Hevostelu paika etsinnässä

Hei! Jos teidän tallillanne oisi tarvetta ihmiselle kuka pystyy liikuttamaan ja hoitamaan hevosia sekä tekemään tallitöitä niin täällä oisi yksi! Oon 2008 vuonna syntyny tyttö ja etin siis tallia missä vois käydä. Ois kiva jos olis lähel askolaa :) oon ollu hevostenkaa kohta 7v jotenka on tullu nöhtyy täst harrastuksesta ja paljon😂😂 jos lisätieto kiinnostaa nii kerron mielelläni :)

0

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        75
        1316
      2. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        68
        1185
      3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        138
        896
      4. huono omatunto

        johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
        Ikävä
        52
        884
      5. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        77
        799
      6. Päätin juuri että

        En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
        Ikävä
        29
        752
      7. Huomenna se

        Tulee kohta, odotatko?
        Ikävä
        60
        750
      8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
        Lieksa
        157
        744
      9. Onnistuit sohaisemaan mua

        Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
        Ikävä
        58
        737
      10. Mitä kaipaat

        Usein elämässäsi
        Ikävä
        76
        665
      Aihe