Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Johan oli pettymys nuo Snellmanin uudet pullat!

Anonyymi

Tyypillisiä "vaahtokarkkimöykkyjä"; ei lihaisuutta - eka ja vika kerta, kun ostin.
Kyllä Göranin lihapullat on toista!

15

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tulisi heti edes mieleenikään ostaa jonkun toisen tekemiä lihapullia. Itse tekemällä saa hyviä.

    • Anonyymi

      Valmistaako mikään lihapullia mitä ei ole pilattu sipulilla? Halpa raaka-aine raakana tuo eniten voittoa, siksi ne sipulia käyttää vaikka suuri osa ei tykkää ja vain pieni osa jättäisi ostamatta ellei ole. Sipulia on helppo lisätä joka ruokaan niin paljon kuin haluaa.

      • Anonyymi

        Totta turiset. Meillä lihapulliin laitetaan vain 7%:n naudan paistijauhelihaa ja pippuria, ei edes halpaa suolaa. Tosi hyviä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset. Meillä lihapulliin laitetaan vain 7%:n naudan paistijauhelihaa ja pippuria, ei edes halpaa suolaa. Tosi hyviä tulee.

        Lisätään vielä, että kuka nyt teurasjätteistä tehtyjä lihapullia tai jauhelihapihvejä ostaa, vaikka niitä saisi 2,50 euroa kilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset. Meillä lihapulliin laitetaan vain 7%:n naudan paistijauhelihaa ja pippuria, ei edes halpaa suolaa. Tosi hyviä tulee.

        Itse teen 20% naudan jauhelihasta pullat, tulee mehevyyttä rasvaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse teen 20% naudan jauhelihasta pullat, tulee mehevyyttä rasvaisuudesta.

        Ja mehevyyttä vyötärölle.


      • Anonyymi

        Ainakin Kivikylän palvarin on semmosia missä on sipulia mutta miedosti. En itekään siitä erityisemmin tykkää, mut sillai mausteen kaltaisesti saa olla kunhan ei ylikorostu. Sen sijaan monessa muussa hyvin vahva sipulin tuoksu, ja paljon kaikkea muuta kuin lihaa. Vähän turhan kovia ne vaan on, mutta vielä kovempia on Tammisen paistovalmiit. Mun piti kans kerran ostaa Snellmannin lihapullia, mut jäi väliin niiden kumman värin takia. Heidän lihoista ja leikkeleistä olen kyllä tykännyt, mut halvemman hinnan takia ostan mahd. paljon Kotimaista-sarjaa, joita taas tekee kaikki isommat lihatalot.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Kivikylän palvarin on semmosia missä on sipulia mutta miedosti. En itekään siitä erityisemmin tykkää, mut sillai mausteen kaltaisesti saa olla kunhan ei ylikorostu. Sen sijaan monessa muussa hyvin vahva sipulin tuoksu, ja paljon kaikkea muuta kuin lihaa. Vähän turhan kovia ne vaan on, mutta vielä kovempia on Tammisen paistovalmiit. Mun piti kans kerran ostaa Snellmannin lihapullia, mut jäi väliin niiden kumman värin takia. Heidän lihoista ja leikkeleistä olen kyllä tykännyt, mut halvemman hinnan takia ostan mahd. paljon Kotimaista-sarjaa, joita taas tekee kaikki isommat lihatalot.

        lajijasuris

        Niillä on hyvän makuisia grillimakkaroitakin, mutta turhan paljon rasvaa. Nyt muistinkin, ostin kerran markkinoilta eri makuja lihapullia ja hyvän makuisia olivat, taisi vaan niissäkin olla aika paljon rasvaa, voisi silti ostaa, mutta tulee käytyä melkein pelkästään LIdlissä eikä siellä ole.


      • Anonyymi

        Mites kun mainoksessa on musta muslimi tyttö joka syö sian lihaa mitä isä muslimi sanoo. Tai mitä allah on mieltä sianlihan syömisestä. Kyllä muslimit syö paljon salaa sianlihaa olen testannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään vielä, että kuka nyt teurasjätteistä tehtyjä lihapullia tai jauhelihapihvejä ostaa, vaikka niitä saisi 2,50 euroa kilo.

        Kyllä se hinta vaan on toisille se tärkein, vaikkei rahasta ole kiinni. Yks tuttu osti tässä HK:n lihapullia, vaikka mä yritin vinkata, että Kivikylän on paljon parempia ja oli vielä tarjouksessa. Noi HKt semmosia ettei niitä voi edes lihapullaksi kutsua, yök.

        Mutta kyllä Kivikylän ja myös Snellmannin lihapulla näyttää sisältä tosi kummalta siihen nähden, että lihaa n. 90%. "Lipsahtanut" vähän liikaa korppujauhoo tai S:lla luu- ja kaurajauhoo...?

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Tosi pahanmakusia 🤮 snellmannin lihapullat

    • Anonyymi

      Ostin innoissani paketin ja petyin, yhden maistoin,ihan surkeita mauttomia vain rasvan maistoi! Loput syötin koiralleni. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta,kun niitä ostin tai maistoin! En enää edes koiralle onhan se sentään hyvä kaveri jonka luottamuksen haluan säilyttää!

    • Anonyymi

      Ei niitä edes myydä missään, että vois kokeilla maistaa.

    • Anonyymi

      Viellä näitä voi koiralle ostaa ihan hyvin kun näissä ei viellä ole sotkettu perunahiutaleita sekaan niinkuin Musti ja mirri myymissä sotkuissa
      Aika moniin ihmistenkin valmis ruokiin sotkettu perunaa niinkuin hk jauhelihapihveissä ei niitä koirallekkaan.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17491962/jauhelihapullat-saasta-4-50-valmistuskerralta

      Tuolla huippuhyviä ja terveellisiä lihapullia sekasyöjille, nyt mielenkiinnon kohteena hernekeitto 2x500g Rainbow kuivia herneitä a 49c kotivarasta 400g sikanauta 2,08€ ja pari sipulia 30c keittoa tulee 5,5L ja siitä 18 annosta a 300g ja annokselle hintaa 18,6
      centtiä. Pakasteeseen 600g pusseissa ja parissa kk tulee satsi syötyä 2 h taloudessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe