minä en sinua rakasta
en voi sille mitään että olet noin rakastunut minuun Mies
39
788
Vastaukset
- Anonyymi
Aina tunteet ei ole molemminpuolisia tai sit kävellään ohi.
Jokainen löytää onnensa❤ - Anonyymi
En rakasta sua A 🤣
- Anonyymi
M, olen aivan hullaantunut sinuun, J.
- Anonyymi
Sen olen aistinut. Kerro se mulle. Haluaisin kuulla sen oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen olen aistinut. Kerro se mulle. Haluaisin kuulla sen oikeasti.
Otan suhun yhteyttä ja mennään panemaan. J
- Anonyymi
En mäkään enää sua Enainen . Tää oli vika kerta kun kuulet musta
- Anonyymi
Hyvä Ritu
- Anonyymi
Olen sekaisin susta ihana M
- Anonyymi
Pitäskö sekaisuus selvittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö sekaisuus selvittää?
Pitää, tuu selvittää.
- Anonyymi
Rakastan sua katja!
- Anonyymi
Onks se se siiderivalas brunette joka uiskentelee kakaroiden kanssa vaappuen leikkipuistossa tai kusettaa dogiaan 100 metrin päässä kotoaan, kun ei jaksa lihavuuden takia vaappua pidemmälle??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks se se siiderivalas brunette joka uiskentelee kakaroiden kanssa vaappuen leikkipuistossa tai kusettaa dogiaan 100 metrin päässä kotoaan, kun ei jaksa lihavuuden takia vaappua pidemmälle??
Eli hylsyt on tullu sulle mies
- Anonyymi
Nii mäki sua AJ mies🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kaipaamallani katjalla koiraa eikä lapsetkaan kotona asu -ap-
Tiedänhän minä sen...
- Anonyymi
Sinähän rakastat röllitärtä!
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän rakastat röllitärtä!
No onko tämä nyt varmaa tietoa, vaiko jotain oletusta? Minä olen tippunut kärryiltä ajat sitten. Minä en tiedä kuka röllitär on.
PalstaRinssi kirjoitti:
No onko tämä nyt varmaa tietoa, vaiko jotain oletusta? Minä olen tippunut kärryiltä ajat sitten. Minä en tiedä kuka röllitär on.
Minä tulin tänne ihastukseni takia, kun oletin hänenkin olleen täällä...
- Anonyymi
Ei se mitään, hän rakastaa, toivon ainakin niin.
- Anonyymi
Voit sinä. Lopeta tuo ikävöiminen. Tämä vain aloittajalle.
- Anonyymi
Kyllä mä sen tiedän. Menen nyt hirttämään itseni tuonne viereiseen metsikköön. Terv. M
- Anonyymi
Kenelle miehelle tämä kunnia, millä kirjaimella alkaa miehen nimi?
- Anonyymi
Tää meni taas J miehelle ja Hennalta.
- Anonyymi
No kiitos HENNA IHAN KAIKESTA! T J MIES. HYVÄSTI JÄÄ
- Anonyymi
Sen oon aina tienny että et rakasta, mutta hyvä kun viellä muistutit....
- Anonyymi
Minua rakastaa moni mies mutta kun en ole ainoa
- Anonyymi
Mitä tyhjenpi tynnyri, sen enemmän se kolisee. Luultavasti ainut joka suakin rakastaa, on se oma mies. Epäilen kyllä ettei sekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tyhjenpi tynnyri, sen enemmän se kolisee. Luultavasti ainut joka suakin rakastaa, on se oma mies. Epäilen kyllä ettei sekään.
👋😛😂
- Anonyymi
Minä en ole varma mistään muusta kuin että ainakin yksi mies rakastaan minua ja se on Isäni ja varmaan Ukki myöskin.
- Anonyymi
Minä olen hyvin rakastettava ihminen
- Anonyymi
Oikea asenne! Parempi kui rypee itsesäälissä ja murehtia turhia.
- Anonyymi
Ei se mitään! Lupaan etten rakasta enää...
- Anonyymi
No silloin raamattu on satukirja.
- Anonyymi
Miksi aloittaja haluat pahoittaa monen miehen mielen?
- Anonyymi
Tuo, on psykologinen juttu toi aloitus, pitäs ajatella käänteisessä mielessä. Aloittaja oikeesti kyllä rakastaa jotain, halusi tuoda vaan tuohon tyyliin se esille. On tossa aloituksessa pikkasen kiukutttelun tuntua. Mutta niinhä jokaisella on joskus, ei se mikä ihme ole. Kaikki päivät ei oo veljeksiä.
- Anonyymi
Miksi haluat pahoittaa oman mielesi uskottelemalla itsellesi, että aloitus on tosissaan kirjoitettu ikä esim provo? Saako siitä jotain suuriakin tunne-elämyksiä tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat pahoittaa oman mielesi uskottelemalla itsellesi, että aloitus on tosissaan kirjoitettu ikä esim provo? Saako siitä jotain suuriakin tunne-elämyksiä tms?
Etkö itse provoa kyselemällä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384