Olisitko kiittämätön

Anonyymi

Jos vastakkainen sukupuoli kutsuis sinut luoksensa kylään ja tarjoais mummon muusia ja pirkka kalapuikkoja ja jälkkäriksi kahvia ja jaffa keksejä ja napakymppi kääretorttua sanoisitko hyi saata.a ja lähdet jonkun korkeastikoulutetun kanssa huippu ravintolaan ja se maksaa kaiken

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiittämättömyys ruuasta ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.

    • Anonyymi

      Ihana. Hiemanko hellyyttävää.

    • Hyvinhän nuo kelpais, paitsi kalapuikot

      • Anonyymi

        Sama.


    • Huomaisin nopeasti, että hän ei yritäkään hurmata ruuanlaittotaidoillaan, vaan tietää, että vahvuutensa ovat muualla. Jäisin sitten odottelemaan niitä.

      • Vaikka kun asiaa oikein ajattelee, ei kukaan nainen tarjoaisi kalapuikkoja ja Jaffa-keksejä. Sen verran aikamiespoika-menu.


      • Anonyymi

        Taidat olla aika mukava mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla aika mukava mies.

        Siitä en tiedä, tahallista ilkeyttä vältän. Kiitos ajatuksesta.


    • Anonyymi

      En ole ravintolaruoan ystävä ollenkaan, jos menen, menen seuran vuoksi, jossain on kokoonnuttava, en ruoan vuoksi. Kotiruoka kelpaisi.

    • Anonyymi

      Kyllä tuo sapuska kelpaisi näin korkeastikoulutetulle naisellekin. Miksi pitäisi tuhlata ruokaan niin paljon rahaa kuin ravintolassa menee?

    • Anonyymi

      Ei mulle tarvitse tarjota ruokaa, kiitos vaan. Jää tarjoajalle sitten vaikka huomiseksi toinen annos. En mä mene kenenkään luokse kylään vain syödäkseni.

    • Anonyymi

      En lähtisi tuntemattoman tai puolituntemattoman luo kylään. Jos lähtisin, niin kutsuja tiedustelisi haluanko ruokailla ja jos haluan niin kysyy millaista ruokaa.

    • Jos sais kahvia ja vaikka voikkuleipiä, jotain suolaista. Muttei ruokaa tarttis olla. Jaffa keksit jää syömättä, paitsi jos meinaan jo kuolla nälkään ja tulee tutinaa verensokerien laskusta.

      • Mä tykkään hirmusti myös erilaisista salaateista, juustoista, hedelmäsalaatista, pizzoista, uunileivistä, suolaisista piirakoista. Mut kaikki mutakakut yms. kitalakijarrut ja äkkimakeet marenkiherkut jää syömättä. Mars patukat yöks.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mä tykkään hirmusti myös erilaisista salaateista, juustoista, hedelmäsalaatista, pizzoista, uunileivistä, suolaisista piirakoista. Mut kaikki mutakakut yms. kitalakijarrut ja äkkimakeet marenkiherkut jää syömättä. Mars patukat yöks.

        Broileri ja riisi. Nam, kelpaa aina.


    • Anonyymi

      En voisi syödä noista mitään, koska tarkka ruokavalio tietystä syystä.

    • Anonyymi

      En, syön mitä tarjotaan, tai muuten 'kuppi nurin' -periaatteella. Tuollaisen nuukemmankin budjetin satsin, vaikka nyt onkin erittäinkin vältettävää einesruokaa. Huipputason ravintolassakin voidaan käydä. Annokset niissä vain niin kovin pienenlaisia. Tunnelma ja seurahan se tärkein on. Paras hommata parhaiksi tietämiään raaka-aineita ja tehdä kotona, saa mieleistään.

    • Mä kiittäisin. Mutta ehkä jos hetkellisesti pitäis sinnitellä noin, en ehkä jatkais eteenpäin tapailua.


      Ei oikein oltais samaa arvomaailmaa jakavia. Ero olisi liian suuri ja siitä tulisi ajan myötä konflikteja. Jos joku katsoisi mua ylöspäin jollaintavoin, ei se toimisi. On koettu ja nähty.

      Säästäisin mieluusti molemmat sellaiselta ja ne ois vikat treffit.

    • Anonyymi

      Kyllä mulle kelpais jos vaan seuran kanssa kemiat natsais :) varmaan söisin kalapuikkoja silloin tällöin arkena,vaikka lotossa voittaisin :)

    • Anonyymi

      Olen kalalle allerginen ja vegaani, en söisi.

      Kiittämätön en ole, silti odotan että ruuasta keskustellaan ennen kuin sitä tehdään ja tarjoillaan.

    • Anonyymi

      Ei kai siinä mittään ongelmaa, kun ihmisillä on omat budjettinsa ja mieltymyksensä. Ihan hyvin menee huonompi tai hienompi ruoka ja juoma.

    • Anonyymi

      Jos naisella on tajota meijerivoita muusin sekaan, ketsuppia kalapuikoille ja kurkkusalaattia, niin maistuu...

    • Anonyymi

      Minä tarjoaisin kyllä munakoisopihvejä riiipedillä, lisänä rapsakaksi höyrytettyä parsakaalia ja jälkkärinä itsetehtyjä kaurakeksejä suklaakuorrutteella ja aromikasta kahvia, ellen sitten mudcake muffinsseja kermavaahdolla ja pensamustikkanokareella innostuisi tekemään. Alkuruokana voisi olla pieni annos kermaista sametinpehmeää kukkakaalikeittoa paahdettujen leipäkuutioiden kanssa. Kasviksethan on nyt parhaimmillaan, niitä pitäisi hyödyntää ja ovat halpojakin. 👵

      • Anonyymi

        Höh, riisipedillä tietysti, typo. 👵


    • Anonyymi

      Jos tämä kelpaa lapsilleni minulta niin tämä kelpaa minulle häneltä.

      Olisin lähinnä kiitollinen kun ei tarvi leikkiä korkealentoisia leikkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe