Lidl n. Kuiva asiakaspalvelu on inhottavan huonoo mikai

Anonyymi

Jos tulee se virhe taas kassalla niin virolainen kassa ei paljon anteeksi pyytele.

Olo jää kuin se kassan virhe omiakin sun syy

Ei paljon missään anteeks pyydellä

Jokapaikssa saat asiaan yhtä huonoo kohtelun


Asiakas Essi ole oikeassa todellakaan lidlessä

19

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lidlen virolais myyjien asiakas palvelu 7o luvun Elannon tasoo

      No teinit ette olle koskaan ostaneet ala toppia

      SOS en on työläiskansan puolue

    • Anonyymi

      Käykää mielessä ja yllättykään hyvään lidlen virolais palveluun

      Ei ole eilen oli tänään ei ole

    • Anonyymi

      Se on liiterissä parasta ettei myyjät yritä olla tekoystävällisiä ja tuttavallisia kuten muissa pikkukaupoissa, prismassa ja citymarketissa saa myös liikkua rauhassa. Palvelua sitten ei juuri saakaan jos tarvitsee, palautukset hankalaa ja virheitään eivät korjaa ollenkaan.

    • Anonyymi

      No en ikinä astu jalkani cittariin tai k kauppan ovat riistänet huomanneet nuo jo 5o vuotta
      Autokauppias pettää vaan 5 kertaa elämässä

    • Anonyymi

      K kauppias joka päivä

    • Anonyymi

      Olen 72 vuotias mies. Olen ollut kaupan palveluksessa 60 vuotta. Tänään keräsin ostoskorin Lidelissä viidessä minuutissa. Kassalla jonotin viisitoista minuuttia,että olisin saanut maksaa ostokset. Purkaessani ostoksia kassanauhalle sanoin tuolilla istuvalle nulikalle: hälytä hyvä mies toinen kassa paikalle, tuolla on yli kymmenen ihmisen jono.
      Ei tuo nyt mikään pitkä ole totesi entinen Lidelin myyjä. Kolme ostoskoria kolahti lattialle ja asiakkaat poistuivat jonossa ulos. En usko että palaavat tuohon sakemannien huijariliikkeeseen ikinä. Paikka oli Savonlinnan keskustan Lidl.

      • Anonyymi

        Sitten heräsit :)


    • Anonyymi

      Lidlissä on ollut omalla kohdallani paras palvelu. Samaa ei ehkä voi sanoa muista kaupoista.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Ei ole kohdalleni huonoa palvelua osunut kertaakaan liidelissä.

    • Anonyymi

      Lidl 20 vuotta. Laskuttivat kassalla tuplahinnan ja samaan aikaan suomalaiset veronmaksajat joutuu kustantamaan Uniperin yli 8 miljardin tappiot. Voiko tämä olla sattumaa, kysyn vaan.

      • Anonyymi

        Noloa julkkiksilta mennä rahastamaan tuollaisilla mainoksilla.


    • Anonyymi

      Lidlin palvelu/toiminta on kyllä parasta a-luokkaa. Sama ei kyllä toistu Keskon osalta.

    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika, miten erilailla koetaan! Minusta Lidl on kaikin puolin paras, miellyttävin, reiluin, näistä kolmesta Lidl-S-kaupat-K-kaupat. Siellä hyllyt hoidetaan hyvin verrattuna S-marketteihin ja varsinkin Prismoihin, jotka liian suuria, liikaa tavaraa. K-kaupat, kiitos ei, liian kallista, liian hienoa.

      Ottanette huomioon tällä hetkellä olevan TYÖVOIMAPULAN ! Nyt juuri kaupoista puuttuu ihmisiä lomien, työnhakijapulan ja sairastumisten takia. On hiukan samaa kuin hoitoalalla, ettei ole osaavia sijaisia keikkailemaan ja paikkailemaan. Voimme kohdata myös nuoria vasta työnsä aloittaneita kassoja. - Aina olen Lidl-henkilöiltä hyvää ja ystävällistä palvelua saanut. Olen eläkeläinen, en ole ollut kaupan alalla, ja Lidlin asiakas 20 v.

      • Anonyymi

        Ja liian kapeat käytävät liitereissä, usein joutuu kiertämään pitkän matkan kun työntekijät tukkii käytävät lavoilla ja siirtokärryillä. Hyllyt pitäisi täyttää muuhun aikaan, ei ainakaan vilkkaimpaan tai sitten tukkimatta käytäviä.


    • Anonyymi

      Itiksen Lidlistä aina saanut hyvää palvelua, kun sitä olen tarvinnut.

    • Anonyymi

      nivalan lidlissä on se yksi mieskauppias joka tosi reipas ja kohtelias ja sitten on se eräs pitkäjalkainen tummatukkainen ja ruskeasilmäinen naismyyjä joka on myös kohtelias ja hymyilevä. Toki ei kaikki lidlin myyjät ole yhtä kohteliaita eikä aina sano hyvää huomenta eikä osa myyjistä sano kiitos näkemiin kun asiakkaat poistuu kaupasta.

      • Anonyymi

        nivalan k -kaupassa asiakaspalvelu on aika paljon eri tasolla sillä suurin osa siellä tervehtii asiakkaita ja sanoo kiitos näkemiin kun asiakas poistuu kaupasta.


      • Anonyymi

        ymmärrän kyllä sen jos myyjä on ujo ja arka niin ei sen takia tervehdi ja katso silmiin. voin kyllä sitten ymmärtää.


      • Anonyymi

        Miksi pitäisi, en minä ainakaan haluakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1878
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1779
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1572
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1368
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      167
      1132
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1093
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      98
      866
    Aihe