jotka koko vuoden maukuu säätää vinkuu on muka kylmä 15 asteen lämmössä vaikka se on juuri optimaalinen ihmiselle. Annan teille vinkin. Opetelkaa sietämään normaaleja lämpötiloja. Älkää tottuttako itseänne pukeutumalla pitkiin kalsareihin ym vaatteisiin kun niille ei ole tarvetta ja niillehän ei ole muussa tapauksessa kuin kovilla pakkasilla. Osa pitää kesälläkin pitkiä alushousuja. Sitten on nämä joiden elämää auringonvalo muka säätää en usko sitäkään. Heti kun on pilvistä he ovat voimattomia ja masentuneita ja sitten taas mennään kun aurinko paistaa. Itse olen kyllä energinen ja tekevä säällä kuin säällä ja jokaisessa vuodenajassa on jotain kaunista säätila ei muuta mielialaani. En kaipaa 30 asteen hellettä tai jatkuvaa auringonvaloa. Itseasiassa jatkuva auringonvalo on vähän kuin joku osoittaisi taskulampulla jatkuvasti silmiin.
Ihmettelen aina ihmisiä
5
206
Vastaukset
- Anonyymi
Itse myös ihmettelen näitä tyyppejä jotka itkevät että 15- 20c on liian kylmää. Ottaen huomioon että nämä pitkät superkuumuudet Suomessa alkoivat vasta 2018 niin missä nämä vinkujat ovat ennen luuhanneet? Suomalaiset eivät ole ikinä pitäneet 20c liian kylmänä joten valittajat ovat luultavasti "uussuomalaisia"
- Anonyymi
Kelikitisijöitä löytyy aina. Niille ei mikään sää ole kelvollinen vaan aina se on liian sitä tai liian tätä.
Viettäisivät aikaansa sisällä tasalämpöiseksi ilmastoidussa tilassa suojassa Auringon UV säteilyltä niin ei tarvitsisi kitistä.- Anonyymi
No jopas oli tässä(kin) mielipiteessä monta kitinää 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas oli tässä(kin) mielipiteessä monta kitinää 😁
Kitinä kitinästä ja kitisijöistä on metakitinää. Harjoittamasi metakitisijöiden arvostelu on neliömetakitinää. Jos joku siitä kitisee niin se on jo kuutiometakitinää.
- Anonyymi
Mielipiteesi ei vaikuta hailean paskan vertaa ainakaan omiin tekemisiini. Lennän lämpimään, kun Suomessa on kylmä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412655Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092170Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212026Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381734Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161732Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341662Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925