Ihmettelen aina ihmisiä

Anonyymi

jotka koko vuoden maukuu säätää vinkuu on muka kylmä 15 asteen lämmössä vaikka se on juuri optimaalinen ihmiselle. Annan teille vinkin. Opetelkaa sietämään normaaleja lämpötiloja. Älkää tottuttako itseänne pukeutumalla pitkiin kalsareihin ym vaatteisiin kun niille ei ole tarvetta ja niillehän ei ole muussa tapauksessa kuin kovilla pakkasilla. Osa pitää kesälläkin pitkiä alushousuja. Sitten on nämä joiden elämää auringonvalo muka säätää en usko sitäkään. Heti kun on pilvistä he ovat voimattomia ja masentuneita ja sitten taas mennään kun aurinko paistaa. Itse olen kyllä energinen ja tekevä säällä kuin säällä ja jokaisessa vuodenajassa on jotain kaunista säätila ei muuta mielialaani. En kaipaa 30 asteen hellettä tai jatkuvaa auringonvaloa. Itseasiassa jatkuva auringonvalo on vähän kuin joku osoittaisi taskulampulla jatkuvasti silmiin.

5

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse myös ihmettelen näitä tyyppejä jotka itkevät että 15- 20c on liian kylmää. Ottaen huomioon että nämä pitkät superkuumuudet Suomessa alkoivat vasta 2018 niin missä nämä vinkujat ovat ennen luuhanneet? Suomalaiset eivät ole ikinä pitäneet 20c liian kylmänä joten valittajat ovat luultavasti "uussuomalaisia"

• Anonyymi

Kelikitisijöitä löytyy aina. Niille ei mikään sää ole kelvollinen vaan aina se on liian sitä tai liian tätä.

Viettäisivät aikaansa sisällä tasalämpöiseksi ilmastoidussa tilassa suojassa Auringon UV säteilyltä niin ei tarvitsisi kitistä.

• Anonyymi

No jopas oli tässä(kin) mielipiteessä monta kitinää 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jopas oli tässä(kin) mielipiteessä monta kitinää 😁

Kitinä kitinästä ja kitisijöistä on metakitinää. Harjoittamasi metakitisijöiden arvostelu on neliömetakitinää. Jos joku siitä kitisee niin se on jo kuutiometakitinää.

• Anonyymi

Mielipiteesi ei vaikuta hailean paskan vertaa ainakaan omiin tekemisiini. Lennän lämpimään, kun Suomessa on kylmä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      87
      3492
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1684
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1462
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      27
      1274
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      50
      893
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      862
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      852
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      810
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      764
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      757
    Aihe