Aiemmin ihan fiksuna pitämäni palstalle ennen kirjoitellut Hämis / Casey Ryback on julkaissut uuden biisin https://youtube.com/watch?v=kUJ-CLDPhfA
Aiemmin hänen biiseissään oli jokin vitsi ja idea mutta tässä ei mielestäni ole mitään hauskaa tai nokkelaa. Jos tuo on olevinaan huumoria niin aika kaukana liikutaan normaalien ihmisten huumorintajusta. Onko seksittömyys aiheuttanut oudot jutut vai oudot jutut seksittömyyden?
Keski-ikäisen neitsytsedän 'huumori'
15
98
Vastaukset
Nyt tuli sellaista siirappia, että ei kestä. Jatsille tyypillinen irtonaisuus leviää tässä esityksessä täysin ja laulajan ruikuttava ääni viittaa puhkeamassa olevaan umpisuoleen.
Mitä vittua juuri kuulin? Käyttäisi aikansa mieluummin johonkin kehittävään toimintaan.
- Anonyymi
Älä.. Mun mielestä tää on todella ihana!!!
- Anonyymi
Romanttisinta ikinä, jos mies osaa laulaa tai soittaa. Ihana, hämyisä tunnelma..
- Anonyymi
Jaahas, miksikähän tämän luokittelisi... Vähän uhkaukselta kuukostaa; kyllä menee yli mun ajatus-/käsityskyvyn. Jos en sinua minä saa, ei saa kukaan muukaan?
Kyllä mä tulkitsen tuon jo tappouhkaukseksi... romantiikka on kyllä kaukana.
Tälle biisille pitkä miinusmerkkinen maininta, ... ihan loppuunasti en edes jaksanut kuunnella!
trollikka- Anonyymi
Eihän murhaballaadeissa ole mitään uutta tai ihmeellistä. Meinasihan Nick Cavekin jo ysärillä täräyttää Kylie Minogueta kivellä kupoliin ja siitäkin naiset vain kostuivat entisestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän murhaballaadeissa ole mitään uutta tai ihmeellistä. Meinasihan Nick Cavekin jo ysärillä täräyttää Kylie Minogueta kivellä kupoliin ja siitäkin naiset vain kostuivat entisestään.
Ei niin, mutta onko suomenkielisissä sanoituksissa mitään suoran uhkaavaa ollut vielä? En ainakaan muista. Kaikkien muistissa on ehkä liian hyvin Peter Langkjær Madsen. Tälle tarvitaan sanoituksellista viilaa, ettei kuulijat p*sko housuun
- Anonyymi
Eikö tuo nyt ole vain parodiaa tuommoisesta imelästä höttömusiikista ja musiikin imelyyttä alleviivataan siihen täysin sopimattomilla sanoilla.
Rankasti ylipitkä tuo silti on. Pariminuuttinenkin riittäisi tuohon vitsiin. - Anonyymi
Eikö hänellä ollut useampikin nainen kierrossa. Tuossahan ollaan jo avioeron tunnelmissa. Tarinalla on siis onnellinen loppu, kun neitsytsedästä tuli lopulta kuitenkin ihan tavallinen jännämies.
Ei ole tarpeeksi hyvä laulaja pystyäkseen laulamaan tahallaan huonosti, joten ei jatkoon.
- Anonyymi
Yli 800 tilaajaa. Niitä on vaikea saada. Videoilla muutaman kk jälkeen keskimäärin yli tuhat katselukertaa. Tehkääpä itse perässä..
- Anonyymi
Ehkäpä, mutt aika surkea parodiaksikin... Hämis / Casey Ryback on tehnyt monta muuta huumoriin pohjautuvaa iskevämpääkin kipaletta.
Casey Ryback & Katkotut Kädet -- Olemisen oppitunnit
https://www.youtube.com/watch?v=yAP-bUdvuz0&list=RDyAP-bUdvuz0&start_radio=1&rv=yAP-bUdvuz0
Casey Ryback & Katkotut Kädet -- En ole mikään rasisti
https://www.youtube.com/watch?v=IjPMceJcOno
Casey Ryback & Katkotut Kädet -- Kreikkalaiseen tapaan
https://www.youtube.com/watch?v=KbYVfHCFkTo
Näistä kyllä ymmärtää mistä on oikeesti puhe...
trollikka
- Anonyymi
Joo. Miks mulla tuli Sepi Kumpulainen tuosta mieleen🤔
- Anonyymi
Sepi Kumpulainen - Kännissä On Kiva Olla
Tuon nyt vois poststa vaikka jollekin kesälomalaiselle, muistutukseksi!
trollikka - Anonyymi
Kpd pöoxo yrjf' lsösxdyidys ks yuäy' klsösddysslom---
mpmgkiyyiks ,oy' rjgfpyom yuyäoöör. jsidlpkslom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797