on kirjoittaa ihmiselle, joka ei lue näitä ja jos lukisi ei tunnistaisi itseään.
Samalla pitää mustasukkaisesti kiusata muita, jotka tekevät ihan samaa kuin sinä itse. He eivät vaan tee sitä sinun kanssasi.
Tämän sairaan palstan idea
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näet asit tavallasi,myös näet väärin
- Anonyymi
Ymmärsin ansaitsin tämän. T. J
Sain sen mitä tein toiselle- Anonyymi
Rumalla tavalla kaikkien edessä
- Anonyymi
Ei tämä ollut sinulle mitenkään kohdistettu. En tiedä kuka olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ollut sinulle mitenkään kohdistettu. En tiedä kuka olet.
Tässä oli selkeä logiikka, jonka harhainen mieleni tuotti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi epäily suunnitelmallisesta jutusta. Jälkeenpäin aina ymmärtää kuinka typeriä nuo kolmmentit ovat. Toki tämäkin voi olla pelkkää kuvitelmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumalla tavalla kaikkien edessä
Halaus raiskaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaus raiskaus.
Eläs ny, enköhän ansainnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläs ny, enköhän ansainnut
Tuliko edes likainen olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko edes likainen olo.
Tuli, tais tulla mun jutut aika näkyville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo kaikki kommentit on muilta kuin aloittajalta tästä lähtien. Olette oikeasti sekaisin.
Tuskinpa se ideana on alunperin ollut. Ihmiset täällä itse päättää mikä palstan tarkoitus on ja käyttää sitä mihin osaavat.
- Anonyymi
Eikö aikuisilla ihmisillä pitäisi olla jotain rotia siitä mitä ja minne on soveliasta kirjoittaa.
Tiedossahan on että narsistit ovat suurimpia nettikiusaajia.
Sitten ihmetellään kun lapset ja nuoret kiusaavat ja uhkailevat somen ihmeellisessä maailmassa.- Anonyymi
Pitäis eikä uskoa harhoihin tai olla hyväuskoinen hölmö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis eikä uskoa harhoihin tai olla hyväuskoinen hölmö
Älä esiinny aloittajana, kun olet yksi niistä kiusaajista joihin viittasin.
- Anonyymi
Minä kirjoitan ihan oikealla kaipausasialla. Kaikki muut on trolleja. Tai siis näin jotkut luulee ja katsovat sen antavan luvan kiusaukseen.
- Anonyymi
Joo tää on ihan turha paikka jakaa tunteita, jos yrität lähestyä täältä kautta jotain ihmistä ei se ikinä onnistu. Saat kirjoitella illasta toiseen ilman mitään että tapahtuu mitään. Ei jotkut hae kuin oman mielen nostetta, saavat siitä jonkin tyydytyksen. Siispä olen jättämässä tään palstan lopullisesti. Ei kannata tyhlata tunteita tyhjään.
- Anonyymi
Aloitukset häviää vastaukset häviää sivut ei päivity joku vittuilee taas aika surkee palsta
- Anonyymi
Aika huvittavaa on myös nämä "suositut ketjut" joihin aloittaja itse vastailee itselleen ainakin alussa. Sitten oikeilta ihmisiltä on aloituksia joihin ei tule yhtään vastauksia. Koska eivät vedätä.
- Anonyymi
Niin no nää miehen kirjoittelemat provot lähtökohtaisesti naista esittäen pitää suosionsa jostain syystä täällä sivistyneiden/akateemisten ihmisten versiosta ylilaudasta😂 anteeks nyt vaan jos mää provot on rajuinta mitä maailmasta tietää ja ymmärtää😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no nää miehen kirjoittelemat provot lähtökohtaisesti naista esittäen pitää suosionsa jostain syystä täällä sivistyneiden/akateemisten ihmisten versiosta ylilaudasta😂 anteeks nyt vaan jos mää provot on rajuinta mitä maailmasta tietää ja ymmärtää😉
Tuokaan ei ole totta. Te olette palstan väjäkkiosasto. Te rakennatte tyhmissä päissänne noita apukoululaisteorioita. Kenenkään ei tarvitse täällä yksin kirjoitella, jos taso on vähän enemmän mihin te kouluttamattomat siivojanaiset pystytte koskaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokaan ei ole totta. Te olette palstan väjäkkiosasto. Te rakennatte tyhmissä päissänne noita apukoululaisteorioita. Kenenkään ei tarvitse täällä yksin kirjoitella, jos taso on vähän enemmän mihin te kouluttamattomat siivojanaiset pystytte koskaan!
Et sinäkään naisena esiintyvä mies mikään toimitusjohtaja ole eikä sivallus ollut sinänsä sinuun kohdistettu mutta tapasi mukaan vedät herneet nenään kaikesta mikä loukkaa itsevaltiuttasi tai luomiaan illuusioita. Miten siivoaminen liittyy taas mihinkään?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184