Olleen välillänne? Ja onko luuloo vai tietoo? Oletteko olleet edes puheyhteydessä koskaan vai vaan kaukaa silmitelly?
Mitä vääriä käsityksiä oletatte
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaukaa ollaan vain katseltu ja hymyilty miehen kanssa ☺️
- Anonyymi
Ei ole väärinkäsityksiä koska en tiedä edes hänen nimeään, yksi ihan uusi kiinnostaa ystävänä, kuten myös hyvin kauan tuntemani ihminen. Etukäteen ei voi tietenkään tietää mitä tulevaisuus tuo tulleessaan ja kohtaakin sellaisen, johon ihastuu ja jopa rakastuu. Kaksi vanhaa yhdessä.
- Anonyymi
Minä tietysti käsitän kaiken väärin vai mitä nainen? Kunpa käsittäisin väärin, koska tunnen itseni ihan huonoksi ja että et kuitenkaan rakasta minua.
- Anonyymi
Ehdottomasti olet nyt jotain käsittänyt väärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti olet nyt jotain käsittänyt väärin
Olisitpa joskus selittämässä minulle näitä vähän vaikeampia asioita, joita en ymmärrä.
- Anonyymi
Rakastanpas. Nääääääin paljon miestä.
- Anonyymi
En keksi tietoo enkä luuloo väärinkäsityksistä. Voi niitä olla. Nyt ei tuu mieleen. Ollaan puheissa, väleissä ja läheltä ja kaukaa silmäillyt ja takasin.
No en tiiä käärinväsityksistä, mutta minen ole puheväleissä kenenkään. Ja siksi olen palstalla, täällä ei kysellä, saa vaan länkyttää.
On silmitelty 👀 ja vähän juteltukin (todella vähän). Siitä on jo aikaa.
- Anonyymi
Ei toteudu
- Anonyymi
Se miehen kuvaaminen minusta. Miksi kuvasi? Oliko ihastunut? Luuloa vain ei ole varmaa tietoa. Ei olla puheyhteydessä oltu koskaan ja vain silmäilyä.
- Anonyymi
Kun en mitään vastauksia ole saanut vieläkään yhden kahden erittäin raskaiden ja rasittavien ketjun jälkeen niin totean että oli vain kiinnostunut ja sen takia kuvaili. Halusi muiston minusta mukaansa.
- Anonyymi
Luulen että tämä koko Ikävä, kaipuu - soppa on lukuisten väärinkäsitysten lopputulema. Mutta eipä niitä väärinkäsityksiä enää oikaista.
- Anonyymi
Savustusta
- Anonyymi
Savustakaa rölli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613425Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1152616Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152575Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282474- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282027Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241783Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291638