Tehääs toisinpäin - Haittaako teitä miehiä

Jos nainen on ostanut seksiä? Jos saisit tietää, että naisesi on ostanut seksiä ennen kun tunsi sinut?

Kun ton tota versiota jankutetaan aina vaan, niin kokeillaan toisinpäin, mitä mieltä miehet olisivat, jos nainen on kuluttanut seksipalveluja.

93

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • //EDIT//
      Huomioidaan myös kaikki ne muut sukupuolet, jotka ovat tai voisivat olla kiinnostuneita naisista seksi/kumppani mielessä eli kenen tahansa sopii tulla moralisoimaan.

• Näin etukäteen ajateltuna ei haittaisi

• Samoin minäkin ajattelen ja olen asiaa jonkun verran ehtinyt puntaroimaan, koska tilanne ei olisi mitenkään mahdoton nykyään. Itse en ole palveluita shoppaillut enkä ole aikeissa, mutta miten suhtautuisin siihen toisen kohdalla, on ihan validi kysymys.

• Anonyymi

Haittaa tietenkin. Naiset ostaa seksiä jännämiesten kanssa.

• Eli siis naiset ostaa seksiä jännämiesten KANSSA? Eli on siis jotain kimppakivaa, nainen, jännämies ja se/ne jolta sitä seksiä ostetaan?

• Sama vastaus, kun miehenkin kohdalla. Arvostus vois notkahtaa silmissäni.

Tiedän, että olen haastavan nirppanokka, enkä pidä ookoona kaikkea mitä iso osa pitää. Mutta sehän on vaan mun ongelma. Ymmärrän kyllä hyvin, että ne ihmiset on aniharvassa jotka mut kelpuuttaisi ja jotka minä. Ihan jo näistä seksiin liittyvistä syistä.

• Juu ei tää ole mikään tuomioistuin, kaikilla meillä on omat arvomme joilla mennään eikä ole mun asiani todeta, että seksin ostaminen on oikein/väärin. Musta on vaan mielenkiintoista, mitä ihmiset ajattelee asiasta ylipäätään ja kun noita "mitä naiset kelaa jos mies on ostanut seksiä" -aloituksia tulee joka toinen päivä, niin aattelin, että käännetäänpä pöytä toisinpäin välillä.

• randombypasser kirjoitti:

Juu ei tää ole mikään tuomioistuin, kaikilla meillä on omat arvomme joilla mennään eikä ole mun asiani todeta, että seksin ostaminen on oikein/väärin. Musta on vaan mielenkiintoista, mitä ihmiset ajattelee asiasta ylipäätään ja kun noita "mitä naiset kelaa jos mies on ostanut seksiä" -aloituksia tulee joka toinen päivä, niin aattelin, että käännetäänpä pöytä toisinpäin välillä.

Jep. :)

Juu ei tää ole mikään tuomioistuin, kaikilla meillä on omat arvomme joilla mennään eikä ole mun asiani todeta, että seksin ostaminen on oikein/väärin. Musta on vaan mielenkiintoista, mitä ihmiset ajattelee asiasta ylipäätään ja kun noita "mitä naiset kelaa jos mies on ostanut seksiä" -aloituksia tulee joka toinen päivä, niin aattelin, että käännetäänpä pöytä toisinpäin välillä.

Sivuun heitto. On naisia, jotka ei ryhtyis ikinä mihkään naisen kanssa, joka on koskaan ollut suhteessa miehen kanssa. Heitä ällöttää ajatuskin, että joku mies on koskenut heidän naiseen.

Tuo on ehkä isompi dilemma vielä, kun mulla. :)

Mua kun ei haittaisi, vaikka nainen olis ollutkin vain miesten kanssa ennen mua, kuten minäkin olen ollut. Oleellista on se miksi olis mun kanssa.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Sivuun heitto. On naisia, jotka ei ryhtyis ikinä mihkään naisen kanssa, joka on koskaan ollut suhteessa miehen kanssa. Heitä ällöttää ajatuskin, että joku mies on koskenut heidän naiseen.

Tuo on ehkä isompi dilemma vielä, kun mulla. :)

Mua kun ei haittaisi, vaikka nainen olis ollutkin vain miesten kanssa ennen mua, kuten minäkin olen ollut. Oleellista on se miksi olis mun kanssa.

Luulen, että gay-miehistä löytyy varmaan vastaavia, ties vaikka paljon enemmän?

Luulen, että gay-miehistä löytyy varmaan vastaavia, ties vaikka paljon enemmän?

Löytyy varmaan. Mitkään bisset ei kelpaa, vaikka se bisseyskin olisi taakse jätettyä elämää.

Heterofobiaa? :D

Löytyy varmaan. Mitkään bisset ei kelpaa, vaikka se bisseyskin olisi taakse jätettyä elämää.

Monilla lesboilla on myös se pelko, että bihenkinen kumppani lähtee kuitenkin jonkun miehen matkaan ja hylkää heidät.

Moni on voinut niin tehdäkin, mutta pettää ne lesbotkin toisiaan, sikäli vähän hölmö pelko.

Kukapa nyt petetyksi haluaa tulla, varsinkaan jos on oikeesti toista rakastava, eikä vaan hengaa paremman puutteessa.

No varmaan juuri sitä :D
        Vaikka ei sen pitäisi oikeastaan yllättää, kun jotkut heterot on homofoobikoita, varmasti osa myös bissefobiikoita. Ja jotenkin kummallisesti me kaikki ollan kuitenkin ihmisiä 😳

Monilla lesboilla on myös se pelko, että bihenkinen kumppani lähtee kuitenkin jonkun miehen matkaan ja hylkää heidät.

Moni on voinut niin tehdäkin, mutta pettää ne lesbotkin toisiaan, sikäli vähän hölmö pelko.

Kukapa nyt petetyksi haluaa tulla, varsinkaan jos on oikeesti toista rakastava, eikä vaan hengaa paremman puutteessa.

Juu, ainahan se riski on olemassa, mutta se tosiaan on aina. Pitäisi vain luottaa siihen, että rakkaus kantaa. No sen aikaa kun kantaa ja hyväksyä se.

No varmaan juuri sitä :D
        Vaikka ei sen pitäisi oikeastaan yllättää, kun jotkut heterot on homofoobikoita, varmasti osa myös bissefobiikoita. Ja jotenkin kummallisesti me kaikki ollan kuitenkin ihmisiä 😳

Niinpä. :)

Itseäni ei fobioita homot/lesbot, heterot, biseksuaalit, panseksuaalit, mutta pedofiilit, eläimiinsekaantuja ja kuolleisiin sekaantuja, samoin kaikki kinkyt uloste-kusifetissit jne.

Kaikki väkivaltaisuus myös.

Juu, ainahan se riski on olemassa, mutta se tosiaan on aina. Pitäisi vain luottaa siihen, että rakkaus kantaa. No sen aikaa kun kantaa ja hyväksyä se.

Kyllä. Ja joskus sattuukin. Joku ei osaa kohdella reilusti eikä arvostaen.

Pettämistä kuitenkin pitäisi välttää viimeiseen asti ja puhua ajoissa, jos tekee mieli muuallekin. Toinen voi "päästää" vapaaksi tms.

Niinpä. :)

Itseäni ei fobioita homot/lesbot, heterot, biseksuaalit, panseksuaalit, mutta pedofiilit, eläimiinsekaantuja ja kuolleisiin sekaantuja, samoin kaikki kinkyt uloste-kusifetissit jne.

Kaikki väkivaltaisuus myös.

No juu, noi erikoisemmat ja laittomat saa jäädä. Olen sen verran umpihetero, että gay-seksiin en lähtisi, mutta en sulje pois ajatusta esim. kaksi naista yksi mies tahi kaksi miestä yksi nainen. Ennalta ajatellen kyllä vierastan hieman, mutta katsotaan sitten, jos tilanne pomppaa syliin ;)

Kyllä. Ja joskus sattuukin. Joku ei osaa kohdella reilusti eikä arvostaen.

Pettämistä kuitenkin pitäisi välttää viimeiseen asti ja puhua ajoissa, jos tekee mieli muuallekin. Toinen voi "päästää" vapaaksi tms.

Niin, se pitäisi tosiaan tehdä tuolleen asiasta yhdessä sopien, ei selän takana. Ihan samoin kuin vaikka jos haluaisi avoimen suhteen tai kokeilla lesbo/gay/kimppa/swinger -juttuja.

No juu, noi erikoisemmat ja laittomat saa jäädä. Olen sen verran umpihetero, että gay-seksiin en lähtisi, mutta en sulje pois ajatusta esim. kaksi naista yksi mies tahi kaksi miestä yksi nainen. Ennalta ajatellen kyllä vierastan hieman, mutta katsotaan sitten, jos tilanne pomppaa syliin ;)

Juu, mä taas vierastan ryhmäseksiä niin paljon, etten pidä vaihtoehtona. Oon yhden ihmisen oma, vaikka ihmissuhteet voi joskus loppua ja uusi alkaa, niin yks vaan joka saa huomioni silleen.

Mä oon miettinyt että on etukin kun on demiseksuaalinen, ei ole herkkä pettämään, kun koko seksivetovoima vaatii ensin tunteita ja tuneet vaatii jonkin verran tuntemista ja sapioseksuaalilla sitä, että viehätyn vastapuolen ällistä. Älykkyydestä.

Ei tarvi olla nero, mutta älynsorttia mikä vetoaa minuun ja harva vetoaa.

Juu, mä taas vierastan ryhmäseksiä niin paljon, etten pidä vaihtoehtona. Oon yhden ihmisen oma, vaikka ihmissuhteet voi joskus loppua ja uusi alkaa, niin yks vaan joka saa huomioni silleen.

Mä oon miettinyt että on etukin kun on demiseksuaalinen, ei ole herkkä pettämään, kun koko seksivetovoima vaatii ensin tunteita ja tuneet vaatii jonkin verran tuntemista ja sapioseksuaalilla sitä, että viehätyn vastapuolen ällistä. Älykkyydestä.

Ei tarvi olla nero, mutta älynsorttia mikä vetoaa minuun ja harva vetoaa.

Plus kun on empaattinen, niin miettii toisen tunteita ja omia tekojaan, ettei loukkaisi toista tahalleen. Helpompi torjua houkutuksia, kun loukata rakasta. Jota ei antas itse itselleen anteeksi, vaikka muut antaiskin anteeksi.

Niin, se pitäisi tosiaan tehdä tuolleen asiasta yhdessä sopien, ei selän takana. Ihan samoin kuin vaikka jos haluaisi avoimen suhteen tai kokeilla lesbo/gay/kimppa/swinger -juttuja.

Niin, kaikesta pitää kyetä olemaan rehellinen. Ainoa vaihtoehto. Huijata ei saa.

• Nooh.. miten sen ottaa .. olenko ostanut vai en..

Jos mies tulee kylään ja minä tarjoan evästykset saadakseni seksiä, niin onko se seksipalveluiden ostamista.. olen myös ostanut yhden lippalakin saadakseni mieheltä seksiä.. ja tarjonnut hotelliminiloman miehelle saadakseni seksiä.
      Kaikkea se nainen tekeekin saadakseen seksiä..

Joskus aikanaan eräässä keskustelussa oli, että treffeillä mies maksaa aina tavalla tai toisella.
      Perinteisesti olen itse maksanut treffeillä oman osani, mutta jouduin valitettavasti tekemään äsken poikkeuksen..

Joskus vaan on niin, että nainen maksaa seksistä myös.. kukin tyylillään..

• Niin, tuo on tuo ikiaikainen transaktio-malli.
        Olisi ehkä aloituksessa pitänyt täsmentää, että tarkoitan tässä yhteydessä seksin ostamisella sitä, että toisena osapuolena on selkeästi ammattimainen palveluntarjoaja, joka nimenomaisesti haluaa maksuksi rahaa. Käytännössä vain ammattimaisuus on erottava tekijä, koska vaihdantataloutta ajatellen ei ole oikeastaan mitään väliä, millä välineillä transaktio tapahtuu.

Muualla kuin palstalla tapahtuneissa keskusteluissa on toisinaan huvittanut se vanhakantaisuus, mitä sinällään hyvin modernisti ajattelevista ihmisistä löytyy. Kuten se, että miehet ovat usein tarjoamassa, halusivat seksiä tai eivät ja toisinaan halusivat tai eivät, ovat pettyneitä jos mitään jatkoa ei seuraa. Ja toisaalta naiset saattavat ajatella, että on pakko maksaa oma osansa ettei jää "velkaa" tai jopa siten, että nyt on saatu maksu seksistä. Kyllä me ihmiset ollaan...

• Luulen että olisit saanut seksiä ilman ostoksiakin

• pujotteIija kirjoitti:

Luulen että olisit saanut seksiä ilman ostoksiakin

Kyllä.. niin minäkin luulen. Mulla kun ei ole millä mällätä.. pienin tavoin osoitan kuitenkin kuinka kivaa mun on " ostaa " seksipalveluita..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kyllä.. niin minäkin luulen. Mulla kun ei ole millä mällätä.. pienin tavoin osoitan kuitenkin kuinka kivaa mun on " ostaa " seksipalveluita..

Taidan ehdottaa naiselle et hoidan seuraavien treffien kustannukset

• pujotteIija kirjoitti:

Taidan ehdottaa naiselle et hoidan seuraavien treffien kustannukset

Ihan huomaavaista tässä tilanteessa kun naisesi on pa. Valitettavasti tilanne on nyt näin. Naisesi joutuu nielemään ylpeytensä ja nöyrtymään maksetuksi naiseksi.. heh.
        Sit ollaan tasoissa. Kumpikin on harrastanut vaihdantataloutta seksin vuoksi.. ja vieläpä hyvän seksin vuoksi..

• Anonyymi

Aioin ensin vastata, ettei mitään väliä, mutta kyllä tosiasia on se, että noin räväkkä persoona herättää uteliaisuuteni entistä enemmän.

-keinovaginamies-

• Ohhoh, tuollainen näkökulma ei ole itselleni tullut mieleenkään, loistavaa ja kiitos!

• Anonyymi

Ei haittaisi yhtään, tärkeintä olisi että nainen olisi terve kaikista kokeiluista huolimatta.
      Hirvittää ajatella miten jotkut jotka eivät olisi seksiä ostaneet, ovat eläneet tukevassa parisuhteessa nunnan lailla ja heillä olisi todettu joku sukupuolitauti. Sukupuolitauti voi olla paljon pahempi asia mitä seksikokeilut konsanaan.
      Uusi kumppani kannattaa testauttaa ennen mitään paljasteluja.

AV

• Olen pitkälti samoilla linjoilla ajattelussani. Tosin palaan uuden aloituksen kera, jos käy niin, että kohtaan esittämäni skenaarion livenä ja joudun ns. tositilanteeseen, kohtaamaan sen mistä on vain sanoja heitelty.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Olen pitkälti samoilla linjoilla ajattelussani. Tosin palaan uuden aloituksen kera, jos käy niin, että kohtaan esittämäni skenaarion livenä ja joudun ns. tositilanteeseen, kohtaamaan sen mistä on vain sanoja heitelty.

Juu, ja kannattaa testauttaa myös se kunto. 100 porrasta juosten eikä saa kunnolla vielä hengästyä impeydestään huolimatta. Olisihan se noloa jos naiselta loppuisi kunto ennen kunnollista maalilaukkaa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ja kannattaa testauttaa myös se kunto. 100 porrasta juosten eikä saa kunnolla vielä hengästyä impeydestään huolimatta. Olisihan se noloa jos naiselta loppuisi kunto ennen kunnollista maalilaukkaa.

AV

Enempi huolettaa jaksanko minä vetäistä 100 porrasta hengästymättä...

• Anonyymi

Enempi huolettaa jaksanko minä vetäistä 100 porrasta hengästymättä...

No, eikös silloin tuo tulisi juurikin naiselta testata:)
        Et saisi sykäriä heti alussa, mutta sehän vasta olisi armollinen loppu.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Olet muuten aivan oikeassa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Siellä ollaan jo huvipuistosta toivuttu!

• Jos naiseni nyt ostaisi seksiä, eka kysymykseni olisi "paljonko maksoit?"
      Olen tosi huolissani hänen rahankäytöstään.

• Anonyymi

Onko yhteinen käyttötili?

-keinovaginamies-

• Ja se toinen kysymys? Vaikka saatan melkein arvata sen...

• Anonyymi kirjoitti:

Onko yhteinen käyttötili?

-keinovaginamies-

Ei sentään ole.
        Näyttää siltä, että hän elää jatkuvasti yli varojen. Siinä on minun säästöt uhattuna.

• Gattino kirjoitti:

Ei sentään ole.
        Näyttää siltä, että hän elää jatkuvasti yli varojen. Siinä on minun säästöt uhattuna.

Mikäli tilanne alkaa vaikuttaa potentiaalisesti haastavalta, suosittelen laittamaan hintalapun myös omille palveluillesi, ehkä ns. organisaation sisäisenä hankintana hieman alennuksella. Näin saat ainakin osan rahoista pidettyä firmassa.

Ja se toinen kysymys? Vaikka saatan melkein arvata sen...

Toinen kysymys olisi: Tekikö hyvää? Oliko rahan arvoista?

En minä pitäisi sitä vakavana asiana näin ajatusleikin tasolla. Tiedä sitten mitä oikeasti tapahtuisi.

• Gattino kirjoitti:

En minä pitäisi sitä vakavana asiana näin ajatusleikin tasolla. Tiedä sitten mitä oikeasti tapahtuisi.

"Oliko rahan arvoista?" Tämä olisi ollut arvaukseni toiseksi kysymykseksi.

Ajatusleikit on eräänlaista sparrausta, itsen haastamista ja omien arvojen tutkiskelua, siksikin tuon aloituksen tein.

Mikäli tilanne alkaa vaikuttaa potentiaalisesti haastavalta, suosittelen laittamaan hintalapun myös omille palveluillesi, ehkä ns. organisaation sisäisenä hankintana hieman alennuksella. Näin saat ainakin osan rahoista pidettyä firmassa.

Me elämme jo vaihdantataloudessa. Mä saan seksuaalisista palveluista lämmintä ruokaa.

• Gattino kirjoitti:

Me elämme jo vaihdantataloudessa. Mä saan seksuaalisista palveluista lämmintä ruokaa.

Aika hyvä diili!

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Entä jos kumppanisi vastaisi "joka euron arvoista, parhainta seksiä ikinä"? Olisiko parempi valehdella?

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Entä jos kumppanisi vastaisi "joka euron arvoista, parhainta seksiä ikinä"? Olisiko parempi valehdella?

- Sheena

Ei valheita, kiitos. Tottakai se tuntuisi, mutta arvostan kaikkien ammattilaisten... no käden jälkeä, joten uskoisin kykeneväni tuossakin asiayhteydessä myöntämään, että kyllä ammattilainen vaan on eri tekijä ja minä amatöörinä en voi kuin ihailla ja pyrkiä kehittämään omaa osaamistani.

• Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Me puhumme aika avoimesti näistä asioista ja toki haluaisin tietää mitä naiseni kaipaisi.

Ja kyllähän meillä noita maksullisia miehiä käy. Ensi viikolla tulee sähkömies laittamaan lamppuja kattoon ja vaimo on onnesta soikeena.

• Ei haittaisi, ei todellakaan. 🌹👀

• randombypasser

Hienoa :)

• No mieli tekisi tietää miksi?

Muutenhan se nyt on sama miten on seksinsä ansainnut.

Tosin mulla on sellainen käsitys, että harvalla naisella se seksi olisi tärkein, vaan se, että kokee olevansa toiselle joku. Joku naisille seuralaispalveluja myyvä mies onkin sanonut, ettei juurikaan tarvitse asiakkaan kohdalla housuja riisua. Hierontaa ja sylissäoloa enimmäkseen ja kuuntelua.

Eli aika kaukana se olisi siitä, mitä miellän miehen seksipalveluiden ostamisen. Jotenkin en mm usko, että yksikään seuralaispalveluja tarjoava mies on epäuskoinen toimeentulostaan? Tai ei ainakaan menesty hommassaan.

• Niin, se lienee se asia mikä itseäkin vastaavassa tilanteessa kiinnostaisi, vaikka vastaukset rajoittunevat lienee pääosiin kolmeen: uteliaisuus, seksin puute tai oma fysiikka (esim. invaliditeetti jne.).

• Anonyymi

Naisia on moneksi, joku tykkää enemmän seksistä, joku toinen henkisyydestä, ja kolmas arvostaa molempia ihan täysillä.

" kokee olevansa toiselle joku"

Tuosta tuli mieleen, että ikävässä parisuhteen vaiheessa, jota kestää useinkin vuosia, moni nainen huomaa, että pystyy keskittymään seksiin ja nauttimaan siitä vain jos ulkoistaa sen parisuhteen ulkopuolelle, parisuhteen ongelmat eivät tule seksin tielle.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Naisia on moneksi, joku tykkää enemmän seksistä, joku toinen henkisyydestä, ja kolmas arvostaa molempia ihan täysillä.

" kokee olevansa toiselle joku"

Tuosta tuli mieleen, että ikävässä parisuhteen vaiheessa, jota kestää useinkin vuosia, moni nainen huomaa, että pystyy keskittymään seksiin ja nauttimaan siitä vain jos ulkoistaa sen parisuhteen ulkopuolelle, parisuhteen ongelmat eivät tule seksin tielle.

- Sheena

Näinpä. Oman kokemuksen perusteella naisten kanssa ylipäänsä tuossa tilanteessa ensiarvoisen tärkeää on, että nainen kokee olevansa haluttu ja saa jakamattoman huomion sekä että se haluaminen näytetään otteilla ja siihen kuuluu se, että halutaan naisen nauttivan, nostetaan naisen nautinto etusijalle. Koska miehillehän se orgasmi on useimmiten miltei taattu, helppoja ja mutkattomia kun ollaan.

• Anonyymi

Näinpä. Oman kokemuksen perusteella naisten kanssa ylipäänsä tuossa tilanteessa ensiarvoisen tärkeää on, että nainen kokee olevansa haluttu ja saa jakamattoman huomion sekä että se haluaminen näytetään otteilla ja siihen kuuluu se, että halutaan naisen nauttivan, nostetaan naisen nautinto etusijalle. Koska miehillehän se orgasmi on useimmiten miltei taattu, helppoja ja mutkattomia kun ollaan.

Joitakin vuosia sitten aloin puhua muutaman naisystävän kanssa heidän seksihistoriastaan, olin täysin tyrmistynyt, en voinut ymmärtää. Kaksi ei ollut koskaan saanut orgasmia, toiset erittäin harvakseltaan tyyliin kerran vuodessa/kolme kertaa elämässä. Jokainen näistä naisista oli pitkässä parisuhteessa.

En yhtään ihmettele, jos em. naisilla tulisi halu kokeilla maksullista miestä. Tai vaikka naista.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Joitakin vuosia sitten aloin puhua muutaman naisystävän kanssa heidän seksihistoriastaan, olin täysin tyrmistynyt, en voinut ymmärtää. Kaksi ei ollut koskaan saanut orgasmia, toiset erittäin harvakseltaan tyyliin kerran vuodessa/kolme kertaa elämässä. Jokainen näistä naisista oli pitkässä parisuhteessa.

En yhtään ihmettele, jos em. naisilla tulisi halu kokeilla maksullista miestä. Tai vaikka naista.

- Sheena

Tuo on juurikin aika hyvä esimerkki, miksi voisi kokeilla. Ja miksi voisi jopa jäädä vakioasiakkaaksi, jos ostettu tuote on ollut laadukas.

Olen... Ällistynyt... En mielestäni ole lähelläkään hyvää rakastajaa, mutta kyllä se orgasmi(t) naiselle kuuluu pakettiin, oli työvälineistö mikä hyvänsä...

• Anonyymi

Tuo on juurikin aika hyvä esimerkki, miksi voisi kokeilla. Ja miksi voisi jopa jäädä vakioasiakkaaksi, jos ostettu tuote on ollut laadukas.

Olen... Ällistynyt... En mielestäni ole lähelläkään hyvää rakastajaa, mutta kyllä se orgasmi(t) naiselle kuuluu pakettiin, oli työvälineistö mikä hyvänsä...

Niinpä. Kun naisen orgasmiasia on parisuhteessa kunnossa, niin seksielämä on kunnossa, ja kun se on kunnossa on parisuhde ja todennäköisesti henkisyyskin kunnossa.

Tarkemmin ajatellen en keksi mitään syytä olla parisuhteessa, josta puuttuu orgasmit. No ehkä 70-80 vuotiaana alkaa seksielämä menettää merkitystään ja muut asiat korostua. Ja jos yleisesti miettii naisia, jotka eivät saa orgasmia, tai saavat sen aniharvoin, niin ei mikään ihme, ettei yksipuolinen vain miestä tyydyttävä seksi huvita. Sitten kun tuota vielä miettii lähemmin, tulee todellakin samaan johtopäätökseen, että maksullinen seksi on paras ratkaisu. Tarvitaan laadukkaan rakastajan taidot omaava mies.

Sitten voisi pistää tämänkin toisinpäin: kuinka moni mies tykkäisi sekstailusta, ellei ikinä saisi orgasmia?

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Kun naisen orgasmiasia on parisuhteessa kunnossa, niin seksielämä on kunnossa, ja kun se on kunnossa on parisuhde ja todennäköisesti henkisyyskin kunnossa.

Tarkemmin ajatellen en keksi mitään syytä olla parisuhteessa, josta puuttuu orgasmit. No ehkä 70-80 vuotiaana alkaa seksielämä menettää merkitystään ja muut asiat korostua. Ja jos yleisesti miettii naisia, jotka eivät saa orgasmia, tai saavat sen aniharvoin, niin ei mikään ihme, ettei yksipuolinen vain miestä tyydyttävä seksi huvita. Sitten kun tuota vielä miettii lähemmin, tulee todellakin samaan johtopäätökseen, että maksullinen seksi on paras ratkaisu. Tarvitaan laadukkaan rakastajan taidot omaava mies.

Sitten voisi pistää tämänkin toisinpäin: kuinka moni mies tykkäisi sekstailusta, ellei ikinä saisi orgasmia?

- Sheena

Olet erittäin oikeassa kaikilta osin. Itse voin hyvin hyväksyä, etten saa orgasmia, tiedän että se on omien korvien välissä se ongelma, mutta etten saisi IKINÄ?!?!?!?! NEVER!

Niin, se lienee se asia mikä itseäkin vastaavassa tilanteessa kiinnostaisi, vaikka vastaukset rajoittunevat lienee pääosiin kolmeen: uteliaisuus, seksin puute tai oma fysiikka (esim. invaliditeetti jne.).

Niin...niinkuin toi Sheena totes, ei kaikki naiset saa kunnon seksiä.

Joku baari-illan pano vs seuralainen, joka haluaa pysyvän asiakassuhteen...kyllä siinä luultavasti on eroa.

Kävin tänään etsii itselleni työsuhdepyörää. Kävin parissa urheiluliikkeessä ja sit ihan alan liikkeessä. Ero oli silmiinpistävä...toinen luki pyörän lapusta esitettä mulle ääneen, toinen neuvoi käydä ajamassa sitä. Kertoi osat ja kantoi verrokin...

Juu, otin pyöräliikkeen tuotteen. Tiedän mikä siinä maksaa....

• Anonyymi

Jos hän tuollaisen töksäyttäisi vaikka treffeillä kesken punajuurikeiton, niin voi olla että pysähtyisi lusikka suussa hetkeksi? Mutta eipä mitään, toipuisin nanosekunnissa tästä yllättävästä paljastuksesta, näyttäisin peukkua ja sanoisin ok, ei haittaa mitään.

-Palstahessu

• Kunhan odottaisi sen aikaa, että saa sen lusikallisen soppaa nielaistua, muuten voisi tulla sotkua...

• Anonyymi

Mielenkiintoinen keskustelun avaus. Kiitän avarasta ajattelusta. Vastauksia miehiltä silti vähänlaisesti. 👵

• Olepa hyvä vain. No otetaan se vastaan, mitä saadaan, vaikka niukemminkin ;)

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Piti oikein pysähtyä miettimään.

Osittain koen, että kysymys on täysin teoreettinen,koska koen, että naisten, joista minä olen kiinnostunut ei tarvitse ostaa seksiä. Naiselle seksin saaminen on niin helppoa, että hyvännäköiselle naisella (joista minä olen kiinnostunut) tulvii seksiä ovista ja ikkunoista jos vain haluaa.

En ainakaan heti tyrmäsisi, vaan olisin kiinnostunut kuulemaan seksinostamisen motiiveista enemmän.

• Juu, niinhän se usein on, että naisille seksin saaminen on helpompaa. Mutta toki joku voi uteliaisuuttaan kokeilla maksullista palvelua ja kuten jossain haastattelussa oli yksi nainen sanonut, että oli uteliaisuudesta halunnut kokeilla ja seksi oli niin hyvää, että bisnessuhde muotoutui pysyväksi.

• Anonyymi

Naisille voi olla "seksin saaminen" helppoa, mutta eihän naiset seksiä halua. He haluavat nautintoa ja tyydytystä, jota puolestaan on hyvin, hyvin vaikea saada, etenkään seksiä tyrkyttävien miesten kanssa.

- Sheena

• Anonyymi

Juu, niinhän se usein on, että naisille seksin saaminen on helpompaa. Mutta toki joku voi uteliaisuuttaan kokeilla maksullista palvelua ja kuten jossain haastattelussa oli yksi nainen sanonut, että oli uteliaisuudesta halunnut kokeilla ja seksi oli niin hyvää, että bisnessuhde muotoutui pysyväksi.

Maksullisten miesten on nimenomaan panostettava naisen tyydytykseen. Seksin perässä juoksevat amatööriveljet voivat keskittyä vain omaan tyydytykseensä.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Naisille voi olla "seksin saaminen" helppoa, mutta eihän naiset seksiä halua. He haluavat nautintoa ja tyydytystä, jota puolestaan on hyvin, hyvin vaikea saada, etenkään seksiä tyrkyttävien miesten kanssa.

- Sheena

Laatuhan muodostuu kaikissa tuotteissa hieman eri tavoin, seksissäkin, olkoonkin, että useimmiten sitä ei osteta rahalla vaan transaktio toteutetaan yhteisellä päätöksellä.

Ehkä siksikin jotkut naiset haluavat kokeilla ammattilaisen palveluita, maksaja voi kuitenkin valita palvelutuottajan ja määritellä haluamansa tuotteen varsin tarkasti.

• Anonyymi

Laatuhan muodostuu kaikissa tuotteissa hieman eri tavoin, seksissäkin, olkoonkin, että useimmiten sitä ei osteta rahalla vaan transaktio toteutetaan yhteisellä päätöksellä.

Ehkä siksikin jotkut naiset haluavat kokeilla ammattilaisen palveluita, maksaja voi kuitenkin valita palvelutuottajan ja määritellä haluamansa tuotteen varsin tarkasti.

Ammattilaisen seksipalvelut ovat ainakin turvallisempia kuin seksi sattumanvaraisen baaripokan kanssa.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Ammattilaisen seksipalvelut ovat ainakin turvallisempia kuin seksi sattumanvaraisen baaripokan kanssa.

- Sheena

Hyvä pointti, turvallisuus (ja luottamuksellisuus) ovat erittäin tärkeitä.

Itse en kummastele, että naiset ostavat seksipalveluita, vaan ennemminkin sitä, kuinka vähän kauppaa tehdään nainen ostajan asemassa...

• Anonyymi

Hyvä pointti, turvallisuus (ja luottamuksellisuus) ovat erittäin tärkeitä.

Itse en kummastele, että naiset ostavat seksipalveluita, vaan ennemminkin sitä, kuinka vähän kauppaa tehdään nainen ostajan asemassa...

Noin on vain Suomessa, onhan maailmalla naisille omat hierontapalvelut SPA-kylpylöineen jo ollut olemassa jo satoja vuosia.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin on vain Suomessa, onhan maailmalla naisille omat hierontapalvelut SPA-kylpylöineen jo ollut olemassa jo satoja vuosia.

AV

Jos seksiä olisin ostamassa, haluaisin pienen yksityisyrittäjän ilman mitään kylpylöitä, joista voi saada nuhaa tai jalkasilsan.

• Anonyymi

Jos nainen on ollut suhteessa afrikkalaisen tai lähi-itä miehen kanssa, niin en huolisi.

• Anonyymi

Miten varmistat asian?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten varmistat asian?

Ehkä siihen löytyy jo testi, vähän kuin DNA-testi, jolloin näkee että mitä kaikkea siitä omasta DNA:sta karkeasti ottaen löytyy. Mennään ja ostetaan apteekista Ketä olet pannut? -testi, otetaan näyte ja odotellaan. Sitten kattellaan tuloksia: 91% Euraasia, 1% Aasia, 2% Lähi-itä, 3% Afrikka, 3% ei selvää tulosta.

• Anonyymi

Ehkä siihen löytyy jo testi, vähän kuin DNA-testi, jolloin näkee että mitä kaikkea siitä omasta DNA:sta karkeasti ottaen löytyy. Mennään ja ostetaan apteekista Ketä olet pannut? -testi, otetaan näyte ja odotellaan. Sitten kattellaan tuloksia: 91% Euraasia, 1% Aasia, 2% Lähi-itä, 3% Afrikka, 3% ei selvää tulosta.

Testi varmasti näyttää myös kohteiden nimet, syntymäajat ja tulokseen ilmestyy ao passikopio.

Toivottavasti ei kuitenkaan.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Testi varmasti näyttää myös kohteiden nimet, syntymäajat ja tulokseen ilmestyy ao passikopio.

Toivottavasti ei kuitenkaan.

- Sheena

Passikopiokin... 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mutta mitä se oma dna tässä auttaa? Sehän kertoo vain menneiden sukupolvien panemiset.

• Anonyymi

Jaa, minä olen ollut ”silleen” naisen kanssa joka on myös ollut ”silleen” tyttöjen kanssa. Oliko se sitten erilaista…no olihan se, huoh!

• Jos nainen sanoo että olen ostanut seksiä mutta sinusta en neljää kymppiä maksaisi niin kyllä se siinä mielessä haittaa että euroja käytetään minusta laadun mittarina.

Muuten ei haittaa.

• Anonyymi

Onpa tylyä onpa. Mistä tuo neljä kymppiä tulee? Ei ihme ettet saa naista, kun tuollain puhelet.

• Mutta eihän se nainen voi sanoa, ettei maksaisi sinusta neljää kymppiä, ellei se ole koeajanut sinua, jotta voisi verrata aiempiin ostoksiin? Ni haittaaks se?

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa tylyä onpa. Mistä tuo neljä kymppiä tulee? Ei ihme ettet saa naista, kun tuollain puhelet.

Tuo 40 e on ihan keksitty summa mutta on siinä logiikka.

Jos menet ravintolaan syömään niin kyllähän siellä rahaa kuluu mutta samalla sitten oletat saavasi parempaa evästä ja palvelua.
        Sama jos on ostanut seksiä ja maksanut siitä vaikka parisataa niin kyllä siinä olettaa saavansa tikkausta koko rahalla. Mitä itseeni tulee niin en ole sellainen mies joka nyt jatkuvasti kaipaisi lihojen yhteenlätkytystä vaan ihan läheisyys, yhteenkuuluvuus ja rakkaus olisi se minun juttu.

Siinä mielessä tuo naisen antama kommentti 40e:sta voisi olla realistinen jos pelkästään seksistä puhutaan mutta jotenkin silti se jäisi mieltä kaihertamaan.

Mutta eihän se nainen voi sanoa, ettei maksaisi sinusta neljää kymppiä, ellei se ole koeajanut sinua, jotta voisi verrata aiempiin ostoksiin? Ni haittaaks se?

Totta tuokin.

Toisaalta kun menet autokauppaan niin ennen koeajoa huomaat että kyllähän lähtöhintaan vaikuttaa myös esim. vuosimalli/ajetut kilometrit tai varustetaso.

• M184 kirjoitti:

Totta tuokin.

Toisaalta kun menet autokauppaan niin ennen koeajoa huomaat että kyllähän lähtöhintaan vaikuttaa myös esim. vuosimalli/ajetut kilometrit tai varustetaso.

Tässä asiayhteydessä... Vuosimalli, ajetut kilometrit.... Huhhhuh, ei pysty olemaan nauramatta 🤣🤣🤣

• Anonyymi

lehdessa alan ammattilainen mies kertoi miten naiset tilaa niitä hemmottelua mieheltä mitä ei kotona saada eikä kyseessä ollut seksi,

• Anonyymi

Harvassaon ne naiset jotka ostaa seksiä. Jos ostaa niin ovat todella rumia kuten mies joka ostaa seksiä jos ei ilmeiseksi saa.

• Anonyymi

Ei muuten pidä paikkaansa väitteesi minkään vertaa.

• Anonyymi

Ei koskaan mieleenkään tulisi ostaa seksiä jossa muutenki maailma on tarjokkaita pullollaan. Miksi siitä maksaa mitä ilmaiseksikin saa. Muutenkin tämä seksi on niin paskaa että yököttää. Omien himojen itsekästä täyttämistä.

• Anonyymi

Mä jäin miettimään, että millaisessakohan tilanteessa tuollainen kävisi ilmi. Millaisia keskusteluja te näihin menneisiin kokemuksiin liittyen toisen kanssa käytte? Mä itse en usko, että tuollainen kävisi mulle oukein koskaan ilmi.

• No olen kyllä aika laajastikin puhunut exieni kanssa menneistä ajoista, ei ny tietty ole yksityiskohtia hierottu toistemme naamoihin, mutta... Ni se on niin ihmisistä kiinni, mistä ja miten hölistään.

• Anonyymi

Ei haittaisi yhtään. Ei sekään, jos nainen olisi tarjonnut seksipalveluja.

• Anonyymi

Jaha, vai niin….

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      195
      5783
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1979
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1355
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1299
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      1250
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe