En ole onnistunut missään mitä olen elämässä tehnyt.
Olen tyhmistä tyhmin kaikkien eikojen luuseri. Ei ole töitä eikä kumppania. Eikä ole mitään muutakaan elämässä. Elämäni on kuin tyhjä paperi jossa ei ole mitään.
Epäonnistunut elämä
3
118
Vastaukset
- Anonyymi
Profiloidu silläb☝️ . Sitten olet The Looseri ®️™️Ja se on jotain tosi kovaa kamaa millä tahansa markkinoilla.
En mäkään oo missään onnistunu. Mutta se on hyvä. Ei oo tilivelvollisuutta kellekään. Eilen ajoin illalla tukholmassa lauttaan ja lähtöselvityksessä sano että mun lähtö onkin vasta huomenna. No onneks oli tilaa ja pikkusen piti maksaa lisää niin sitten pääsi. Tänään menin kauppaan ja ostin kopan täyteen. Niin olikin kortti hukkunu. Pysäköinti rahoilla sain jotain ostettua ha menin kotiin. sitten se kortti löytykin penkin välissä. Että miettikää nyt jos ois puoliso, niin ois aikamoista palautetta tullu näiden päivien aikana. mutta tälleen kun on yksin, niin kaikki hyvin vaan.
- Anonyymi
on tässä muitakin päitä hongankylkeen kopsahdellut ja sanoisin että ainakin yhtä pahalta tuntuu onnistua jossain haluamassaan ja sitten menettää se, ay caramba
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681