muistoihin karting-kisoihin liittyen jne. Itse en koskaan loukannut itseäni, mutta olen nähnyt kun edelläoleva teki voltin karting-autolla noin 60-80kmh vauhdissa, eikä niissä mitään turvavöitä tai -kaaria ole. Kerran itse osuin kylki edellä ehkä noin 80kmh vauhdissa johonkin joukkokolariin, jolloin penkki lyijyineen repesi rungosta irti, selässä alkoi kuumottaa kun takana hehkui kuuma pakoputki, runkoputki meni astetolkulla mutkalle ja kaikki raidetangot, kuningaspultit sun muut uusiksi että saattoi pitää sitä runkoa edes varalla, tai harrastusvehkeenä. Ja kerran maaliskuussa 2011 kun Hangossa oli rata auki, mutta pieniä lumilaikkuja siellä täällä, niin joku alle 10-vuotias junnu spinnasi edeltäni eikä siinä mitään, mutta spinnasin itse samassa kohdassa seuraavalla kierroksella ja liu'uin ehkä metrin verran sivuun tästä pikkumiehestä ja isästään, joka oli tullut heikalle työntämään auton uudestaan käyntiin 🤯 Kunnon Karalahden tuuria 😂

        Voi apua, ei toi mun "perääntymistie" siis tarkoita tietenkään mitään itsetuhoisuuteen viittaavaa tms. 😬 Vaan sitä, että yksinasuminen, saikut, rakennusten kunto, tulevat energianhinnat jne. ei kiristä otsalla niin kauheasti, kun ne ei kuitenkaan ole minkään sähköauto- tai tuulivoimahössöttäjien aikaansaannosta. Paljon kaikkia kunnianhimoisia korulauseita ilmastoon liittyen on viimeisen parin vuoden aikana puhuttu joidenkin (monien) poliitikkojen toimesta, mutta Putin ehti ensin ja yllätti lännen housut kintuissa. Se tuo edes pientä lohtua 😂


      • hondakuski kirjoitti:

        No sen verran pitää tarkentaa, että toi mehiläispesä oli joskus Y2K-vuosikymmenellä ja Felician kello kävi väärään suuntaan 2012 😃 Niihin aikoihin ei mitään "kummittelua" ollut odotettavissa, mutta tosiaan ton Toivosen ja Morrisonin kuolemia olen joskus pohtinut sen jälkeen kun äitini nukkui pois toissa vuoden helmikuussa ja saman vuoden huhtikuussa olin itse sen vajaat pari viikkoa sairaalassa sen haimatulehduksen vuoksi. Ja tosiaan 4kk sen jälkeen kun olin täyttänyt 28 😮

        Ja täytyy myöntää, etten hautajaisissa itkenyt kyyneltäkään vaikka en tietenkään missään jäätävässä lääketokkurassa tms. ollut silloin. Ei vain tuntunut silloin oikein miltään, ja nyt tuntuu inflaatioon yms. liittyen jokseenkin siedettävältä, kun tietää että äiti jätti paskan taaksensa ja Isä Putin käynnisti tuulettimen 😂 Onpahan tarvittaessa perääntymistie omat kasvonsa säilyttäen ja hyvä syy, jos vaikka El Planin kanssa tulee ongelmia, sähköstä joutuu maksamaan triplahintaa parin vuoden päästä, tai ooppelit vanhenee käsiin. Viime kesänä kun olin sairauslomalla, niin tuli katsottua Youtubesta muistaakseni "Perfect storm" otsikoitu dokkari Indycar-kuski Dan Wheldonin kuolemasta Las Vegasissa 2011. Silloin kyllä itkin tuntikausia, tuli valtavasti ulos kaikkea, ja soitin myös johonkin kirkon keskusteluapuun tms.

        Oli varmaan ensimmäinen yhteydenotto heille missä aloitetaan puhumaan Indycarista ja siirrytään pikkuhiljaa aivosyövän kautta aspergeriin, haimatulehdukseen, vanhoihin muistoihin karting-kisoihin liittyen jne. Itse en koskaan loukannut itseäni, mutta olen nähnyt kun edelläoleva teki voltin karting-autolla noin 60-80kmh vauhdissa, eikä niissä mitään turvavöitä tai -kaaria ole. Kerran itse osuin kylki edellä ehkä noin 80kmh vauhdissa johonkin joukkokolariin, jolloin penkki lyijyineen repesi rungosta irti, selässä alkoi kuumottaa kun takana hehkui kuuma pakoputki, runkoputki meni astetolkulla mutkalle ja kaikki raidetangot, kuningaspultit sun muut uusiksi että saattoi pitää sitä runkoa edes varalla, tai harrastusvehkeenä. Ja kerran maaliskuussa 2011 kun Hangossa oli rata auki, mutta pieniä lumilaikkuja siellä täällä, niin joku alle 10-vuotias junnu spinnasi edeltäni eikä siinä mitään, mutta spinnasin itse samassa kohdassa seuraavalla kierroksella ja liu'uin ehkä metrin verran sivuun tästä pikkumiehestä ja isästään, joka oli tullut heikalle työntämään auton uudestaan käyntiin 🤯 Kunnon Karalahden tuuria 😂

        Mä muuten eilen luin näitä omia viestejäni läpi tästä ketjusta, ja alkoi noi vanhat karting-traumat kaivelemaan taas sen verran, että tuli soitettua johonkin keskusteluapuun ja juteltua niistä. Sitä ennen toki kerroin tilanteestani, missä vähän jonkun Alonson tyyliin on täysi sekasotku päällä "keskiluokan" kanssa joka suuntaan, mutta ei siitä sen enempää.

        Tajusin vasta ihan hiljattain, että mun on jäänyt noi läheltä piti tilanteet jotenkin käsittelemättä kun tosiaan toi edelläolevan kuskin voltti tapahtui 2010 ja silloin tuli ambulanssi radalle, samassa kisassa tapahtui toi oma kylki edellä -kolari mutta eri tilanteessa, ja Hangon läheltä piti tilanne etten osunut lapseen tapahtui samalla viikolla kun olin perustanut sivutoimiseksi luokitellun yritystoimintani. Metri sinne tänne, niin monen ihmisen elämä olisi voinut siitä viikosta alkaen kulkeutua ihan eri tavalla miten on mennyt 😥 Ja tosiaan kun näin tuon Dan Wheldonin kuoleman Las Vegasin joukkokolarissa lokakuussa 2011, niin sen jälkeen taisin ajaa enää vain kaksi kisaa. Enimmät osui tosiaan kesille 2010 ja 2011.
        Sitten samoihin aikoihin olikin ajankohtaista asioida lääkärissä rauhanajanpalveluksesta vapauttamiseen liittyen, niin ei siellä mistään karting-säikähdyksistä puhuttu vaan ajankohtaisesta ja kokonaisvaltaisesta voinnistani ja rajoitteistani. 🙄 Siitä pari-kolme vuotta eteenpäin oli täysi työ pitää talo pystyssä äitini addiktioiden vuoksi, 2015 ongelmat muuttui toisenlaiseksi sen hänen aivokasvaimen vuoksi ja arki oli reilut neljä vuotta kuin jossain kotisairaalassa. Ja sitten tosiaan hänen poismenon aikaan osui oma sairaalareissu sekä se läheltä käynyt peurakolari, jonka jälkeen itkin ratissa ja epähuomiossa ajoin kameratolpan kohdalla kortin hyllylle.

        Ei ihme että viina maistui 😂

        Ja sen enempää taaskaan mihinkään rallisimujen tekniikkapuoleen menemättä, niin onhan noi mun Alonso-ketjussa, ja muutoinkin usein kertomani jutut nykyisestä lähestymistavasta kisoihin varmaan jonkinlaista seurausta tuosta Maldonado-tyylisestä lyhyestä karting-urasta 🙄 En nyt ihan mihinkään Loebiin tai Prostiin kehtaa itseäni verrata, mutta sanotaanko että sellainen Hulkenberg-tyylinen pisteidenkeräysautomaatti 😁


      • hondakuski kirjoitti:

        Mä muuten eilen luin näitä omia viestejäni läpi tästä ketjusta, ja alkoi noi vanhat karting-traumat kaivelemaan taas sen verran, että tuli soitettua johonkin keskusteluapuun ja juteltua niistä. Sitä ennen toki kerroin tilanteestani, missä vähän jonkun Alonson tyyliin on täysi sekasotku päällä "keskiluokan" kanssa joka suuntaan, mutta ei siitä sen enempää.

        Tajusin vasta ihan hiljattain, että mun on jäänyt noi läheltä piti tilanteet jotenkin käsittelemättä kun tosiaan toi edelläolevan kuskin voltti tapahtui 2010 ja silloin tuli ambulanssi radalle, samassa kisassa tapahtui toi oma kylki edellä -kolari mutta eri tilanteessa, ja Hangon läheltä piti tilanne etten osunut lapseen tapahtui samalla viikolla kun olin perustanut sivutoimiseksi luokitellun yritystoimintani. Metri sinne tänne, niin monen ihmisen elämä olisi voinut siitä viikosta alkaen kulkeutua ihan eri tavalla miten on mennyt 😥 Ja tosiaan kun näin tuon Dan Wheldonin kuoleman Las Vegasin joukkokolarissa lokakuussa 2011, niin sen jälkeen taisin ajaa enää vain kaksi kisaa. Enimmät osui tosiaan kesille 2010 ja 2011.
        Sitten samoihin aikoihin olikin ajankohtaista asioida lääkärissä rauhanajanpalveluksesta vapauttamiseen liittyen, niin ei siellä mistään karting-säikähdyksistä puhuttu vaan ajankohtaisesta ja kokonaisvaltaisesta voinnistani ja rajoitteistani. 🙄 Siitä pari-kolme vuotta eteenpäin oli täysi työ pitää talo pystyssä äitini addiktioiden vuoksi, 2015 ongelmat muuttui toisenlaiseksi sen hänen aivokasvaimen vuoksi ja arki oli reilut neljä vuotta kuin jossain kotisairaalassa. Ja sitten tosiaan hänen poismenon aikaan osui oma sairaalareissu sekä se läheltä käynyt peurakolari, jonka jälkeen itkin ratissa ja epähuomiossa ajoin kameratolpan kohdalla kortin hyllylle.

        Ei ihme että viina maistui 😂

        Ja sen enempää taaskaan mihinkään rallisimujen tekniikkapuoleen menemättä, niin onhan noi mun Alonso-ketjussa, ja muutoinkin usein kertomani jutut nykyisestä lähestymistavasta kisoihin varmaan jonkinlaista seurausta tuosta Maldonado-tyylisestä lyhyestä karting-urasta 🙄 En nyt ihan mihinkään Loebiin tai Prostiin kehtaa itseäni verrata, mutta sanotaanko että sellainen Hulkenberg-tyylinen pisteidenkeräysautomaatti 😁

        Niin ja siis ei toi mun pieni riitatilanne ole mikään vakava juttu, eikä sinänsä liity mihinkään virallisiin asioihin. Kelan pienet tyhjiöt ja käsittelyajat, sähkölaskut, ja aiemmin käytössä olleen autoni mahdollinen tiggi-koneen tarve hiukan yllätti. Mutta Helsingin huippukokouksen 2018 henki tai sen haamu, vastuullinen liikennekäyttäytyminen eräänä päivänä viime kesänä, ja rokottamattomuus nosti seinän pystyyn joidenkin ihmisten kanssa, joiden eläke on suomalaisten mediaaniansioita parempi. Ei sen kummempaa. Perus meikäläistä 😂


      • Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

        Niin ja siis ei toi mun pieni riitatilanne ole mikään vakava juttu, eikä sinänsä liity mihinkään virallisiin asioihin. Kelan pienet tyhjiöt ja käsittelyajat, sähkölaskut, ja aiemmin käytössä olleen autoni mahdollinen tiggi-koneen tarve hiukan yllätti. Mutta Helsingin huippukokouksen 2018 henki tai sen haamu, vastuullinen liikennekäyttäytyminen eräänä päivänä viime kesänä, ja rokottamattomuus nosti seinän pystyyn joidenkin ihmisten kanssa, joiden eläke on suomalaisten mediaaniansioita parempi. Ei sen kummempaa. Perus meikäläistä 😂

        Siis onhan tuo käsittämätön vastoinkäymisien sarja, niin ettei ihmekään, jos mieli käy reistaa. Itsellenikin kävi niin, että kävin läpi jotain epäonnisten tapahtumien sarjaa. Aina kun tuntui ettei voi tapahtua pahempaa, niin kyllä tapahtui. Yhdelle tutulle totesin, kun se kysyin miten koin tuon läheiseni poismenon, ettei oikein tunnu miltään, kun tuntuu, että kuin kaikki olis saman pahan painajaisen jatkumoa.

        Sitä oli vaan jotenkin mentävä ja oltava, kun ei ollut ketään, jolle olisi voinut itkeä ja vaikka olisikin, niin silti tiesi, että on itse pärjättävä tai levittävä siihen. Jotenkin tuo kaikki mitä kerroit kuulostaa ihan tutulta, vaikka eri ympäristöissä mennään. Sitä kaikkea suruakin purin sitten itkien jälkikäteen jonkun tv-ohjelman ääressä.

        Mutta sitten toiseen aiheeseen. Olen nähnyt itsekin sellaista tunnin taaksepäin siirtymisen. Se ei ollut kesä-kevät vaihdosaika, vaan keskellä päivää pc:n kello. Sehän tulee verkon aikapalvelimesta. En tiedä mistä oikein oli kyse. En ole nähnyt ennen, enkä sen jälkeen vastaavaa. Epäilin et joku testi tai korjaus, muuttaa siirros oli tasan tunti, eikä mikään muu satunnainen aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis onhan tuo käsittämätön vastoinkäymisien sarja, niin ettei ihmekään, jos mieli käy reistaa. Itsellenikin kävi niin, että kävin läpi jotain epäonnisten tapahtumien sarjaa. Aina kun tuntui ettei voi tapahtua pahempaa, niin kyllä tapahtui. Yhdelle tutulle totesin, kun se kysyin miten koin tuon läheiseni poismenon, ettei oikein tunnu miltään, kun tuntuu, että kuin kaikki olis saman pahan painajaisen jatkumoa.

        Sitä oli vaan jotenkin mentävä ja oltava, kun ei ollut ketään, jolle olisi voinut itkeä ja vaikka olisikin, niin silti tiesi, että on itse pärjättävä tai levittävä siihen. Jotenkin tuo kaikki mitä kerroit kuulostaa ihan tutulta, vaikka eri ympäristöissä mennään. Sitä kaikkea suruakin purin sitten itkien jälkikäteen jonkun tv-ohjelman ääressä.

        Mutta sitten toiseen aiheeseen. Olen nähnyt itsekin sellaista tunnin taaksepäin siirtymisen. Se ei ollut kesä-kevät vaihdosaika, vaan keskellä päivää pc:n kello. Sehän tulee verkon aikapalvelimesta. En tiedä mistä oikein oli kyse. En ole nähnyt ennen, enkä sen jälkeen vastaavaa. Epäilin et joku testi tai korjaus, muuttaa siirros oli tasan tunti, eikä mikään muu satunnainen aika.

        ..siis tuohon aikaan pidin pc:n näytössä viisarikellon kuvaa. Eli näin se viisarin ja kellonajan siirtymisen, enkä vain muistellut aikaa eriksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis onhan tuo käsittämätön vastoinkäymisien sarja, niin ettei ihmekään, jos mieli käy reistaa. Itsellenikin kävi niin, että kävin läpi jotain epäonnisten tapahtumien sarjaa. Aina kun tuntui ettei voi tapahtua pahempaa, niin kyllä tapahtui. Yhdelle tutulle totesin, kun se kysyin miten koin tuon läheiseni poismenon, ettei oikein tunnu miltään, kun tuntuu, että kuin kaikki olis saman pahan painajaisen jatkumoa.

        Sitä oli vaan jotenkin mentävä ja oltava, kun ei ollut ketään, jolle olisi voinut itkeä ja vaikka olisikin, niin silti tiesi, että on itse pärjättävä tai levittävä siihen. Jotenkin tuo kaikki mitä kerroit kuulostaa ihan tutulta, vaikka eri ympäristöissä mennään. Sitä kaikkea suruakin purin sitten itkien jälkikäteen jonkun tv-ohjelman ääressä.

        Mutta sitten toiseen aiheeseen. Olen nähnyt itsekin sellaista tunnin taaksepäin siirtymisen. Se ei ollut kesä-kevät vaihdosaika, vaan keskellä päivää pc:n kello. Sehän tulee verkon aikapalvelimesta. En tiedä mistä oikein oli kyse. En ole nähnyt ennen, enkä sen jälkeen vastaavaa. Epäilin et joku testi tai korjaus, muuttaa siirros oli tasan tunti, eikä mikään muu satunnainen aika.

        Joo, onhan oikeastaan mun koko elämäni ollut melkoista vuoristorataa kun ajatellaan lapsuuden sosioekonomista asemaa, koulujuttuja, noita äitini pääkopan juttuja joista kerroin, omia läheltä piti tilanteita monessakin mielessä jne. Ja nyt tosiaan vähän tiukassa, mutta ei missään nimessä mahdottomassa, tilanteessa asemani mustana lampaana tuli entistä selvemmäksi. Tosin ei ihan sanasta sanaan juuri noihin em. syihin vedottu. Se oli oikeastaan paljon henkilökohtaisemmalla tasolla vertailua jne, mutta tiedän että noi asiat joka tapauksessa hiertää siinä taustalla. 🙄

        Ja noi kolarit oli vähän sellaisia, että silloin puoliksi kakarana jäi eniten harmittamaan se vääntynyt runko ja uuteen palanut rahasumma, mutta vasta jälkikäteen on tullut jossiteltua ettei onneksi käynyt pahemmin tälle kenen auto kiepsahti ympäri autoni eturenkaasta, ei omalla kohdalla pahemmin tossa kylkikolarissa jossa liu'uin suoralla suoran päässä olevaan täyskaaokseen, onneksi kukaan ei ollut siitä kasasta vielä noussut autoistaan ulos, ja tosiaan se mun spinnaus Hangossa oli aivan "henkimaailman" käsissä. 😬 Hyvä noista oli jutella jonkun ihan ventovieraan kanssa, ettei oikean hoitokontaktin kanssa tarvitse tuhlata aikaa näihin, kun on paljon käytännöllisempiäkin ja ajankohtaisempiakin asioita käsiteltävänä. Ja mikä asiasta tekee vielä karmivamman, niin mä ajoin silloin numerolla 77, koska se oli valmiina ekassa käytetyssä rungossani, ja vuonna 2011 Dan Wheldon ajoi numerolla 77 Las Vegasin kuolonkolarinsa. https://en.wikipedia.org/wiki/2011_IZOD_IndyCar_World_Championship


      • hondakuski kirjoitti:

        Joo, onhan oikeastaan mun koko elämäni ollut melkoista vuoristorataa kun ajatellaan lapsuuden sosioekonomista asemaa, koulujuttuja, noita äitini pääkopan juttuja joista kerroin, omia läheltä piti tilanteita monessakin mielessä jne. Ja nyt tosiaan vähän tiukassa, mutta ei missään nimessä mahdottomassa, tilanteessa asemani mustana lampaana tuli entistä selvemmäksi. Tosin ei ihan sanasta sanaan juuri noihin em. syihin vedottu. Se oli oikeastaan paljon henkilökohtaisemmalla tasolla vertailua jne, mutta tiedän että noi asiat joka tapauksessa hiertää siinä taustalla. 🙄

        Ja noi kolarit oli vähän sellaisia, että silloin puoliksi kakarana jäi eniten harmittamaan se vääntynyt runko ja uuteen palanut rahasumma, mutta vasta jälkikäteen on tullut jossiteltua ettei onneksi käynyt pahemmin tälle kenen auto kiepsahti ympäri autoni eturenkaasta, ei omalla kohdalla pahemmin tossa kylkikolarissa jossa liu'uin suoralla suoran päässä olevaan täyskaaokseen, onneksi kukaan ei ollut siitä kasasta vielä noussut autoistaan ulos, ja tosiaan se mun spinnaus Hangossa oli aivan "henkimaailman" käsissä. 😬 Hyvä noista oli jutella jonkun ihan ventovieraan kanssa, ettei oikean hoitokontaktin kanssa tarvitse tuhlata aikaa näihin, kun on paljon käytännöllisempiäkin ja ajankohtaisempiakin asioita käsiteltävänä. Ja mikä asiasta tekee vielä karmivamman, niin mä ajoin silloin numerolla 77, koska se oli valmiina ekassa käytetyssä rungossani, ja vuonna 2011 Dan Wheldon ajoi numerolla 77 Las Vegasin kuolonkolarinsa. https://en.wikipedia.org/wiki/2011_IZOD_IndyCar_World_Championship

        Ja siis wtf? Jos etusivuun on uskomista, niin ylläoleva viesti oli tän ketjun 77. 😂🤯 Nyt äkkiä Lotto vetämään.


      • hondakuski kirjoitti:

        Ja siis wtf? Jos etusivuun on uskomista, niin ylläoleva viesti oli tän ketjun 77. 😂🤯 Nyt äkkiä Lotto vetämään.

        Niin ja ottaen huomioon maineeni palstalla, oikeat diagnoosini, saamani huono kohtelu jne. niin _painotan_ että noista varsin synkistä puheenaiheista ja pienestä taikauskoisuudesta huolimatta mulla todellakin on ihan normaali oma peruspositiivisen takakireä fiilis, katse tulevassa, ja kuten sanoin, niin inflaation ja laihahkon perinnön ansiosta voin tarvittaessa säilyttää omat kasvoni mitä tulee kaikkiin sisävessavaatimuksiin, hybridiautoihin joihin oma ammattiosaaminen ei riitä mitenkään, sun muihin jos sikseen on tarkoitettu tulevaisuudessa 😃 Eipähän päässyt joku Saarikko ekana päsmäröimään 😂

        Paskat reissut vaan välillä kuuluu elokuuhun. Kenellä Saksaan, kenellä Kanarian turistirysiin, ja kenellä karting-radalle 12 vuoden taakse. 😂


      • Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

        Niin ja ottaen huomioon maineeni palstalla, oikeat diagnoosini, saamani huono kohtelu jne. niin _painotan_ että noista varsin synkistä puheenaiheista ja pienestä taikauskoisuudesta huolimatta mulla todellakin on ihan normaali oma peruspositiivisen takakireä fiilis, katse tulevassa, ja kuten sanoin, niin inflaation ja laihahkon perinnön ansiosta voin tarvittaessa säilyttää omat kasvoni mitä tulee kaikkiin sisävessavaatimuksiin, hybridiautoihin joihin oma ammattiosaaminen ei riitä mitenkään, sun muihin jos sikseen on tarkoitettu tulevaisuudessa 😃 Eipähän päässyt joku Saarikko ekana päsmäröimään 😂

        Paskat reissut vaan välillä kuuluu elokuuhun. Kenellä Saksaan, kenellä Kanarian turistirysiin, ja kenellä karting-radalle 12 vuoden taakse. 😂

        "Paskat reissut vaan välillä kuuluu elokuuhun."-Juu, paska "reissu" menneisiin, mutta tulipahan tehtyä. 😂👍

        Minäkin olen lievästi taikauskoinen. Uskon merkkeihin silloin kun itsestäni hyvältä tuntuu, kun kaikkea katoaa ja etenkin kun jotain ilmestyy eteeni kuin tyhjästä 😅

        Ja kehtaanko edes myöntää, että yhtä shampanjapulloa en uskalla juoda, en lahjoittaa enkä hävittää ja kahta asustetta en uskalla käyttää tai hävittää. Mainitsin noista systerilleni ja enemmän säikähdin miten vihainen se oli, ja etten saisi ajatella enää koskaan noin. Taisi olla itse enemmän taikauskoinen kuin minä? 🤭


      • hondakuski kirjoitti:

        Joo, onhan oikeastaan mun koko elämäni ollut melkoista vuoristorataa kun ajatellaan lapsuuden sosioekonomista asemaa, koulujuttuja, noita äitini pääkopan juttuja joista kerroin, omia läheltä piti tilanteita monessakin mielessä jne. Ja nyt tosiaan vähän tiukassa, mutta ei missään nimessä mahdottomassa, tilanteessa asemani mustana lampaana tuli entistä selvemmäksi. Tosin ei ihan sanasta sanaan juuri noihin em. syihin vedottu. Se oli oikeastaan paljon henkilökohtaisemmalla tasolla vertailua jne, mutta tiedän että noi asiat joka tapauksessa hiertää siinä taustalla. 🙄

        Ja noi kolarit oli vähän sellaisia, että silloin puoliksi kakarana jäi eniten harmittamaan se vääntynyt runko ja uuteen palanut rahasumma, mutta vasta jälkikäteen on tullut jossiteltua ettei onneksi käynyt pahemmin tälle kenen auto kiepsahti ympäri autoni eturenkaasta, ei omalla kohdalla pahemmin tossa kylkikolarissa jossa liu'uin suoralla suoran päässä olevaan täyskaaokseen, onneksi kukaan ei ollut siitä kasasta vielä noussut autoistaan ulos, ja tosiaan se mun spinnaus Hangossa oli aivan "henkimaailman" käsissä. 😬 Hyvä noista oli jutella jonkun ihan ventovieraan kanssa, ettei oikean hoitokontaktin kanssa tarvitse tuhlata aikaa näihin, kun on paljon käytännöllisempiäkin ja ajankohtaisempiakin asioita käsiteltävänä. Ja mikä asiasta tekee vielä karmivamman, niin mä ajoin silloin numerolla 77, koska se oli valmiina ekassa käytetyssä rungossani, ja vuonna 2011 Dan Wheldon ajoi numerolla 77 Las Vegasin kuolonkolarinsa. https://en.wikipedia.org/wiki/2011_IZOD_IndyCar_World_Championship

        Tuli mieleen kirjoittaa tähän ketjuun, että jälleen eilen noi asiat nousi mieleen ja pinnalle kun katsoin alkuillasta Areenasta jonkun neliosaisen Flying Finns -nimisen dokkarisarjan suomalaisesta rallihistoriasta. Siinä käsiteltiin esim. Toivosen onnettomuutta, ja oli kieltämättä aika pysäyttävä näky nähdä itse maximum attack Markku Alen riisumassa aurinkolasit ulosajopaikalla ja pyyhkimässä kyyneleitä 😮 Ihan varmasti oli kova paikka, varsinkin kun toinenkin Lancia-kuski Bettega kuoli saman rallin samalla pätkällä vuotta aikaisemmin.

        Ari Vatasesta en ole koskaan juurikaan pitänyt, mutta siinä oli mielestäni tosi hieno videonpätkä missä joku lapsinäyttelijä ajoi jääradalla, ja kuva vaihtui nykyhetken ikäiseen Vataseen saman auton ratissa jäällä ja aito lapsenomainen ilo kasvoilla. En tiedä oliko se Vatasen omaa käsialaa vaiko dokumenttia varten tehty fraasi, mutta joku naisääni sanoi siinä taustalla aika hienosti jotenkin että:

        "Aja sydämesi kyllyydestä. Aja hallinnan äärirajoilla. Mutta älä aja kovempaa, kuin mitä suojelusenkelisi lentää."

        Pakko myöntää että aloin itsekin tossa kohtaa itkemään, mikä on siis hyvin harvinaista omalla kohdallani, esim. minkään leffojen, synkkien dokkarien tms. tapahtumien vuoksi. Ainoastaan jotkut racing-jutut ja tietyt HIM:n biisit sitä voi aiheuttaa välillä. En mä ollut vielä muistamassa Vatasen onnettomuutta 80-luvulla ja vaikea siihen omakohtaisesti on samaistua, mutta juurikin toi kilpailunumeroni 77 mitä pidetään kai jonkinlaisena "enkelin numerona" herätti muistikuvia noista ylempänä kertomistani läheltä piti tilanteista ja Dan Wheldonin kirjaimellisesti ilmalennosta autolla numero 77 pää edellä päin ovaaliradan ulkopaaluja, varsinaisen ratavallin yläpuolelle. Vielä kierommaksi asian tekee se, että samaisella nro. 77 Dallara crapwagonilla Alex Tagliani (Wheldonin velipuoli) ajoi Indianapoliksessa paalupaikalle, mutta Wheldon voitti sen kyseisen kisan Bryan Hertan tiimin nro. 98 autolla. Ja tähän kauden päätöskisaan he ikäänkuin vaihtoivat paikkoja päittäin, jolloin Wheldon romutti maagisen nro. 77 auton ja kuoli. Ja kun kisaa ei jatkettu ja siitä joukkokolarista ehjänä selvinneet kuskit ajoivat jonkun 5-kierroksen kunnianosoituksen hiljaista vauhtia, niin tämä Tagliani oli ainoa joka kieltäytyi ajamasta ja halusi pitää Wheldonin Indianapoliksen voittoauton nro.98 "koskemattomana". Samaten radan tulospylväässä oli pelkästään nro. 77 ylimmäisenä sen tribuutin tms. aikana.

        Teki kieltämättä mieli vaihtaa kilpailunumero silloin syksyllä 2011 joksikin ihan randomiksi, mutta kun taisin tosiaan ajaa enää vain pari-kolme kisaa, niin annoin sen olla. En halunnut ryhtyä taikauskoiseksi siinä kohtaa ja kun auton moottori olisi pitänyt laittaa joka tapauksessa, muutkin osat oli vähän kärsineitä jne. niin lähestyin niitä kisoja ihan erilaisella asenteella kuin aiemmin. Ihan häntäpäässähän mä pyörin raa'an vauhdin puolesta, mutta muiden epäonnen hyödyntäminen ja oikeissa erissä pieni alipaino teki siitä ihan mielenkiintoista "shakkia" ilman mitään järjettömiä Maldonado-syöksyjä sisäkurviin 😅 Enkä mä sinänsä pelännyt, en mä muuten niitä kisoja olisi ajanut, mutta tiesin joka tapauksessa etten kyseistä harrastusta jatka enää montaa vuotta, niin mitä suotta riskeeraamaan järjettömästi jonkun sijan 13. takia. Ennemmin nautin kisapäivän fiiliksestä ja siitä faktasta että sain nuorella aikuisiällä jonkin aikaa harrastaa lajia, minkä kimppuun hinkusin varmaan 10 vuotta ennen ensimmäistäkään kisaani (lue: ajokortti-ikää) 😃


    • Anonyymi

      Mikä leipä minä oon T: Antti V.

      • Lapin rieska.


    • Anonyymi

      Pyhimys tuli mullekin. Oli kyllä aika vähän kysymyksiä muihin testeihin verrattuna, ehkäpä liian vähän. Mitä enemmän olisi, sitä yksilöllisemmän tuloksen tästä saisi.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Raoslaoöevatlp åppöoosot rujh,oss' åollituttäk' eöio kptaom 17 buoyiaiysa pikkuyttöjä, yksikään pioliisimie4s 5 kplsomrm åpöoodo,ord lplp ksölsåsööpkpillirr4mlom k'drmrdy' bsör4jyrörr polrif4rm l'ummodd'lom _F

    • Anonyymi

      Kruunajaiset vietettiin ja kunkuksi kruunattiin, en kyllä edelleenkään tiedä miksi?

    • Anonyymi

      Höhö, kakkoslinkistä:Bard
      Ihmiset kuuntelivat kappaleitasi mielihyvin hienoissa laitoksissa. Mutta kerran toinen bard - ei niin kuuluisa kuin sinä - kadehti sinua ja kielesi katkaisi. Et kuitenkaan antanut periksi ja laittanut balladiesi tekstejä antamaan niitä muille. Rikollesi kiinni ja rangaistiin, ja sitten ihmiset alkoivat kirjoittaa balladeja sinusta.

      Erityisen kadehdittava saavutus soittotaidottomalle 😁

    • Anonyymi

      Kuningas
      Olet voimakas ja intensiivinen sekä viisaampi kuin ikäsi perusteella olettaisi. Olet varmasti johtaja ja teet vaikutuksen keneen tahansa heidät tavatessasi.

      - Sheena

    • Ekassa pyhimys, tokassa munkki...
      En suostu!!! Tai no, ei kai kaksi testiä peräkkäin enää voi olla sattumaa? Olen siis ennen ollut joku säädytön keskiaikainen uskonveli, joka vain ryyppäsi ja h..rasi jne.

    • Anonyymi

      näin on yhteiskunta nykyään, työnantjankin pitää en ennen työtä masaa palkkka kaksi miljardia kouraan seteleitä :D

    • Anonyymi

      Olin palstalainen.

    • Anonyymi

      No jaa, olin velho

      -harmiseikirj-

      • Ettet ritari? :)


      • Anonyymi

        Iltaa veli velhoseni *kumartaa niin syvään, että hiippalakki melkein putoaa lattialle*.

        Hallitsetteko sekä hyviä, että pahoja taikavoimia yhtä taitavasti? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa veli velhoseni *kumartaa niin syvään, että hiippalakki melkein putoaa lattialle*.

        Hallitsetteko sekä hyviä, että pahoja taikavoimia yhtä taitavasti? :)

        Iltaa :)

        Kyllä minun taikomiset painottuu enimmäkseen semmoisiin harmittomiin, eli taikoo vaikka jonkun tavaran hukkaan, sitten sitä ei lödy mistään ja sitten kuitenkin joskus myöhemmin löytyy juuri sieltä mistä ensimmäisenä etsi mutta ei löytänyt :)


    • Anonyymi

      Pyhimys. Vaikka eipä siinä oo oikeestaan mitään pyhimysmäistä, jos omaa sydämen joka on oikeella paikallaan. Kuten pitäiskin.

    • Anonyymi

      tiedätkö mikä on hauska juttu, minunmielestäni on tuollainen puhdistusaine, koska monestikon voi tulla joku pieni haava: ruisuteltava yliopiston apteekin juttu puhdistus aine pieniin haavoihin :D

    • Anonyymi

      Ei toi pidä paikkaansa.
      Rakastan elämää,luontoa,eläimiä,kasveja..
      Katson tuulta,tunnen sateen tulon..
      Kuulen eläimet,kuun ja auringon alla..
      Suojelen,se on tahtoni..
      Suojelen kaikkea hyvää,mutta kaikkeen en voi pystyä.
      Tunnen niityt,pellot ja metsän.
      Tunnen eläiten äänet ja huudot,mikä merkitsee mitäkin..
      Tunnen tulen lämmön ja suojan..
      Kuljin tässä elämässä suden kanssa (koira/32% susi).
      Opetti niin paljon luontoa,miten tärkeä se on.
      Tiedän,että edellesissä elämässäni olin Intiaani (Huron),en mikään pyhimys vaikka vastaus oli pyhimys.
      Edelleen sieluni kaipaa luontoon,hiljaisuuteen mutta raakaan.

    • Anonyymi

      Löytöretkeilijä

      Olet intohimoinen ja kunnianhimoinen. Rakastat ulkoilua ja janoat seikkailija. Olet kapinallinen, puhut suoraan ja vihaat muiden mukana menemistä. Olet todellinen trendien edelläkävijä.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Olemme huomanneet sen 😃👍 mutta mikä trendi on meneillään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme huomanneet sen 😃👍 mutta mikä trendi on meneillään?

        Avorouva sanoo että eilen ostamani retkihattu on kukkahattutätien hattu. Kuulemma liian nössö minulle.

        Katotaan kuinka paljon näitä ensi kesänä näkyy urospuolisten retkeilijöiden päissä. Minähän en kulje trendissä, vaan sen edellä.
        Trendit muuten kiertää.

        Jos pysyy aina vaan samassa, niin on joko 6, 5, 4, 3, 2 tai yhden vuoden muita edellä - riippuen siitä missä vaiheessa muut ovat.

        Nyt trendaa retkeilyautot. Senpä takia minä olen jo matkailuautoissa takaisin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avorouva sanoo että eilen ostamani retkihattu on kukkahattutätien hattu. Kuulemma liian nössö minulle.

        Katotaan kuinka paljon näitä ensi kesänä näkyy urospuolisten retkeilijöiden päissä. Minähän en kulje trendissä, vaan sen edellä.
        Trendit muuten kiertää.

        Jos pysyy aina vaan samassa, niin on joko 6, 5, 4, 3, 2 tai yhden vuoden muita edellä - riippuen siitä missä vaiheessa muut ovat.

        Nyt trendaa retkeilyautot. Senpä takia minä olen jo matkailuautoissa takaisin.

        -keinovaginamies-

        Hatun osto on muuten maailman vaikeinta. Kevätmarkkinoilta olisin sellaisen ostanut, jollei myyjä olisi yrittänyt liian innokkaasti jokaista kokeilemaani myydä. Kaikki näyttivät niin ääh järkyttäviltä, mutta ensi kesänä valinta helpottuu, kun on kaikille sopiva valmis trendi 😂

        Retkeily- ja matkailuautoja en edes harkitse. Nukuttava joko oman auton takakontissa tai vuokramökissä, jos sellainen into iskee.
        Hyvältä kuitenkin kuulostaa 👍


    • Anonyymi

      Simon Templar oli pyhimys, ja on keksitty hahmo.

    • Anonyymi

      Velho
      Olet utelias, viekas ja kekseliäs - aivan selvästi olit edellisessä elämässäsi velho. Voit hurmata kokonaisia ihmisjoukkoja luontaisella energiallasi ja karismallasi.

    • Anonyymi

      Voisinko olla ollut Aku Korhonen? Jotain samaistumispintaa on häneen.

    • Pymimys ja Taikuri

      Taikuri
      Olit tumma taikuri ja heitit ruttoa ei-toivotuille ihmisille. Sinulle maksettiin saadaksesi sinut kiroamaan muita. Mutta kaikella on kustannuksensa, ja joku toi yhden kirouksistasi takaisin. Siksi et tiedä taikuutta nyt, mutta tunnet sen jälkijäristykset sisällä.

      No miksei 😌
      Kyllä tuossa manaa muutamaa ihmistä 😂

    • Anonyymi

      Olin pikkuinen poika, ehkä 4 -vuotias kuollessani omaa tyhmyyttäni jäälle Hailuodon rannikolla joskus alkukeväällä. Sukunimestä on vahva arvaus, samoin kotitalon ulkonäöstä. Kuolin ehkä aikavälillä 1900-1919. Valitettavasti joku sensuuri ei päästä tuolta ajalta kirkonkirjoja nettiin, joten en pääse tutkimaan, löytyisikö sopivaa ehdokasta.
      Silloinen kotitaloni on purettu pois ja tehty uusi, tiilivuorattu samalle tontille, mutta toisin päin. En tiedä kuka siinä asuu enkä ilkeä mennä kysymään, oliko siinä sellainen punainen talo, jossa oli kaksi eteistä, ja talo toisin päin.
      On jotakin hämärää muutakin. Olin lentäjä Venäjällä ja kuolin lento-onnettomuudessa. Lentokoneen kangaskuoren repeämisen ääni nosti ihoni kananlihalle jo alle 4-vuotiaana. Ja Länsi-Siperia tuntuu ainakin junan ikkunasta katsoen niin tutulta, niin tutulta...
      Joskus 500 plusmiinus 100 vuotta sitten sain päättää päiväni istuessani pöydän ääressä pikkuisessa keltaisessa maalattiaisessa mökissä pienen joen varrella jossakin nykyisen Saksan alueella. Joku -kirchen sen paikan nimi oli, olisko ollut Gelsenkirchen? Joku irrotti pääni muusta ruumiista väkipuukon iskulla. Olin sitten hopeanhohtoisessa olemassolossani siinä vieressä ja tahdonponnistuksella sain tappajani nostamaan pääni pöydällä olleelle puiselle lautaselle. Samassa ihmisjoukko ryntäsi sisälle ja hämmästyi, kun huomasivat jonkun toisen jo ehtineen ennen heitä. Ehkä tämä näytettiin minulle ennen syntymääni tähän inkarnaatiooni ja syykin tapahtuneelle. Joka tapauksessa minulle kerrottiin kolme asiaa tulevasta ruumiillistumisestani. Itse sen hyväksyin, että on oikein ja kohtuullista, ja sitten sen syyn muistaminen otettiin minulta pois. Saattaa olla, että tämä on jäänyt jäljelle.
      Niin, ne kolme asiaa ovat toimineet täysin tässä elämässäni. Yksi hyvä, kaksi huonoa. Ja tosiaankaan se kuoleminen ei tee kipeää! Saattaa olla, että henki poistuu jo ennen kuin kuolettava asia menee tietoisuuteen. Ja sitten ne muut ihmiset eivät nähneet minua siinä tapetun ruumiini vieressä, itse itseni näin hopeanvärisenä.
      Yleensähän näitä ei muisteta syystä, joka ei ole tiedossa. Muilla planeetoilla muistetaan kymmeniä tuhansia vuosia taaksepäin. Tämä Maapallohan on tämän maailmankaikkeuden rangaistuspaikka, minne kaikki rikolliset pakotetaan inkarnoitumaan ilman muistoja taaksepäin eikä täältä ole pois pääsyä, vaan tänne tullaan aina uudestaan... Hos joku paikka pitäisi tässä maailmankaikkeudessa määritellä Helvetiksi, niin se olisi tämä Maa.

    • Kuningas

      Olet voimakas ja intensiivinen sekä viisaampi kuin ikäsi perusteella olettaisi. Olet varmasti johtaja ja teet vaikutuksen keneen tahansa heidät tavatessasi.

      :)

      • Anonyymi

        Loistava analyysi! En vain ole johtaja millään muotoa enkä sellaiseksi edes halua. Vaikutuksen epäilemättä teen, siksipä kukaan ei halua kanssani edes keskustella oli asia mikä tahansa. Naiset varsinkin karttavat minua kuin ruttotautista.
        Jatkahan loistavia analysointejasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loistava analyysi! En vain ole johtaja millään muotoa enkä sellaiseksi edes halua. Vaikutuksen epäilemättä teen, siksipä kukaan ei halua kanssani edes keskustella oli asia mikä tahansa. Naiset varsinkin karttavat minua kuin ruttotautista.
        Jatkahan loistavia analysointejasi!

        niin ne karttavat minuakin... Laitoin vain tuohon tuloksen jonka tuo hölmö testi antoi.


    • Anonyymi

      Olin Halimonsteri

    • Anonyymi

      Joku uusi james- 007 tulee taas, aika hauskoja nuo, kun huumoria.

      • Eikö ne oo kaikki jo nähty? :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1690
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1329
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1268
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      183
      1132
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      161
      1044
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1033
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe