Miekkoset kysymys teitille..

Saa kaikki muutkin vastata, en ikinä kiellä, mutta kysyn. Millaisia ihmeotuksia ne naiset nyt sitten ovat, joita te tavoittelette mutta ette saa ja millaisia te itse olette?

Saa laittaa kuvia, saa kuvailla vapaasti. Mutta kertokaa, saavuittamattomien naisten prototyyppi. Ja miksi just se pitäisi saada?

92

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentoin, mutta olen huono esimerkki...

      En laita kuvia, profiilissa on yksi, se on ihan validi kun poistaa siltä tuon ruuhkatukan. No pari ryppyä sinne tänne, etenkin silmäkulmiin ja suupieliin.

      Kuten todettu aiemmin, mun unelmien nainen on sellainen jonka kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa on kiva touhuta asioita yhdessä ja joka on omaan silmään kaunis kuin taivas. Ni revi nyt sitten siitä...

      Toki joo en lämpiä seksuaalisesti jos leidi on mallia ryhävalas, mutta mikä tahansa ns. normaalivartaloinen on aivan täydellisen hyvä.

      • Mutta onko hän saavuittamaton? 🤔


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mutta onko hän saavuittamaton? 🤔

        Tietenkin. Tai no, onhan noita saavuttamattomia ollut jo jokunen saavutettu 🙄

        Okei okei, häivy 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tietenkin. Tai no, onhan noita saavuttamattomia ollut jo jokunen saavutettu 🙄

        Okei okei, häivy 😂

        Niin, älä nyt ätmiksi heittäydy. 🙃

        Minusta kun tuntuu, että moni tahtoisi kuunkin taivaalta antamatta itse mitään takaisin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin, älä nyt ätmiksi heittäydy. 🙃

        Minusta kun tuntuu, että moni tahtoisi kuunkin taivaalta antamatta itse mitään takaisin.

        Voi olla. Ja rehellisesti, onhan se kiva katsoa jotain yyberkaunista 22-vuotiasta urheilijaa/tanssijaa/laulajaa/whatever vähissä pukeissa tai ilman vähiäkään. Ja kuolata. Ei siinä mitään. Mutta kun se nainen kuitenkin näkee ja kokee elämää, ja painovoima hoitaa loput. Ehkä siihen pari raskautta vielä päälle. Ja kevyt syömis- ja alkoholiongelma. Ni mitä jää? Tavallinen nainen. Kelpaa mulle, ei tässä kuun kanssa olla naimisiin aikomassa.




      • randombypasser kirjoitti:

        Voi olla. Ja rehellisesti, onhan se kiva katsoa jotain yyberkaunista 22-vuotiasta urheilijaa/tanssijaa/laulajaa/whatever vähissä pukeissa tai ilman vähiäkään. Ja kuolata. Ei siinä mitään. Mutta kun se nainen kuitenkin näkee ja kokee elämää, ja painovoima hoitaa loput. Ehkä siihen pari raskautta vielä päälle. Ja kevyt syömis- ja alkoholiongelma. Ni mitä jää? Tavallinen nainen. Kelpaa mulle, ei tässä kuun kanssa olla naimisiin aikomassa.

        Niin, nuorena usein ollaa nuoruuden hehkuisia ja siloisia. Ikääntyessä ei enää niinkään eduksi erotu kuin henkinen kauneus, jos sitä on kertynyt.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei... Laita mieluummin vaikka Yona, sillon alkaa mahlat virtaamaan.

        Yona?!?!


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin, nuorena usein ollaa nuoruuden hehkuisia ja siloisia. Ikääntyessä ei enää niinkään eduksi erotu kuin henkinen kauneus, jos sitä on kertynyt.

        Paino sanalla JOS 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Sama 👍

        Oukkei. Taisin ekan kerran yhdistää nimen ja naaman. ☺️


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Oukkei. Taisin ekan kerran yhdistää nimen ja naaman. ☺️

        Hyvä! Nyt yhdistä vielä muodot ja niin edelleen, niin ihastut vielä sinäkin 😜


      • randombypasser kirjoitti:

        Hyvä! Nyt yhdistä vielä muodot ja niin edelleen, niin ihastut vielä sinäkin 😜

        Hmm, epäilen. 😅


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hmm, epäilen. 😅

        Ai? Äläs nyt, näyttävä nuori leidi, mikä mättää?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin, älä nyt ätmiksi heittäydy. 🙃

        Minusta kun tuntuu, että moni tahtoisi kuunkin taivaalta antamatta itse mitään takaisin.

        Muakin kiinnostaa tämä aihe.

        En oikein vieläkään ymmärrä sitä, ettei mies saisi ketään.

        Niin erikoisia pareja tulee vastaan.

        Se on sitten eri asia olla yksin sen takia, ettei oma taso kelpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muakin kiinnostaa tämä aihe.

        En oikein vieläkään ymmärrä sitä, ettei mies saisi ketään.

        Niin erikoisia pareja tulee vastaan.

        Se on sitten eri asia olla yksin sen takia, ettei oma taso kelpaa.

        Haluatko avata enemmän/tarkemmin?

        Itellä ei ole ikinä ollut ongelmia löytää naisseuraa tahi kumppania, niin en silleen tiiä miten se on toisille hankalaa, vielä vähemmän miksi se on toisille hankalaa. Toki en ole turhan ronkeli, vaikka joitain kriteerejä tietty on, kts. edellä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai? Äläs nyt, näyttävä nuori leidi, mikä mättää?

        Hmm, mites tämän nyt muotoilisi? Hmm hmm. Sanotaan näin, että päässäni pyörii miellyttävempi näyttävö leidi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muakin kiinnostaa tämä aihe.

        En oikein vieläkään ymmärrä sitä, ettei mies saisi ketään.

        Niin erikoisia pareja tulee vastaan.

        Se on sitten eri asia olla yksin sen takia, ettei oma taso kelpaa.

        Aika monenmoisia pareja näkee.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hmm, mites tämän nyt muotoilisi? Hmm hmm. Sanotaan näin, että päässäni pyörii miellyttävempi näyttävö leidi.

        Kuka? Kuva? 😋


      • randombypasser kirjoitti:

        Kuka? Kuva? 😋

        On hänellä ollut kuva tälläkin näkyvillä, profiilissa. 🤩


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        On hänellä ollut kuva tälläkin näkyvillä, profiilissa. 🤩

        Aaaa, ok, nyt tajuan 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, ok, nyt tajuan 😁

        Heh. Never ending dream. 😅⚡


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh. Never ending dream. 😅⚡

        Ihmisellä pitää olla unelmia, vaikka sitten märkiä sellaisia... 🤫


      • randombypasser kirjoitti:

        Ihmisellä pitää olla unelmia, vaikka sitten märkiä sellaisia... 🤫

        Yym, joo tai epätoivoisia. 🥴


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Yym, joo tai epätoivoisia. 🥴

        Ehkei nyt liti märkiä, mutta tunnetta tursuavia. Tuntuu luissa ja ytimissä. 🤐


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ehkei nyt liti märkiä, mutta tunnetta tursuavia. Tuntuu luissa ja ytimissä. 🤐

        Mmmmhhmm, niitä juuri, harva sitä nyt ihan märkiä märkiä unelmia roikottelee mukanaan, kyllä ne ennemmin tunneasioita on.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mmmmhhmm, niitä juuri, harva sitä nyt ihan märkiä märkiä unelmia roikottelee mukanaan, kyllä ne ennemmin tunneasioita on.

        Joo. Enemmänkin niin, vilpitöntä ihailua ja arvostusta. 😊


    • Anonyymi

      Hattarointia siis. Jos viikon EuroJackpot, ehdottomasti kipparilakki harkinnassa.
      En availe akilleenkantapäätäitäni naisten suhteen tämän enempää.
      Audiovisuaalinen yhteenveto alla.

      https://www.youtube.com/watch?v=JRAhc3jnLbA

    • Anonyymi

      Saavuttamattomia? Enkeleitä, onko heitä vastaan tuohon...no onneksi on tarpeeksi järkeä jättää rauhaan ainakin ne joissa voi aistia pinnallisuutta yli tarpeen tai joiden seurahakuperusteet ovat hämärän peitossa myös heille itselleen 😁. Vastasinko selkeästi?

      • Hmm, pureskelen. Mietin millaisia enkelit ovat? 😄⚡


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hmm, pureskelen. Mietin millaisia enkelit ovat? 😄⚡

        Toivoisin että jotain miss suomi 1997 tapaista 😁, sopii myös tuohon saavuttamaton kategoriaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin että jotain miss suomi 1997 tapaista 😁, sopii myös tuohon saavuttamaton kategoriaan...

        Karita Tykkä. 😁


    • Anonyymi

      Itsekin haluaisin tähän hyvän vastauksen että miksi naiset tavoittelee tavoittelematonta.

      Itse olen mies ja minun mielipiteeni on että sosiaalinen media on kirjaimellisesti aivopessyt suurimman osan väestöstä niin että pidetään kumppanista todella korkeita tai epärealistia kriteereitä, toki jokainen saa omat ehdot asettaa, mutta onko ne sitten oikeasti järkeviä ?

      • Sinkkujen määrästä päätellen kaikilla ei ole järkeviä ehtoja. 🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi

        Niin no esimerkiksi tervehenkisyydes ja toisten ihmisten rajojen kunnioittamisesta on hyvä lähteä, eikä esimerkiksi niin, että mies on joku pateettinen perässäroikkuja joka ei edes töitä pysty tekemään pakkomielteensä takia.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sinkkujen määrästä päätellen kaikilla ei ole järkeviä ehtoja. 🤷🏼‍♂️

        Onko teillä täällä joku tyytymättömien peräkammarin poikien kokous?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä täällä joku tyytymättömien peräkammarin poikien kokous?

        Ööö, ei?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sinkkujen määrästä päätellen kaikilla ei ole järkeviä ehtoja. 🤷🏼‍♂️

        Oikeastaan ehtojen asettaminen juuri ei ole järkevää, arvon leidit voisivat oppia käsittelemään ns. ehtojaan suosituksina, vaan kun se ei tunnu useimmilta onnistuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan ehtojen asettaminen juuri ei ole järkevää, arvon leidit voisivat oppia käsittelemään ns. ehtojaan suosituksina, vaan kun se ei tunnu useimmilta onnistuvan.

        Kysäisen sivusta, että miten tuo onnistuu? Jos "ehto" on vaikkapa ettei ole väkivaltainen, niin miten sen voisi ajatella suositukseksi? Kylmä fakta on se, että minä lähtisin heti kävelemään, jos toinen on väkivaltainen. Miksi siis edes alkaisin millekään, jos tiedän jo valmiiksi väkivaltaisuudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysäisen sivusta, että miten tuo onnistuu? Jos "ehto" on vaikkapa ettei ole väkivaltainen, niin miten sen voisi ajatella suositukseksi? Kylmä fakta on se, että minä lähtisin heti kävelemään, jos toinen on väkivaltainen. Miksi siis edes alkaisin millekään, jos tiedän jo valmiiksi väkivaltaisuudesta?

        Jos tosiaan ei ole käytössä kuin nuo kaksi pääväriä musta ja valkoinen joita haluaa käännellä mielensä mukaan niin siitä vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tosiaan ei ole käytössä kuin nuo kaksi pääväriä musta ja valkoinen joita haluaa käännellä mielensä mukaan niin siitä vaan

        Jotkut asiat maailmassa ovat mustavalkoisia. Itselleni yksi sellainen EHDOTON ei on väkivaltaisuus. Siinä ei ole välimuotoa ... minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut asiat maailmassa ovat mustavalkoisia. Itselleni yksi sellainen EHDOTON ei on väkivaltaisuus. Siinä ei ole välimuotoa ... minulle.

        Joo, mutta en minä aivojaan kieltänyt käyttämästä tai kieltänyt mitään muutakaan, jos tuohon haluaa takertua niin omapahan on valintasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta en minä aivojaan kieltänyt käyttämästä tai kieltänyt mitään muutakaan, jos tuohon haluaa takertua niin omapahan on valintasi

        "Oikeastaan ehtojen asettaminen juuri ei ole järkevää, arvon leidit voisivat oppia käsittelemään ns. ehtojaan suosituksina, vaan kun se ei tunnu useimmilta onnistuvan."

        Millä tavalla tuo sallii aivojen käytön? Ehtojahan ei saa asettaa ja kaikki ehdot tullee olla vain suosituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tosiaan ei ole käytössä kuin nuo kaksi pääväriä musta ja valkoinen joita haluaa käännellä mielensä mukaan niin siitä vaan

        Sanoo samainen mies joka pitää jatkuvaa puhetta JÄNNÄmiehistä ja kuinka naiset ei huoli kilttiä ja kunnollista, toki hyvin naisvihamielisellä sävyllä eli ätmipuheet suomeksi kääntäen kiltti ja kunnollinen- ilkeä ja itsekäs kilari todnäk haiseekin vielä


    • No aika peruspirkko käy ulkoisesti. Mutta luonnepuolelta on kiinni aiemmin jäänyt. Tai liika erilainen elämä...

      Ois tuossa nyttenkin yks kiikarissa, sen kanssa on hyvä olla ja viettää aikaa ja huumorit ja kaikki osuu kohdalleen, mutta ei vaan lähde mitään tulemaan... en tiedä miks?

      Joku haluaa saman katon alle, toinen vaan nähdä perävalot pitemmillä suorilla, yks ramppaa kaikenlaisissa hommissa ja kissanristiäisissä ja joku ei poistu kotoa kuin kauppaan.

      Sitten itse en jaksa etsiskellä ja katsella jokaisen kiven alta ja nurkantakaa, Tinderistä ja ties mistä... eivätkä tuu oveltakaan hakemaan, enkä mä taas kerkee minnekkään tapahtumiin lähtee...

      Eli ota tästä nyt selvää? 🤣

      • Ehkä se tulee vastaan jossain, kun lopettaa etsimisen. Siis tietoisen etsimisen. Mun eteeni on ihan kaikki ihanat miehet ja naiset tullu niin, etten ole etsinyt mitään vaan löytänyt sattumalta, osunut eteen sattumalta. 😄


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ehkä se tulee vastaan jossain, kun lopettaa etsimisen. Siis tietoisen etsimisen. Mun eteeni on ihan kaikki ihanat miehet ja naiset tullu niin, etten ole etsinyt mitään vaan löytänyt sattumalta, osunut eteen sattumalta. 😄

        Ne jotka etsin, ne oli pahimmat tuntemani ikinä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ehkä se tulee vastaan jossain, kun lopettaa etsimisen. Siis tietoisen etsimisen. Mun eteeni on ihan kaikki ihanat miehet ja naiset tullu niin, etten ole etsinyt mitään vaan löytänyt sattumalta, osunut eteen sattumalta. 😄

        Enpä mä viimeisempiä tapailujani ole etsinytkään, mutta ihan sama tulos...

        Mutta ei siis mitään erikoista tavoiteltavaa ole...ihan tavallista Pirkkoa suosin. 😁


      • Anonyymi

        Kokeilin tinderiä ja tein sellasen havainnon että biossa ei sen enempää sisältöä ollut, kuin "Tykkään matkustelusta ja viinistä" ja tottakai niistä 10 kuvasta 7 oli viinilasi kädessä.

        Toki naisilla se like määrä päivässä on satoja, kun normaali työssäkäyvän miehen kohdalla ehkä 2, tämäkin taas kertoo miten naiset voivat niitä kriteereitä korkealla ja periaatteessa koskaan mikään ei heille kelpaa.

        Tunnen muutaman somevaikuttaja naisen, jotka olivat myös tinderissä vastaan tulleet. Samat sanat heiltäkin löytyi ja ovat oikeasti hyvännäköisiä, ja sinkkuja heki.
        Tuntuu että tämäkin vain vahvisti sen että kriteereiden suhteen etsitään sitä (ei olemassa olevaa) täydellistä ihmistä.


      • Disseisback kirjoitti:

        Enpä mä viimeisempiä tapailujani ole etsinytkään, mutta ihan sama tulos...

        Mutta ei siis mitään erikoista tavoiteltavaa ole...ihan tavallista Pirkkoa suosin. 😁

        Oolraits. Mut usko pois, kun oot et olkoot... Sitte se tupsahtaa etee. 😋


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Oolraits. Mut usko pois, kun oot et olkoot... Sitte se tupsahtaa etee. 😋

        Tjaa... No ehkä se voi naiselle käydäkin, mutta tään ikäryhmän miehelle tuskin.
        Mutta kyllä tässä on tähän elämään jo tottunut, ettei se varnaisesti mitään haittaa, vaikkei vastaan tulekaan. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Tjaa... No ehkä se voi naiselle käydäkin, mutta tään ikäryhmän miehelle tuskin.
        Mutta kyllä tässä on tähän elämään jo tottunut, ettei se varnaisesti mitään haittaa, vaikkei vastaan tulekaan. 😊

        Et sinä voi tietää. Tulee rantakahvilassa tms. eteen ja niin on ukko mennyttä miestä. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin tinderiä ja tein sellasen havainnon että biossa ei sen enempää sisältöä ollut, kuin "Tykkään matkustelusta ja viinistä" ja tottakai niistä 10 kuvasta 7 oli viinilasi kädessä.

        Toki naisilla se like määrä päivässä on satoja, kun normaali työssäkäyvän miehen kohdalla ehkä 2, tämäkin taas kertoo miten naiset voivat niitä kriteereitä korkealla ja periaatteessa koskaan mikään ei heille kelpaa.

        Tunnen muutaman somevaikuttaja naisen, jotka olivat myös tinderissä vastaan tulleet. Samat sanat heiltäkin löytyi ja ovat oikeasti hyvännäköisiä, ja sinkkuja heki.
        Tuntuu että tämäkin vain vahvisti sen että kriteereiden suhteen etsitään sitä (ei olemassa olevaa) täydellistä ihmistä.

        No Tinderi on vsin väline, joskin sekin tavoittrlee voittoa...joten algoriymi ilmaisversiossa voi heitellä sinne mitä sattuu...välkllä suodattimet ei toimineet...tarkoituksella ehkä?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Et sinä voi tietää. Tulee rantakahvilassa tms. eteen ja niin on ukko mennyttä miestä. 😂

        Pessimisti ei pety. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Pessimisti ei pety. 😁

        Nooh älä upota mun optimistijollaa. 😆


    • Anonyymi

      Kaikkihan ne ovat saavuttamattomia. Tai eivät nyt ihan kaikki - jos laskee kriteerejä selvästi oman tasonsa alapuolelle niin sitten voi joku olla saavutettavissa.

      • Onko kriteerit sitten alunperinkään kohdillaan?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Onko kriteerit sitten alunperinkään kohdillaan?

        Minusta perimmäinen ongelma on se että naiset ovat niin tarkkoja omien ulkonäkömieltymystensä kanssa. Jos oletetaan että nainen pitää vaikkapa yhtä miestä sadasta komeana tai edes siedettävänä ja oletetaan myös että miehen pitää tehdä aloite niin todennäköisyys tämän yhtälön toteutumiseen on aika pieni. Ei riitä että mies on oikeassa paikassa oikeaan aikaan, vaan samalla pitää onnistua olemaan se yksi sadasta. Tämä on kuin suuri arvontakone jota pitää itse pyörittää työllä ja tuskalla. Yksikään lottopallo ei tule itsestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta perimmäinen ongelma on se että naiset ovat niin tarkkoja omien ulkonäkömieltymystensä kanssa. Jos oletetaan että nainen pitää vaikkapa yhtä miestä sadasta komeana tai edes siedettävänä ja oletetaan myös että miehen pitää tehdä aloite niin todennäköisyys tämän yhtälön toteutumiseen on aika pieni. Ei riitä että mies on oikeassa paikassa oikeaan aikaan, vaan samalla pitää onnistua olemaan se yksi sadasta. Tämä on kuin suuri arvontakone jota pitää itse pyörittää työllä ja tuskalla. Yksikään lottopallo ei tule itsestään.

        Aijaa, minusta taas tuntuu etten ole ollut kovin tarkka itse. Joihinkin olen mieltynyt vasta kun olen oppinut tyypin luonteesta tykkäämään, niin ulkonäkökin on alkanut miellyttää.


    • Anonyymi

      Miks palstavaltaaja et laita itestäs isompaa kuvaa, kun olet kummiskin hyvän näköinen friidu.

      • Anonyymi

        Et sinä eli aloittaja mikään friidu ole edelleenkään ja tiedä sitten kenen kuvia milloinkin rekartuihin profiileihisi latailet.



    • Anonyymi

      No semmonen joka osaa vähän ittekin käsillään tehä. Ei välttämättä tarvi osata tehä puutöitä mun kanssa tai hitsata tai vastaavaa. Mutta ees jotain. Jos menee liiaksi filosofoinniksi, niin ei meille oikein mitään yhteistä sitten jää. Enkä myöskään sellasta kokkaus hullua halua, kun mä vihaan ruoan laittoo, enkä ees koske hellaan, kun sillon aina jotain palaa.

      • Ihan hyvä. Mutta saavuittamatonko meinaa olla?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ihan hyvä. Mutta saavuittamatonko meinaa olla?

        Onko toi sun kuva orggis? Ettei oo shopattu?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ihan hyvä. Mutta saavuittamatonko meinaa olla?

        Ihmettelen mitä noi kaunis nainen tekee perjantai iltana, jossain tämmöisellä palstalla? Eikö sun pitäs olla miehesi kainalossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen mitä noi kaunis nainen tekee perjantai iltana, jossain tämmöisellä palstalla? Eikö sun pitäs olla miehesi kainalossa?

        Älä yhtään ihmettele moni nainen ja moni mies on rakkaan käsityöharrastuksen parissa ja siinä sivussa kirjottelee näitä viestejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko toi sun kuva orggis? Ettei oo shopattu?

        On sitä shopattu. Mutta ei paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen mitä noi kaunis nainen tekee perjantai iltana, jossain tämmöisellä palstalla? Eikö sun pitäs olla miehesi kainalossa?

        Mies köllöttelee kuumeessa petin pohjalla.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mies köllöttelee kuumeessa petin pohjalla.

        Moni mies joutuu tekeytyyn sairaaks, kun vaimo ei anna tehä puutöitä. Joutuu piilottaan sorvin sängyn alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni mies joutuu tekeytyyn sairaaks, kun vaimo ei anna tehä puutöitä. Joutuu piilottaan sorvin sängyn alle.

        Heh..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni mies joutuu tekeytyyn sairaaks, kun vaimo ei anna tehä puutöitä. Joutuu piilottaan sorvin sängyn alle.

        Hällä on ihan todistettavasti kuumetta ja saikkulappu. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko toi sun kuva orggis? Ettei oo shopattu?

        No mitäpä lottoat trollihahmojen kuvista oishohan nuo miehen pykäämät enimmäkseen shopattuja?


    • Hain naista, joka näyttäisi Makepeacelta. Eräällä keikalla mulla oli jopa Makepeacen valokuva mukana. Ajattelin, josko se auttaisi löytämistä. Ei auttanut.

      Sitten löysin tytön, joka oli kuin Grace Kelly tai Makepeace tai jotain sinne päin.
      Se riitti minulle.

      Kuulostaa tylsältä kerrottuna, mutta kokemus oli mahtava.

      • Sulla oli siis ihanne mitä etsit ja likimain löysit? 😃


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sulla oli siis ihanne mitä etsit ja likimain löysit? 😃

        Niin siinä taisi käydä.
        Äskettäin kysyn miksi hän valitsi minut. Olin kuulema komea mies. Tosin hän oli pettynyt, kun istuin hänen tyttökaverin viereen, enkä hänen vierelle.
        Olin niin ujo, etten uskaltanut lähestyä unelmieni kohdetta.


      • Gattino kirjoitti:

        Niin siinä taisi käydä.
        Äskettäin kysyn miksi hän valitsi minut. Olin kuulema komea mies. Tosin hän oli pettynyt, kun istuin hänen tyttökaverin viereen, enkä hänen vierelle.
        Olin niin ujo, etten uskaltanut lähestyä unelmieni kohdetta.

        Heh, olit, kkrrhmm. Nyt vähän teet kkrrhhmmm... Olin?!?! 😉

        Ujous on söpöä, etenkin kun lähestyy jotakuta jota diggaa täpöllä ja lähestyessä sydän takoo, kämmenet hikoo, tuntuu että tytisee ihan... Se on hassu mutta samalla ihana tunne, kun tietää että se johtuu toisen ihanasta vaikutuksesta. 😄


    • Anonyymi

      Olen nainen, mutta uhmakkaasti vastaan silti 😏

      Unelmieni mies on aina ollut "ihan tavallinen mies". En kaipaa mitään järisyttävän komeaa ulkonäköä, statusta tai rikkauksia, vaan sellainen hyväsydäminen fiksu mies on oikeanlainen minulle. Tuossa mielessä en siis mielestäni ole koskaan tavoitellut mitään kuuta taivaalta vaan aitoa ihmissuhdetta. Minulla on ollut aikuisiällä kaksi pidempää/vakavaa suhdetta ja yhdistäviä tekijöitä näissä miehissä oli, että molemmat olivat huumorintajuisia, lapsi- ja eläinrakkaita, korkeakoulutettuja, akateemisesti älykkäitä, hyvin toimeentulevia, itsenäisiä, savuttomia. Toinen oli käytännönläheisempi ja karskimpi olemukseltaan, toinen tunneälykkäämpi ja romanttisempi. Molemmat olivat minulle se unelmien mies suhteen alussa.

      Tuo ei nyt kyllä vastannut yhtään itse kysymykseen, mutta jumiuduin siihen ajatukseen, että vaikka tiedän, että maailma on täynnä komeita, menestyneitä, atleettisia adoniksia, joihin minulla ei koskaan olisi mitäån saumaa, niin en siltikään osaa nähdä asiaa niin, että se unelmieni mies olisi saavuttamattomissa, koska en minä mitään mallipoikaa edes kaipaa, ei se ole minun unelmani. Ei tuosta nyt kyllä ehkä saa mitään selvää. Pahoittelen epäselvää ulosantiani, liian pitkä viikko takana 😄

      • Minusta ihana vastaus, sain selvää hyvinkin ja minulta saa aina lisäpisteitä, kun pitää henkisempiä arvoja (persoona, luonne) tärkeämpinä, kuin kuorta.

        ☺️👍


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Minusta ihana vastaus, sain selvää hyvinkin ja minulta saa aina lisäpisteitä, kun pitää henkisempiä arvoja (persoona, luonne) tärkeämpinä, kuin kuorta.

        ☺️👍

        Ihana, kun tajusit 😊 Sulla onkin poikkeuksellisen hyvät hoksottimet sen perusteella, mitä olen sun viestejä ehtinyt lukea, menee perille epäselvempikin viesti 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana, kun tajusit 😊 Sulla onkin poikkeuksellisen hyvät hoksottimet sen perusteella, mitä olen sun viestejä ehtinyt lukea, menee perille epäselvempikin viesti 😄

        Yyyyyyym nooo, ei aina mee. Mutta ehkä se on tuo ystävällinen olemus mikä helpottaa ymmärrystä. 😋

        Aistin positiivisuutta ja alkaa raksuttaa paremmin.


      • Anonyymi

        Mitenkäs tuo suhtautuminen väkivaltaisuuteen? 😁


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Yyyyyyym nooo, ei aina mee. Mutta ehkä se on tuo ystävällinen olemus mikä helpottaa ymmärrystä. 😋

        Aistin positiivisuutta ja alkaa raksuttaa paremmin.

        Positiivisuudella on tehoa asiassa kuin asiassa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs tuo suhtautuminen väkivaltaisuuteen? 😁

        Väkivaltaisuuteen on tietenkin täysi nollatoleranssi puolin ja toisin, niin fyysiseen kuin henkiseen.
        Mistä tuollainen kysymys tuli mieleen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Positiivisuudella on tehoa asiassa kuin asiassa 😊

        Kyllä, toimii aina paljon paremmin kuin negaatiolla toiminta. 😋👍

        Haluaakin ymmärtää toista, kun yrmyn kanssa jo sulkeutuu valmiiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs tuo suhtautuminen väkivaltaisuuteen? 😁

        Kannatan sitä tapauskohtaisesti . sivusta


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Minusta ihana vastaus, sain selvää hyvinkin ja minulta saa aina lisäpisteitä, kun pitää henkisempiä arvoja (persoona, luonne) tärkeämpinä, kuin kuorta.

        ☺️👍

        Oot mies kova kehaisemaan omia textejäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaisuuteen on tietenkin täysi nollatoleranssi puolin ja toisin, niin fyysiseen kuin henkiseen.
        Mistä tuollainen kysymys tuli mieleen?

        Taitaa olla joku melko simppeli irvileuka, joka kuvittelee sinun olevan A) nainen ja toisekseen B ) tuttu sellainen joten C) kalastelee jotain mystistä liittyen tähän aiheeseen, jotav ei varmaan tarvitse edes yrittää ymmärtää. Mistä minä tiedän, minä olen vain kannalla, liikekannalla siis


    • Anonyymi

      Hän oli tumma ja nuori, nopea ja älykäs. Tajusin jo puolesta sanasta mitä hän tarkoitti. Sama toisin päin, meillä oli yhteys.

      Mutta hän oli liian nuori. (Tai oikeasti minä liian vanha)

      Siinä se. Elämäni ainoa nainen jota olen tavoitellut ja jäänyt saamatta.

      -keinovaginamies-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe