Minä sain kerran 800€ sakkoa ja 3kk ehdonalaista 2vuoden koeajalla.
Suurin rangaistuksesi?
39
57
Vastaukset
- Anonyymi
Lievä tuomio ätmiydestä.
- Anonyymi
Se on se kun hänet menetin
Oiskohan ollut n. 500 ylinopeudesta... Onneks laskivat sen edellisen vuoden tuloilla...
- Anonyymi
Maailmankaikkeus rankaisee
Opettaa samalla
Otettava onkeen Anonyymi kirjoitti:
Maailmankaikkeus rankaisee
Opettaa samalla
Otettava onkeenNo sillä kertaa vaan valkohanskainen, mutta aika nätisti oon ajellut sen jälkeen joo. :oD
- Anonyymi
Minä sain en muista jotain kipukorvauksia ja sakoista en muista, ja ehdollista tuli pitkä aika, syynä poliisin väkivaltainen vastustaminen :D
On kauan aikaa :D- Anonyymi
Voiko poĺiisia vastustaa väkivallattömasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko poĺiisia vastustaa väkivallattömasti?
Ketäs sitä sitten saa vastustaa, etenkin väkivaltaisesti, ellei juuri Pollliisia?
En ole lain kanssa ollut koskaan nokikkain eli tehnyt tuomioihin johtavaa. Toki joskus nuorena olisin voinut saada tuomion lyömisestä pari kertaa. Mikäli asianomainen olisi tehnyt siitä ilmoituksen.
Muttei hän enää tee, kuollut ja kuopattu vuosia sitten.
Taitaa olla parkkisakko suurin rike.Rikosrekisteriotteet on kunnossa, nehän tilataan aina töihin mm. päivähoitoon kun menee töihin tai on lasten kanssa tekemisissä työssään. Mä en ole rikollisuuteen taipuvainen tyyppi.
Lyöminenkin on viimeinen keino puolustautua, jos joku muu tekee aloitteen ensin väkivaltaan. En minä huvikseen riehu ikinä. Oon rauhaa rakastava olento.
- Anonyymi
Sain ekaksi 2 vuotta ehdollista Koska jotkut tyypit valehteli että olin hakannut muka yhden koulussa olevan pojan. Se poikakin väitti niin. Vein asian hoviin oikeuteen ja siellä tuomio kumottiin. Sain korvauksia 18000 euroa mutta vaadin pojan vanhemmilta 30000 euroa tai uhkasin hakata sen pojan teho osastolle valehtelun takia. En tiennyt yhtään mitään koko jutusta ja minua syytettii. Suutuin ja uhkasin polttaa sen pojan vanhempien talon myös jos ne ei maksa lisää. Maksoivat sitten 8000 euroa lisää.
Omatunnollani on kaksi parkkisakkoa ja kerran 12v sain 20min jälki-istuntoa, kun pomputin tennispallon vahingossa koulun kattoon ja loisteputkilamppun polttimo meni säpäleiksi.
Lisäksi parina kesänä TEININÄ toin kyllä pienen määrän viinaa Euroopasta harjoitusleiriltä ja kerran luokkaretkeltä, mutta en kyllä jäänyt kiinni. Oli kyllä tosi pahan makuista, melkein maistui rangaistukselta ja meni etupäässä kaverien suihin. 🤣
Ei siis ole mikään supertuhma, ainakaan jos mittana on rikokset ja rangaistukset.- Anonyymi
Sinähän olet täysi hulttio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet täysi hulttio!
Oikea henkipatto lainsuojaton :O
- Anonyymi
Parikymppisenä menin tullattavaa linjalle saapuessani Ruotsista Suomeen; alkoholit ylittivät sallitun (pienen) rajan peräti kahdella olut tölkillä. Tullimiehet nauroivat ja käskivät lähtemään, heitä ei tullaushommat huvittaneet silloin. Moni kaveri jäi yhdestäkin ylimääräisestä tölkistä kiinni saaden sakkoja.
- Sheena - Anonyymi
Ei siinä viinassa, mutta se polttimo. Täysin anteeksiantamatonta.
2010 ollessani 18-kesäinen, sain sakot näpistyksestä mutta ne oli muistaakseni vähän yli satasen silloisten tulojeni perusteella, ja jäin jopa voitolle siinä 😂 No siinä kohtaa kyllä tajusin lopettaa, ja muutenkin silloin löytyi lyhytaikainen palkkatyö, joten oli paremmin budjettia racing-harrastukseen 😅 Jotain proteiinijuomia yms. ne oli kun silloin piti käydä salilla mutta ei mitään sinänsä arvokasta tai myytävää.
Ja sitten 10 vuotta myöhemmin tuli tosiaan joku reilun parin sadan sakko siitä kameratolpasta ja kortti lähtökohtaisesti 6 tai 8 viikoksi hyllylle. Ajokielto kuitenkin siirtyi muutamalla viikolla hautajaisten vuoksi, ja lyheni siitä alkaen 4 viikkoon selvitykseni perusteella, mutta lopulta se oli yli kuukauden hyllyllä kun samaan ajankohtaan osui se sairaalareissu 🤦♂️ Oikeastaan se haimatulehdus oli rangaistuksista kaikkein opettavaisin ja kovin. Tai suorastaan pelastus sen ikäiselle alkoholistille.- Anonyymi
Ei muutaku kuppia vaan rupeet ottaan taas
- Anonyymi
Palautin kirjaston kirjan myöhässä, kaksi markkaa tuli maksettavaksi.
- Anonyymi
Eikös elokapina ja nuo muut risteilijät ryhmineen kaduilla vastusta poliisia väkivallattomasti?
Sellainen on kai poliisin vastustamista väkivallattomasti, jolloin poliisimies ei saa fyysisiä vammoja itse? - Anonyymi
Mitä, noin vähän sakkoja teillä? :O Itselläni varmaan lähemmäs kymmenen pysäköintirikettä, vähintään kolme pientä ylinopeutta ja yksi tosi kova sakko punaisia päin ajamisesta. Rikesakkoja ropisi useampi vuodessa, mutta nyt olen oppinut tolpat ja ryhdistynyt kansalainen :)
- Anonyymi
..Ja taisi sitä liikennettäkin tulla vaarannetuksi nuorempana.
Nykyrahassa n. 80K€ yhteisvastuullisesti ja 10kk ehdistä 2v koeajalla.
No huh! Kunnon teiniangstia? Vaikutat niin tasaiselta ja järkevältä nyt? Spray maalasitteko junia vai mitä olet oikein puuhaillut?
Emberizi kirjoitti:
No huh! Kunnon teiniangstia? Vaikutat niin tasaiselta ja järkevältä nyt? Spray maalasitteko junia vai mitä olet oikein puuhaillut?
Ei teiniangstia, kyllä kaikki oli harkittua ja suunniteltua. Pikkupentujahan me silloin oltiin, parinkympin tietämillä, se oli erittäin hyvä koulu, en kadu sekuntiakaan, päinvastoin. Ja silläkin tavoin voi päätyä tasaiseksi ja järkeväksi. En nyt mene yksityiskohtiin, maaleja ei ollut, mutta omaisuus vaihtoi omistajaa.
- Anonyymi
En yhtikäs mitään. 🙋♀️
- Anonyymi
Mitä jos on niin kiltti ettei ole saanut edes sakkoa mistään?
- Anonyymi
Olen lainkuuliainen, ei rangaistuksia.
- Sheena - Anonyymi
Ajokielto ja 40 päiväsakkoa.
- Anonyymi
Nääh, ei ihme jos ette saa naisia sillä ei teistä ole jännämiehiksi. Jännämiehellä pitää olla kunnon tuomioita eikä mitään pikkupöksyjen varkauksia pyykkinarulta. Aarnio on jännämies, Remu on jännämies, Nykänen oli jännämies. Ätmistä kun tulee jännämies niin hän muuttuu inceliksi eikä saa jostakin syystä naista.
Parkkisakko.
Voi sitä hurjaa nuoruutta...- Anonyymi
Oh! Olen palstan kruunaamaton sakkokuningatar. Kyseenalainen maine jopa itsestäni. Koen olevani nyt hieman väärässä joukossa. Tämä on todella kiusallista, jopa ahdistavaa... Olen osallistunut kuitenkin lasten pyhäkouluun ja laulanut jopa kirkkokuorossa (säälistä). Näyttäydybkö nyt yhtään paremmassa valossa :) ?!?
- Anonyymi
🤔ratkaisu voisi olla joku mies, jonka nimissä auto on, niin säästyisin henkilökohtaiselta yhteiskunnan tukemisesta. Ketään vapaaehtoisia? :) Täytyy mennä nukkumaan ja miettiä tätä vakavasti.
nm. Iloinen sakonmaksaja
- Anonyymi
Velkomusvankeudesta mikä tahansa palvelus. Säät vähän vaihtelee silti.
Joskus olen ylinopeussakot saanut, mutta siinä minun rikollinen urani. Kerran minua on tutkittu väitetystä pahoinpitelystä, mutta sen poliisi totesi tutkimuksissaan keksityksi tarinaksi.
- Anonyymi
Sain kerran huomautuksen poliisilta koska poljin fillarilla liiian kovaa kuulemma. Vauhtini oli ollut kuulemma 50km/h kun rajoitus oli jotain 20 keskustassa.
- Anonyymi
Esinahka ei antanut minulle liittojen sopimaa palkankorotusta. Kysyttyäni vastasi vain, että saivatpahan sitten muut vähän enemmän. Eli kielen väri oli väärä.
Tästä esinahasta pääsin, kun hän ajoi moottoriliikennetiellä vastaantulleen venäläisen rekan keulaan.
Ei se uusikaan esinahka juurikaan parempi ollut, mutta se on jo toinen juttu. - Anonyymi
Ei ole mitään sakkoo kirjottanut. Pysäytti vaan ja puhallutti ja sano että pitää ajaa hitaampaa. toisella kerralla sano että aikuisen ihmisen pitäis tajuta, ettei aidatulle alueelle saa mennä, mutta ei sillonkaan tullut sakkoja. Kirjas kyllä johonkin muistiin mun nimen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802