"Children's Health Defense -järjestön pääjohtaja ja lakiasiainjohtaja Mary Holland puhui Nürnbergin säännöstön 75-vuotisjuhlassa Nürnbergissä, Saksassa 20. elokuuta 2022. Historiallinen puhe on käännetty suomeksi."
"..
Me voimme saada tämän tapahtumaan! Sanokaa kanssani kolme kertaa saksaksi: Wir kriegen das hin. Wir kriegen das hin. Wir kriegen das hin. (Voimme tehdä tämän, Voimme tehdä tämän, Voimme tehdä tämän)."
https://tinyurl.com/27m7wcub
USA - Unser Seliger Adolf!
USA - Unser Seliger Adolf!
Anonyymi
2
307
Vastaukset 2
- Anonyymi
New York Times: ”Yhdysvallat on luonut COVID-19:n”
Julkaistu 07.09.2022 08:23, 5305 lukukertaa, 6 kommenttia
The New York Times julkaisi ison etusivun jutun, joka alkoi seuraavasti: "Yhdysvallat valmisti salaa biologisia aseita Ukrainassa. Se koulutti lintuja kuljettamaan taudinaiheuttajia Venäjälle. Se loi Covid-19:n." Siis vihdoin kriittisiä totuuksia valtamedian NYT:ssä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532