Monet, erityisesti naiset moittivat, että nyky miehet ovat "nynnyjä". Mistä tämä voisi johtua? Poikalapset yleensä ihailevat äitiään ja tottelevat äitiä. Kun miehet alkavat yhteiselämän naisen kanssa he yleensä alistuvat naisensa vietäväksi kuten alistuivat aikanaan äitinsä tahtoon. Äiti on pojalle ja myöhemmin miehelle naiseuden esikuva. Kun poika tai mies kohtaa elämässään naisen niin ero on äidin rakkauden ja muiden naisten rakkauden välillä on siinä, että äidin rakkaus on ehdotonta ja muiden naisten ehdollista. Nainen ei etsi itselleen yleensä miehestä lasta, vaan vahvaa, jännittävää ja turvallista miestä. Ongelma on siinä että on lähes mahdotonta saada miestä joka olisi samalla kertaa sekä turvallinen että jännittävä. Lisäksi monet naiset sanovat että he etsivät lapselle isää - eivät välttämättä pysyvää ja kestävää ihmissuhdetta, josta voi ajan kanssa tulla tylsä. Moni nainen heittääkin miehen mielummin pois ja saa yleensä haluansa lapsen/lapset itselleen vedoten varsinaisen huoltajan asemaan. Kun äiti kasvattaa lapsen/lapset negatiiviseen asenteeseen isäänsä kohtaan tai tekee lasten tapaamiset hankalaksi isälle niin isät saa helposti pois kuvioista. Näin äiti saa koko potin elatusavun isältä tai yhteiskunnalta, ja lapset vain itselleen. Sen jälkeen isiä pidetään nynnyinä ja uudet miehet pyörii samassa kuviossa jälleen nynnyinä.
https://www.youtube.com/watch?v=61PJEZePhCA
Nykymiehet nynnyjä
24
98
Vastaukset
- Anonyymi
En koe "nykymiesten" olevan nynnyjä. Aloitus ei siis mitä ilmeisimmin koske minua.
- Anonyymi
Jännämiehistä naiset kiinnostuvat
- Anonyymi
"En koe "nykymiesten" olevan nynnyjä."
Eli et ole tapaillut nynnyjä. Olet vain tapaillut komeita jännämiehiä, jotka eivät alistu naisille.- Anonyymi
Harhakuvitelma. Mä en ole koskaan edes tavannut yhtään jännämiestä. Aivan outo mieslaji minulle.
Komeita miehiä on todella harvassa, enkä mä edes pidä sellaista stereotyyppistä komeutta miellyttävänä. En kiinnostu komeista miehistä. Olen tavannut tasan yhden WOW tavalla komean miehen elämäni aikana. Häntäkin vain katselin. - Anonyymi
En tunne yhtään miestä, joka "alistuisi naisille". Toisaalta en kyllä tunne yhtään sellaistakaan miestä, joka "ei alistuisi naisille". Tunnen vain ihan tavallisia miehiä, jotka eivät alistu tai alista, vaan toimivat tasaveroisesti ja tasa-arvoisesti, joskus oman päänsä mukaan ja joskus toista mukaillen. Tuntemani naisetkin ovat samanlaisia. Tunnen vain hyvin tavallisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne yhtään miestä, joka "alistuisi naisille". Toisaalta en kyllä tunne yhtään sellaistakaan miestä, joka "ei alistuisi naisille". Tunnen vain ihan tavallisia miehiä, jotka eivät alistu tai alista, vaan toimivat tasaveroisesti ja tasa-arvoisesti, joskus oman päänsä mukaan ja joskus toista mukaillen. Tuntemani naisetkin ovat samanlaisia. Tunnen vain hyvin tavallisia ihmisiä.
Eli raharakkaus eli nainen pelkää et mies sanoo nyt riitti erotaan niin rahat ja omaisuus loppuu eli menettää kaiken niin ei rikkaasta miehestä luovuta jolta saa aitoa oikeaa rakkautta se on raha joka puhuu ja sanelee mitä tyttö tekee eli mitä rikkaampi mies niin sitä rakkaampi mies no voi nainen jättää kun tapaa vieläkin varakkaamman miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli raharakkaus eli nainen pelkää et mies sanoo nyt riitti erotaan niin rahat ja omaisuus loppuu eli menettää kaiken niin ei rikkaasta miehestä luovuta jolta saa aitoa oikeaa rakkautta se on raha joka puhuu ja sanelee mitä tyttö tekee eli mitä rikkaampi mies niin sitä rakkaampi mies no voi nainen jättää kun tapaa vieläkin varakkaamman miehen
Kyllä se jo tiedetään, että sinulle raha on yhtä kuin rakkaus. Olet sä sitä jo ihan tarpeeksi hokenut. Vaan minuun tuo ei liity mitenkään. Mä olen torjunut tarjolla olleet rikkaat miehet. Heillä on ollut mulle ihan väärä elmäntyyli. Kohdalle on osunut vain tuhlailevia ja rahalla pröystäileviä yksilöitä.
- Anonyymi
Jännämies ei ole nynny ja siksi naiset haluaa seurustella jännämiesten kanssa.
- Anonyymi
Tuo on totta uutisissa sanottiin että korkeastikoulutettu jännämies on tartuttanut apinarokon koiraan aito alffa uros ja rikas ja varakas mies ja naisia riittää elää jännää elämää
- Anonyymi
Heteronainen etsii miehestä tasa-arvoista kumppania.
- Sheena- Anonyymi
Noin se juuri on.
- Anonyymi
Se tasa-arvo tulee tästä: Naisella on Pillu, miehellä Rahaa. Toisella saa toista joten tasoissa ollaan ja siis tasa-arvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tasa-arvo tulee tästä: Naisella on Pillu, miehellä Rahaa. Toisella saa toista joten tasoissa ollaan ja siis tasa-arvoisia.
Sori, mutta pillulla on itselläänkin nykyään rahaa. Miehen pennit ei hetkauta.
- Anonyymi
Minulla ei oo noita seuranhaku ongelmia, Seuraa löytyy tarpeen mukaan.
Johtuu siitä et on tota täppää tarpeeksi ja pystyy sit järkkäileen jotain kivaa aina eri seuralaisen kans. Viime viikonloppuna lennettiin pikku mutka ulkomaille.
Eikä tarvii täällä pahemmin esitellä. Jotkut lähettelee kalukuvia. Mä lähetän jostain kivasta paikasta otettuja kuvia ja kysyn et lähtisitkö tuonne mun kanssa. Toimii aina.
Ottakaa opiksi jos on sitä yhtä tai hyvä luottokortti. - Anonyymi
Ja pennut oppii et ne miehet on nynnyjä ja pennuista tulee sit samanlaisia kuin äitinsä joka haukkuu miehet joka käänteessä.
Setäsetä on tutustunut nykymiehiin. Pitäiskö huolestuu? 🤣
- Anonyymi
Auton keksimisen jälkeen miehet on tasaisesti nössöytynyt,mihinkään ei liikuta ilman nelipyörästä nössön avustinta.
- Anonyymi
Älkää jännittäkö liikaa.
- Anonyymi
En jännitä eikä se auttaisikaan. Roikkuu ihan mahtavasti, 18,5 senttiä.
Diabetes ja 80 vuotta.
- Anonyymi
Naisvihamielinen video.
Alistaminen on aina väärin, sukupuolesta riippumatta. Metsään menee siinä kohdassa, kun lähtöoletuksena on, että jompi kumpi sukupuoli alistaa.
🦄 - Anonyymi
Naiset ovat nykyisin enemmän arvaamattomia ja vähemmän luotettavia. Elävät hetkessä ja sellaisen kanssa syytä olla varuillaan. Nämä piirteet eivät välttämättä näy päälle päin. Miehet syystäkin varovaisempia, koska eivät halua pettyä. Ylilyönnit, kärjistämiset sotii vastaan periaatteita, kuinka ymmärtäväinen toinen lopulta voi olla tai ei ole. Varpaillaan olo toisen luonteen takia harvemmin houkuttelee.
- Anonyymi
Minut kasvatettiin nynnyksi ja avuttomaksi enkä ilahduttanut kuin lapsena äitiä ja mummoa. Näkymätön kaikille muille. Äitikin alkoi ihmettelemään miten 28v komea mies ei ole tuonut ketään hänelle näytiksi.
Nyt myöhemmin viidakon lait opittuani alkanut saamaan "Monet, erityisesti naiset moittivat, että nyky miehet ovat "nynnyjä". Mistä tämä voisi johtua?"
Tälläiset moittijat eivät ole varsinaisesti naisia, vaan parempi nimitys on naisoletettu. He ovat yhtä kauniin näköisiä, mutta joutuneet sivuraiteelle ja ilkeämielisen (engl. vicious) ideologian valtaan. Tällaiset naisoletetut ovat KAIKKEEN muuhun kuin ideologiaansa tyytymättömiä.
Tavalliset naiset taas ovat ilman ylimääräisiä oletuksia suloisia ja fiksuja. 🌹👀- Anonyymi
Roskaa, kyllä nynnyiksi nimittelijät ovat lähes järjestään miehiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151