"Children's Health Defense -järjestön pääjohtaja ja lakiasiainjohtaja Mary Holland puhui Nürnbergin säännöstön 75-vuotisjuhlassa Nürnbergissä, Saksassa 20. elokuuta 2022. Historiallinen puhe on käännetty suomeksi."
"..
Me voimme saada tämän tapahtumaan! Sanokaa kanssani kolme kertaa saksaksi: Wir kriegen das hin. Wir kriegen das hin. Wir kriegen das hin. (Voimme tehdä tämän, Voimme tehdä tämän, Voimme tehdä tämän)."
https://tinyurl.com/27m7wcub
USA - Unser Seliger Adolf!
USA - Unser Seliger Adolf!
Anonyymi
2
298
Vastaukset
- Anonyymi
New York Times: ”Yhdysvallat on luonut COVID-19:n”
Julkaistu 07.09.2022 08:23, 5305 lukukertaa, 6 kommenttia
The New York Times julkaisi ison etusivun jutun, joka alkoi seuraavasti: "Yhdysvallat valmisti salaa biologisia aseita Ukrainassa. Se koulutti lintuja kuljettamaan taudinaiheuttajia Venäjälle. Se loi Covid-19:n." Siis vihdoin kriittisiä totuuksia valtamedian NYT:ssä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688