Oon tehnyt tälläisen huomion

Anonyymi

että mulle ei riitä pelkkä korea ulkokuori kun pitäisi olla jotain sisältöäkin 😁

39

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin päädyit tuollaiseen havaintoon?

      • Anonyymi

        Sillä ei ole mitään väliä milloin.


    • Anonyymi

      Aika hyvä huomio, jos älykkyys on huonoa niin koko ulkokuori murenee. Joskus, kun tapaa miehen, joka viimeisenpäälle täydellisen näköinen, muut naiset kuolaa, roikkuu, ahsistelee, itellä menee siihen, et on kyl komee, kun hetken juttelee, nii siinä monesti menee et joo ei kiinnosta! Yleensä en tykkää hönähtävistäkään, mutta viimeks se "söpö hymy" ja hörähtäminen saikin kiinnostuksen alkamaan.. voi mua taas😅

      • Anonyymi

        Joo hönö ei tartte kyllä olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hönö ei tartte kyllä olla

        Itseasiassa mä rakastuin juuri tähän hönömäisyyteen, sairaan söpö, se katse niin lähietäisyydeltä, että ois voinut pusun antaa😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa mä rakastuin juuri tähän hönömäisyyteen, sairaan söpö, se katse niin lähietäisyydeltä, että ois voinut pusun antaa😅😅

        Mikset antanut sitte?


    • Anonyymi

      Minä tein havainnon jos raejuustoon sekoittaa kohteisiin marjoja ja tilsii ne yhteen. Se on vähän niinkuin jätskiä.

    • Anonyymi

      minkälaista sisältöä haluat? politiikkaa,uskontoa,viihdettä`?

      • Anonyymi

        Mahdollisimman monipuolista 😁


      • Anonyymi

        Sisäpiiritietoa kiitos


    • Anonyymi

      Näinhän se tuppaa olemaan, kun pitäisi pitää toisesta myös ihan oikeasti, että haluaisi keskustella ja viettää aikaa hänen kanssaan. Itselläni toisen luonnekin vaikuttaa siihenkin, miten kauniilta hän näyttää minun silmissäni.

      • Anonyymi

        Niinpä, pelkkä ulkonäkö voi viehättää hetken mutta siihen se jääkin jos luonne ei oikein natsaa.


    • Anonyymi

      Siksi oletkin yksin, kun mikään ei riitä.

      • Anonyymi

        Tirsk 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tirsk 🤭

        Täysin samaa mieltä, kovin vahvasti hän ainakin kokee fiktiivihahmosta jonka takana on mies, mutta pääasia että pääsee jonnekin kitisemään


    • Moni kakku päältä kaunis, sisältä pelkkää....

      Ehdottomasti pitää tykätä toisesta älyllisenä ja ajattelevana persoonana, ei riitä et on hyvännäköinen. Sisimmän kanssa kuiteskin kanssakäyt kaikki vuoropuhelut ja jaatte ajatukset jne.

      Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan.

      • Anonyymi

        Näin on 👍


      • Anonyymi

        Onnellisia ne joille on tullut molemmat samassa paketissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnellisia ne joille on tullut molemmat samassa paketissa.

        Harva nyt niin pahalle näyttää ettei kukaan tykkäis.


    • Anonyymi

      Mitä sitten pitää tärkeänä? Luonteeltaan nipottaja,tarkka,hassuttelija,rento,mitä puoluetta kannattaa,mikä tutkinto,onko kunnianhimoinen,mitkä harrastukset....jne.

      • Anonyymi

        Kuha ei oo nazi tai minkäänsortin fanaatikko, foliotötteröhattu tai vastaaava juoksutettava lähettiläs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuha ei oo nazi tai minkäänsortin fanaatikko, foliotötteröhattu tai vastaaava juoksutettava lähettiläs

        Kelpaako salaliittoteorioihin uskova foliohattu kuka on tullut tänne toiselta planeetalta koska hänellä on annettu tehtäviä täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako salaliittoteorioihin uskova foliohattu kuka on tullut tänne toiselta planeetalta koska hänellä on annettu tehtäviä täällä?

        Kelpais, kuulostaa hauskalta. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpais, kuulostaa hauskalta. 😂

        Hienoo! Sitten aletaan seukkaan. Vien sut kuuhun että pääset näkee miten hieno meidän maapallo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoo! Sitten aletaan seukkaan. Vien sut kuuhun että pääset näkee miten hieno meidän maapallo on.

        Selvä, millon lähtää? 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä, millon lähtää? 😆

        Huomenna. Otat vaan ittes mukaan. Minä hoidan loput!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna. Otat vaan ittes mukaan. Minä hoidan loput!

        Ok, mistä lähtö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, mistä lähtö?

        Ilmotan huomenna.


    • Anonyymi

      Minä olen aina ajatellut niin, siksi minua kiinnostaa tavikset kuten itsekin olen. Luonteella on iso merkitys.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt saman huomion, mutta hieman tarkemmin. Ei toteudu kumpikaan interseksuaalisissa feministeissä. Ovat myrkkyä ja melusaastetta kanssaihmisille ja pilaavat ympäristön ja asiat.

    • Anonyymi

      Oli kysymys Miehistä tai Naisista pätee sanonta yhä:Moni kakku päältä kaunis mätä sisältä!

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa aikalailla.


    • Anonyymi

      "pelkkä korea ulkokuori". Siis sulla on ulkomuotovaatimus valmiina! Vai käykö sisus vähän vähemmän korealla ulkomuodolla?

    • Kokonaisuus ratkaisee ihmisessäkin

    • Anonyymi

      Entä kun on sisältöä vaikka muille jakaa, epäonnistumisia, noloutta ja sitten ulkonäkökään ei mikään mahtavin kaikista?

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä?

        Niin että haluttiin sisältöä. Ja onko muulla sitten mitään väliä?


    • Anonyymi

      Kauanko tuon päätelmän tekoon kului ns vuosissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1906
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      412
    Aihe