Viettääkös palstalaiset venetsialaisia, jotka on elokuun viimeisenä vikonloppuna tänä viikonloppuna pe-la aikana.
Täällä länsirannikolla on venetsialaisia vietetty.
Nuoruudessa oli tapana mennä autolla katselemaan saaristotielle huviloiden valaistusta, mutta eipä ole enää yli 20 vuoteen käyty, kun venetsialais ohjelmaa on kaupungissa.
Kaupunki järjestää ohjelmaa torilla, konsertteja illalla ja ilotulituksen.
Maahanmuutajillle seurakunta järjestää venetsialaiset lauantai iltapäivästä iltaan, makkaranpaistoa, lättyjä, sauna, yhteislauluja ja pelejä.
Muutaman kerran olen sellaisessakin ollut.
No, meikäläisen venetsialaiset menee nykyään kotona, pitäs grillissä valmistaa lasagne, ikkunat pestä ja muuta puuhaa.
Venetsialaiset...
17
188
Vastaukset
En vietä, mutta Lahdessa kyllä vietetään yleisesti tuota juhlaa.
- Anonyymi
Kokkolassa ja Jeppiksessä vietettiin venetsialaisia.
Saimaalla ei jossa nyt olen. - Anonyymi
Takapihan puutarharoskapinon voin riipaista tuleen, jos on keliä.
Nämä kokkojuhlat on maalaiselle hyviä ja tarpeellisia.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Meillä vietetään tupaantuliaisia luultavasti, koska talon lopputarkastus suoritetaan torstaipäivän aikana. Niin ainakin virallisesti on ilmoitettu, ... puhelimitse, kun tarkempaa ajankohtaa ajankohtaa tiedustelin. Sen puhelun lopputulos oli ihan sama kuin kirjeessäkin oli ilmoitettu suoritettavaksi. Torstaina 25. 08 2022. eli tänään.
Tässä sitä odotellaan ja porttikin on avoimena, pääsee tarvittaessa ajamaan suoraan pihaan asti, ketään vaan ei ole näkynyt vielä. Ovat ehkä lounaalla ja tulevat kun ehtivät. Joka tapauksessa vastaavasta rakennusmestarista alkaen, me odotamme muita tarkastukseen osallistuvia vieläkin tulevaksi. Rakennusmestarin mukaan aika erikoinen tilanne, ettei tarkempaa aikaa ole ilmoitettu.
Sisarukset ovat valmiina kantamaan huomenna iltapäivästä alkaen, vanhempieni henkilökohtaista omaisuutta viereiseen taloon. Piha juhlia vietetään varmaan koko viikonloppu, puol sukua ehkä ravaa täällä tutustumassa heidän taloonsa. Siihen mä nyt ainakin olen varautunut, ett kahvitus ja grillituotteet riittää muonitukseen.
Mulle jää vain tarjoilun järjestäminen, kemut kustantaa vanhempani.
Nyt loppu selostukset, pari autoa ajoi juuri portista sisään.
trollikka - Anonyymi
Sanna marin varmaan juhlii venetsialaisia kunnolla. Itse en oikein jaksa innostua. Voin ottaa pari sauna olutta lauantain ja siinä se. Aamuisin on kuitenkin kuudelta herätys yleensä myös viikonloppuisin ettei oikein krapulaa viitsi hankkia.
- Anonyymi
Lopeta jo tuo idioottimainen jankutus. Luuletko olevasi hauskakin?
- Anonyymi
En vietä. Vietän saarikauden päättäjäisiä.
- Anonyymi
Kokkolan kaupunki peruutti ja kielsi ilotulituksen. Syynä on se, ettei vaan Ukrainan pakolaiset saisi traumoja.
Kyllä me voimme yhden vuoden olla ilman ilotulitustakin. Slava Ukraine!
Http://www.kokkola.fi/tiedotteet/6533789/- Anonyymi
No mites, vielläkö pidättäyttivät, vai joko bisnes ja saastutus meni edelle?
- Anonyymi
Tulia, lyhtyjä voi pihassa polttaa jos sää sallii, se on kaunista ja rauhallista.
Ilotulitteet pilaa kaiken metelillään , saasteillaan ja pelottaa eläimetkin. Juu... vietetän ehtottomasti.
Tänään mmm. Testasin kiukaaseen pellettipapapanoita...
Piipun päässä oli koko illan salmiakkikuvioiden sinertävä liekki..
Ohikävrlevöt koiranulkoiluttajat taputti.,js katsoi...
Meni hetki tajuta ja keskeytin testin, ennenkuin hormi palaa ja piipunhattu sulaa .- Anonyymi
En viettäbyt mitään ventsialaisia. Kerran katsoin torikamerasta menoa torilla myöhöön illalla ja väkeä näkyi olevan ja jonottavan ravintolaan.
Venetsialaiset meni pelikonsolilla pelaamisen merkeissä, kuten joka päivä ja joka ilta. - Anonyymi
Ammuttiinko jossain raketteja? Ei kuulunut ainakaan omiin korviin yhtään paukkuja?
Jäipä tämäkin juhla viettämättä. Sellaista se minun elämä on...
- Anonyymi
Eikös silloin pidä olla vene jos viettää venetsialaisia.
- Anonyymi
Vuorokauden vanhaa kukkakaaligratiinia rääppiäisiksi.
Täällä oli kova pauke ja jytinä eilen illalla. Lenkillä kun olin niin oli kaupungilla paljon porukkaa alkoholeineen. Tulin kotiin niin rappukäytävässä haisi ruuti, mietin että onkohan yläkerran porukka pamautellut asunnossaan jotain. Tuli vain mieleen kun ovat vähän erikoista sakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2783211Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2432067- 671976
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51726- 711674
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391274MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241048- 641006
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23996Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165937