Oon tehnyt tälläisen huomion

Anonyymi

että mulle ei riitä pelkkä korea ulkokuori kun pitäisi olla jotain sisältöäkin 😁

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Milloin päädyit tuollaiseen havaintoon?

• Anonyymi

Sillä ei ole mitään väliä milloin.

• Anonyymi

Aika hyvä huomio, jos älykkyys on huonoa niin koko ulkokuori murenee. Joskus, kun tapaa miehen, joka viimeisenpäälle täydellisen näköinen, muut naiset kuolaa, roikkuu, ahsistelee, itellä menee siihen, et on kyl komee, kun hetken juttelee, nii siinä monesti menee et joo ei kiinnosta! Yleensä en tykkää hönähtävistäkään, mutta viimeks se "söpö hymy" ja hörähtäminen saikin kiinnostuksen alkamaan.. voi mua taas😅

• Anonyymi

Joo hönö ei tartte kyllä olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hönö ei tartte kyllä olla

Itseasiassa mä rakastuin juuri tähän hönömäisyyteen, sairaan söpö, se katse niin lähietäisyydeltä, että ois voinut pusun antaa😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa mä rakastuin juuri tähän hönömäisyyteen, sairaan söpö, se katse niin lähietäisyydeltä, että ois voinut pusun antaa😅😅

Mikset antanut sitte?

• Anonyymi

Minä tein havainnon jos raejuustoon sekoittaa kohteisiin marjoja ja tilsii ne yhteen. Se on vähän niinkuin jätskiä.

• Anonyymi

minkälaista sisältöä haluat? politiikkaa,uskontoa,viihdettä`?

• Anonyymi

Mahdollisimman monipuolista 😁

• Anonyymi

Sisäpiiritietoa kiitos

• Anonyymi

Näinhän se tuppaa olemaan, kun pitäisi pitää toisesta myös ihan oikeasti, että haluaisi keskustella ja viettää aikaa hänen kanssaan. Itselläni toisen luonnekin vaikuttaa siihenkin, miten kauniilta hän näyttää minun silmissäni.

• Anonyymi

Niinpä, pelkkä ulkonäkö voi viehättää hetken mutta siihen se jääkin jos luonne ei oikein natsaa.

• Anonyymi

Siksi oletkin yksin, kun mikään ei riitä.

• Anonyymi

Tirsk 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tirsk 🤭

Täysin samaa mieltä, kovin vahvasti hän ainakin kokee fiktiivihahmosta jonka takana on mies, mutta pääasia että pääsee jonnekin kitisemään

• Moni kakku päältä kaunis, sisältä pelkkää....

Ehdottomasti pitää tykätä toisesta älyllisenä ja ajattelevana persoonana, ei riitä et on hyvännäköinen. Sisimmän kanssa kuiteskin kanssakäyt kaikki vuoropuhelut ja jaatte ajatukset jne.

Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan.

• Anonyymi

Näin on 👍

• Anonyymi

Onnellisia ne joille on tullut molemmat samassa paketissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Onnellisia ne joille on tullut molemmat samassa paketissa.

Harva nyt niin pahalle näyttää ettei kukaan tykkäis.

• Anonyymi

Mitä sitten pitää tärkeänä? Luonteeltaan nipottaja,tarkka,hassuttelija,rento,mitä puoluetta kannattaa,mikä tutkinto,onko kunnianhimoinen,mitkä harrastukset....jne.

• Anonyymi

Kuha ei oo nazi tai minkäänsortin fanaatikko, foliotötteröhattu tai vastaaava juoksutettava lähettiläs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuha ei oo nazi tai minkäänsortin fanaatikko, foliotötteröhattu tai vastaaava juoksutettava lähettiläs

Kelpaako salaliittoteorioihin uskova foliohattu kuka on tullut tänne toiselta planeetalta koska hänellä on annettu tehtäviä täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaako salaliittoteorioihin uskova foliohattu kuka on tullut tänne toiselta planeetalta koska hänellä on annettu tehtäviä täällä?

Kelpais, kuulostaa hauskalta. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpais, kuulostaa hauskalta. 😂

Hienoo! Sitten aletaan seukkaan. Vien sut kuuhun että pääset näkee miten hieno meidän maapallo on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoo! Sitten aletaan seukkaan. Vien sut kuuhun että pääset näkee miten hieno meidän maapallo on.

Selvä, millon lähtää? 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä, millon lähtää? 😆

Huomenna. Otat vaan ittes mukaan. Minä hoidan loput!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna. Otat vaan ittes mukaan. Minä hoidan loput!

Ok, mistä lähtö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, mistä lähtö?

Ilmotan huomenna.

• Anonyymi

Minä olen aina ajatellut niin, siksi minua kiinnostaa tavikset kuten itsekin olen. Luonteella on iso merkitys.

• Anonyymi

Olen tehnyt saman huomion, mutta hieman tarkemmin. Ei toteudu kumpikaan interseksuaalisissa feministeissä. Ovat myrkkyä ja melusaastetta kanssaihmisille ja pilaavat ympäristön ja asiat.

• Anonyymi

Oli kysymys Miehistä tai Naisista pätee sanonta yhä:Moni kakku päältä kaunis mätä sisältä!

• Anonyymi

Pitää paikkansa aikalailla.

• Anonyymi

"pelkkä korea ulkokuori". Siis sulla on ulkomuotovaatimus valmiina! Vai käykö sisus vähän vähemmän korealla ulkomuodolla?

• Kokonaisuus ratkaisee ihmisessäkin

• Anonyymi

Entä kun on sisältöä vaikka muille jakaa, epäonnistumisia, noloutta ja sitten ulkonäkökään ei mikään mahtavin kaikista?

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä?

Niin että haluttiin sisältöä. Ja onko muulla sitten mitään väliä?

• Anonyymi

Kauanko tuon päätelmän tekoon kului ns vuosissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3163
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      242
      2039
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1956
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1654
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1406
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1264
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1028
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      986
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      986
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      927
    Aihe