SOTILAS, saittineuvosto päätti hetki sitten sammuttaa lyhtysi

Ilman lyhtyä et näe rekisteröidä uutta nimimerkkiä. Poistu siis tältä saitilta taaksesi katsomatta: "Paljon tinasit, paljon pilasit - viimein lyhtysi pimeni: "Voit periä kirjoittelupalkkiosi lomarahoineen Taalintehtaan varuskunnan soittokuntasalista. Tule taksilla niin et eksy...

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sulla Martti ole valtuuksia keskustan palstalla ketään irtisanoa.
      Painu sinne anarkistien sivuille tovereitasi irtisanomaan. Te kommunistit olette röyhkeitä. Menette toisten toisten asuntoihin ja mukamas olete isänti siellä.@Kuin
      Putin Ukrainaan isannoimaan. Toivoisi Martti että häivyt täältä omille anarkisti
      joukkoosi. Siellä leveile.

      • Kiitos viestistä ja huolenpidosta, olet aivan ihana :D
        Neiti on hyvä ja jatkaa samaa vankkaa paatosta kuin tähänkin asti.

        Joo, kyllä me kommunistit olemme kamalia. Kommunisti syö ruokapöydästäsi, vaan minkäs teet ? Otan osaa, kyllä minuakin harmittaisi.


      • Aragoni kirjoitti:

        Kiitos viestistä ja huolenpidosta, olet aivan ihana :D
        Neiti on hyvä ja jatkaa samaa vankkaa paatosta kuin tähänkin asti.

        Joo, kyllä me kommunistit olemme kamalia. Kommunisti syö ruokapöydästäsi, vaan minkäs teet ? Otan osaa, kyllä minuakin harmittaisi.

        Nytpä vastaan ikään kuin anonyyminä, siten, kuin tiedän valtaosan teistä haluava vastata: "Sinä Martti se aina jaksat olla niin empaattinen ja hyväntahtoinen. Voi kunpa muutkin ottaisivat sinusta oppia. Luteet, torakat, täit, jalkasieni, kaikki nuokin ovat ystäviäsi aina Paavo Väyrysen kruunajaispäivään asti." Toivottavasti kukaan ei tunnista tätä tekstiä omakseni, se kun olisi huisin noloa. Mutta Paavosta TULEE Suomi-Ruotsin kuningas, jos ei vielä huomenna, niin myöhemmin sitten. Ei muuta kuin jännäkakka boksereissa odottamaan tuota suurista suurinta päivää. Enteet on jo selvät: Suomi on voittanut Euroviisut, SOTILAS on huomannut olevansa väärässä kapin suhteen, pohjoisen meristä nousee kuningasrapuja, helvetti jäätyi eikä ota lisää sieluja, Amerikan Yhdysvallat hajoaa, Kiinasta löytyy uusi apinalaji, korttipakkaan asetetaan kolmas jokeri, läski tummu ja naali lisääntyy taas lapissa.


      • Kyllä minä tämän havaitsin :-)


    • Anonyymi

      Kaikkea sontasakkia yhteiskunta elättääkin.

      • "Kaikkea sontasakkia yhteiskunta elättääkin."

        Näin on. Jos minä saisin päättää, jäisit ilman hillomunkkeja ja kahvissasi olisi puolet petäjäistä. Mutta kun minä en saa päättää...


    • Anonyymi

      Röyhkeä aloitus. Kieltää kirjoittamasta. Putin tyyliä. Ilmankos jeppe onkin vasemmistolainen.

      • Anonyymi

        Huvittava kommentti itse Putinin sylikoiralta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huvittava kommentti itse Putinin sylikoiralta.

        "Huvittava kommentti itse Putinin sylikoiralta."

        Hei kuule sinä Putinin sylikoira, ei tämä ole sinun aloituksesi, vaan minun, minun, minun.


      • No jos yksi ja sama puolituinen päivät pääksytysten vuosikymmenestä toiseen pissii saitille yhtä ja samaa valheellista shaiba,a minkä ylläpito poistaa, onko tämä aikuistenoikeasti röyhkeä aloitus ? Ja mikä se sellainen vasemmistolainen sitten on ? Kerro jos osaat :D


      • Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

        "Huvittava kommentti itse Putinin sylikoiralta."

        Hei kuule sinä Putinin sylikoira, ei tämä ole sinun aloituksesi, vaan minun, minun, minun.

        En minä sinulle sitä osoittanut vaan tuolle hippokraatille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinulle sitä osoittanut vaan tuolle hippokraatille.

        Okei. Hippokraatille, hieno ilmaus :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinulle sitä osoittanut vaan tuolle hippokraatille.

        Pankkolängvitsi osoittaa.


      • Pankkopa hyvinkin :-)


    • Anonyymi

      Halosta:"Suomelle olisi siunauksellista liittyä Neuvostoliittoon". Nämä Halosen
      poikia.

      • Vai olet sinä Halosen poikia näissä asioissa. Noh, nyt jo voit varmaankin tunnustaa, että silloinen halusi liittyä Neuvostoliittoon ei olisikaan ollut oikein. Paranemisia.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      17
      2350
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1851
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      137
      1820
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1641
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1632
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      185
      1257
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      318
      1222
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1163
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1054
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1051
    Aihe