Jos nainen on miestä kookkaampi

Tuli tuossa kesälomaillessa sellainen tilanne eteen, että ihastuin itseäni kookaampaan naiseen. Hän on minuta liki 5 senttiä pidempi ja noin 10 kg painavampi. Tanssilattialla vaan bongasin gasellin lailla tanssivan ja varsin näyttävän blondin. Minähän menin sitten pyöritteleen ja siitä se lomaromanssi alkoi.
Aluksi tuntui vähän oudolta, koska olen miehenä tottunut olemaan se kookkaampi osapuoli ja varsinkin kun hänellä oli korkkarit, niin hän joutui jopa niiaamaan suudellessa.
Tilanne oli hieman outo mulle ja myös hänelle, mutta kun kemiat kohtaa, niin loppujen lopuksi eihän tuo mitään haittaa. Siis livenä tapaaminen oli ainut mahdollisuus meidän kohdata. Muuten nuo sentit olisivat merkanneet liian paljon ainakin mulle.
Tämä alustuksesta.
Miten te muut suhtaudutte pituus- tai painoeroon?

29

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Miten te muut suhtaudutte pituus- tai painoeroon?"

      Ei mitään merkitystä, jos muuten synkkaa yhteen. Henkilökemiat on kaiken a ja o. Kiva olla yhdessä, muut asiat lutviutuu, vaikka alkuun outoa oliskin. Ihmisestä kun tykkää jää moni turhamainen ajattelu pois tykkänään. Tuut huomaamaan.

    • Ei mua silleen häiritse, aivan mainiosti voisin lähentyä 180cm koripalloilijaleidin kanssa tms. Enemmän merkkaa se, että sen ihmisen kanssa on mukava olla ja se on omaan silmään kaunis.

      • Tai sen puoleen 140cm kainalosauva, tarkemmin aatellen. Mulla oli aikanaan kaverineiti joka 142 tai 143, tanssittaminen etenkin hitailla oli hiukan koomista, mutta kun nauratti molempia, niin hällä väliä.


    • Anonyymi

      Jos tuollaista asiaa pitää kysyä jostain palstalta, niin milestäni unohda koko homma. En, koskaan ole kysellyt muilta mitä he ovat mieltä olleet minun naisista. Koska ne on olleet minun ei muiden kanssa.

      • No jos luit aloituksni ajatuksella, niin en kysynyt mielipidettä mielitietystäni, vaan yritin herätellä keskustelua aiheesta. Homma ei unohdu, se on selvä.


    • Anonyymi

      Hetkessä toteutan toiveesi kaikki perversiot extreeme:)

    • Anonyymi

      Yhden ainoan kerran olen tavannut pituiseni naisen. Se oli vuonna -95 Tukholman laivalla diskossa.

      En muista, oliko hänellä korkokenkiä jalassa, mutta minun pituutenihan on 188cm.

    • Anonyymi

      Jos kemiat kohtaa, niin ei mitää merkitystä minkä kokoinen mies on. Toistaiseksi kaikki kumppanini ovat olleet kookkaampia kuin itse, mutta olen kyllä ihastunut noin itseni (173-175cm) mittaiseen mieheen eikä se juttu ainakaan miehen pituuteen kaatunut.

      Nauti tuoreesta suhteestasi täysillä äläkä mieti pituuksia tai painoja. Kun oikeanlainen tyyppi osuu kohdalle, niin se on annettava vain mennä 😊

    • Anonyymi

      Makeaa naurua 😝😂😂

    • Anonyymi

      Onneksi nykynuoret on suvaitsevaisempia, kun ite oon pitkä nainen, mutta tyttäreni minuakin pidempi. Mutta joo, nuorempana pituuteni väliin haittasi, sillä pituudesta saa ihan huoletta heittää läppää vaikka kuinka, mutta auta armias, jos hieman pyöreämmälke ihmiselle hänen painostaan kommentoit. Mun mielestä ihmiset saa olla mitä on ja erilaisuutta pitää arvostaa, siis niin pointsit omille nuorukaisilleni (jotain onnistunut kasvatuksessa) ja monille muille nuorille, te ootte ihanasti ajattelevia. Mut vielä pituudesta, että pidempänä, jos ei oo ihan hoikka niin miehet pitää herkemmin isona, lyhyille naisille sallitaan enempi massaa ja pyylevyyttä,

    • Tulee vaan sitä komeampia jälkeläisiä, kun ovat isolla todennäköisyydellä pidempiä, kuin jos pariutuisit lyhyemmän kanssa. Vaikka kauneushan on katsojan silmissä.

    • Anonyymi

      Asialla ei mitään merkitystä niin kauan kun ei joudu toista fyysisesti nostelemaan tai siirtelemään.

      Jos erämaassa ei olisi puhelimessa kenttää ja isompi saa sairaskohtauksen tai joutuu tapaturmaan missä menee tajuttomaksi, niin sitten voisi tulla mieleen että miksi en valinnut pienempää ja kevyempää kumppania.

      -keinovaginamies-

      • Täytyykin pysytellä kotihoodeilla, että on kenttää ja palokunnan päästävä reitti, jaksavat porukalla kantaa jos alkaa sätkiä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Täytyykin pysytellä kotihoodeilla, että on kenttää ja palokunnan päästävä reitti, jaksavat porukalla kantaa jos alkaa sätkiä.

        Mullon kyllä autossa pari liinahihnaa mitkä voi kietasta parin puunkarahkan ympärille ja tehdä paarit, ukko siiheen ja kiskoo perässä.

        Tais jos tekis vaan katapultin?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mullon kyllä autossa pari liinahihnaa mitkä voi kietasta parin puunkarahkan ympärille ja tehdä paarit, ukko siiheen ja kiskoo perässä.

        Tais jos tekis vaan katapultin?

        Mutta olisiko auto siellä erämaassa?

        Pitäisikö rinkan päällä pitää vakiovarusteena ne liinat akseli ja pyörät? Jaksaisi miehesi vetääkin niitä paareja kun olisi pyörät toisessa päässä :)

        -keinovaginamies-


      • PALSTANVALTAAJA
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisiko auto siellä erämaassa?

        Pitäisikö rinkan päällä pitää vakiovarusteena ne liinat akseli ja pyörät? Jaksaisi miehesi vetääkin niitä paareja kun olisi pyörät toisessa päässä :)

        -keinovaginamies-

        No se onkin toinen kysymys, jos erämaahan eksyisin. Periaatteessa mikä tahansa vaate, kuten takki ja housut, paita, peitto käy myös ihmisen kiskomiseen ja paarien rakenteluun. Vaikkei olis puutakaan, niin mikä vaan minkä päälle saa toisen löhöö ja jaksaa kiskoo käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisiko auto siellä erämaassa?

        Pitäisikö rinkan päällä pitää vakiovarusteena ne liinat akseli ja pyörät? Jaksaisi miehesi vetääkin niitä paareja kun olisi pyörät toisessa päässä :)

        -keinovaginamies-

        Luulen, että pyörät ja akseli painaa liikaa. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Luulen, että pyörät ja akseli painaa liikaa. :D

        Kannattas melkeen jo ajaa vaan pois sieltä erämaasta. :"D


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Luulen, että pyörät ja akseli painaa liikaa. :D

        Kyllä keveitä alumiinisia löytyy. Esim. kajakin vetämiseen tarkoitettuja. Biltemassa käytte ennen eräreissua, varmuuden vuoksi :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä keveitä alumiinisia löytyy. Esim. kajakin vetämiseen tarkoitettuja. Biltemassa käytte ennen eräreissua, varmuuden vuoksi :)

        -keinovaginamies-

        Jos vaan modifioisi itse pulkkaan pyörät? :D

        Kyllä kai nyt 80 kg naista silläkin kulkisi? Miehestä en tiedä, hän on mua 20 kg painavempi.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jos vaan modifioisi itse pulkkaan pyörät? :D

        Kyllä kai nyt 80 kg naista silläkin kulkisi? Miehestä en tiedä, hän on mua 20 kg painavempi.

        Yhteensä 180 kg lihakuorma minä ja isäntä. :)

        Lasten kanssa vielä 62 kg enemmän.


    • Anonyymi

      Ei mua muutama sentti haittais mutta yli 5 cm ei jatkoon. Yksinkertasesti sen takia että se näyttää musta itestäni niin saatanan tyhmältä.

      Nykyaikana asiaan ei kiinnitetä varmaan huomiota. Henkilökohtasesti on vaan tiettyjä asioita seksi-/seurustelukumppanissa joissa ei jousteta.

      Pituus ( - 5 cm )
      Paino ( - 10 kg )
      Etnisyys (Ei rättipäitä)
      Puolue (Vasemmisto ja Vihreät ehdoton ei)

    • Anonyymi

      Olitteko kumpikin juonut viinaa ja sitten tapasitte yökerhon tanssilattialla?

      T: viinamies

      • Noin juuri siinä pääsi käymään. Mutta mitäpä tuo viina, tanssilattia tms. haittaa tutustumiselementteinä. Ei tuo kokoerokaan haittaa enää kumpaakaan. Minä kiinnitin huomion lantion liikkeeseen, enkä edes huomannut kuinka korkealla hänen päänsä oli ja sama kävi molemmin puolin.


    • Anonyymi

      Ei käy kieltäminen, etteikö vähän ensimmäisellä kerralla katso pidempään paria, jossa nainen on Paljon pidempi kuin mies, lähipiirissä on yksi sellainen pari. Mutta heti sitten ajattelee, että mitäpä tuosta, omat on asiansa, eikä enää toisen kerran nähdessä mieti koko asiaa. Yhdessä pärjääminen on pääasia. Kaikkea hyvää aloittajan uudelle suhteelle.
      Yhtä kaikki oli ensin erikoista myös se kun nainen on 150 sm ja mies 190 cm. sellainenkin pari on lähipiirissä.

    • No tää on niitä perusjuttuja, mitkä keskimäärin joillain saattaa nousta pintaan, mutta lopulta ei pituus/painoerolla toisinpäin ole mitään muuta kuin oletusarvoero.

      Mä esimerkiksi teen paljon stereotyyppisiä "akkojenhommia", vaikka olen mies. Moni nainenkin ajattelee tyyliin wau ja onpa jännää....no minusta ei. Mankeloin vaikka lakanat, että saan ne siististi kaappiin, ne tuntuu iholla hyvältä ja on siinä joku allergiajuttukin...mutta mitä väliä vaikka oon mies? Ei se mitään wauta ja ihmeellistä ole...

    • Anonyymi

      ihmiset nauraa ja näyttää sormella 🤣

    • Anonyymi

      Niin on mukava pussailla naista napaan.

    • Itteeni lyhempää en oo vielä miehistä löytäny, mut pari mua hieman kevyempää on ollu kumppanina,
      Ja eikait siinä jos on hoikkaa sattunu sillä kertaa löytymään🤔
      Viimeisimmän pidemmän parisuhteen aikana tosin mulla oli välillä lihavempia vuosia ja välillä laihempia, et keskimäärin oltiin kai aika samanpainoisia,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe