Maanantaihönöt..

Nyt tuli taas aika Dissen hönöilylle. 😁

Palstan huolestuneet tietty vetää hirmuiset huolet, mutta voin sanoa rehellisesti käsi sydämmellä että suotta.

Vaikka minä tänne paljon postaan, ette te tiedä lopulta mitään, enkä valota sitä suotta, kun tiedän mihin se johtaa. 😁

Mut nyt lähti sauna lämpee...

https://youtu.be/r8n9kerAq2E

Juuh. Nautintoa kohden nauttiessa kaikesta. 😁

107

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai siis seitinohuet arkikäntsyt? No sehän vaan on tarkalleen sun oma asia ja liputan valintasi puolesta 👍

      • No mun vapaapäivät ei osu aina viikonloppuun... ehkä vkolla 37 seuraavaan kerran. 😁 keskeytymätön vuorotyö nytkätää päivällä viikossa eteenpäin. Tänään eka vapaa. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mun vapaapäivät ei osu aina viikonloppuun... ehkä vkolla 37 seuraavaan kerran. 😁 keskeytymätön vuorotyö nytkätää päivällä viikossa eteenpäin. Tänään eka vapaa. 😁

        Juu, ymmärrän hyvin. Nyt kun ei itselläkään ole mitään erikoista, niin tein hirmuisen peliliikkeen ja kaappasin kaupasta ihan tavallisen karhun kasipäkin ja ryhdyin sen kanssa painiin tuossa. Vielä on vähän epäselvää kumpi voittaa, niitä on kuitenkin kaheksan yhtä vastaan, tai oikeastaan enää viisi yhtä vastaan, mutta veikkaan että kyllä mää ne vielä voitan illan mittaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, ymmärrän hyvin. Nyt kun ei itselläkään ole mitään erikoista, niin tein hirmuisen peliliikkeen ja kaappasin kaupasta ihan tavallisen karhun kasipäkin ja ryhdyin sen kanssa painiin tuossa. Vielä on vähän epäselvää kumpi voittaa, niitä on kuitenkin kaheksan yhtä vastaan, tai oikeastaan enää viisi yhtä vastaan, mutta veikkaan että kyllä mää ne vielä voitan illan mittaan.

        Jätkähän on ihan sekaisin... sixbäb muka, mut nyt niitä on jo kahdeksan? 🤣

        Saikkua äkkiä!!!!🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        Jätkähän on ihan sekaisin... sixbäb muka, mut nyt niitä on jo kahdeksan? 🤣

        Saikkua äkkiä!!!!🤣

        Siis niinhän se on, että mitä enempi ottaa, sitä useamman tölkin näkee eessään. Aamuyöstä niitä näkee jo niin monta, ettei ees yötaivas näy sen röykkiön takaa. Ja aamulla ihmettelee, että kuinka hiton sekaisin sitä ittensä saa kolmella kaljalla...


    • Anonyymi

      Muista että olut on parhaimmillaan nautittuna kylmänä.
      Pienessä sievässä voi ihminen tutkiskella omaa päätään joskus syvällisesti, voi olla jopa hyötyä.

      AV

      • Kakkospäivänä voi miettii suuria, mut nyt on vain tajolla tää yks päivä. Huomenna taas mennään 100 lasissa. Mitä se onkaan. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kakkospäivänä voi miettii suuria, mut nyt on vain tajolla tää yks päivä. Huomenna taas mennään 100 lasissa. Mitä se onkaan. 😁

        Tarkotatko 40% lasissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotatko 40% lasissa?

        Ei, kyllä ihan sata lasissa menin...mutta ihdn 110:neen ei kyennyt, tai halunnut. 😁


    • Kyllä lomalaisen kelpaa.. naatiakeles ny si.

      • Lomat meni jo... vapaita vaan vähän nautidkelrn täsä....😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Lomat meni jo... vapaita vaan vähän nautidkelrn täsä....😁

        Vai niin. Sulla hyvät vapaat. Mutta sen ymmärtää. Olekko kotona vai möksällä? Tai samapa tuo. Rai, rai.

        Tulin justiinsa eilen savosta.. oli äitimuorin tuhkien lasku. Meillä oli komea mökki vuokralla Tahkolta. Pääsin tulimestariksi kotaan. Ekalla kertaa ei millään meinannu puut syttyä.. oli vissiin kosteita ja tokalla kertaa sain tulet ensiyrittämällä. Näin citykanille oli kivaa päästä virittelemään tulta.

        Sulla vissiin puusauna?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vai niin. Sulla hyvät vapaat. Mutta sen ymmärtää. Olekko kotona vai möksällä? Tai samapa tuo. Rai, rai.

        Tulin justiinsa eilen savosta.. oli äitimuorin tuhkien lasku. Meillä oli komea mökki vuokralla Tahkolta. Pääsin tulimestariksi kotaan. Ekalla kertaa ei millään meinannu puut syttyä.. oli vissiin kosteita ja tokalla kertaa sain tulet ensiyrittämällä. Näin citykanille oli kivaa päästä virittelemään tulta.

        Sulla vissiin puusauna?

        Osanottoni. ❤️


      • Disseisback kirjoitti:

        Osanottoni. ❤️

        Danke. Olen jo sinut asian kanssa. Äitee poistui tästä elämästä jo kesäkuun alussa. Ja hyvä että pääsi pois. Oli hyvin sairas jo.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Danke. Olen jo sinut asian kanssa. Äitee poistui tästä elämästä jo kesäkuun alussa. Ja hyvä että pääsi pois. Oli hyvin sairas jo.

        Okei. No näin mä oletinkin..


    • Anonyymi

      Moneltako kannattaa kysellä naiskuviopäivitystä?

      Helpommalla toki pääset, kun kerrot nyt heti, niin ei tarvi minunkaan päivystää tässä koko yötä. 😏

      • No sekavan saat tähänkin sikaan... en tiedä mitä on ja mitä ei.. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No sekavan saat tähänkin sikaan... en tiedä mitä on ja mitä ei.. 😁

        Eikä se muuten johdu minusta. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sekavan saat tähänkin sikaan... en tiedä mitä on ja mitä ei.. 😁

        Ilimassa voipi lennellä aamorin nuolia tai voipi olla lentelemättähi. Asia selvä.

        Jään jännityksellä seuraamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilimassa voipi lennellä aamorin nuolia tai voipi olla lentelemättähi. Asia selvä.

        Jään jännityksellä seuraamaan.

        No kuule, täällä voipi nuolet jättää sinne selkäkoteloon. Usein mieli tekee kepposen. 😊

        Mutta ihan kiva, että vähän pölläyttää lehtiä tyvestä ilmaan. Sehän on merkki, ettei kaikki ole ihan kuollutta. 😁


      • Sehän olen minä, ilmiselvästi ;)


      • randombypasser kirjoitti:

        Sehän olen minä, ilmiselvästi ;)

        Pprräähhhh. :'D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pprräähhhh. :'D

        Lyhyt, hoikka, ns. valkoinen, miesoletettu, tanssii ja kuolaa naisten perään -> ihan selkee :D


      • randombypasser kirjoitti:

        Lyhyt, hoikka, ns. valkoinen, miesoletettu, tanssii ja kuolaa naisten perään -> ihan selkee :D

        Punapää? :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Punapää? :D

        Ei, mulla on tossa videolla peruukki xD


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei, mulla on tossa videolla peruukki xD

        Voe helevetti. x"DD

        Sattuu poskiin nauraminen jo!


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Voe helevetti. x"DD

        Sattuu poskiin nauraminen jo!

        Juu, niin ne kaikki naiset sanoo mut kohdatessaan, kumma homma... ;P


      • randombypasser kirjoitti:

        Sehän olen minä, ilmiselvästi ;)

        Sinut tiefetään,gynther! 🤣

        https://youtu.be/vzkp10zbgMA

        Speedoissa ryhdikkäänä...😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, niin ne kaikki naiset sanoo mut kohdatessaan, kumma homma... ;P

        Ristus sun kanssas. :'D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Voe helevetti. x"DD

        Sattuu poskiin nauraminen jo!

        Ootas kun kurkkuun sattuu..


      • Disseisback kirjoitti:

        Sinut tiefetään,gynther! 🤣

        https://youtu.be/vzkp10zbgMA

        Speedoissa ryhdikkäänä...😁

        EI, EI TOTA VIDEOOOOOO!!!!!

        Ny se sit soi päässä, kerpeles 😂


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ristus sun kanssas. :'D

        Nyt on ollut jo tovin tämmönen hölpötihöppötihölöhöö -meininki päällä, alkaa työväsymys vissiin vihdoin väistyy kun jaksaa olla ihan pelle. Siis ittensä, tarkoitan.


      • Disseisback kirjoitti:

        Ootas kun kurkkuun sattuu..

        Sattuu jo. Ei kulje henki enää kun persiin kautta ja sekin puhaltaa ulospäin. :'D


      • randombypasser kirjoitti:

        Nyt on ollut jo tovin tämmönen hölpötihöppötihölöhöö -meininki päällä, alkaa työväsymys vissiin vihdoin väistyy kun jaksaa olla ihan pelle. Siis ittensä, tarkoitan.

        Huumori on tarpeen. Ole vaan rauhassa pelle. 👍


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Huumori on tarpeen. Ole vaan rauhassa pelle. 👍

        Niinhä se on tarpeen. Itellä se vaan tuppaa katoamaan liki kokonaan sitten kun on liikaa kuormitusta. Ja kun sitä kuormitusta on pidempään, niin kotvan kestää päästä takaisin lähtöpisteeseen. Säätelymekanismissä toivomisen varaa...


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinhä se on tarpeen. Itellä se vaan tuppaa katoamaan liki kokonaan sitten kun on liikaa kuormitusta. Ja kun sitä kuormitusta on pidempään, niin kotvan kestää päästä takaisin lähtöpisteeseen. Säätelymekanismissä toivomisen varaa...

        Mutta hyvä, että kuiteskin et kadota kokonaan sitä huumoria. Että pystyt siihen pääsemään, ehkä se nollaa, resetoi ne olleet paineet kun revittelee huumorilla? :)


      • randombypasser kirjoitti:

        EI, EI TOTA VIDEOOOOOO!!!!!

        Ny se sit soi päässä, kerpeles 😂

        Eläppä sen kaa ny sit. 🤣


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mutta hyvä, että kuiteskin et kadota kokonaan sitä huumoria. Että pystyt siihen pääsemään, ehkä se nollaa, resetoi ne olleet paineet kun revittelee huumorilla? :)

        Eihän se sieltä syvästä montusta mihinkään katoa, mutta työlästä se on sieltä kaivaa esiin, kun riittävän pitkään lapioi siihen kuormitusta päälle. Taidan yksipuolisesti riittyä tekemään lyhennettyä viikkoa syksyn mittaan, sillä saa ehkä paremmin nollattua.


      • randombypasser kirjoitti:

        Eihän se sieltä syvästä montusta mihinkään katoa, mutta työlästä se on sieltä kaivaa esiin, kun riittävän pitkään lapioi siihen kuormitusta päälle. Taidan yksipuolisesti riittyä tekemään lyhennettyä viikkoa syksyn mittaan, sillä saa ehkä paremmin nollattua.

        Jos yhtään sille tuntuu, että työ vie mehuja kannattaa vakaasti harkita tuota lyhennettyä viikkoa. Ei itseään kannata ajaa loppuun, uskallan nyt sanoa kun olen reilu pari vuotta sitä itselleni tolkuttanut.


      • Disseisback kirjoitti:

        Eläppä sen kaa ny sit. 🤣

        Nollasin jo, laitoin kuulokkeet päähän ja kuuntelin 20 kertaa Paranoidin putkeen. Huhhuhuh, en tiedä kumpi pahempi 😂


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jos yhtään sille tuntuu, että työ vie mehuja kannattaa vakaasti harkita tuota lyhennettyä viikkoa. Ei itseään kannata ajaa loppuun, uskallan nyt sanoa kun olen reilu pari vuotta sitä itselleni tolkuttanut.

        Ei se oikeastaan ole edes harkinnassa, olen se jo päättänyt. Jatkossa jonkin aikaa työviikko on muoto ma-to. Pomollekin sanoin jo aiemmin, että näin tullenee käymään syksymmällä, mikä ei ollut ongelma ensinkään.

        Mutta jotain tarttee teherä, muuten lähtee henki ennenaikaisesti, kuten niin monilta on lähtenyt.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei se oikeastaan ole edes harkinnassa, olen se jo päättänyt. Jatkossa jonkin aikaa työviikko on muoto ma-to. Pomollekin sanoin jo aiemmin, että näin tullenee käymään syksymmällä, mikä ei ollut ongelma ensinkään.

        Mutta jotain tarttee teherä, muuten lähtee henki ennenaikaisesti, kuten niin monilta on lähtenyt.

        Hyvä. Fiksusti päätetty. 👍

        Joo, vaikka on välillä vaikee myöntää, ettei jaksa, ei kykene niin ei olla robotteja. Ihmisenä väsytään ja rasitutaan erilaisista paineista. Silloin ei auta, kun myöntää et nyt en kertakaikkiaan kykene, aikalisä. Itelleni ihan hirveen vaikeeta ollu myöntää, etten oysty kuten ikäiseni verrokit fyysisesti kaikkeen tulematta sairaaksi.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hyvä. Fiksusti päätetty. 👍

        Joo, vaikka on välillä vaikee myöntää, ettei jaksa, ei kykene niin ei olla robotteja. Ihmisenä väsytään ja rasitutaan erilaisista paineista. Silloin ei auta, kun myöntää et nyt en kertakaikkiaan kykene, aikalisä. Itelleni ihan hirveen vaikeeta ollu myöntää, etten oysty kuten ikäiseni verrokit fyysisesti kaikkeen tulematta sairaaksi.

        Juu, onhan se vähän aiheuttanut kakomista todeta että pitkään tätä on painettu, mutta nyt ei enää jaksa samaa hulabaloota. Mutta kun katsoo taaksepäin, niin näkee selvästi sen, että ei ne vuodet mitään normaaleja ole olleetkaan, joten nyt vain väännetään säädin kohti normaalia ja jatketaan sillä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, onhan se vähän aiheuttanut kakomista todeta että pitkään tätä on painettu, mutta nyt ei enää jaksa samaa hulabaloota. Mutta kun katsoo taaksepäin, niin näkee selvästi sen, että ei ne vuodet mitään normaaleja ole olleetkaan, joten nyt vain väännetään säädin kohti normaalia ja jatketaan sillä.

        Mainiota itsetutkiskelua. 🤗


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mainiota itsetutkiskelua. 🤗

        No siit mie en tiijä mitää 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        No siit mie en tiijä mitää 😉

        😇😉🤪


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei se oikeastaan ole edes harkinnassa, olen se jo päättänyt. Jatkossa jonkin aikaa työviikko on muoto ma-to. Pomollekin sanoin jo aiemmin, että näin tullenee käymään syksymmällä, mikä ei ollut ongelma ensinkään.

        Mutta jotain tarttee teherä, muuten lähtee henki ennenaikaisesti, kuten niin monilta on lähtenyt.

        Joo, tosi fiksua ja kannatettavaa tuollainrn suunnitelma. Työllä ei saa ihtiään tapattaa. Monen pitäisi miettiä vastaavasti. 😊👌


      • randombypasser kirjoitti:

        Nollasin jo, laitoin kuulokkeet päähän ja kuuntelin 20 kertaa Paranoidin putkeen. Huhhuhuh, en tiedä kumpi pahempi 😂

        Ootas...

        https://youtu.be/t7wF05PuRhM

        Ei lähe paranoidillakaan. 😁



      • Disseisback kirjoitti:

        Ootas...

        https://youtu.be/t7wF05PuRhM

        Ei lähe paranoidillakaan. 😁

        Kyllä se meikältä lähti, sun tarttee kokeilla jotain muuta. Olisko Apulanta? Klamydia? Siis se bändi, ei tauti... 🙄




      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä se meikältä lähti, sun tarttee kokeilla jotain muuta. Olisko Apulanta? Klamydia? Siis se bändi, ei tauti... 🙄

        Okei... entäs tää...

        https://youtu.be/zipBOlK1tDU

        Varma korvamato. 😁👌


      • Disseisback kirjoitti:

        Okei... entäs tää...

        https://youtu.be/zipBOlK1tDU

        Varma korvamato. 😁👌

        No joo, mutta kun sitten toi soi päässä seuraavat kaksi kuukautta... Ja nyt se soi, voi video...


      • randombypasser kirjoitti:

        No joo, mutta kun sitten toi soi päässä seuraavat kaksi kuukautta... Ja nyt se soi, voi video...

        No hyvähän se on rallattaa jotain kokoajan. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No hyvähän se on rallattaa jotain kokoajan. 🤣

        No hitto kun mieluummin antais pipodiskon rallattaa sellasta soittolistaa jossa on enemmän kuin yksi biisi 🙄😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No hitto kun mieluummin antais pipodiskon rallattaa sellasta soittolistaa jossa on enemmän kuin yksi biisi 🙄😂

        No voihsn sitä rallatella j.kerjäläisen koko tuotannon. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No voihsn sitä rallatella j.kerjäläisen koko tuotannon. 😁

        Njääh, soitan Panteran Cwboys from Hellin parikymmentä kertaa putkeen, niin eiköhän sillä lähde, korvamadot ja kuulokin 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Njääh, soitan Panteran Cwboys from Hellin parikymmentä kertaa putkeen, niin eiköhän sillä lähde, korvamadot ja kuulokin 😁

        Pantera on kyllä hyvä. Mä tykkään siitä. 😊👌

        https://youtu.be/AkFqg5wAuFk

        Tää on mun voimabiisi. Jotenkin tässä on sitä jotain. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Pantera on kyllä hyvä. Mä tykkään siitä. 😊👌

        https://youtu.be/AkFqg5wAuFk

        Tää on mun voimabiisi. Jotenkin tässä on sitä jotain. 😊

        No mä olen toisinaan käyttänyt Limp Bizkitiä voimabiiseinä ja muitakin, päivän fiiliksestä riippuen. Nuo kaksi alla on sellaisia päivä-menee-vtuiks-stana -voimabiisejä, olkoonkin että Boilerin lyriikat on solistin parisuhdepettymyksen purkamista isoilta osin. Mutta niissä on kivasti sellaista perusaggressiota 😁

        https://www.youtube.com/watch?v=qex0OjXolzc&list=RD9QWOc0HnItM&index=3

        https://www.youtube.com/watch?v=ZpUYjpKg9KY&list=RD9QWOc0HnItM&index=11


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä olen toisinaan käyttänyt Limp Bizkitiä voimabiiseinä ja muitakin, päivän fiiliksestä riippuen. Nuo kaksi alla on sellaisia päivä-menee-vtuiks-stana -voimabiisejä, olkoonkin että Boilerin lyriikat on solistin parisuhdepettymyksen purkamista isoilta osin. Mutta niissä on kivasti sellaista perusaggressiota 😁

        https://www.youtube.com/watch?v=qex0OjXolzc&list=RD9QWOc0HnItM&index=3

        https://www.youtube.com/watch?v=ZpUYjpKg9KY&list=RD9QWOc0HnItM&index=11

        Mulle tulee noista mieleen ratm...

        https://youtu.be/3L4YrGaR8E4

        Hyvää "aivot narikkaan ja fiilistä päälle"-musaa. 😁👌


      • Disseisback kirjoitti:

        Mulle tulee noista mieleen ratm...

        https://youtu.be/3L4YrGaR8E4

        Hyvää "aivot narikkaan ja fiilistä päälle"-musaa. 😁👌

        Sama aikakausi, eri tyylit 😁




      • randombypasser kirjoitti:

        Ylipäänsä se aikakausi oli oli musiikin kulta-aikaa :)

        No se oli kyllä värikästä aikaa. Nyt vähän sellaista "myyvää" noi musiikit...🤔


    • Anonyymi

      Taidankin sitten jättää huolet väliin tällä kertaa 👌

      - Sheena

      • Oikein. 😊✌️


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Tai edellinen jo karata...

        Laita tekstiä ennen ja jälkeen linkin, niin ei karkaa botin matkaan. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tai edellinen jo karata...

        Laita tekstiä ennen ja jälkeen linkin, niin ei karkaa botin matkaan. 😊

        Tulisiko otsikkoa jo päivittää Tiistaihönöiksi?
        https://www.youtube.com/watch?v=0hFUBrZ8T1A

        AV



    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kohys slkss jsmrd-rlokubs dkygsslll joks kyllä muidysskdrni siks hyvä juttu tuo.

      Mene sitten nukkumaan ja muuraa silmät kiini joka hassua ehkä jos käyttää jotain kasvorasvaa rasvaa niin sellainen voi muurata silmät kiinni nukkuessa , joka tyttöjen mielestä vähän hassuakin.

      • Sun lääkitys on aika balanssissa nykyään näköjään. 😊👌


    • Anonyymi

      Tjaa, Sorsakoskea.... yli makeaa tunteilua; ja äijä piteli kiinni mikistä ett pysyy pystyssä.
      Enempi ja vähempi jurrissa, mutt luultavasti hoiti kyllä keikkansa loppuun asti.
      Onhan tuolla muutama biisi, joita minäkin tykkään soitattaa...

      Topi Sorsakoski & Agents - Eeva
      https://www.youtube.com/watch?v=8rpgDntj9xY&list=RD8rpgDntj9xY&start_radio=1&rv=8rpgDntj9xY

      Mä olen taatusti sanonut ett tykkään tanssia....
      Tämä tuo mulle muistoja mieleen tanssipaviljongilta, kuten tämäkin...

      Surujen kitara
      https://www.youtube.com/watch?v=0IrTUI1owLg

      Pikkasen nostalgia fiilikset mutt, ... eteenpäin sanoi mummo hangessa!

    • Anonyymi

      Tuossda varmaan joku oikein hauska jut jen mielestä eli jos laitat jotain ihaonhoito tai huuplipunaakin vahingossa jotenkin silmään niin kirvelee vähän aikaa joo.

      Kuin RAIDia munille

    • Anonyymi
      • Joo. Aika hyvä biisi..tykkään.

        Mä pätkin vanhoja metrihslkoja klapeiks autoon ja kärriin. Sitten on ehkäpä jopa talven puut pätkitty. Saa nähdä miten riittää, tosin lisää löytyy tarvittaessa...


    • Anonyymi

      tuollainenkin on vähän huvittava että miten jotain naisten kauneustuotetta jotain juttua joutunut silmääsi ja kirvelee

      • No sinusta nyt on kivaa voidella vaikka mitä silmään...se on nähty.


    • Anonyymi

      jos oksentaai han vähän eli siisjoku yökkäys vain jotain eli eijuurikaan oksenna vaan hehniiin sellainenpieni ei megaattinen okkesennur syöpäääys ole :D

      • Hri, hyvin sulla menee. 😁


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketjusta tulee mieleeni suomalainen kappale, ja lähellähän se viikonloppu jo on:)
        https://www.youtube.com/watch?v=Rpixa-TZNF0

        AV

        Joo, tuossa on ketjuun sopivaa sanoitusta. 😁

        Tosin tänään oon jo pätkinyt 2,5 mottia klapeja pitkistä puista maalla. Eilinenkin meni puuhommissa toisaalla ja nurmikonajossa täällä maalla.

        Nissanin lavalla olis se pari mottia jo, vielä kärri täyteen. Sitten pitäis olla talven puut kuskattu, kun nuo vien kaupunkiin. Vein jo 2 mottia, niin yleensä on riittänyt sellainen 4-5 mottia vuodeks, tosin puu ei anna täällä maalla periks, että saa sitä täältä talvellakin lisää, eikä tarvitse pätkiä pitemmistä. Sitä vaan on kertynyt vähän liikaa...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, tuossa on ketjuun sopivaa sanoitusta. 😁

        Tosin tänään oon jo pätkinyt 2,5 mottia klapeja pitkistä puista maalla. Eilinenkin meni puuhommissa toisaalla ja nurmikonajossa täällä maalla.

        Nissanin lavalla olis se pari mottia jo, vielä kärri täyteen. Sitten pitäis olla talven puut kuskattu, kun nuo vien kaupunkiin. Vein jo 2 mottia, niin yleensä on riittänyt sellainen 4-5 mottia vuodeks, tosin puu ei anna täällä maalla periks, että saa sitä täältä talvellakin lisää, eikä tarvitse pätkiä pitemmistä. Sitä vaan on kertynyt vähän liikaa...

        Ens talvena saattaa puuta kulua, ainakin mulla. Vanhat plyyssimatot lattialle, niin en tarvitse lattialämmitystäkään pitää ympäri vuorokauden koko talossa päällä. Seinässä olevan eteisenkin patterin säädän pienemmälle teholle. Ryöstäkööt sähköyhtiöt niiltä keneltä pystyvät, mun kotitalous tarttee sähköä välttämättömästi ainoastaan pakastimiin.

        Mulla tulee puulämmitteinen pihasauna lämpiämään vähintäänkin 2-3 kertaa viikossa,
        ja lyhyet iltapesut kylppärin suihkussa, muulloin. Saunassa lämpenee 80 litran muuripadallinen ja porakaivon vesi on lähes ilmaista. (pahus; sähköpumpullahan sekin toimii)

        Tein uunissa ruokaa, parsaa, amerikanpekonia, minitomaatin puolikkaita, 6 keitettyä perunaa reiluina palasina, 2 herkkutattia (kävivät ensin paistinpannulla reiluina lohkoina, sipulin kanssa) kippasin kaikki uunipellile ja uuniin 200°c juustoraastetta sinne-tänne.
        Vartin kypsytys ja porukka syömään... eihän tuota paljon ollut, mutt riittävästi.

        Jälkkäriksi nimittäin tein jo etukäteen mustikkakukon, kahdenlitran pyrexvuokaan. Sen mustikkakukon jälkilämpöönhän mä pääruuan; rippeistä kokosin! Mustikkakukko sai jäähtyä n. 3 varttia. Oli ihan sopivan lämmin, kukaan ei polttanut suutaan ja jokaisen vatsa tuli ravitua. Näkisitpä Mimmin naaman; söi näet ihan itse... lusikalla, ja lopulta hänen hermonsa pettivät... mätti mustikkakukkoa sormineen suuhunsa.

        Mä istuin pöydässä, kuin en olisi huomannutkaan mitään. Faijan ilmeet kyllä oli hölmistyneet ja reaktio. " Etkö sä aio sanoa mitäään? ... siis Mimmille!"
        Käännytin Mimmiin päin ja tokaisin; "Hyvää mustikkakukkoa vai mitä?"
        Johon Emo sanoi Faijalle:" Nyt olet hiljaa... me asutaan naapurissa ja ollaan ainoastaan kylässä täällä syömässä. Keskustelu aiheesta loppui siihen.

        Vanhemmat kiittivät ruuasta ja lähtivät omalle puolelleen. Mä kävin tahkoomassa Mimmin nassua, olen yrittänyt poistaa mustikkaa myös kavorasvalla... näkyy edelleen.
        Kaipa tuo joskus kuluu flikan naamasta, eipä meillä ole menojakaan tällä viikolla minnekään erityisesti.
        Ens viikolla on sitten neuvola, mutt tuskin tuo silloin enää on "siniverinen".

        Siitä vanhasta musiikkimausta... näyte
        André Rieu - The Beautiful Blue Danube
        https://www.youtube.com/watch?v=IDaJ7rFg66A

        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ens talvena saattaa puuta kulua, ainakin mulla. Vanhat plyyssimatot lattialle, niin en tarvitse lattialämmitystäkään pitää ympäri vuorokauden koko talossa päällä. Seinässä olevan eteisenkin patterin säädän pienemmälle teholle. Ryöstäkööt sähköyhtiöt niiltä keneltä pystyvät, mun kotitalous tarttee sähköä välttämättömästi ainoastaan pakastimiin.

        Mulla tulee puulämmitteinen pihasauna lämpiämään vähintäänkin 2-3 kertaa viikossa,
        ja lyhyet iltapesut kylppärin suihkussa, muulloin. Saunassa lämpenee 80 litran muuripadallinen ja porakaivon vesi on lähes ilmaista. (pahus; sähköpumpullahan sekin toimii)

        Tein uunissa ruokaa, parsaa, amerikanpekonia, minitomaatin puolikkaita, 6 keitettyä perunaa reiluina palasina, 2 herkkutattia (kävivät ensin paistinpannulla reiluina lohkoina, sipulin kanssa) kippasin kaikki uunipellile ja uuniin 200°c juustoraastetta sinne-tänne.
        Vartin kypsytys ja porukka syömään... eihän tuota paljon ollut, mutt riittävästi.

        Jälkkäriksi nimittäin tein jo etukäteen mustikkakukon, kahdenlitran pyrexvuokaan. Sen mustikkakukon jälkilämpöönhän mä pääruuan; rippeistä kokosin! Mustikkakukko sai jäähtyä n. 3 varttia. Oli ihan sopivan lämmin, kukaan ei polttanut suutaan ja jokaisen vatsa tuli ravitua. Näkisitpä Mimmin naaman; söi näet ihan itse... lusikalla, ja lopulta hänen hermonsa pettivät... mätti mustikkakukkoa sormineen suuhunsa.

        Mä istuin pöydässä, kuin en olisi huomannutkaan mitään. Faijan ilmeet kyllä oli hölmistyneet ja reaktio. " Etkö sä aio sanoa mitäään? ... siis Mimmille!"
        Käännytin Mimmiin päin ja tokaisin; "Hyvää mustikkakukkoa vai mitä?"
        Johon Emo sanoi Faijalle:" Nyt olet hiljaa... me asutaan naapurissa ja ollaan ainoastaan kylässä täällä syömässä. Keskustelu aiheesta loppui siihen.

        Vanhemmat kiittivät ruuasta ja lähtivät omalle puolelleen. Mä kävin tahkoomassa Mimmin nassua, olen yrittänyt poistaa mustikkaa myös kavorasvalla... näkyy edelleen.
        Kaipa tuo joskus kuluu flikan naamasta, eipä meillä ole menojakaan tällä viikolla minnekään erityisesti.
        Ens viikolla on sitten neuvola, mutt tuskin tuo silloin enää on "siniverinen".

        Siitä vanhasta musiikkimausta... näyte
        André Rieu - The Beautiful Blue Danube
        https://www.youtube.com/watch?v=IDaJ7rFg66A

        trollikka

        Saunan pataan saat vettä ilman sähköä kun sulatat siinä lunta, jos teillä päin sellaista sattuu satamaan. Tietysti sadevettä syöksytorvenpäistä voi myös kerätä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ens talvena saattaa puuta kulua, ainakin mulla. Vanhat plyyssimatot lattialle, niin en tarvitse lattialämmitystäkään pitää ympäri vuorokauden koko talossa päällä. Seinässä olevan eteisenkin patterin säädän pienemmälle teholle. Ryöstäkööt sähköyhtiöt niiltä keneltä pystyvät, mun kotitalous tarttee sähköä välttämättömästi ainoastaan pakastimiin.

        Mulla tulee puulämmitteinen pihasauna lämpiämään vähintäänkin 2-3 kertaa viikossa,
        ja lyhyet iltapesut kylppärin suihkussa, muulloin. Saunassa lämpenee 80 litran muuripadallinen ja porakaivon vesi on lähes ilmaista. (pahus; sähköpumpullahan sekin toimii)

        Tein uunissa ruokaa, parsaa, amerikanpekonia, minitomaatin puolikkaita, 6 keitettyä perunaa reiluina palasina, 2 herkkutattia (kävivät ensin paistinpannulla reiluina lohkoina, sipulin kanssa) kippasin kaikki uunipellile ja uuniin 200°c juustoraastetta sinne-tänne.
        Vartin kypsytys ja porukka syömään... eihän tuota paljon ollut, mutt riittävästi.

        Jälkkäriksi nimittäin tein jo etukäteen mustikkakukon, kahdenlitran pyrexvuokaan. Sen mustikkakukon jälkilämpöönhän mä pääruuan; rippeistä kokosin! Mustikkakukko sai jäähtyä n. 3 varttia. Oli ihan sopivan lämmin, kukaan ei polttanut suutaan ja jokaisen vatsa tuli ravitua. Näkisitpä Mimmin naaman; söi näet ihan itse... lusikalla, ja lopulta hänen hermonsa pettivät... mätti mustikkakukkoa sormineen suuhunsa.

        Mä istuin pöydässä, kuin en olisi huomannutkaan mitään. Faijan ilmeet kyllä oli hölmistyneet ja reaktio. " Etkö sä aio sanoa mitäään? ... siis Mimmille!"
        Käännytin Mimmiin päin ja tokaisin; "Hyvää mustikkakukkoa vai mitä?"
        Johon Emo sanoi Faijalle:" Nyt olet hiljaa... me asutaan naapurissa ja ollaan ainoastaan kylässä täällä syömässä. Keskustelu aiheesta loppui siihen.

        Vanhemmat kiittivät ruuasta ja lähtivät omalle puolelleen. Mä kävin tahkoomassa Mimmin nassua, olen yrittänyt poistaa mustikkaa myös kavorasvalla... näkyy edelleen.
        Kaipa tuo joskus kuluu flikan naamasta, eipä meillä ole menojakaan tällä viikolla minnekään erityisesti.
        Ens viikolla on sitten neuvola, mutt tuskin tuo silloin enää on "siniverinen".

        Siitä vanhasta musiikkimausta... näyte
        André Rieu - The Beautiful Blue Danube
        https://www.youtube.com/watch?v=IDaJ7rFg66A

        trollikka

        Voi sitä iloa, minkä neiti on nassutuksestaan saanut. 🤣
        Lasten pitää saada olla lapsia. 😊


      • Lissäää...

        https://youtu.be/Su4xXHhvcMg

        Juu, tätä voi kuunnella taustalla...


    • Tää biisi tulee vastaan aina...

      https://youtu.be/CZxe7UxTwKc

      Ja mä mietin miks? Mä en elä kuin isäni? Osaan sanoa tunteeni. En pakene...pelkää.

      Mutta mä oon saanutkin toiset eväät maailmaan. Mun poikakin osaa paremmin ksikkee kuin mä. Mutta mietin yhä sitä tuossa biisissä, että minkä rakkauden isä vei? 🤔
      Onko se ymmärrys? En mäkään häntä loppupuolella ymmärtänyt, mutta hyväksyin. Ei hän minulle kiukunnut minusta ikinä. 🤔

      Mutsi ja sisko joutui hänen kiukuttelujen kohteeks...kun olivat lähempänä ja enemmän isukin kanssa...mä elin lasten kanssa kiirettäni. Sen kun olin isän kanssa, en jaksanut välittää mitä hän kuikutteli. Sanoin kyllä sille, kun hän kiukutteli äitille...suotta. Mutta hän hiljenikin.

      Mutta en ehkä häntä sivuuttanut. Ehkä se on se veri...

      • Vetääkö Timppakin Kokkolassa tähän aikaan jo sikeitä? Häh?

        https://youtu.be/4n_5vRqjh_s

        Mä oon ollut maalla äitin kaa nyt pari päivää. Hän on sitkeä paarustaja, jolla on niin suuri sydän, että isän kuolema vei hslun liki elää. Hän puhuu isästä joka päivä. Tänään lämmitin kämpän, sanoin neuvovNi sen hälle, paarusti vaivalloisesti nukkumaan ja sanoi, että isäsi hoisi sen aina....

        Loppui sanat...😪

        Hänellä on niin ikävä iskää...ja tulee mieleen tää biisi...

        https://youtu.be/1eZDhhLC8_A

        En voi tietää mitä hän kokee...haluan hyvää, mutta ehkä minulla omia interrejä, pitää äiti täällä, vaikka hän haluaa muuta. 🙄


      • Disseisback kirjoitti:

        Vetääkö Timppakin Kokkolassa tähän aikaan jo sikeitä? Häh?

        https://youtu.be/4n_5vRqjh_s

        Mä oon ollut maalla äitin kaa nyt pari päivää. Hän on sitkeä paarustaja, jolla on niin suuri sydän, että isän kuolema vei hslun liki elää. Hän puhuu isästä joka päivä. Tänään lämmitin kämpän, sanoin neuvovNi sen hälle, paarusti vaivalloisesti nukkumaan ja sanoi, että isäsi hoisi sen aina....

        Loppui sanat...😪

        Hänellä on niin ikävä iskää...ja tulee mieleen tää biisi...

        https://youtu.be/1eZDhhLC8_A

        En voi tietää mitä hän kokee...haluan hyvää, mutta ehkä minulla omia interrejä, pitää äiti täällä, vaikka hän haluaa muuta. 🙄

        Oikeastaan mä näen heidät nousevan veräjän yli, äidilläni päivänkakkaranseppele ja isän hymyilevän ja nostellen häntä ilmaan niityllä. 😊

        https://youtu.be/ZXZdx95cYlA

        Kaatuvat lähekkäin ja huulet kohtaa. 😊❤️

        Kyllä mä heille sen suon. Me pärjätään jo 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Oikeastaan mä näen heidät nousevan veräjän yli, äidilläni päivänkakkaranseppele ja isän hymyilevän ja nostellen häntä ilmaan niityllä. 😊

        https://youtu.be/ZXZdx95cYlA

        Kaatuvat lähekkäin ja huulet kohtaa. 😊❤️

        Kyllä mä heille sen suon. Me pärjätään jo 😊

        Mutta mitäs mä?

        https://youtu.be/JNI41-hDlak

        No mä osaan suojella jo itseäni. Osaan pärjätä.


      • Disseisback kirjoitti:

        Mutta mitäs mä?

        https://youtu.be/JNI41-hDlak

        No mä osaan suojella jo itseäni. Osaan pärjätä.

        Jos vain saisin saisin sanoa mutsille, että nyt hän saa mennä, mihin haluaa, me systerin kanssa pärjätään. Ainakin mä kannan mitä tänne jää. Kunhan saan antaa jotain välillä hälle. 😊❤️

        https://youtu.be/JNI41-hDlak

        Voihan se herättää hänet myös elämään? Enää ei tarvise muista murehtia, vaikka ei hänestä juuri käytännössä ole kuin murehtimasn. Nyt ois vaan tilaa oikeasti kauneudelle. 😊❤️



    • Anonyymi

      Jos tulee vieraita niin voi tietokoneen avustuksella tilata av<aruus-ravintolasta annoksia ruoaksi nopeasti, koska joku tähtitorni on lähelläkin tuota ravintolaa niiin sen nimi on avaruusmainen Sirius.

    • Anonyymi
      • Ei enää torstaihönöjä tule. Tässä kotosalla jo ollaan ja huomenna työjuttuja täysiään. 😁


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe